...rehellisesti, että olen tainnut rakastua.
Lyhyestä virsi kaunis. Se oli siinä.
Täten ilmoitan
60
<50
Vastaukset
- PäivänPertti
Tulet takaisin jos rakkaus ei kanna.
Toivon, että nyt kantaa.
Hän on tosissaan. Kyllä sen tuntee.
Mulla on hyvä olla. Saan olla sellainen kuin olen, ja silti se tykkää.
Asia vahvistui kun hän läksi mukaani hautajaisiin.- PäivänPertti
misspönttöuuni kirjoitti:
Toivon, että nyt kantaa.
Hän on tosissaan. Kyllä sen tuntee.
Mulla on hyvä olla. Saan olla sellainen kuin olen, ja silti se tykkää.
Asia vahvistui kun hän läksi mukaani hautajaisiin.Sinä tiedät varmasti mistä puhut.
Jos on kemiaa ja henkinen yhteys, sen kyllä tuntee. PäivänPertti kirjoitti:
Sinä tiedät varmasti mistä puhut.
Jos on kemiaa ja henkinen yhteys, sen kyllä tuntee.Näin on.
Katseessa oli tällä kertaa enemmän.
Hän tahtoo olla rinnalla kaikissa tunteissa. Jos ihminen lähtee mukaan raskaisiin paikkoihin, koen niin ettei hän leiki.
On tehnyt paljon minun vuokseni.- PäivänPertti
Näin on.
Katseessa oli tällä kertaa enemmän.
Hän tahtoo olla rinnalla kaikissa tunteissa. Jos ihminen lähtee mukaan raskaisiin paikkoihin, koen niin ettei hän leiki.
On tehnyt paljon minun vuokseni.Onnea uuteen elämääsi.
Kerro joskus palstalla kuulumisiasi. PäivänPertti kirjoitti:
Onnea uuteen elämääsi.
Kerro joskus palstalla kuulumisiasi.Kiitos.
Voihan joskus jotain laittaa.
Eihän sosiaalisuus katoa miehen myötä.- PäivänPertti
Kiitos.
Voihan joskus jotain laittaa.
Eihän sosiaalisuus katoa miehen myötä.Se sosiaalisuus vain kanavoituu erilailla. Tarve palstailla vähenee, toivottavasti jopa loppuu ja oikea elämä vie mennessään.
- kieltämisreaktio
PäivänPertti kirjoitti:
Se sosiaalisuus vain kanavoituu erilailla. Tarve palstailla vähenee, toivottavasti jopa loppuu ja oikea elämä vie mennessään.
Ei kaikki jää kuplaan, kuten sä
PäivänPertti kirjoitti:
Se sosiaalisuus vain kanavoituu erilailla. Tarve palstailla vähenee, toivottavasti jopa loppuu ja oikea elämä vie mennessään.
Joo, nyt kiinnostaa, mitä vieressä tapahtuu. Se raportointi suuntaantuu fyysiseen kohteeseen (mikä on ollut pidemmän aikaa toivottua).
Oksitosiini ja dopamiinitasot alkavat toivottavasti normalisoitumaan :)- PäivänPertti
Joo, nyt kiinnostaa, mitä vieressä tapahtuu. Se raportointi suuntaantuu fyysiseen kohteeseen (mikä on ollut pidemmän aikaa toivottua).
Oksitosiini ja dopamiinitasot alkavat toivottavasti normalisoitumaan :)Kuulostaa hyvältä.
- perseennuolija
PäivänPertti kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Valkoritari
- PäivänPertti
perseennuolija kirjoitti:
Valkoritari
Trollikka on päässyt oikeaan elämään kiinni, ja nyt näyttää siltä että Pönttiskin on samoilla urilla. Se on hyvä suunta ja toivon että se oikea elämä korvaa fiktiivisen palstaelämän.
- etsi.elämä
PäivänPertti kirjoitti:
Trollikka on päässyt oikeaan elämään kiinni, ja nyt näyttää siltä että Pönttiskin on samoilla urilla. Se on hyvä suunta ja toivon että se oikea elämä korvaa fiktiivisen palstaelämän.
Mikä sua täällä pitelee?
PäivänPertti kirjoitti:
Nyt sinä kirjoitat kyllä tosi nätisti, kiitos siitä!
- eofhiäoei
Voiko sellaisesta kertoa epärehellisesti? Miksi pitää kertoa?
No siksi, että jos aion täällä vielä keskustella niin minusta se on reilua & rehellistä.
Olen R & R nainen.
Millainen mies? jos on jännämies tulet varmaankin pettymään. Kai olet ottanut selvää miehen menneisyydestä, jos on taustalla rikoksia ja/tai väkivaltaa viisainta ottaa etäisyyyttä mutta jos ei niin sitten kannattanee yrittää. soita jollekin miehen äxälle ja kysy millainen mies, jos on huono se kyllä äxä kertoo sen varmaankin.
- PäivänPertti
Minä ainakin luotan Pönttixen ihmistuntemukseen, uskon että nyt on hyvä mies käsipuolessa.
PäivänPertti kirjoitti:
Minä ainakin luotan Pönttixen ihmistuntemukseen, uskon että nyt on hyvä mies käsipuolessa.
Minä en, misspönttis on tehnyt virhearvioita ennenkin miesten suhteen :D
- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
En muista lukeneeni virhearvioista, olen siinä käsityksessä että hänellä on ollut hyviä parisuhteita.
Tavallinen mies, mutta sydän on kultaa. Maaseudun mies (ei ne tee rikoksia hassu).
Mulla on vaan luottavainen tunne nyt.Harmaaritari kirjoitti:
Höh, voisit nyt vähän kannustaa... :P
Tavallinen mies, mutta sydän on kultaa. Maaseudun mies (ei ne tee rikoksia hassu).
Mulla on vaan luottavainen tunne nyt.No sitten. Varsinkin jos sillä ei ole lapsia edellisistä suhteista voi olla hyvä juttu, kato nyt kuitenkin vähän aikaa ennen kuin samaan laatikkooon lusikat niputat niin luonnepuoli selviää siinä katsellessa. Käyttäydy itekin sitten ihmisiksi :D Jos alat jotain draamaa järjestelemään ihan vain testailun vuoksi ei sekään oikeen ole.
Höh, voisit nyt vähän kannustaa... :P
Meitä epäileviä tuomaita ei koskaan kiitellä, silti jos meitä kuuntelee voi välttyä ongelmilta :D
Harmaaritari kirjoitti:
No sitten. Varsinkin jos sillä ei ole lapsia edellisistä suhteista voi olla hyvä juttu, kato nyt kuitenkin vähän aikaa ennen kuin samaan laatikkooon lusikat niputat niin luonnepuoli selviää siinä katsellessa. Käyttäydy itekin sitten ihmisiksi :D Jos alat jotain draamaa järjestelemään ihan vain testailun vuoksi ei sekään oikeen ole.
Ei ole hällä lapsia. Ja nyt on ikäkin omaani lähellä. Ihan töissä käyvä rehellinen mies.
Hän haluaa kovin pitää huolta minusta. En oikeasti ole havainnut vielä mitään huolenaihetta.
Mutta joo, kyllä me omissa tullaan asustelemaan, en mä heti muuttamassa ole minnekään.
Katellaan. En oo ikinä kiirehtiny näissä.
Mutta mulla on nyt hyvä olla. Näen, että se haluaa olla siinä eikä ole luistelemassa maailman tuuliin. On ottanut mun asiat tosissaan.
Kyllä meitä naisia voidaan pitää miehen toimesta tosi nätistikin jos ja kun vaan ryhdytte. Aitoja tunteita ei tee mieli juosta karkuun.Harmaaritari kirjoitti:
Meitä epäileviä tuomaita ei koskaan kiitellä, silti jos meitä kuuntelee voi välttyä ongelmilta :D
Kyllä mie kiitän sinua. Oot oikeassa, pitää kuunnella vaikka olis vähän vaaleanpunaista laseissa.
Mutta äkkiä sitä höpsähtääkin. Kukapa ei itseensä kohdistuvista lämpimistä tunteista pitäisi :)
En pidä sitä huonona, että kehottaa olemaan hereillä. Onhan mulla tän verran ikää etten sentäs teini enää ole...:)misspönttöuuni kirjoitti:
Ei ole hällä lapsia. Ja nyt on ikäkin omaani lähellä. Ihan töissä käyvä rehellinen mies.
Hän haluaa kovin pitää huolta minusta. En oikeasti ole havainnut vielä mitään huolenaihetta.
Mutta joo, kyllä me omissa tullaan asustelemaan, en mä heti muuttamassa ole minnekään.
Katellaan. En oo ikinä kiirehtiny näissä.
Mutta mulla on nyt hyvä olla. Näen, että se haluaa olla siinä eikä ole luistelemassa maailman tuuliin. On ottanut mun asiat tosissaan.
Kyllä meitä naisia voidaan pitää miehen toimesta tosi nätistikin jos ja kun vaan ryhdytte. Aitoja tunteita ei tee mieli juosta karkuun.Joo, kahtele, eiköhän se sillä selviä. Lindsaykin muuten haluaa muistuttaa yhdestä parisuhdejutusta :D
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/eb9356a6-b9d8-4461-8c5b-d8f684509ec7Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kahtele, eiköhän se sillä selviä. Lindsaykin muuten haluaa muistuttaa yhdestä parisuhdejutusta :D
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/eb9356a6-b9d8-4461-8c5b-d8f684509ec7Hahah, voi ei! :'D
- complicated_love
Olet siis edelleen rakastunut itseesi, vaikka rakkaudellasi oli välillä itsetuhoisia ajatuksia.
- anonyymi_fc2r
Minkä ikäinen? Kuinka pitkä Tumma vai vaalea?
Tumma. Pituutta ei voitane sanoa, koska siitä alkaa äläkkä. Tai no, siinähän se nyt tuli.
Meillä on ikäeroa kaksi vuotta.- Queserasera
Tumma. Pituutta ei voitane sanoa, koska siitä alkaa äläkkä. Tai no, siinähän se nyt tuli.
Meillä on ikäeroa kaksi vuotta.Onnitteluni
:-)
Hyvältä kuulostaa, mutta toki sinkkunakin on mukavaa
Kyllä tämä täytyi sanoa.
Pitkästä aikaa on olo, että jossain joku kaipaa aidosti.
Rakkautta pitää jokaisen tavoitella. Ei saa jäädä yksin..misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä tämä täytyi sanoa.
Pitkästä aikaa on olo, että jossain joku kaipaa aidosti.
Rakkautta pitää jokaisen tavoitella. Ei saa jäädä yksin..Nyt ei kyllä mitään flirttiä enää uskalla....
pujotteIija kirjoitti:
Nyt ei kyllä mitään flirttiä enää uskalla....
No siksipä aloituskin. Haluan, että vakikaartin(kin) kesken olemme ajantasalla.
En halua pelleillä.
Enkä toisaalta pysty piiottamaan rakkautta.
- Kaikysyäsaa--
Onko palstan ätmi vienyt neitsyytesi?
- sinkkuina
Ennustin ajat sitten että palstan sinkkunaiset on kohta suhteissa mutta miehet jatkaa täällä hamaan loppuun.
- Pillujen--asiantuntija
Nainen voi valita koska tahansa miehen ja alkaa seurustelemaan. Mies ei voi koska on ruma.
- Onnevaonnevavaa
Hipheijaa! 😃👌
No nytkö on menoa sitten? Kesähäät ja mulle tulossa jo kutsukortti! 😁
Mitäh? Oliko rehvit hautajaisissa? 😳Heippa! Se taidat olla sinä siinä?
Niin vain kävi. Taitaa olla. Olen tosi kiintynyt häneen.
Ei, ei onneksi ihan ensitreffit hautajaisissa, mutta kun joutuu elämän suurimpien kysymysten äärelle ja toinen haluaa olla siinä kans, niin musta se tuntuu isolta
vahvistukselta ja lujitukselta. Ja kun en ehkä ihan parhaimmillani siinä tilanteessa ollut ja kuin hän suhtautui silloin, ni se oli liikuttavaa. Se kertoo jostakin, mitä en osaa sanoiksi laittaa.
Jännä tunne, en vierasta miestä ollenkaan ja lähellä on helppo olla. Mutta ei sentään ei häitä lähimaillakaan, antaahan nyt ajan kulua, pitäisi malttaa kummankin :)misspönttöuuni kirjoitti:
Heippa! Se taidat olla sinä siinä?
Niin vain kävi. Taitaa olla. Olen tosi kiintynyt häneen.
Ei, ei onneksi ihan ensitreffit hautajaisissa, mutta kun joutuu elämän suurimpien kysymysten äärelle ja toinen haluaa olla siinä kans, niin musta se tuntuu isolta
vahvistukselta ja lujitukselta. Ja kun en ehkä ihan parhaimmillani siinä tilanteessa ollut ja kuin hän suhtautui silloin, ni se oli liikuttavaa. Se kertoo jostakin, mitä en osaa sanoiksi laittaa.
Jännä tunne, en vierasta miestä ollenkaan ja lähellä on helppo olla. Mutta ei sentään ei häitä lähimaillakaan, antaahan nyt ajan kulua, pitäisi malttaa kummankin :)Congratulations. :)
Mitä...et vierasta miestä ollenkaan..sinä oot ollut se viimeisin nainen josta olisin kuvitellut että voi vierastaa miestä. Hyvä niin ettet vierasta, juttukin luistaa paremmin. :)Jiimen kirjoitti:
Congratulations. :)
Mitä...et vierasta miestä ollenkaan..sinä oot ollut se viimeisin nainen josta olisin kuvitellut että voi vierastaa miestä. Hyvä niin ettet vierasta, juttukin luistaa paremmin. :)Pöh...tietenkin voi vierastaa. Ei minullakaan ihan kaikkien kanssa ole luontevaa vaikka olisinkin pienoinen pellehermanni. Tämmöinen perushölöttäminen on eri juttu kun asian vakavana pitäminen :)
Ei mua silleen ujostuta, mutta ihan siihen lähelle (jakamaan kaiken) on loppujen lopuksi hiton pitkä matka.
Ihminen joka ilmaisee rakastumisensa sanamuodolla "olen tainnut" on jo niin pitkällä rakkauden kukkakedolla että voi vain esittää lämpimän onnittelun.
Hyvä siitä tulee kuin mummon polvesta.Kiitos! Toivon tosissani, että tämä kestää nyt kun on saatu alulle.
Pieni pää on mennyt pyörälle. Masun pohjassa kutittaa.
Asiat vain tapahtuvat, yks kaks kun ei suuria odota. Tavallinen ihminen tavalliselle ihmiselle.- Hyvähyväjuttutää
Kiitos! Toivon tosissani, että tämä kestää nyt kun on saatu alulle.
Pieni pää on mennyt pyörälle. Masun pohjassa kutittaa.
Asiat vain tapahtuvat, yks kaks kun ei suuria odota. Tavallinen ihminen tavalliselle ihmiselle.Joo. Niin se käy. 😊
Nyt vaan muistat puhua kaikesta reippaasti, mutta rauhassa ja ilman pelkoja. Muista että kukaan ei tiedä mitä haluat pelkistä jalkaterien asennosta. 😁 Eläkä koita sitä tutkailla itsekään, vaan kysy suoraan. 😊👌
Hyvä tulee. Hyvähyväjuttutää kirjoitti:
Joo. Niin se käy. 😊
Nyt vaan muistat puhua kaikesta reippaasti, mutta rauhassa ja ilman pelkoja. Muista että kukaan ei tiedä mitä haluat pelkistä jalkaterien asennosta. 😁 Eläkä koita sitä tutkailla itsekään, vaan kysy suoraan. 😊👌
Hyvä tulee.En ajatellut (heti) puhua ihan kaikesta, sehän juoksee karkuun :D
Mikä on ihaninta, hän on jo ääneen todennut, että olen kauhean herkkä, siitä on hyvä aloittaa.
Kiitos sulle tsempistä. Meneekö siellä ihan kivasti ja maailma makkailee yhä oikealla radallaan? : )
- Kuiskomee
Voi hyvää päivää näitä höpötyksiä 😁 ei voi muuta kuin nauraa. Kait kysyit ettei komistus ole varattu niin kuin Pönttiskin?
- AsianVierestä
Mukavaahan se on ihastua ja tuntea jotain syvällistä edes hetkisen aikaa. Ei pidä pelätä epäonnistumisia vaikka enemmän suhteiden aloituksista ja suhteista päätyy eroon ennen kuin ovat kunnolla kerenneet alkamaankaan. Muutama kuukausi kertoo suunnan ja se onko halukkuutta yhteen muuttamiseen. Jos ei ole halukkuutta asua samassa taloudessa, on kysymyksessä vain läheisriippuvuudesta joka voi putkahtaa esiin elämän eri käänteissä. Muun muassa silloin jos menettää lähimmäisen ja tarvitsee henkistä lähitukea. Jokainen etsii sen sopivan tavan itselleen. Toisaalla asuva panokaveri joka voisi toimia puolittaisena elämänkumppanina on yksi vaihtoehto mutta tuolloin ei sovi olla mustasukkainen.
- Turhaahöyhättelyä
Mitä sä höpäjät? Muualla asuminen vaikka vuodenkin jälkeen ei ole mitään läheisriippuvuutta! Housussas on riippuvuus!
Elämät saattaa olla kummallakin sen verran sidottuja, ettei sitä tuosta vaan yhteen muuteta. Eikä sitä tarvitse laittaa mittariksi parisuhteelle. 😳
Sitäpaitsi et sinä pysty määrittelemään kenenkään parisuhteen laatua! - AsianVierestä
Turhaahöyhättelyä kirjoitti:
Mitä sä höpäjät? Muualla asuminen vaikka vuodenkin jälkeen ei ole mitään läheisriippuvuutta! Housussas on riippuvuus!
Elämät saattaa olla kummallakin sen verran sidottuja, ettei sitä tuosta vaan yhteen muuteta. Eikä sitä tarvitse laittaa mittariksi parisuhteelle. 😳
Sitäpaitsi et sinä pysty määrittelemään kenenkään parisuhteen laatua!Jaa, katsotaan miten käy. Aika sen näyttää.
En oo rullaillu vielä raitamattoja kasaan, ja ukkelillakin ihan hyvät omansa... :D
Aikuiset ihmiset kykenevät asumaan omissa hökkeleissään!- AsianVierestä
En oo rullaillu vielä raitamattoja kasaan, ja ukkelillakin ihan hyvät omansa... :D
Aikuiset ihmiset kykenevät asumaan omissa hökkeleissään!Oikein hyvä.
Molemmat ovat aikuisia jotka eivät ala määräilemään toistensa menoja tai sitä mitä sen toisen tulisi tehdä. Odotukset vastaavat aina sitä mitä toinen on valmis antamaan jne. Hyvä aikuinen suhde. Voi vaikka naapuria hieman hivellä eikä kukaan siitä suutu:) AsianVierestä kirjoitti:
Oikein hyvä.
Molemmat ovat aikuisia jotka eivät ala määräilemään toistensa menoja tai sitä mitä sen toisen tulisi tehdä. Odotukset vastaavat aina sitä mitä toinen on valmis antamaan jne. Hyvä aikuinen suhde. Voi vaikka naapuria hieman hivellä eikä kukaan siitä suutu:)Naap... no ei se nyt sitten taas käy.
Älä kylvä mustasukkaisuutta.
Mahtavaaa. Hyvää ystävänpäivää.
Vein tänään meidän yksivuotiaan ekaan kertaa uimaan💕 se oli liimattuna minuun koko n.3h 30minuutin ajan. Meni pitkäksi aika kun 3v ja 5v ei halunnut lähteä pois oli heillä kivat leikit.
Lasten allas n. 85cm sukellusta 5v teki, 3v vain pystyy matalla puolella sukeltamaan hetken ajan.
Nyt kun on alle 4v ilmasta vielä, yritän usein käyttää kun noita luistimia, eivät halua enää pistää jalkaa.
Joten n.6eurolla päästään neljästeen aamu-uinnilla.Ystävähali valtakunnalle. Te olette pitäneet vesilystiä, pieni on tarvinnut tukea ja turvaa äitikästä, suloista! : )
Se on kummiskin joku meistä palstalaisista, joka on onnistunut soluttautumaan :D
- tietystijatottakai
Juu piiri pieni pyörii, kaikki naivat toisensa ristiin rastiin. 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275