Seepran raidat hämäävät paarmoja

raidoitus.solariumista

Sellaiseen tulokseen on päästy jossain tutkimuksessa.

Hämäisiköhän paarmoja jos hankkisi raidoitusrusketuksen, tai laittaisi päälle vaikka Marimekon mustavalkoraidallisen Mari-paidan? Kuinkahan paljon raidan leveys vaikuttaa raidoituksen hämäyskykyyn?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnonlait

      Se paarma, joka raidoista hämääntyy, jää ilman ravintoa.

    • kökköjoo

      Seepran raidoista taitaa hämääntyä vain evoluutiouskovaiset.

      • jöötille

      • kökköjoo
        jöötille kirjoitti:

        Tai pikemminkin kretuliinit.
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006008052.html

        Miksi solvaat toisia haukkumalla heitä uskovaisiksi? Oletko itsekin sitä mieltä, että uskovaisuus on huono asia?

        Mitä haukkumista se on jos sanoo uskovaista uskovaiseksi? Oletko mielestäsi huono evouskova?


      • jöötille
        kökköjoo kirjoitti:

        Mitä haukkumista se on jos sanoo uskovaista uskovaiseksi? Oletko mielestäsi huono evouskova?

        En palvo evoluutiota, joten en ole mikään "evouskovainen". Eli olen mielestäni huono "evouskova", koska tietääkseni sellaista ei ole olemassakaan (paitsi uskovaisten omissa päissä).


      • kökköjoo
        jöötille kirjoitti:

        En palvo evoluutiota, joten en ole mikään "evouskovainen". Eli olen mielestäni huono "evouskova", koska tietääkseni sellaista ei ole olemassakaan (paitsi uskovaisten omissa päissä).

        Jos uskoo evoluutioon niin palvoo evoluutiota ja luonnonvalintaa. Älä häpeä uskoasi.


      • jöötille
        kökköjoo kirjoitti:

        Jos uskoo evoluutioon niin palvoo evoluutiota ja luonnonvalintaa. Älä häpeä uskoasi.

        Älä vedä hatustasi uusia ismejä.


      • näin.on.jälleen.kerran

        Kretulismi on maailman yleisin aivojenpuutostauti.


    • Näinsenytvaanon

      Hienot on raidat! Olen myös miettinyt miksi papukaijat on usein niin värikkäitä, tai lukemattomat muut linnut? Miksi yleensä on värejä? Kyllähän me ilman värejäkin pärjättäis..Ja miksköhän on tunteet? Niitäkin ilman pärjäisi, eläimetkin pärjää. Ilman tunteita vois rauhassa käyttää kaikkia hyväkseen. Evoluutio on varmaan tehnyt jonkun virheen kun tunteet haittaa selvitymistä. Ihme juttuja...

      • juna-myöhässä

        Pahimmilla paarma-aluella asuvat luonnonkansan maalaavat myös itseensä vaaleita raitoja. Ovat nähtävästi tutustuneet asiaan jo ennen nykytutkijoita.


      • EiNytVaanOoNiin

        Toinen vaihtoehto on se, että sinä et ymmärrä evoluutiosta tuon taivaallista... ja se on myös se todennäköisin vaihtoehto.


      • kökköjoo
        EiNytVaanOoNiin kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto on se, että sinä et ymmärrä evoluutiosta tuon taivaallista... ja se on myös se todennäköisin vaihtoehto.

        Evoluutioon uskovat eivät ymmärrä evoluutioteoriaa ollenkaan.


      • jöötille
        kökköjoo kirjoitti:

        Evoluutioon uskovat eivät ymmärrä evoluutioteoriaa ollenkaan.

        Ja taas alkoi projisointi...


      • kökköjoo
        jöötille kirjoitti:

        Ja taas alkoi projisointi...

        Miksi aloitit?


      • jöötille
        kökköjoo kirjoitti:

        Miksi aloitit?

        Okei, et varmaan ymmärtänyt, että viesti oli tarkoitettu sinulle (kun vastasin viestiisi). Se ei varsinaisesti ole mikään yllätys, kun on lukenut viestejäsi.


    • persutirallaa

      Joku sukupuuttoon jo kuollut raidallainen paarmantappaja varmaankin syynä paarmojen raitakammoon. Luonnosta löytyy aina selitys kaikelle.

      • persutirallaa

        Ampiaisen hanurihan on myös raidallinen. Olisiko paarmat saaneet liikaa ampiaisen piikkiä ja todenneet raidat huonoksi laskeutumisalustaksi?


      • juupatijuu

    • kökköjoo

      Suojatiet hämää jalankulkijoita ja siksi jotkut niistä ylittävät suojatien eri kohtaa. Kannattaisiko niistä tehdä ruudullisia?

      • älynväläys

        Jopa sorsaemo käyttää suojatietä viedessään poikaskatraan tien yli.


      • jöötille

        Tuopa oli taas selkeä viesti.


      • kökköjoo
        älynväläys kirjoitti:

        Jopa sorsaemo käyttää suojatietä viedessään poikaskatraan tien yli.

        Minä kuvasin videon jossa ne eivät kulkeneet ollenkaan suojatien kautta vaikka siihen oli mahdollisuus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe