Moi. Ajan moottoripyörää ja omistan nahkavaatteet.
Olen aloittanut vegaaniruokailun sen jälkeen kun varusteet ostin. Saanko käyttää ne loppuun?
Vegaani ja moottoripyöräily
4
100
Vastaukset
- TotuusMaisteri
Osta kumiset vaateet, joissa on iso dildo jököttämässä, hehee.
- EiPervoVege
Ihan kiva pervovegaaninen idis! Toi dildo olis parempi olla takapuolen suunnalla ja ei sitten muuta kuin ajelemaan kuoppaista tietä pitkin, tirsk.
- ValitettavaJuttu
"Moi. Ajan moottoripyörää ja omistan nahkavaatteet."
Paha juttu! Et saa käyttää nahkavaatteitasi enää.
Tosiasiahan on että tehtyä ei saa tekemättömäksi, yksi tai useampi eläin on joutunut luopumaan hengestään ja nahastaan jotta voisit ajaa prätkällä nahkavaatteissa.
Nahan tarkoitus lienee suojaus ja lämmön eristys niin että voit ehkä hieman korjata vahinkoa palauttamalla nahan sinne minne se kuuluu, eli luontoon.
Tehtävänäsi on siis etsiä joku villieläin, joka kärsii kylmistä talvista ja jolle sinun nahkavaatteesi osapuilleen sopivat, ja sen jälkeen pyydystää tuo eläin (kipua ja stressiä tuottamatta) sekä pukea se sinulta jääneisiin nahkatamineisiin.
Onnea yritykselle, luonto kiittää !
PS: Varovasti susien kanssa. - Kides
(Voisiko joku vegaani ystävällisesti vastata minun kysymykseeni)
Haluaisin kysyä teiltä vegaanit että mitä te syötte jos koko Euroopaan tulisi erittäin huono Vilja ja kasvis satovuosia??
Järsisittekö puun kuorta ja mäysättäisitte sammalmata niin erittäin köyhät perheet nälkävuosina vai juoksetteko pullean jäniksen kiinni joka on mussuttanut koko kesän ruohoa suon reunalla vai mitä söisitte?? Kertokaa olkaa hyvä.
Miksette valita muslimeille halal lihasta että ei saa syödä lihaa kaiken lisäksi tää halal teurastus miksi ette ole kaduilla vaatimassa että halal lihan syönti ja teurastus pitää kieltää??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813212Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853675Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1162966Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989