Montato miestä yhdessä illassa?

piirimestari

Minua nai kerran 8 eri miestä peräkkäin,niistä kolme kaksikin kertaa. Kaverit laukesi nopeasti ja heti sitten uusi mies pukille. Olin silloin 32 vuotias.
En tiedä,onko se Suomen ennätys,mutta ainakin Satakunnan piiriennätys se on.
Olin silloin jopa selvin päin.
Olisi kiva tietää,löytyykö naista,joka on pannut paremmaksi.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.suosittele

      ite olen saanut vain 2 miestä samaan aikaan.... ja kaiken kukkuraksi siitä sessiosta klamydian..että näin...

      • synninpalkka

        Synnin palkka ei ole enää kuolema vaan klamydia


    • nuoruuden_päivät

      Joskus opiskeluaikoina tuli kyllä hulluteltua monellakin tapaa ;)

      Joskus saattoi päivän aikana olla kolmetkin treffit ja muutaman kerran sattui että harrastin seksiä jokaisen kanssa. Oli suhteellisen kuumottavaa kun seuraava seuralainen nuoli ihan kiimaisena muutama tunti aiemmin naitua pilluani eikä tajunnut mitään :)

    • 231

      Olin orgioissa ja panin 8 erii naista.

    • 65nb765

      3 miestä samana päivänä, tuosta on jo yli 20v. Eri aikaan tosin.

    • onkourasihiipumassa

      Paljonko otit kerralta? Olitko urasi huipulla tuolloin?

    • Parempi ois sanontana "kahdessakymmenessä vuodessa kaksi"...

      Ku tuo aloitus, hyi!

      • Kgutifld

        Ei tosiaan ole temppu eikä mikään millä aloittaja kerskuu. Sitten kun puhutaan vuosikymmenistä yhden kumppanin kanssa, aletaan jo olla tekijäasteella.


    • Pillujen--asiantuntija

      Kaikki oli varmaan jännämiehiä

      • varmasti

        Mutta sä olisit halunnut olla yksi niistä....


    • PyllyynSattuiVarmasti

      Aloittajan homopiireissä tuo ei ole mikään ennätys vielä.

    • KovaapeliäBos

      Klamydia, tippuri sun muut levii hyvin aktivoitumalla. Mitä väliä toisille ainakin niin pitkää, kun ei käy huonosti?

    • onks.se.kuallu

      Missäs Nalli on? Luulisi, että olisi jo keittelemässä ap:tä

      • mummowainaa

        Ei se miehiä keittele.


    • macynhaamu

      Hyi helvetti...

    • erisarjassaolette

      Varmaan homopiireissä ihan normaalia, ja naiset tuskin laittaa paremmaksi.

    • Niinseonvaa

      Ätmin ennätys on kahta kättä samana iltana

    • Kullisojos

      Mä panin viikon aikana muutama vuosi sitten viittä eri maalaista naista paljaalla kullilla;) Ei tullut mulle mitään tautia?

    • Munanperässä

      Tuolla Suomen ulkopuolella on ihana harrastaa joukkopaneskelua. Balilla se on oikeinkin ihanaa, kun ei tunne miehiä ja ovat monenmaalaisia.
      Harrastankin matkailua ja maailman valloittamista, seksikokemuksien perusteella.
      Kun tulen tänne räntäiseen Suomeen masennun ja kohta alkaa haarojenkin väliä kutittaa.
      Eikun vaan matka jonnekin ja panemaan " joukkomissioissa", rannoilla, sademetsien siimeksissä, hotelleissa ja varsinkin hostelleissa.

      • mjnhvgcvbn

        Kyllä varmaan kutittaakin jalkovälissäsi Suomeen tultuasi, taudeilla kun on itämisaikansa, ja Afrikastahan niitä matkamuistoja saa.


      • mjnhvgcvbn kirjoitti:

        Kyllä varmaan kutittaakin jalkovälissäsi Suomeen tultuasi, taudeilla kun on itämisaikansa, ja Afrikastahan niitä matkamuistoja saa.

        Minä kylläkin haistan nimimerkin "Munanperässä" kirjoituksessa selvän provon.


      • palstalutka kirjoitti:

        Minä kylläkin haistan nimimerkin "Munanperässä" kirjoituksessa selvän provon.

        Voiko sulle kirjoitella?
        jormalaiset@........


    • yötuli

      Olitko Kuntokeskuksessa,sutereenin kanssa?
      No jotenkin sitä on elantonsa ansaittava.

    • TanjaSusannah

      Eipä tuollaisia ole mahdoton järjestää. Itse olen tyttöilijä ja mahis ois saada enemmän kuin 8 miestä samaan aikaa. Se vaan on vaikeeta koska moni on ukm mutta ei mahdotonta eli kyllä se vielä toteutuu ja ilmoittelen täällä sitten että montako oli =)

      Joku mies haluis laittaa mut julkisesti johki paikkaan miesten pantavaksi et kävisivät vuorotellen ja olisin siellä pylly pystyssä :D

    • selvä.tapaus

      Miehen tekemä aloitus

      • ei.ole.oikeasti

        Juuri näin. Ei tuollaisia naisia ole oikeasti


    • porttojen-portto

      ootko se kauhea portto mistä raamatussa mainitaan?

    • Aina ollut yksi kerrallaan, eikä riitä että korkeintaan 1 saman illan aikana, vaan edes pitkään (vuosia) sinkkuna ollessani en ole pitänyt koskaan "kahta rakastajaa" yhtä aikaa. Aina täytyy olla juttu edellisen seksikumppanin tai poikaystävän kanssa ohi/poikki ennen kuin olen viitsinyt uutta kelpuuttaa.

      Threesomea ovat jotkut kyllä ehdottaneet, siten että olisivat jonkun "kaverinsa" ottaneet mukaansa vieraisille, mutta olen aina kieltäytynyt riippumatta yhtään siitä kuinka komea ehdottelija on ollut kyseessä. Yksi jota en ollut vielä edes kerinnyt kertaakaan livenä nähdä jopa jätti kokonaan tapaamatta (ja ylipäänsä enää vastaamatta mitään) mut sen jälkeen kun sanoin rehellisesti että hänen ehdottomaansa threesomea ei ole kyllä tiedossa.

    • Lukisin mielelläni lisää illastasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe