outo ilmiö taivaalla

taivastielä

Näkikö kukaan, oliko joku meteroliitti .Musta edestä ja tuli perässä.

14

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivastielä

      Ajattelin ensin. että on lentokone tulessa, kun kiikarilla katsoin. Sitten sehävisi puidentaakse. en tiedä putosiko maahan?

    • Aiheesta_Kiinnostunut

      missä päin kyseinen ilmiö oli / lensi ohi ?

      • nähnyt

        Ylitorniolla


    • näintaisimennä

      Berner lensi pohjoisen kautta Ruotsiin päättämään! Lensi kuin leppäkeihäs!

      • nähnyt

        Ei tämä ole mikään vitsi


      • naapurinisso

        Varmaan meteoriitti, olen joskus itsekkin nähnyt, myös on näkynyt kun on avaruudesta pudonnut raketti maahan, kerrankin putosi Siperiaan venäläinen raketti, satuin näkemään kun odottelin kyytiä töihin Torniossa,, koko päivän näkyi sellainen valo taivaalla, ihan kuin kaksi aurinkoa olisi ollut, siitä uutisoitiin myös televisiossa sekä radiossa, se oli erikoisin näky mitä olen sattunut näkemään, ensin näkyi kieppuva kirkas valo josta sitten erkani sellainen punertava juova joka kaarsi maahan horisontissa, siksi ehkä punainen kun aamuaurinko valaisi taivasta juuri sieltä, kello oli jotain viiden tienoilla aamulla.


      • taivastielä

        Tämä oli keskiviikko iltana klo 18.30. Ihmetyttää kun ei ole missään uutisissa tiedotettu.


      • Puhdistaja

        Kuntatason päättäjät kieltäneet uutisoinnin.


      • naapurinisso

        Ei uutisoida kaikkia, ei ne halua tuoda esille mikäli ihmiset ei ala kyseleen, tuo siperiaan pudonnut herätti niin paljon ihmetystä sen valon vuoksi joka näkyi päivän, siitäkään ei uutisoitu jonka näimme työporukan kanssa kittilässä, valoisa puikko lensi yötaivaalla, siitä irtosi kahdesti osa, ihan kuin kantoraketit, sitten se katosi jonnekkin vaaran taakse, näkymättömiin.


    • Meteoriitti

      Oliko sillä, kavereita matkassa. Matarenkin puoleltako kävelivät, musta edessä ja 10 tuli perässä.

      • taivastielä

        Tämä on tosi asia,ihmeellistä ettei kukaan ole nähnyt


    • putnikkejatippuu

      Tämä nyt oli kyllä avaruusromua, sitä tulee nykyisin aika paljon alas sieltä. Niissä se hyvä puoli, että palavat kokonaan ennen maahan putoamista.

    • gommiJApommi

      rojuriitti tai meteoli soli, iso POMMI

      • jooperkkele

        Olis se ko aamula herräis, niin olis tuomonen avaruusalus kartanolla, siittä sais hyvin romurautana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe