jos treffit seksiin asti etenevät?
Uskallatko panna treffikaveria ilman kumia
33
70
Vastaukset
En uskaltaisi
- Viinamies
Olen uskaltanut. Jos sä lähet yökerhoon ja isket sieltä naisen niin oon selvää että seksiä harrastetaan. Jos kumit on unohtunut niin siitä ei puhuta eikä niitä lähdetä kaupasta hakemaan.
Neitsyyden otan paljaalla.. Suostun suojaamattomaan ainoastaan neitseellisten naisten kanssa ja sempä vuoksi sellaista ensisijaisesti etsinkin vakkariksi.
On spekuloitu ajatuksella, että 80% ihmisistä kantaa jotain versiota herpes viruksesta..
Kuulun tuohon 20%, joka ei kanna ja haluan pitää tämän näin jatkossakin.Miten sinut on todettu herpesvapaaksi? Moni kantaa tietämättään jotain herpesvirusta, mutta se ei välttämättä koskaan aktivoidu. Neitsyys ei takaa sitä etteikö naisella voisi olla herpestä.
Mutta eipä itsellänikään kuki mikään. Ei ole siis mikään herpes puolustelu viesti, vaan ihan vaan funtsin.Saapasnaama kirjoitti:
Miten sinut on todettu herpesvapaaksi? Moni kantaa tietämättään jotain herpesvirusta, mutta se ei välttämättä koskaan aktivoidu. Neitsyys ei takaa sitä etteikö naisella voisi olla herpestä.
Mutta eipä itsellänikään kuki mikään. Ei ole siis mikään herpes puolustelu viesti, vaan ihan vaan funtsin.Minulla ei ole eläissäni näkynyt ensimmäistäkään herpesnäppyä missään.. Noh siitä huolimatta ihmiset aina epäilevät ja vänkyttivät netissä vastaan, koska kantavat itse tuota kammottavaa sukupuolitautia..Kyllä vaan, huuliherpeskin on sukupuolitauti, eikä mikään helvetin yskänrokko. Sukupuolitauti se on ja tarttuu kyrpääsi siinä missä huuleesikin.
No tuossa ennen joulua kun kävin labraamassa muutamia arvoja omatoimisesti yksityisellä ilman lähetettä , niin testautin verestä samalla myös tuon herpesviruksen ja tulos oli negatiivinen. Ihan vaan sillä, että loppuu lässyttäminen. Tiesin kyllä tuloksen jo ennestään.
Ja edelleen.. Mikäli palstsalla neitseellisiä naisia, niin olkaahan reippaasti yhteyksissä. Luotettava vakkari/ystävä hakusessa.- L.o.L
blade83 kirjoitti:
Minulla ei ole eläissäni näkynyt ensimmäistäkään herpesnäppyä missään.. Noh siitä huolimatta ihmiset aina epäilevät ja vänkyttivät netissä vastaan, koska kantavat itse tuota kammottavaa sukupuolitautia..Kyllä vaan, huuliherpeskin on sukupuolitauti, eikä mikään helvetin yskänrokko. Sukupuolitauti se on ja tarttuu kyrpääsi siinä missä huuleesikin.
No tuossa ennen joulua kun kävin labraamassa muutamia arvoja omatoimisesti yksityisellä ilman lähetettä , niin testautin verestä samalla myös tuon herpesviruksen ja tulos oli negatiivinen. Ihan vaan sillä, että loppuu lässyttäminen. Tiesin kyllä tuloksen jo ennestään.
Ja edelleen.. Mikäli palstsalla neitseellisiä naisia, niin olkaahan reippaasti yhteyksissä. Luotettava vakkari/ystävä hakusessa.Eihän se tyttö enää ekan kerran jälkeen ole neitsyt, joten miksi haluat sellaisen vakkariksi kun et toista kertaa suostu panemaan?
L.o.L kirjoitti:
Eihän se tyttö enää ekan kerran jälkeen ole neitsyt, joten miksi haluat sellaisen vakkariksi kun et toista kertaa suostu panemaan?
Mistä sä revit ton logiikkasi?..
Kaikkein mieluiten korkkaan itse oman pidempiaikaisen partnerini.. Ilman muuta vakipano on toiveissa. Arvostan tuttua ja turvallista, vaikka minulla ei sinällään ole ongelmia päätyä sänkyyn jo ekoilla treffeillä. Siitä huolimatta vakkaria on aina rennompaa ja mukavempaa tavata, kun haluan myöskin ystävän kenen kanssa voi viettää iltaa muutenkin.
Joku kus piä oli ilmottanu ylläpidolle, et mun profiilissa oli sähköposti ja nyt se oli lukittu.
Jokatapauksessa sähkis toimii edelleen ja on sama ku nimimerkki suomi24:ssä.
Neitseet ovat varmasti kuulleet kutsuni..Odotan.
- suojaudun.kumilla
En, koska nainen on oletusarvoisesti paskojen spermaviemäri kunnes toisin todistetaan
En paneskele vaan rakastelen.
- hyi.helkkari
Eikai kukaan edes vitsillä kysy vuonna 2019 tällaisia kysymyksiä? Kuula kalloon mahdollisille "levittäjille"
- ajat.muuttuneet
Aika har va sitä kortsua nykyään käyttää
- wanhaämmä
Ei kannata panna ensinkään. Kumikin voi hajota, eikä se muutenkaan suojaa kaikilta sukupuolitaudeilta. Ei oikeastaan kannata mennä edes treffeille. Peukku nettipokelle. Pese kädet.
- wanhaämmä
Typerä vastaus.
- L.o.L
Tyttöbakteerit tarttuu jo sillä, että oleskelee samassa tilassa tyttöjen kanssa.
- Mixeitottakai
Tottakai
- kortsut.on.homoille
Kortsua en käytä koskaan
- turha.huoli
No hätä, ei sulle tule tilaisuuksia, jossa voisit kortsua käyttää
- näinkäynyt
Tyttökaveriani oli pantu paljaalla aluks, sitten tyttökaverini oli vaatinut kumin.
- enpane
Naiset on tautisia.
- mklbgflrt
Ei ne koskaan siihen asti etene, joten eipä ole asialla väliä.
- Kumipallona
Illan kuluttua jo vingutaan ilman.
- etenevät
Uskaltamisesta ei ole kysymys vaan laadusta.
Aina vain ilman, eikä salaa. Teen asian ennalta selväksi joten se ei tule yllätyksenä kumppanille.
Kumilla ei kiinnosta vähääkään, teen mieluummin muuta kivaa.
Pari kertaa olen kumia edellyttäneille ehdottanut, että palaa asiaan jos tilanteeseen tulee muutoksia. Toisen mieli muuttui heti, toisen parin kuukauden kuluttua. Olivat muuten sisruksia. - Normimies38
Jos nainen on kaunis
- väärä.strategia
Kauniit on tautisimpia, koska niitä onnpantu eniten
- ei.pidä.paikkaansa
väärä.strategia kirjoitti:
Kauniit on tautisimpia, koska niitä onnpantu eniten
Väärin. Kauniilla on varraa olla nirso. Ei tarvitse ottas paskaa päällensä ähkimään
Riippuu naisesta..
- pitkätukka-68
On sitäkin tullut tehtyä. Aika montakin kertaa itse asiassa.
- mites.on
Ootko saunut tauteja/lapsia?
- Anonyymi
Joo, miks ei
- Anonyymi
Eihän sitä muuta panna kun olutta. En käytä kumia, koska se maistuu oluessa ikävästi.
- Anonyymi
Jokaisen oma asia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274