Näin tunnistat ätmin

Ätmelsson

Naisille ja etenkin lisääntymishaluisille sellaisille tarjoan tässä nyt apuja. Eli ulkoiset ätmiyden merkit:

-pieni leuka. Kapea ja hyvin vähän kaulasta eteenpäin työntyvä leuka.
-lyhyet solisluut. Eli kapeat hartiat.
-sirot kämmenet naisellista
-yleensäkin pienet luut. Melkeinpä helpoiten huomaa kapeista ranteista. Jos olet lähemmissä väleissä sulhasehdokkaan kans niin kokeile yltääkö sormesi ranteen ympäri
-pienet lihakset. En tarkota salilla käymistä vaan lihasten geneettistä kokoa. Toki nämä näkyy selvemmin treenatussa kropassa, mutta sanoisin tuon lihan laadun näkyvän helpoiten pohkeista. Eli älkää talvella valitko kumppania. Kesällä katotte shortseihin pukeutuneista, että kellä pohje lihas yltää ihan sinne nilkan yläosaan saakka. Ne joilla on polvitaipeen kupeessa pieni pingispallon kokoinen patti ja loppu osa nilkkaan pelkkää jännettä yleensä tajuavat pitää farkkuja vaikka ois hellettä.
-lantion ja alavatsan seudulle kertyvä rasva
-heikko parran kasvu
-vitusti eri allergioita, astmaa yms sairastua
-huonot hampaat

Täydentäkää toki listaa. Lisäilen itekki myöhemmin

37

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yööööök

Tollanen on TODELLA vastenmielinen mies!! Lisää vielä ettei ole rahaa eikä valtaa!!

• KuonaYhteiskunnalle

Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
      että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
      Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.

• Niin. Minä olen 40 osa-aikatyötön. Olen siis osa-aikatyökyvyttömyyseläkkeellä.

Onnettomuuden jälkeen:

En kyennyt enään jatkamaan huomattavan fyysisessä työssäni, jossa joutui luottamaan koulutukseeni ehdottomasti, sekä tekemään itsenäisiä päätöksiä jottei kaupunki tuhoudu.

Tämä ei ole liioittelua. Ette te tiedä, mutta monessa tehtaassa on ainekset nagasakin veroiseen räjhdykseen.

Tähän tietenkin päälle välittömästi tappavat, tuulen mukana leviävät prosessikaasut.

Voi kun tietäisitte, minkä aikapommin lähettyvillä asutte, niin saattaisitte tehdastyöläistä katsoa uudesta näkökulmasta.

Loppuisi se vinkuminen, että duunari tienaa liikaa, kun mitään ei tarvitse osata.

Joka tapauksessa, kukaan ei ota minua osa-aikatöihin, koska olen aivovammainen.

Eli mihin kategoriaan minut luokittelet?

JK. Eläkkeeni on yksityisen alan työeläkettä ja valtiolla ei siihen ole osaa eikä arpaa.

• ätmiolet

Ätmi olet. Et yllä HC-asteelle, mutta kuitenkin.

Ätmiyden kannalta ei ole merkitystä, mistä työttömyys johtuu. Kuten ei traaginen elämäntarinasi kiinnosta mahdollista työnantajaakaan. Nais- ja työmarkkinoilla olet se, mitä annettavaa sinulla on nyt ja tulevaisuudessa, et elämäkertasi.

• Anonyymi
        ätmiolet kirjoitti:

Ätmi olet. Et yllä HC-asteelle, mutta kuitenkin.

Ätmiyden kannalta ei ole merkitystä, mistä työttömyys johtuu. Kuten ei traaginen elämäntarinasi kiinnosta mahdollista työnantajaakaan. Nais- ja työmarkkinoilla olet se, mitä annettavaa sinulla on nyt ja tulevaisuudessa, et elämäkertasi.

Jos 40 mies on sinkku, syy on munattomuudessa.
        Koskaan ei ole tanssilattialla käyty.
        -yleensä työtön/alkoholisti

• ätmiys

Edellisten lisäksi ätmillä on:

-huono ryhti
      -huono iho
      -tuijottaa kengänkärkiään puhuessaan
      -huonosti hoidetut, tylsät vaatteet
      -ruskeat, tylsät kengät
      -kampaus, joka oli muodissa silloin kun ätmi oli 15 v tai sasikalju

• h567jh67

-neitimäiset puheääni ja eleet, tiesi nimimerkki KurppaN tuossa toisessa ketjussa kertoa.

• KurppaN

Kiitti, kun lisäsit tänne mun kommenttini! Sä olet oikea herrasmies...! 😘

Neitimäiset eleet ja piipittävä puheääni on tosi turn-off. Tuskin kovin moni mieskään syttyy "rekkalesbo"-tyylisistä naisista...

• näitäonpaljon

Huonot hoitamattomat hampaat

• Ätmelsson

Hirveesti tähän ketjuun noita ominaisuuksia voisi lisäillä, kuten olemattomat poskipäät, tummat silmänalusetkin oli jossain videolla mainittu. Itsellä unohtu kokonaan toi puheääni, jonka joku valveutunut lisäsikin. YTM puhuu selkeällä, matalalla ja kauas kantavalla äänellä huutamatta. Lisätään vielä viivojen perään pari :
      -leveä lantio
      -mielenterveys ongelmat, kuten ahdistuneisuus. Saattaa ilmetä paniikkikohtauksina ja punasteluna

• Anonyymi

Miehellä on auto. ntimiehellä ei ole, hän kulkee bussilla tai polkupyörällä.

• Anonyymi

Nuohan on kaikki ulkosia juttuja. Valtaosalla noista ei ole itselleni suurempaa merkitystä. Korvien väli on se oleellinen ongelmakohta.

• Anonyymi

Listaan voisi lisät mielenterveysongelmat siperialaisen silmät.

• Anonyymi

Asuinpaikka Turku

• Anonyymi

Kyllä sentään Suomalainen on kohtuullista olla, tottakai kaikki muutkin heimot kelpaavat 🤭

• Anonyymi

Muovin eli kortin käyttäjä on todella inhottava ja varaton mies, jos ei ole varaa käteisellä maksaa.

Oikeasti itseäni inhottaa tuollaiset jutut mitä voi tehdä ihmisille tekniikoilla kääntämällä niskat nurin, isommiltakin ihmisiltä helposti... mutta pelottavia taitoja.

Cahs Only, Please, laitetaan kaikille kassoille :D

• Anonyymi

Siitä tunnistaa varttomuuden, jos ei ole käteist'ä rahaa taskussa _D

• Itse olen miehen kokonen mies. Vähän kaljamahaa. Vähän ohentuneet hiukset. Pitkä ok näkönen mies en polta..en juo.. naisille ei kelpaa.. pitäs kai olla ylemmän tason korkeasti koulutettu mies.

• Käyn töissä ja rahaa on...ei kellekkään naiselle kelpaa.

• Anonyymi

Varattoman ihmisen tunnistaa aina siitä jos maksaa muovisella kortilla :D
      Käteinen raha Colt .45" pöytään niin johan tapahtuu :D

• Anonyymi

No mutta. Täällähän on käynnissä esittäytymiskierros!
      Palstan miehet kertovat avomielisesti kaiken itsestään! Mistä moinen avautuminen?
      Jokaiselta kuitenkin unohtui yksi: misogynia, naisviha.
      Se on varmin ns. "ätmin" tunnusmerkki, ja se on jokaisen palstan miehen tunnusmerkki.

-nainen-

• Anonyymi

Ei oo naisviha, vaan päinvastoin liiallinen kiltteys. Vaikka ätmi ei mitenkään naisia kiinnosta, niin silti saa kuunnella vertauksia, kun se on niin kiltti tai eikö ole kiltti. Ja jonkun viiden minuutin perusteella. Mutta omalta mieheltä vaaditaan paljon enemmän eikä siltikään saa kehuja.

• Anonyymi

Aloittaja, sinulla on todella kummallinen käsitys ihmisyydestä ja ihmisistä ja mikä elämässä on tärkeää.

• Anonyymi

Onko tää naisen vain miehen kirjottama alotus? Onhan tää pari vuotta vanha jo. Kumpaa sukupuolta se ätmiys haittaa enemmän? Jos nyt mietin lähipiiristä, kuka on ätmi, niin yhdyn kyllä noihin. Toi on harhaluulo että lantiolle kertyvä rasva olisi ätmiä. Enemmänkin homoa. Kaikki tuntemat ätmit on niin laihoja ettei housut pysy jalassa, vaan on aina juuri tuo collegehousu verkkari tyyli aina. Ja yleisesti pukeutuminen on yliurheilullista ja liian kallista. Esim 80 euron huppari ja 150 euron tennarit. Ei kukaan oikea mies käytä rahaa vaatteisiin, jotka ei oikeestaan ole vaatteita. Sitten vielä puhelimella leveily. En itsekään osta mitään satasen puhelinta, mutta yli tonnin puhelin on järjetöntä. En myöskään ymmärrä, miksi ihminen jolla ei ole tyttöystävää, eikä edes kavereita. Niin miksi ostaa täysin UUDEN AUDI A4. Ja ajaa sitten yksin sillä. Miksi ei voi ajaa pienemmällä tai vaikka bussilla. Mutta kai sitä rahaa jää jos ei ole elämää, mutta voisi vähän miettiä sitä olemassa olonsa järkevyyttä.

• Anonyymi

Kakara, kasva.

• Anonyymi

En onneksi ole ätmi.

• Anonyymi

Vain pieni osa on niitä inceleitä, jotka räyhää. Suurin osa ei edes tiedosta tilannetta. Että jos kysyy: mitähän sulta puuttuu, niin tutkii vaan taskujaan. Mutta eihän sitä naista taskussa pidetä.

• Anonyymi

Listaan tulee lisätä myös:
      - ei rikostuomioita pahoinpitelyistä tai vakavista huumerikoksista
      - peniksen koko ei ole uhkaava
      - ei kallista autoa, hienoa asuntoa tai menestystä työelämässä
      - seksielämää ei aloitettu tai se on aloitettu epätavallisen myöhään yli 20-vuotiaana

• Anonyymi

Ihan samallalailla naisissa kitukasvuisia, hartiattomia, lihaksettomia, jotka näyttävät lähinnä teini-ikäiseltä pojalta ruumiinrakenteeltaan, ei kai tällaisillakaan geeneillä oikein lisääntyä kannattaisi. Vaikka jotkut miehet näitä petit-kokoisia naisia arvostaa.

• Anonyymi

Konsernijohtajan aina tunnistaqa siitä koska hän ei ole ikinä saanut seksiä ;D

• Anonyymi

Varattomuudesta yleensä tunnistat toimitusjohtajat.

• Anonyymi

Oi oi, voi, olen ätmi ja tutkin innokkaasti tutkimustasi...
      Meikäläinen harrastaa pyöräilyä ja jalat on lihaksikkaat, 50km pyöräilylenkki ei tunnu missään.
      Parta kyllä kasvaa, ei mikään haivenparta, vaan ihan on tuuheasti partaa.
      Ennen en partaa kasvattanut, mutta nyt kun partaa on, niin en siitä luovu!
      Hampaat, no meikäläinen on käynyt parin vuoden välein hammastarkastuksessa.
      Meikäläinen pitää kesällä shortseja, farkkuja en pidä juuri koskaan.

• Anonyymi

Pelaa videopelejä tai katsoo jotain kummallisia kiinalaisia piirrettyjä vielä aikuisena, reilusti yli kaksikymppisenä miehenä. Ei ähki kuin jännämies.

• Anonyymi

Raitis mies ja piipittävä ääni, valkoinen iho makkaranpunaruskean ihon asemasta, jopa muurahaisilta anteeksipyytävä sipsuttava kävelytapa.

• Anonyymi

Tunne-elämä köyhä. Ei omaa sosiaalista älyä. Taantuu lapsenomaiseksi toisen moittijaksi epämieluisia tunteita kohdatessa. Pelkää vahvoja naisia ja nimittää heitä feministeiksi. Ei osaa ottaa vastuuta omasta elämästä vaan uhriutuu. Ei saa selkoa omasta ajatusmaailmasta, joten turvautuu toisten miesten kehittämiin tasoteorioihin, joissa vahvistaa omaa uhrin roolia. Haluaa naisen joka hoivaa, kuten äiti. On jämähtänyt kesken-kasvuisuuteen, eikä uskalla kohdata kriisiä tai kritiikkiä.

• Anonyymi

Tässähän on kuvattuna naisia hakkaavan velttomunan vastakohta.

• Anonyymi

Ihan kuin minä tuo aloittajan kuvailema mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe