Tullut markkinoille. Onko tämän palstan kirjoittajilla omia kokemuksia Toyota Corollasta tai oletteko harkinneet Corollan ostoa?
On edelleenkin Corolla Suomen yleisin automalli ja jopa maailman myydyin auto. Eli on varmasti ainakin luotettava auto kyseessä, kun noin kovasti on suosittu niin Suomessa kun ympäri maailmaa.
Enää ei näköjään diesel-versiota ole saatavilla, mutta vastaavasti uusi hybridi-versio sen sijaan löytyy. Lisäksi varustetasoa on myös paranneltu, kun mm. vakionopeudensäädin löytyy jokaisesta mallista.
Maalis-huhtikuun vaiheessa alkaa ilmestyä myyntiin uusia Corolloita.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/26bbdf7e-9116-406c-8b5b-a27d63f92595
Uusi Toyota Corolla
22
183
Vastaukset
Uudessa mallissa niitä varustetasojakin näkyy olevan useampi, kun alin varustelutaso on Life ja sen yläpuolella ovat sitten Active, Style sekä Premium-versiot.
Näin sun kuvan. Sulla on oikeasti tuuhea tukka, niin kuin olet sanonutkin. Tuli yllätyksenä.
No niin onkin. Mutta missä oikein näit mun kuvani? Alkoi vaan huolestuttaa, ettei tekisi niin sanotusti "Periksiä", eli ettei oma henkilöllisyys ja kuva vaan pääsisi vuotamaan kaikkien tietoisuuteen.
- Totuus.tukastas
DarkFear kirjoitti:
No niin onkin. Mutta missä oikein näit mun kuvani? Alkoi vaan huolestuttaa, ettei tekisi niin sanotusti "Periksiä", eli ettei oma henkilöllisyys ja kuva vaan pääsisi vuotamaan kaikkien tietoisuuteen.
Joo olen mäkin nähnyt sun kuvan eikä edes tarvinnut pitkään nuuskia. Mutta saapasnaama on kyllä ihan väärässä sun tukkasi suhteen, se kun on päälaelta täysin kaljuuntunut ja korvien päällä on vain ohut kiehkura.
DarkFear kirjoitti:
Sinun youtube kanavalta google kuvahaun kautta. Googlen kautta löytyy myös keskusteluketju, jossa vuodetaan sinun etunimi. Se löytyy kun kirjoitat googleen Suomi 24 Peris *kirjoita etunimesi tähän*. Ihan vaan jos haluat tiedon poistaa. Lisäksi pyysin ylläpitoa poistamaan viestin, jossa yritin kysellä sinulta kuvaasi.
Ihan fanitus mielessä kaivoin kuvasi netistä. Ennemmin postaan omani muiden nähtäville kuin sinun. Ainakaan minun kauttani eivät sinun tiedot vuoda. Toisi huonoa karmaa moinen kusipäinen temppu, tai ainakin saisin aspergerina hirveän ahdistuksen moisesta ilkeydestä.- näin.asiat
Totuus.tukastas kirjoitti:
Joo olen mäkin nähnyt sun kuvan eikä edes tarvinnut pitkään nuuskia. Mutta saapasnaama on kyllä ihan väärässä sun tukkasi suhteen, se kun on päälaelta täysin kaljuuntunut ja korvien päällä on vain ohut kiehkura.
Niin eikö darkki menettänyt sen tukkansa jo koulupoikana? Ja sen vuoksi häntä kiusattiin kovasti, esim Cheek on kuuleman mukaan uittanut darkin kaljua päätä vessanpöntössä harva se päivä.
Totta kai mä ja Peris ollaan kaksi eri henkilöä, kuten me molemmat ollaan niin sanottukin. Enhän mä ole koskaan yrittänytkään pitää itseäni Periksenä.
Voisin vaikka vaihtaa yhteystietoja Saapasnaaman kanssa, niin voisin laittaa hänelle oman kuvani yksityisesti, niin näkisi myös mun kuvani.- tepsifani
Näin on, DF on Jonaksen kuppanen paskatrolli.
- näin.asiat
Asiahan on tietysti niin päin että sä olet Cheekiä useita vuosia vanhempi. Koomiseksi tilanteen tekee se, että Cheek oli ekaluokkalainen nassikka kun uitti sun, kuudesluokkalaisen kaljua päätä pöntössä:)))))))))))
- trolli_olet
Joo. Cheek on ehkä vuoden sua vanhempi.
Olet jo monta vuotta väittänyt olevasi 28. Jos olisit 28, olisit kirjoitellut nuo sivarijuttusi 11-vuotiaana:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/4827803/keskeytysprosentti-17#comment-25622708
17 vuotta sitten pystyit näköjään vielä kutakuinkin asialliseen keskusteluun, mutta nykyisellään olet pelkkä trollipelle. näin.asiat kirjoitti:
Asiahan on tietysti niin päin että sä olet Cheekiä useita vuosia vanhempi. Koomiseksi tilanteen tekee se, että Cheek oli ekaluokkalainen nassikka kun uitti sun, kuudesluokkalaisen kaljua päätä pöntössä:)))))))))))
Katsopa tarkemmin tota keskustelua, jonka mulle viittasit. Jos katsot tarkkaan, niin huomaat siinä sen, että kyseinen keskustelun aloitus on kirjoitettu vuonna 2007. Miten olisi mahdollista, että siihen tullut vastaus olisi kirjoitettu n. 5 vuotta aikaisemmin???
Mä en edes vielä vuonna 2002 kirjoitellut koko palstalle, kun liityin tänne vasta vuonna 2005, joka näkyy hyvin myös tuolta mun profiilistani.
Mutta mä kyllä kirjoittelin tänne kaikkia yhteiskunnallisia ja asevelvollisuuteen liittyviä juttuja jo tosi nuorena.
- JossainMuualla
Ajoin ensimmäisen kerran elämässäni tojotalla viime kuussa, viime suoden tuotos ja ajettu alle 30 000 km.
Totean seuraavaa:
-Automaattivalot (pitkä/lyhyt) kelvolliset
-Automaattivaihteisto ok
-Adaptiivinen vaikionopeus ok
-Yleinen laatuvaikutelma kiitettävä
-Kulutus kohtuullinen
-Kiihtyvyys laimea
-Ohjaus tunnoton lötkö
-Alusta vetelä ja epämiellyttävä
-Penkissä voi valita selkäkivun tai niskakivun välillä
Autosta olisi saanut mainion muuttamalla alustan, ohjauksen ja penkin.
Mutta kuulemani tojotassa kuuluu olla lötkö ja tunnoton ohjaus sekä vetelä alusta, se on osa tojotaa.
Keskustelukumppanin mielestä penkki on todennäköisesti inkvision kehittämä ja testaama.
Pidemmän matkan jälkeen sitkeinkin kerettiläinen tunnustaa ilomielin kaikki syntinsä. - SUOMI_Kake
Sinähän et saa ajaa kuin invamopolla, joten ei kannata tutkia henkilöautoja.
- Suoli-Make
Näin on!!!! DarFear on invamopoihin erikoistuneen Sasikalju MC:n ansioitunut kunniajäsen ja elinikäinen presidentti!!!!
Se on meinaan mullakin ollut kymmen kunta Toyotaa eikä ole tarvinnut koskaan pelätä että tulee jotain käynti häiriöitä tai auto jättää tielle. Corolloja mulla on ollut pari kappaletta, mun ensimmäinen auto oli aikoinaan vm.73 Corolla KE-20 eikä koskaan tarvinnut tehdä muuta kuin kuluvia osia kuten esim katkojankärkiä, virran jakajan kansia, jarru paloja sun muuta pientä. Toinen Corolloista oli vm.92 eli hiukan uuden aikaisempi mutta eipä siinäkään tarvinnut murehtia mistään kuhan muisti jako hihnan vaihtaa ajoissa.
Oikeastaan aika lailla samat positiiviset kokemukset on myös Carinoista ja Hiaseista mitä mulla on ollut.
Serkku pojalla on maan siirto virma ja sillä on työ käytössä vallan Hiaseja ja Hilukseja eikä niiden takia ole koskaan työt jääneet tekemättä. Erehtyi kyllä kerran ostamaan yhden Volksvagen Ransportterin ja siinä oli kuulemma jatkuvasti kaikkea laitettavaa. Piti tehdä ainakin kansi remontti ja käynti häiriön takia se joutui vaihtamaan myös ilmamassamittarin ja ahtopaineensäätimen.- tepsifani
Peris oikeesti zzzzzzz 😴😴😴😴😴😴 noita sun juttujas
Sulla onkin Jorma sitten ollut paljon vuosien saatossa niitä Toyotoita:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Onhan se Toyota varmasti hyvä ja luotettava auto, ettei se ainakaan tien päälle jätä ja työt eivät kärsi, jos on työautona esim. Hiace tai Hilux:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sähän voit vaikka Periksen firmasta ostaa joskus niitä Toyotan osia, jos niitä johonkin tarvitset. Luulisi Perikseltä niitä löytyvän, kun onhan se Toyota kuitenkin Suomen suosituimpia autoja ja ihan syystäkin:)))))))))))))))))))))))))))))))- Tämä-selvä
DarkFear kirjoitti:
Sulla onkin Jorma sitten ollut paljon vuosien saatossa niitä Toyotoita:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Onhan se Toyota varmasti hyvä ja luotettava auto, ettei se ainakaan tien päälle jätä ja työt eivät kärsi, jos on työautona esim. Hiace tai Hilux:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sähän voit vaikka Periksen firmasta ostaa joskus niitä Toyotan osia, jos niitä johonkin tarvitset. Luulisi Perikseltä niitä löytyvän, kun onhan se Toyota kuitenkin Suomen suosituimpia autoja ja ihan syystäkin:)))))))))))))))))))))))))))))))Löytöökös peris-Jorman romuliikkeestä osia sun invamopoon?
Jotain Toyotan laadusta kertonee se, että mun äidillä oli just tollanen Corolla KE20 vuodesta 1973 vuoteen 2002 asti käyttöautona ja sen jälkeen Carina II vm.1984. Eikä hänkään pahemmin joutunut painimaan vikojen kanssa. Muistan lapsuudesta että joskus 90-luvun lopulla Corollaa hitsattiin helmoista ja ruostuneet jarruputket uusittiin. Ja mä en ole työssäni ollut juurikaan Toyotien kanssa tekemisissä. Ne tosiaan ovat varsin pitkään liikenteessä, mutta Toyotat ovat myöskin tosi suosittuja Afrikkaan vietäväksi ja lähes poikkeuksetta tummat pojat maksavat vanhasta huonokuntoisestakin Toyotasta enemmän kuin mun kannattaa.
Mutta mä en liity Pääskyvuoren Jormaan mitenkään, paitsi sen verran että olen nähnyt hänet oikeassa elämässä ja voin vahvistaa että hän ei ole mikään hahmo tai trolli tms.peris234 kirjoitti:
Jotain Toyotan laadusta kertonee se, että mun äidillä oli just tollanen Corolla KE20 vuodesta 1973 vuoteen 2002 asti käyttöautona ja sen jälkeen Carina II vm.1984. Eikä hänkään pahemmin joutunut painimaan vikojen kanssa. Muistan lapsuudesta että joskus 90-luvun lopulla Corollaa hitsattiin helmoista ja ruostuneet jarruputket uusittiin. Ja mä en ole työssäni ollut juurikaan Toyotien kanssa tekemisissä. Ne tosiaan ovat varsin pitkään liikenteessä, mutta Toyotat ovat myöskin tosi suosittuja Afrikkaan vietäväksi ja lähes poikkeuksetta tummat pojat maksavat vanhasta huonokuntoisestakin Toyotasta enemmän kuin mun kannattaa.
Mutta mä en liity Pääskyvuoren Jormaan mitenkään, paitsi sen verran että olen nähnyt hänet oikeassa elämässä ja voin vahvistaa että hän ei ole mikään hahmo tai trolli tms.Joo mun edesmenneellä papalla oli aikoinaan tollainen Toyota Corolla E80 vm. 1985. Eikä ollut siinäkään autossa mitään isompia vikoja, kun pelasi tosiaan yli parikymmentä vuotta, eli koko hänen elinikänsä ajan ja oli vielä senkin jälkeen isällä vara-autona.
Lisäksi muillakin sukulaisilla on ollut noita Toyotoita, kuten mm. Corollaa, Carinaa ja Avensista. Kaikki ovat kyllä kehuneet aina sitä Toyota-laatua erittäin luotettavaksi, että ei todellakaan mistään tornihuhuista pelkästään ole kyse Toyotan kohdalla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mun enollakin oli vielä viime vuonna käytössä vuoden 90 Toyota Carina, joka oli myös hänen kertomansa mukaan erittäin hyvä ja luotettava auto. Kilometrejäkin oli sillä ajettu jo n. 500 tkm, mutta olisi kuulemma voinut vieläkin sillä ajaa, kun olisi jotkut pikkuviat vaan korjattu. Aikaisemmin enoilla ollut myös paljon just Toyota Corollaa ja Carinaa ja nuoruuden autoina heillä oli joskus 70-80 luvuilla noita Corollan ekaa ja tokaa mallia ja hyviä olivat heidän kertomansa mukaan Toyotat jo silloin.
Suosittelisin myös sulle vara-autoksi jotain tollaista vanhaa Corollaa tai Carinaa, niin saisit siinä hyvän luottoauton ja vielä halvalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eipä ne Carinat ja Corollat tosin olekaan mitään Mersun, Audin tai Jaguarin kaltaisia brassailuautoja, joita voisi ylpeänä tuolla esitellä. Mutta onhan ne hyviä ja luotettavia autoja, joiden ylläpito on edullista ja pikkuviat helppo korjata.- mies_86__
peris234 kirjoitti:
Mutta mä en liity Pääskyvuoren Jormaan mitenkään, paitsi sen verran että olen nähnyt hänet oikeassa elämässä ja voin vahvistaa että hän ei ole mikään hahmo tai trolli tms.Voit vahvistaa ainoastaan, että ”jorma” on yksi typeristä trollihahmoistasi :)
Typerän näköinen puskuri, liiaksi ulosvedetty siinä lamppujen kohdalla, lisäksi hinnat aika suolaiset:
https://www.toyota.fi/download/cms/fifi/Uusi_Corolla_Sedan_hinnasto_tcm-3018-1573847.pdf
Joo, ei oikein nappaa noilla hinnoilla vaikka varmaankin ihan ok.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849