Oletko vielä sinkku vuonna 2030

Kaikysyäsaa--

Oletko myös sinkut palstalla silloin?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanonkysymys

No mistähän tuon tietäis? Oonko ees hengissä?

• Kaisanoasaa

Olen kuollut silloin.

• HauTaanJouTuu

Minä myös. Jo paljon aiemminkin.

• viinamies

Riippuu juotko tänä vuonna viinaa. Jos viina ei maistu olet sinkku vielä ensi vuonnakin.
      Jos sensijaan alat juomaan viinaa ja käymään yökerhoissa, voit löytää kumppanin jo tänä vuonna.

• Elättelentoivoa

Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.

• Elättelentoivoa kirjoitti:

Sinä olet toivon mukaan jo losauttanut maksasi ja työnnät koiranputkea silloin.

Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.

• Viinamies
        DarkFear kirjoitti:

Niin viinamies voi olla jo hyvinkin juonut maksansa piloille tässä reilun kymmenen vuoden aikana.

Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.

• jhgfhgjjghg
        Viinamies kirjoitti:

Miehen maksa kestää todella hyvin sukulainen joi paljon viinaa ja kuoli vasta 70 vuotiaana. Oli kuitenkin 3 kertaa naimisissa.

"Hyvä". Muijat lähti siis lasten kanssa 3x, koska eivät kestäneet juoppoa miestä. Lapset traumatisoituneita ja katkeria, isästä ei jäänyt mitään hyvää muistoa. Tuskin saat itsekään tavata lapsiasi, tai he eivät halua olla missään tekemisissä. Se dokaaminen pitää perheellisenä lopettaa, ei sit enää eletä parikymppisen elämää.

• punapäänainen

Olen varmasti kuollut sinkkuna.

• vientiä.riittää

Punapäänaiset ei voi olla sinkkuja.

• PäivänPertti

En usko. En ole varmaan sinkku enää vuonna 2022.

• aisurimies-

Sinkkuelämä on todella ankeeta. Siinä masentuu hyvin äkkiä joten en onneksi ole sinkku. Olen ollut sinkkumna 2 vuotta viimeisen 20 v aikana.

• flowersreally

Vietän silloin parhaita nuoruusvuosiani, kyllähän ne sinkkuna kannattaa viettää.

• rumahcätmi

Toivottavasti mä oon jo aikaa kuollut silloin.

• todennäköisesti olen...

=)

• SoliterniuM1977

Toki olen. Projekti "hautaan asti yksin" on silloin hyvällä mallilla.

• helmiä_sioille

Olenko sinkku vielä silloinkin? Todennäköisesti joo. Olenko palstalla silloin vielä? En osaa sanoa. Onko Suoli 24 vielä olemassa ja onko täällä vielä liikehdintää? :D

• Ikisinkkuna

Todennäköisesti, jos vain olen hengissä? Kyvyt ei taida riittää seukkaamiseen?

• mitämietit

Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.

• Ikisinkkuna
        mitämietit kirjoitti:

Mita tarkoitat kyvyillä, asioista puhumistako, vai viihdytkö liian hyvin yksin.

Ehkä viihdyn sit liian hyvin yksin? Arjen jakaminen minun tilanteessa luo omanlaiset haasteensa. Vaikea uskoa ihmettä, jollei sellainen tunnu mahdolliselta?

• Minulle ei ole väliä olenko sinkkuna juuri tuolloin.
      Pääasia, että olen siihen mennessä saanut viettää monia mukavia hetkiä naisen/naisten kanssa vaikka sitten fwb- suhteissa.
      Mun mielestä elämässä ei ole oleellista parisuhde status vaan se, että saat elämässä sellaisia kokemuksia/ elämyksiä mitä ikinä haluatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      323
      3765
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3530
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2220
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      107
      1597
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1508
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      122
      1262
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      917
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      850
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      787
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      85
      723
    Aihe