https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/03278db7-d963-4c6d-85c4-7cb79f607d85
Tuollaista se on parisuhteessa että mies pihtaa ja sitten riidellään
Unelmahäät seksitappelu
42
5037
Vastaukset
- Normaalia
Aina naiset nalkuttaa
- Tämä-selvä
no ei kannata mennä naimisiin jos mies pihtaa. Nainen sitten helposti pettää jos mieheltä ei saa seksiä. Kannattaa lausua avioliittolupauksessa että montako kertaa pitää sitten seksiä harrastaa viikossa. Sitten pihtaaja maksaa toiselle 200 euroa jos ei seksikertojen lupaus täyty.
"Suhde eteni salamannopeasti, kun Asko kosi Maria jo kolmen viikon tapailun jälkeen. Häät sovittiin reilun vuoden päähän kihlauksesta.
Lohjalla omakotitaloa asuttavalla uusperheellä on aiemmista suhteistaan neljä lasta."
Ennuste aika heikko paitsi että tuo lapsilauma saattaa pakottaa ne pysymään yksissä.
"Mun luonne on semmoinen, että mä on niin hiton äkkipikainen. Kaiken pitää tapahtua heti. Usein tulee konflikteja. Se olen yleensä minä, joka rupee huutamaan, Mari kuvailee suhteen dynamiikkaa."
" Sit sä tuut vittu ja korjailet niitä ja vikiset mulle saatana! morsian laukoo lehmänhermoiselle sulhaselle, joka ei ole edes arvostellut morsiamen aikaansaannoksia."
Vaikuttaa ihan täyskahelilta muijalta jota ei kenenkään pitäisi saada ristikseen. Lapsia käy ssääliksi.- Anonyymi
Alinta kastia !!
- Normimies38
En ymmärrä tuollaista vittuilua kumppanille ollenkaan ja akka lähtis aika äkkiä vaihtoon. Pitääkö sitä olla ihan tahallaan ilkeä toista kohtaan.
- jooniinjustiin
Tämän illan klipin katsoin ja jos olisin mies, en katselisi tuollaista ämmää päivääkään.
Haistattelee koko ajan miehelleen. Ihan hirveältä naiselta kuullostaa.
Nainen kiroilee joka toisen sanan perään. Aika sivistymätön nainen. Heittäisi sen eukon helv****in.- Naisasialooser11
Tyypillinen miesmäinen femakko, onneksi kuitenkin myöntä että mies on se joka päättää antaako ja nainen tuossa iässä joutuu vonkaamaan seksiä kaljuuntuvalta 10v vanhemmalta sedältäkin.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Tyypillinen miesmäinen femakko, onneksi kuitenkin myöntä että mies on se joka päättää antaako ja nainen tuossa iässä joutuu vonkaamaan seksiä kaljuuntuvalta 10v vanhemmalta sedältäkin.
Hah.
Miehet antaa ja naiset saa!
Katsoin videonpätkän tuolla toisaalla, ja aivan karmeaa käytöstä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005996619.html
Kuin he ovat vielä naimisiin menossa? Morsiamen käytös luokatonta. Sanoisin, että aika urhea mies siinä.
Jos ikinä ikinä maailmassa suhteessa toinen käyttäytyisi noin, löisin hanskat tiskiin ja sanoisin, että se oli siinä eikä sen jälkeen näkyisi. Nainen urputtaa tuossa urputtamisen ilosta.
Tuossa olisi voinut toinen kysyä, että haluatko sinä nämä häät vai et.Tjoo, kuten jo ylempänä arvelin niin täyskaheli muija. Miehenkin täytyy kyllä olla jollain tapaa vajaa jos tuollaisen kanssa uskaltaa naimisiin. Elämä tulee olemaan varmaan taukoamatonta haista vittua seuraavat 30-vuotta, ei jessus :D
Minusta tuossa olisi voinut toinen kerätä kamansa ja lähteä ihan kyselemättä.Harmaaritari kirjoitti:
Tjoo, kuten jo ylempänä arvelin niin täyskaheli muija. Miehenkin täytyy kyllä olla jollain tapaa vajaa jos tuollaisen kanssa uskaltaa naimisiin. Elämä tulee olemaan varmaan taukoamatonta haista vittua seuraavat 30-vuotta, ei jessus :D
Minusta tuossa olisi voinut toinen kerätä kamansa ja lähteä ihan kyselemättä.Ihmiset ovat muutenkin melko huonotapaisia ja -käytöksisiä nykypäivänä.
Puhetyyli ja arvot.
En pysty katsomaan tuollaista mesomista. Tiedän etten tulisi kaverinakaan toimeen tuollaisen käytöstavan omaavan ihmisen kanssa.
Ei voi tietää millainen se mies siinä suhteessa on, mutta joka tapauksessa, tuolleen nyt vaan ei puhuta toiselle. :(misspönttöuuni kirjoitti:
Ihmiset ovat muutenkin melko huonotapaisia ja -käytöksisiä nykypäivänä.
Puhetyyli ja arvot.
En pysty katsomaan tuollaista mesomista. Tiedän etten tulisi kaverinakaan toimeen tuollaisen käytöstavan omaavan ihmisen kanssa.
Ei voi tietää millainen se mies siinä suhteessa on, mutta joka tapauksessa, tuolleen nyt vaan ei puhuta toiselle. :(Ensinnäkin tuo nainen nolaa miehensä kun homma tulossa valtakunnalliseen televisioon. Kamerat paikalla ja tiedossa, että ko. ohjelmaa kummiskin suht paljon katsotaan.
Miehellä olisi oikeus loukkaantua tuosta verisesti.
Pelkkää nälvimistä, ivaa ja pilkkaa latelee nainen. Mitenhän avioliitto on nyt sittemmin onnistunut? Kerrotaanko sitä missään?misspönttöuuni kirjoitti:
Ensinnäkin tuo nainen nolaa miehensä kun homma tulossa valtakunnalliseen televisioon. Kamerat paikalla ja tiedossa, että ko. ohjelmaa kummiskin suht paljon katsotaan.
Miehellä olisi oikeus loukkaantua tuosta verisesti.
Pelkkää nälvimistä, ivaa ja pilkkaa latelee nainen. Mitenhän avioliitto on nyt sittemmin onnistunut? Kerrotaanko sitä missään?Unelmahäät ja rakkausavioliitot :D
Just.
Tuossa alkaa epäilyttämään se Tahdon-kohta.
Pitäsköhän ihan iltasella katsoa kuis meni.Toksista maskuliinisuutta ukolta!
Empaattisesti pitäisi ymmärtää millaisen paineen alla nainen siinä tilanteessa on, mutta äijä vaan säätää härpäkkeiden kanssa eikä ollenkaan ajattele miltä naisesta tuntuu juuri siinä sillä hetkellä. Sitten vielä tuollaista ihme mansplainaamista niiden koristehörhelöiden kanssa niin kuin muka tietäisi kuinka niiden kuuluu olla.misspönttöuuni kirjoitti:
Unelmahäät ja rakkausavioliitot :D
Just.
Tuossa alkaa epäilyttämään se Tahdon-kohta.
Pitäsköhän ihan iltasella katsoa kuis meni.Joo, jotenkin sitä luulisi että kun sentään on telkkarissa niin voisi vähän yrittää käyttäytyä, normaalit ihmiset ainakin varmaan välttäisi turhan karkeaa kielenkäyttöä mutta tuo eukko niin vammainen että ehkä jopa lisää sitä. Mutta tosiaan yhdestäkin loukkauksesta voisi mies varmaan perua häät. No emme tiedä mitkä sanktiot noille tulee jos peruuntuu ennen aikojaan mutta rahallahan siitä selviäisi, olisi vielä halpa hinta verrattuna siihen että tuommoisen naisen kanssa joutuisi elämään, itse maksaisin mielelläni :D
Kieltämättä kyllä herätti mielenkiinnon siinä määrin että vois tuon kattoo.scrg kirjoitti:
Toksista maskuliinisuutta ukolta!
Empaattisesti pitäisi ymmärtää millaisen paineen alla nainen siinä tilanteessa on, mutta äijä vaan säätää härpäkkeiden kanssa eikä ollenkaan ajattele miltä naisesta tuntuu juuri siinä sillä hetkellä. Sitten vielä tuollaista ihme mansplainaamista niiden koristehörhelöiden kanssa niin kuin muka tietäisi kuinka niiden kuuluu olla.Joo, kyllä tuollainen nainen ansaitsee miehen joka tarvittaessa ottaa syliin ja halaa, kertoo että rakastaa. Jos ne eroaa sähän voisit romantiikkaa ja naisia ymmärtävänä miehenä ottaa tuon Marin hellään huomaasi :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, jotenkin sitä luulisi että kun sentään on telkkarissa niin voisi vähän yrittää käyttäytyä, normaalit ihmiset ainakin varmaan välttäisi turhan karkeaa kielenkäyttöä mutta tuo eukko niin vammainen että ehkä jopa lisää sitä. Mutta tosiaan yhdestäkin loukkauksesta voisi mies varmaan perua häät. No emme tiedä mitkä sanktiot noille tulee jos peruuntuu ennen aikojaan mutta rahallahan siitä selviäisi, olisi vielä halpa hinta verrattuna siihen että tuommoisen naisen kanssa joutuisi elämään, itse maksaisin mielelläni :D
Kieltämättä kyllä herätti mielenkiinnon siinä määrin että vois tuon kattoo.No niin se normaalisti meneekin, että "likapyykit" pestään kahden kesken (sillonkaan ei tarvii tuommosta kieltä) eikä edes naapureiden aikana saatika kameroiden edessä.
Kummaa.
Voisiko joku oikeasti hermostua hääjärjestelyistä noin paljon ja voiko tuommoisen lukea häästressin piikkiin? Noh, en tiedä. Jos hommissa olisi ajoissa niin ei kai siinä stressiäkään tule ja voi sitten välillä vaikka pusia (just luin lehdestä miten hyvä juttu on haliminen, sitähän pitäis käytännössä tehdä koko ajan, että olisi terve). :DHarmaaritari kirjoitti:
Joo, kyllä tuollainen nainen ansaitsee miehen joka tarvittaessa ottaa syliin ja halaa, kertoo että rakastaa. Jos ne eroaa sähän voisit romantiikkaa ja naisia ymmärtävänä miehenä ottaa tuon Marin hellään huomaasi :D
Mä olin jopa puoliksi tosissani. Siitähän tuossa on kysymys, että nainen reagoi jurputtamalla tilanteeseen, jonka kokee stressaavaksi ja ehkä kaipaisi enemmän ymmärrystä kuin konkreettisia toimenpiteitä, vaikka ne ovatkin "toksisesti maskuliinisten" miesten tapa hoitaa asiaa.
Naisilla on tapana kertoa ongelmistaan, harmeistaan ja vaivoistaan sen takia, että he haluavat kertoa niistä. Ei sen takia, että odottaisivat miesten ratkaisevan ne.scrg kirjoitti:
Toksista maskuliinisuutta ukolta!
Empaattisesti pitäisi ymmärtää millaisen paineen alla nainen siinä tilanteessa on, mutta äijä vaan säätää härpäkkeiden kanssa eikä ollenkaan ajattele miltä naisesta tuntuu juuri siinä sillä hetkellä. Sitten vielä tuollaista ihme mansplainaamista niiden koristehörhelöiden kanssa niin kuin muka tietäisi kuinka niiden kuuluu olla.Tuossa mietin, että olisikohan mies oikeasti voinut kokeilla kopata syliin, mutta tuli kyllä naisenakin sellainen olo, että ei. Saattaa tulla turbiiniin.
Paras miehen vaan hiljaa hypistellä rusetteja...tai oisko emäntä vaikka hierojalle tai jotain.
Tuntuu mahdottomalta tehtävältä. Ottaisin just talviloman parisuhdeterapeuttina jos tämä istunto olisi seuraavalla viikolla. Olen neuvoton.scrg kirjoitti:
Mä olin jopa puoliksi tosissani. Siitähän tuossa on kysymys, että nainen reagoi jurputtamalla tilanteeseen, jonka kokee stressaavaksi ja ehkä kaipaisi enemmän ymmärrystä kuin konkreettisia toimenpiteitä, vaikka ne ovatkin "toksisesti maskuliinisten" miesten tapa hoitaa asiaa.
Naisilla on tapana kertoa ongelmistaan, harmeistaan ja vaivoistaan sen takia, että he haluavat kertoa niistä. Ei sen takia, että odottaisivat miesten ratkaisevan ne.Ymmärtäisitkö sinä oikeasti tuollaisen stressin??
scrg kirjoitti:
Naisilla on tapana kertoa ongelmistaan, harmeistaan ja vaivoistaan sen takia, että he haluavat kertoa niistä. Ei sen takia, että odottaisivat miesten ratkaisevan ne.Minä inhoan jopa itseäni silloin kun olen v.ttumainen. Eihän sitä voi toinen kestää.
Toisaalta jos sanois, että lopetetaan hetkeks ja tule tänne. Rauhoittuisko sillä...
Kiukku ja hermostuminen ois huomattu...?misspönttöuuni kirjoitti:
Minä inhoan jopa itseäni silloin kun olen v.ttumainen. Eihän sitä voi toinen kestää.
Toisaalta jos sanois, että lopetetaan hetkeks ja tule tänne. Rauhoittuisko sillä...
Kiukku ja hermostuminen ois huomattu...?Mä kuvittelin Marin sanomiset jätkäporukassa jonkun suuhun, joka sillä hetkellä käy vähän kuumana. Ei mitenkään tavatonta. Eihän tuossa nyt mitään varsinaisia loukkauksia ollut. Tuo on osa tuon parin tapaa kommunikoida ja Marin persoonan kääntöpuolella voi sitten olla jotain hyvin lämpimiä ominaisuuksia, jotka ei näy juuri tuossa leikkauksessa.
En mä jaksaisi Maria, mutta ensisijaisesti siitä syystä, että en jaksa muutenkaan koko ajan äänessä olevia ihmisiä.scrg kirjoitti:
Mä kuvittelin Marin sanomiset jätkäporukassa jonkun suuhun, joka sillä hetkellä käy vähän kuumana. Ei mitenkään tavatonta. Eihän tuossa nyt mitään varsinaisia loukkauksia ollut. Tuo on osa tuon parin tapaa kommunikoida ja Marin persoonan kääntöpuolella voi sitten olla jotain hyvin lämpimiä ominaisuuksia, jotka ei näy juuri tuossa leikkauksessa.
En mä jaksaisi Maria, mutta ensisijaisesti siitä syystä, että en jaksa muutenkaan koko ajan äänessä olevia ihmisiä.No aika hemmetin rasittava tapa kommunikoida...
Itse en pidä kovasta äänestä, tasainen puheääni on paras. Tuollainen provosoi oli sitten puoliso tai ystävä. Kaameaa mekastamista. Ja rumaa.
Mutta ihan jees, jos pystyt näkemään, että takana voi olla hyvääkin...- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Ihmiset ovat muutenkin melko huonotapaisia ja -käytöksisiä nykypäivänä.
Puhetyyli ja arvot.
Ei voi tietää millainen se mies siinä suhteessa on, mutta joka tapauksessa, tuolleen nyt vaan ei puhuta toiselle. :(Ohjelma kertoo vain luusereista !
- Kiltti-mies
Naiset on just tuollaisia.
- raha.ratkaisee
Ohjelman tekijä ja teeveekanava tarvitsevat juuri sellaista, mitä katsellaan - ihan talodellisesta syystä. Siksi valitaan ruokottomimmat esiintyjät, ja vielä formaatin mukaisesti esiintyjiä neuvotaan käyttäytymään erityisen sopimattomasti.
Kyllä häät on niin henkilökohtainen asia, että lähtökohtaisesti sen haluaisi pitää itsellään ja omanaan. Läheisillä.
Yksityisyys kunniaan.
- Tindermies30
Ihan hirvee nainen, en halua mitään naista jos ne tuollaisia ovat.
- arvonimimerkki
Ei kannata sitten olla "tindermies"...
Tuommosten jännänaisten perässä kaikki miehet aina on. Kaikki ja aina.
Näin se on, just näin. Jännänaisia vaan halutaan. Ei kelpaa k&k. Hyvä, että ehdit täsmentämään.
Jännänainen sitten pieksää, mutta se saa miehen vaan haluamaan tätä entistä enemmän. Niin. Meillä kilteillä ja kunnollisilla ei ole mitään virkaa.
- pihallatipunen
No just noin. Ei kelpaa kiltti&kunnollinen 😐
Jännänainen sitten pieksää, mutta se saa miehen vaan haluamaan tätä entistä enemmän. Niin. Meillä kilteillä ja kunnollisilla ei ole mitään virkaa.
No nyt toi kyseinen jakso tulee vitoselta..Siis just nyt.
Wwuwuw kirjoitti:
No nyt toi kyseinen jakso tulee vitoselta..Siis just nyt.
Täällä katsellaan (ja analysoidaan). :)
Täällä katsellaan (ja analysoidaan). :)
Äijällä oli batman- paita! 🙄
Jumalauta, aikuinen mies!Wwuwuw kirjoitti:
Äijällä oli batman- paita! 🙄
Jumalauta, aikuinen mies!Mielenkiinnolla katson, millainen mies etukäteisklipin naisella. Ehkä pari on tosi samankaltainen ja sanailu automaattisen luontevaa..
Hmmm...
No vakka kantensa valitsee.
- Kaisanoasaa
Osaako morsian puhua kolmea sanaa enempää kiroilematta ei varmana osaa.
- Anonyymi
Naisten olisi jo aika luopua poikien ja miesten kontrolloimisesta
https://www.hs.fi/paivanlehti/03022020/art-2000006393290.html?share=d00f26b13c507f1e3d23bbf82469c541
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803280Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223132- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384