Nyt olisi mielestäni jonkinlaisen ryhtiliikkeen aika! Asiakaspalvelijoille voi nykypäivänä näköjään vapaasti haistatella ja purkaa pahaa oloaan. Lähes päivittäin joku raivoaa ja haistattelee täysin tuntemattomalle ihmiselle. Eikö nykyihmiselle ole opetettu mitään käytöstapoja? Ei tulisi mieleenkään raivota ventovieraalle ihmiselle, vaikka kuinka jokin asia harmittaisi.
Muistelen, että muutama vuosi sitten oli jonkinlainen kampanja, jossa muistutettiin siitä, että kassalla työskenteleviä henkilöitä pitää kunnioittaa ja käyttäytyä asiallisesti. Kassahenkilö on sentään kasvokkain asiakkaan kanssa ja väittäisin, että suurin osa ihmisistä ei kehtaa käyttäytyä täysin törkeästi kasvokkain. Törkeimmät alta vyön lyönnit tapahtuvat todennäköisesti juuri puhelimitse, sähköpostitse ja/tai netissä. Siellä et "näe" vastapuolen reaktiota törkyysi ja voit oksentaa pahan olosi toisen niskaan ja se siitä sitten.
Mitä mieltä olette? Toivon, että kaikki ne ihmiset, jotka ovat hiljattain raivonneet asiakaspalvelijalle tuntisivat piston sydämessään ja vaikka tehtyä ei saa tekemättömäksi, muistaisivat seuraavan kerran hillitä itsensä. Yleensä asioita saa paremmin hoidettua asiallisesti käyttäytymällä ja yhteistyötä tehden.
Omassa työssäni olen huomannut sen, että jostain syystä tässä raivoavassa ihmisryhmässä ovat olleet yliedustettuina n. nelikymppiset yksinhuoltajanaiset. Kumpi oli ensin, muna vai kana? Ovatko nämä jotain pirttihirmunaisia, joiden mies on siksi lähtenyt kävelemään vai onko niin, että he ovat katkeroituneet yksin jäätyään? Tiedä häntä, joka tapauksessa, yritetään elää sovussa, niin kaikilla olisi vähän mukavampaa.
Asiakaspalvelija saa kuraa niskaan
Peace2019
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512