Mihin perustuu väite etä vain kaksi prosenttia ihmisistä osaa artkaista ns. Einsteinin arvoituksen? Eihän tuo vaadi niinkään älyä, luin systemaattisuutta, eli että käy kaikki vaihbtoehdot läpi eikä oleta mitään. Jos idea oli että arvoitus pitäisi ratkaista kokonaan päässä niin väitän että siihen kykenee paljon pienempi osuus kuin 2%.
Einsteinin arvoitus
sdgkoss
1
76
Vastaukset
- Eninsteini
Se perustuu siihen, että vain kaksi prosenttia ihmisistä ymmärtää, että tehtävässä voi olla joku muukin ratkaisu kuin vain se yksi helposti löydettävä. Itse asiassa huomattavasti harvempikin kuin vain kaksi sadasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013