Mä en puhu

Mitäänenpuhu

mitään nainen! Vaikka ottaisit omaksesi niin olisin hiljaa! Olen suuttunut ja pahamieli! Olen vihainenkin ja loukkaantunut! Olen ihan hiljaa omasi sitten. En ole sulle vihainen, vaan maailmalle. Jos et ota omaksesi, oon sitten yksin hiljaa. En oo sulle yhtään rakas enkä tärkeä ja olen vaan ihan yksin ja surkeana. Mä en sitten näe sun kauniita kasvoja enkä tunne lämpöäsi, enkä saa kuulla sun lohduttavia mietteitäsi. Voin kyllä murjottaa ihan yksinkin. Olen sitä tehnytkin ja paljon.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoisentään

Mitenkäs se nyt silleen.
      Tule vaan tänne juttelemaan, niin helpottaa.
      Ei kannata itsekseen mököstellä. Hassu.

• Ollaan kumpikin hiljaa.

• Mökötän_täällä_sit

Jos olisit hän , niin tulisin sun luo ja poistaisin pahan mielen tai ainakin yrittäisin..
      Jos ei muuta niin oltais yhdessä pahaa maailmaa vastaan ja mökötettäis yhdessä..
      Ja...
      Hellästi suukottaisin..
      Mutku et oo hän kuiteskaan.

• loveintheairdarling

Kyllä täsä voi olla niin, että molemmat on harhautunu erillään kaipailemmaan.
      Puhu nyt oikein palijo niin voi puhua takasinkii, niin ne asiat alkaa ratkeamaan 🥰

• Puhuisit

Jos hän olisit, sanoisin
      Mussuliini, olet:
      Ihana
      Suloinen
      Nökönenä
      Muru
      Söppänä
      Rakas
      Uuh
      Parasta
      ❤️
      Että elä ala mököttää, jooko 🌸

• Yksinkertaienkysymys

Mistä sinä suutuit?

• tämäonkuin

Omista taannoisista ajatuksista :DD

• Mitäänenpuhu

Olen ihan väsynyt tähän. Sydän on masentunut, järki vie eteenpäin. Älä hylkää mua nainen. Tai hylkää jos et itse jaksa ja se tuntuu oikealta. Enkä ala erittelemään mikä erityisesti on suututtanut. Ei näin vihainen voi olla yhdestä asiasta. Voin kertoa naiselle jos välittää kuulla. Monia asioita on, jotka tekevät vihaiseksi. Lempeä, kaiken antava, ei mitään ottava rakkaus tämän vihan vie pois. Jos sellaisen rakkauden häneltä sais niin rauhoitun ja voin alkaa puhua.

• miksisennaisen

pitäisi suostua yksipuoliseen rakkauteen. Hän vain rakastaisi sinua ja antaisi sinulle kaikkensa ja sinulta ei saisi takaisin mitään. Taidat olla joku mielenhäiriöinen ihminen. Ellet jopa narsisti, jonka ajattelumaailma on jäänyt lapsen tasolle.

• Mitäänenpuhu
        miksisennaisen kirjoitti:

pitäisi suostua yksipuoliseen rakkauteen. Hän vain rakastaisi sinua ja antaisi sinulle kaikkensa ja sinulta ei saisi takaisin mitään. Taidat olla joku mielenhäiriöinen ihminen. Ellet jopa narsisti, jonka ajattelumaailma on jäänyt lapsen tasolle.

Rakastan itsekin kaiken antavasti. Mene trolli muualle. Tuo sinun vihasi on jotain ihan toista. Sinä kohdistat sen muihin. Haluat tehdä pahaa toisille.

• Rauuhoitu

Meinasinkin kirjoittaa että voidaan aloittaa noin ja puhut sit joskus jos haluat. Haluan samanlaisen rakkauden. :)

• omastafiiliksestä

Mä oon luoteeltani sellanen, että jos luotan (tosin nyn kovin harvoihin) niin puhun kysymättäkin ja voimakkaamin tuntieesa voin mennä hieman puhurin lailla ja liika nooeesti. Mutta mä kuuntelen paljon ihmisten asioita ja monet mulle tulee jutteleen. Ite odotan jonkinlaista vastavuoroisuutta eli jos puhun asioistani niin toinenkin jotain puhuu. Tavallisesti en hoputa ketään, jopa oma lapseni kysy kerran, et mikset sä kysy yhestä jutusta multa mitään. No, mä sanoin, että odotin koska sä haluat puhua ja mitä sä haluat puhua. Samoin toimin muidenkin ihmisten kanssa ja monet kyllä puhuu juttujaan ja mulle se on ok. Ylipäätään, jos jotain pystyn jeesaamaan niin mielelläni sen teen.

• Äiti.aurinkoinen

Sun nimes onkin mökötys suuttumus pahamieli pahanilmanlintu. Se istuu olkapäälläsi ja kuiskuttelee korvaasi synkkiä ajatuksia niin että sinusta ei kukaan pidä.

• ReimaKymppi

Mitä sää sit viimeks hälle puhuit?
      Olet suuttunu mailmalle? Mistä?

• Hrj.ei.ismejä

Ei tule parisuhdetta.

Oikeudenkäynnit ensin ja se voi kestää vuosia.

Mieltäni en muuta koska olen jo elämäni loppusuoralla koska kidutettu liikaa.

Ei uskontoa. Ei parisuhdetta. Vain laki.

Haluan sen asianajajan jo!

• Mitäänenpuhu

Tahtoisin niin olla sun armoillasi nainen. Kaikki haavoittuvuus nähtävilläsi ja sitten vaan halaisitkin mua, etkä tekis mitään pahaa. Itkisin vaan sen jälkeen. Sitten toivoisitkin jo, että lopettaisin itkun. Tai ehkä ihan iloiten halaisit, silittäisit ja antaisit pusmuja. Tää haaveilu ei auta kyllä mitään...

• aivanavoinna

Jos olisit hän, niin sitten meitä olis kaksi siinä...

• ReimaKymppi

Mä en ainaka satuttais ja tekis ikinä Rakkaalleni pahaa.
        Ja voitas vaikka itkeekin yhessä. Toivottavasti llosta ja onnesta. :)

• LoppuisipaEöämä

Voi että kun saisikin silitellä ja pusutella sitä ihastuksen kohdetta. Tämä haaveilu ja näiden unelmien lueskelu piristää just sen sekunnin minkä ajatus kantaa ja sitten jysähtää kamala todellisuus vasten kasvoja.
      Emme koskaan tule kohtaamaan missään.
      Hän ei voi millään tulla koskaan vastaan.
      Hän on varattu. Hän ei välitä paskankaan vertaa minusta. Hän pitää enemmän miehistä. Hän ei noteeraa minua mitenkään.
      Uh revin kohta sydämeni ulos rinnasta ja syötän sen koiralle.

• sinäsiis

Kaipaat naisena naista?

• Tältätuntuunyt

Olen nainen ja samanlaisia ajatuksia kuin aloittajalla. Hän mies on ollut minulle tärkeä, mutta tällä hetkellä en voi, enkä aio tehdä mitään tilanteen korjaamiseksi. Liikaa kaikkea. Liikaa tunteita, hyviä ja huonoja.

• kokomiehen

Tuu mun syliin, tuu nyt. Älä oo vihainen kulta. Oon ihan typerästi tehnyt ja ollut. Annan itselle selkään siitä hyvästä, pieksän itseni ja syön kuraa, kun sun sydän on noin rikki! Pusi kultu, tuu syliin. Pidän susta kiinni, enkä koskaan päästä pois pusutan ihan kauttaaltaan 😘

• Mitäänenpuhu

Mikään ei lohduta. Teidän kivat sanatkaan ei. Kiitos kuitenkin niistä. Haluan hänet, ihan aitona oikeana naisena tänne (en palstalle). En halua olla hiljaa. En halua murjottaa hänelle maailman takia. Haluan sanoa mitä tunnen ja tuntea mitä tunnen. Meidän täytyy puhua, vaikka se onkin vaikeaa. Puhumattomuudella asiat eivät selviä vaan epäselviävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe