Ärsyttävin kotityö

Mikä se on?

Kyllä tässä kohtaa sanoisin kylppärin pesu.

Että voi ihmiseläjää kehtuuttaa.

Kaikki se kuuraaminen, raappaaminen, hankaaminen ja suihkuttelu.

Ärrinpurrinmurrin...

50

54

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkupökkis

Itsellä ärsyttävin kotityö on kotityövalituksen kuuntelu ;)

• No katsos puhujat ja tekijät ovat erikseen.

Tässä luuttu.

• Pölyjen pyyhkiminen kaikenmaailman rihkamien ja tuliaisten päältä.. Kuka ne on tänne edes kuskannu?

Miesten hommia!

• Tee minimalisti-ratkaisu. Vaikka oli vähän tunnearvojakin pelissä, otin ison jätesäkin ja ajattelin, että ne pikkuesineet olivat aikansa palvelleet, ja vips...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tee minimalisti-ratkaisu. Vaikka oli vähän tunnearvojakin pelissä, otin ison jätesäkin ja ajattelin, että ne pikkuesineet olivat aikansa palvelleet, ja vips...

Mun mielestä mä olen sen jo pari kertaa tehnyt.. 🙄

Ne on ne samat tontut, jotka kiskasee öisin mun toisen unisukan jalasta..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun mielestä mä olen sen jo pari kertaa tehnyt.. 🙄

Ne on ne samat tontut, jotka kiskasee öisin mun toisen unisukan jalasta..

Ihan totta? :D Palasiko ne takas... hui hiisi

(naurua)

Puutarhatontut voi muuten olla pelottavia. Pikkusen on semmonen syyttävä katse (aina kun levitin aitannurkalla pyykkiä).
        Annoin pari serkulle ihan henkisen mielenrauhan vuoksi. Tehkööt siellä mitä huvittaa.

Mut jos sä sanot, että ne palaa... :'D shit.

• nopeastisiistiä
        misspönttöuuni kirjoitti:

Tee minimalisti-ratkaisu. Vaikka oli vähän tunnearvojakin pelissä, otin ison jätesäkin ja ajattelin, että ne pikkuesineet olivat aikansa palvelleet, ja vips...

Juuri näin, ei tartte pyyhkiä pölyjä kuin tasoilta ilman turhia tavaroita.

• wanhaämmä

Kylppärin pesu on ihan kivaa! Ärsyttävintä on järjestellä paikat imurointikuntoon. Kun asuu yksin, saa onneksi ihan itse päättää siivoaako ollenkaan...

• Paljastan sulle salaisuuden...

Roikun täällä tänään siksi etten halua alkaa jynssäämään kaakeleita ja lavuaareja sun muita :P

Imurointikin vielä menis.

• wanhaämmä

Paljastan sulle salaisuuden...

Roikun täällä tänään siksi etten halua alkaa jynssäämään kaakeleita ja lavuaareja sun muita :P

Imurointikin vielä menis.

Joo, ei imuroinnissa mitään vikaa ole. Vaan sitä edeltävässä raivaamisessa, että edes mahtuu imuroimaan... 😖

• wanhaämmä kirjoitti:

Joo, ei imuroinnissa mitään vikaa ole. Vaan sitä edeltävässä raivaamisessa, että edes mahtuu imuroimaan... 😖

Minimalismi on päivän sana :D

Jos vaan meet imurin kanssa ja katot mitä se vetää? : )

• omamielipiteeni

Juuri noin se on, eikä paljon turhia mattojakaan. Tykkään siivoamisesta ja mieluummin siivoan kuin laitan ruokaa.

• omamielipiteeni kirjoitti:

Juuri noin se on, eikä paljon turhia mattojakaan. Tykkään siivoamisesta ja mieluummin siivoan kuin laitan ruokaa.

No matot saa olla, mutta esineistöä ei paljoa...

Jotenkin ajastus on vapaampi kun kämppä tyhjempi? Tiedä sitten...

"Ajastus" voi vee :'D

-ajatus-

• wanhaämmä

Kyllä mä tiedän mitä se vetää, se vetää tukkoon!

Mä tykkään kaaoksesta. Senkin voi järjestää hallittuun tilaan. Kaikenlainen minimalismi ja kliinisyys ahdistaa, sellaisesta puuttuu sielu. Elämisen pitää näkyä, ihmisen persoonan pitää näkyä... Mä kierrän siivousneurootikot kaukaa, niissä on kaikissa jotain pahaa tai isoa ongelmaa sisällä mitä ne koittaa pakonomaisella siivoamisella hallita tai peittää. Tai ainakin kaikki mun kohtaamat siivouspakkoiset ovat paljastuneet ongelmaisiksi jollain tapaa.

• ensiivoaneuroottisesti

Minä koen sen niin, että aivot "lepäävät" kun ympärillä on vähän tavaroita.

• Anonyymi

Minulle kertyy roinaa aina vaan. Tänään vein ison matkalaukun Pelastusarmeijan kirpputorille. Tiukkaan täynnä vaatteita. Kirjoja olen kiikuttanut kirjaston vaihtohyllyyn. Siinä vain sellainen vika, että yhden kun sinne viet, löydät kolme tilalle... Kierrätyskeskukseen yritin viedä, mutta eivät ota trässä kuussa mitään, on siellläkin kaikki paikat täynnä. Autotallissa kaaos: kaksi pappamopoa purettuna pahvilaatikoissa, yksi melkein kasattuna ja kaksi eksoottisempaa työn alla. Osia tilattu ruåtsista, Kiinasta, Britanniasta ja renkaat löytyisi Andorrasta vaan en vielä tilannut. Paljon osia pitää tehdä itse kun ei mistään saa. Työkalujakin tehty ja lisää pitää tehdä ja tilata Kiinasta kun eivät täällä myy. Joten voit arvata, milainen siivo sielläkin... Tänään sorvasin kaksi puslaa nailonista.

• pihallatipunen

Mä oon varmaan perverssi mutta kaikista ärsyttävistä kotitöistä mun lempikotityö on kylppärin pesu 🤔...Muista en niin välitäkään.

• Voi dääm sinua, no oot sitte : ) Mistä sie siinä nautinnon repäset? Nyt saat kyllä kovasti avata asiaa.

Jos toimisit iltainspiraationa, että jossain vaiheessa täällä päässä ajaxit lurahtaisi luuttusankoon :D

Onko pakko jos ei taho?

• pihallatipunen

Voi dääm sinua, no oot sitte : ) Mistä sie siinä nautinnon repäset? Nyt saat kyllä kovasti avata asiaa.

Jos toimisit iltainspiraationa, että jossain vaiheessa täällä päässä ajaxit lurahtaisi luuttusankoon :D

Onko pakko jos ei taho?

Ei oo pakko jos ei taho 😁.

En tiiä mikä siinä niin nautinnollista on...Tykkään jynssätä posliinia 😀

• misspönttöuuni
        pihallatipunen kirjoitti:

Ei oo pakko jos ei taho 😁.

En tiiä mikä siinä niin nautinnollista on...Tykkään jynssätä posliinia 😀

Hahhaha tuo viimeinen lause :D

Että sinä nyt sen sanoit :D

• Anonyymi

Tykkäisin minäkin vaikka ei olisikaan posliinia. Eivät vain päästä jynssäämään...

• Oisko sitten joku röörien putsaus

• Lattiakaivo?

Lattiakaivo?

Sieltä on vähemmän kivaa kaivella jotain epämääräistä töhnää

• wanhaämmä
        pujotteIija kirjoitti:

Heh, lattiakaivojen putsaus on mun lempi hommiani :) Simppeli pikku juttu, jolla saa paljon aikaiseksi nopeasti. Nostaa vain peruukin kokoisen karvatolleron sieltä ylös tukkimasta, turaus pesuainetta, harjaa perään, suihkuttelua, vesilukot ja kannet paikoilleen. On mulla joku pidempikin rassi, mutta onneksi vähemmällä käytöllä ollut. Lavuaarien tukokset menee samaan sarjaan, putsaan mielelläni.

• pujotteIija kirjoitti:

Wanhaämmällä oli aika hyvät ohjeet tuossa...

• wanhaämmä kirjoitti:

Heh, lattiakaivojen putsaus on mun lempi hommiani :) Simppeli pikku juttu, jolla saa paljon aikaiseksi nopeasti. Nostaa vain peruukin kokoisen karvatolleron sieltä ylös tukkimasta, turaus pesuainetta, harjaa perään, suihkuttelua, vesilukot ja kannet paikoilleen. On mulla joku pidempikin rassi, mutta onneksi vähemmällä käytöllä ollut. Lavuaarien tukokset menee samaan sarjaan, putsaan mielelläni.

Jos laittaa mistermuskelia altaaseen väärin, voi putkeen saada reiän aikaiseksi :D

• Anonyymi

Miten niin? Kyllähän muoviputket lipeää kestää! Ja metallisetkin. Kokeiltu on ja aina on röörit auenneet.

• AsianVierestä
      • oHO. Aika paljon samaa näköä... :0

• Tuo on muuten paras tehdäkin uikkareissa!

• Ei.Coco.Hz.himaan.ny

Årsyttävin kotityö oman vartalon peseminen harjalla ja saippualla. Käyn kyllä joka päivä kuumassa kylvyssä. Muita inhokeita ovat imurointi ja kylppärin laatoituksen jynssääminen

• Tämä-selvä

Naisten homma on just kylppärin seinien kaakeli saumojen hankaus.

• Miksi?

• selvittele-asia

Eikös tuo ole kemiaa tuo siivous. Ei siinä tarvii hinkkailla tai hankailla kun käyttää ph vaihteluiden sisällöt hyödykseen.
      Itse ruikkailen vaan puhdistusaineen ja huuhdon pois. Helppoa kun mikä.
      Siivous intoilivat tietää ammattipuolella kyllä systeemit.
      Kyllä kromi kiiltää ja laatat on puhtaita. Tuosta vaan.
      Yksi syö toista ja toinen syö yhtä. Antaa aineiden tehdä hommiaan .

• Anonyymi

Minimalismi, jep

Kun sain opintolainani ja muut velat maksettua ja talouden muutkin osa-alueet kuntoon.

( Olen opiskellut taloudenkin...).

Jätin tämän yhteiskunnan nk.'sikseen" Se oravanpyörä ei kiinnostanut ollenkaan.

Elämällä minimalismia, ortodoksisessa teologiassa asketismia, voi olla vapaa ja opiskella haluamaansa.

Tekee päivän tehtävät tottakai.

Minimalismissa niitä ei paljoa ole.

Ikävin asia...olisko lattioiden puhdistaminen.

• Minusta pyykkien narulta poisottaminen. Ei voi olla yhtä kettumaista hommaa olemassakaan!

Ehkä joku lavuaarin vesilukon tyhjennys, mutta sekin on vaan noin kerran vuoteen jos silloinkaan.

Tätä shittiä riittää, kun talossa on ksksi teiniä. 😵🤯

Ja arvaappa vaan kelle osu se tänään! 😤😤😤

• Koitin livistää hommasta ja mennä ulos, mutta vettä alkoi satamaan kaatamalla...😤

• Anonyymi

Miten tämä liittyy sinkkuuteen?

• Imurointi. Mä inhoan sitä saatanan meteliä mikä siitä imurista löhtee/tulee. Ja kuinka se imee niitä mattoja mukaansa, hyi helvetti että on ärsyttövintä siivoomista ikinä. Kaikki muu siivoominen on mukavaa ja leppoisaa.

Tykkään.

• Anonyymi

Sehän on naisten hommaa se kuuraus ja puunaus.

• Jahas ainoastaan pinttyneet liat.

• Anonyymi

Vessan lattiakaivon puhdistus (yök) ja ikkunoiden pesu. Ehkä se ikkunoidenpesu ei olis niin inhokkia jos olis pituutta suotu enemmän kuin 158 cm mut kun ei oo niin se on sellaista tuolin päällä ees taas hyppäämistä. Onneks mattojakaan ei tarvii pestä ku kerran vuodessa 😒

• Anonyymi

Hanki sellainen pitkävartinen pesutyökalu niin ei tarvitse hyppiä. Pitkään varteen sieni ja lasta. Sillä selviät!
        Olisit muuten sopivan pituinen minulle...

• Miksi hitossa tänne on raahattu tämä vanha ketju muistuttamaan jostain luuttusouvista?!

• Uunin pesu. Voi helvetti sentään.

• Älä edes sano...

Toisekseen kuka haluaa siirtää hellaa tai jääkaappia ja hoitaa niiden taustat...
        Tai vanhanajan liesituulettimen.

Joo. Ei puhuta mitään.

Älä edes sano...

Toisekseen kuka haluaa siirtää hellaa tai jääkaappia ja hoitaa niiden taustat...
        Tai vanhanajan liesituulettimen.

Joo. Ei puhuta mitään.

Joo. Tai siis ei. Puhuta.

#ärsytyskynnys#

• Anonyymi

Käsin tiskaaminen ja mattojen pöllytys ulkona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      338
      1138
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1083
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45