En jaksa enää tätä elämää.... :(

Onko enää mitään mistä saisin iloa elämään kun kaikki on surullista ja masentavaa ja nukun vaan päivät ja ajattelen itseni tappamista. Olen ajatellut juovani 3 rypsirapsipolttoöljymasennuspulloa ja sen jälkeen lääkkeitä perään ja jokin varmistus siihen vielä että henki lähtee koska en taida enää jaksaa elää täällä kurjuudessa ja kaikessa paskassa mitä ympärilläni on ja paskaa mitä niskaani kaadetaan...

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainavoimuuttaasioita

      En tiedä pajoakaan ososuhteistasi, mutta ei kaikkialla ole pelkkää paskaa. Mene mukaan johonkin toimintaan jossa ihmiset välittää, ja jossa voit auttaa muita. Kun autat muita saat kiitosta ja hyvän mielen. Vaikka ruokaa jakeleen köyhille, hoitamaan naapurin koiraa, tai netissä kirjoittele hyviä asioita muille, anna neuvoja, kiittele ja toivottele hyvää. Karmakin siinä samalla vähenee.

    • Fhjj

      Yleensä ainoastaa luen näitä Suomi24 keskusteluja, mutta nyt tunsin tarvetta kirjoittaa sinulle.
      Olen myös itse kamppaillut päihdeongelmien parissa, eikä kaikki ongelmat ole vieläkään väistyneet.
      Olen saanut paljon apua rukouksista Jeesuksen nimessä. Rukoile sinäkin ja pyydä apua ongelmiisi.
      Jeesus on kuollut ristillä juuri meidän vajaavaisten ihmisten puolesta. Hänelle kelpaat juuri sellaisena kuin olet.

      Rukoilen puolestasi. Tsemppiä!

    • suicide

      Paras yhdistelmä on rypsirapsipolttoöljymasennuspullo, clorox, lasol ja tinneri turhaan kyselet täällä mitään nauti tuottet ja kuole:DD

      • lisääviinaa

        Just joo, itse aiheuttanut surkeutensa ryyppäämällä ja nyt sitten vinkuu kurjuuttaan.


    • Hei,

      Oletko ajatellut, että voisit keskustella tilanteestasi jonkin ulkopuolisen tahon kanssa? Ulkopuolinen tuki voisi auttaa jäsentämään ajatuksia ja myös helpottaa jaksamista.

      On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

      - Verkkokriisikeskus Tukinetistä (tukinet.net) saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

      - Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. Suomen Mielenterveysseuran nettisivuilta: http://www.mielenterveysseura.fi

      Voimia tilanteeseesi!

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe