Slam Wrestling Finland Mega tulee Suomeen. Suuren urheilujuhlan tuntua! Saadaan jotain uutta ja eksoottista. Kauniita naisia,lihaksikkaita miehiä. Tätä lisää!
Showpainia
8
76
Vastaukset
- Uteliaz
Mitä mitä, missä tuo on?
- Jarno88
Kertokaa miullekkin
- Mihintämämaailma
Ihan yhtä tyhjänpäiväistä hölkänpölkkää. Älkää nyt ihmeessä törsätkö rahoja moiseen.....
- Bodyb
Cirkuksessa ilmeisesti kun googlasin.
On kuule meitä muita kun halutaan mennä kattomaan . Et mee muualle jossei ole mitään hyvä sanottava! - Bodybody
Siinähän tuhlaatte rahanne! Ilmasta urheilua näkee kun käy kuntosalin ikkunan takana.
- Nammamaa
Mitä sä selität?? Kerrot julkisesti miten stalkkaa, mikä on ensinnäkin laitonta ja toiseksi ei mitään tekemistä show painin kanssa
- Kukkutimurusia
Vajaa kuukausi enää! Jännää! Olen ihan liekeissä kun pääsen paikan päälle.
- Showpaini
Mahtavaa että siekin tulet
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830