Palstalaisia? On ollut usein täällä puhetta mm. Nascar-sarjasta ja formuloista, niin kiinnostaako ketään täällä moottoripyörien kilpasarja Moto GP?
Ei ole tullut itselläni tota sarjaa seurattua, vaikka Viasat näkyykin. Sen verran kuitenkin teidän sarjasta, että Italian Valentino Rossi on sarjan parhaita kuskeja ja peräti yhdeksänkertainen maailmanmestari. Kuten myös Espanjan Marc Marquez ja Jorge Lorenzo ovat kovia nimiä tossa sarjassa.
Muistan joku vuosi sitten kuulleeni kovan tornihuhun, jonka mukaan Valentino Rossi olisi ollut tuolloin todennäköinen F1-kuski Ferrari-talliin.
Mutta suomalaisia ei taida sarjassa olla muita kun Mika Kallio.
Kiinnostaako Moto GP-sarja
5
<50
Vastaukset
Jos Make puhui siinä aika-ajoista, kun kyllä kai nyt kisaan osallistuvat luulisivat sen tietävän tarkasti, että milloin ja mihin kellon aikaan kyseinen kisa ajetaan, vaikka se olisi missä päin maailmaa tahansa.
Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut jo nuoruusvuosina sun tukkasi kaljuuntua.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti. Eikä nyt aleta heti Peristä haukkumaan, kun hän ei ole tähän vielä mitään edes vastannut. Antaa nyt miehen itsensä ensin vastata, jos hän niin haluaa.
Mutta eipä nyt vaan ole tullut tähän aiheeseen yhtäkään Moto GP:hen liittyvää vastausta, että kiinnostaako ketään ylipäätään täällä kyseinen Moto GP-sarja.
- Rumpelo
Tietystihän siellä vanhempien luona viasat näkyy, että syö sinä vaa sitä finaa kaljuusi.
- mazynhaamu
Kyllä sitä aina joskus on tullut katseltua, muttei nyt hetkeen...sattuneesta syystä. On ollut muuta puuhaa, niin ettei ole malttanut katsella pärräämistä. Mies katselee kyllä säännöllisesti, joten olen kuulolla usein vaikken itse ruutua katsoisikaan. :)
Noista moottorisarjoista juuri tuo motogp olisi se jota mieluiten katselisin. Siinä mennään niin pienillä marginaaleilla ja sijoitukset vaihtuvat melko nopeasti.
Ei vaan ole sellaista maksutv pakettia että näkyisi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614288KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362979Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?422196- 241873
- 901773
- 281576
- 221519
- 1471367
- 311198