Pystyyko ihminen juoksemaan 10 km lenkin alle tunnissa, jos 50 vuotias on uros yksilo ja painaa 90 kg ja on harrastanut satunnaista holkkaysta silloin talloin ja pyorailee 10 km paivassa ja on juossut maratoonin alle 4 tunnin 10 vuotta sitten?
10 km juoksu
7
278
Vastaukset
- Analysaattori
Tästä olisi mielenkiintoista tehdä tarkka analyysi suuremman työryhmän kanssa mutta ehkä on helpointa että uros käy itse koittamassa
- menestysresepti
En tiedä
- lörpöttelyhölkkää
Lörpöttelytädit ohittaa lopussa.
- henkine-hölkkj
Mihin aykaan 10km on suotavaa juosta, että kunto riittää maratoonin läpi? Riittääko alle 50min rennosti rallatellen?
- VeteraaniPekkaL
10 km 50 minuuttiin kuulostaa hyvältä vauhdilta maratonin läpijuoksuun. Palkintosijoja sillä ei tietenkään kolkutella, mutta jos kyse on ensimmäisestä maratonista, se on jo palkinto itsessään.
Tärkeintä on kuitenkin treenata riittävä kestävyyspohja eli pitkää ja hidasta lenkkiä se 70-80% kaikesta treenistä alle ja loput siihen päälle vauhtikuntolenkkiä eli kovempaa kuin maratonin suunniteltu vauhti, mutta hieman hitaampaa kuin kympin kisavauhti.
- tottakai
Näin kuuskymppisenäkin kuntolenkkeilijänä 10 kilsaa sujuu alle 50 minuutissa silloin kun vedän vedän kovavauhtisena niin miksei onnistuisi sinultakin.
- riittävä.peruskunto
50 min kympin lenkki rennosti on hyvä perusta, josta ponnistaa maratonin läpäsystä aina kolmosen alitukseen. Riittävä peruskunto, josta alkaa treenaamaan juoksua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658