Onko enää mitään mistä saisin iloa elämään kun kaikki on surullista ja masentavaa ja nukun vaan päivät ja ajattelen itseni tappamista. Olen ajatellut juovani 3 rypsirapsipolttoöljymasennuspulloa ja sen jälkeen lääkkeitä perään ja jokin varmistus siihen vielä että henki lähtee koska en taida enää jaksaa elää täällä kurjuudessa ja kaikessa paskassa mitä ympärilläni on ja paskaa mitä niskaani kaadetaan...
En jaksa enää tätä elämää.... :(
5
58
Vastaukset
- Ainavoimuuttaasioita
En tiedä pajoakaan ososuhteistasi, mutta ei kaikkialla ole pelkkää paskaa. Mene mukaan johonkin toimintaan jossa ihmiset välittää, ja jossa voit auttaa muita. Kun autat muita saat kiitosta ja hyvän mielen. Vaikka ruokaa jakeleen köyhille, hoitamaan naapurin koiraa, tai netissä kirjoittele hyviä asioita muille, anna neuvoja, kiittele ja toivottele hyvää. Karmakin siinä samalla vähenee.
- Fhjj
Yleensä ainoastaa luen näitä Suomi24 keskusteluja, mutta nyt tunsin tarvetta kirjoittaa sinulle.
Olen myös itse kamppaillut päihdeongelmien parissa, eikä kaikki ongelmat ole vieläkään väistyneet.
Olen saanut paljon apua rukouksista Jeesuksen nimessä. Rukoile sinäkin ja pyydä apua ongelmiisi.
Jeesus on kuollut ristillä juuri meidän vajaavaisten ihmisten puolesta. Hänelle kelpaat juuri sellaisena kuin olet.
Rukoilen puolestasi. Tsemppiä! - suicide
Paras yhdistelmä on rypsirapsipolttoöljymasennuspullo, clorox, lasol ja tinneri turhaan kyselet täällä mitään nauti tuottet ja kuole:DD
- lisääviinaa
Just joo, itse aiheuttanut surkeutensa ryyppäämällä ja nyt sitten vinkuu kurjuuttaan.
Hei,
Oletko ajatellut, että voisit keskustella tilanteestasi jonkin ulkopuolisen tahon kanssa? Ulkopuolinen tuki voisi auttaa jäsentämään ajatuksia ja myös helpottaa jaksamista.
On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:
- Verkkokriisikeskus Tukinetistä (tukinet.net) saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.
- Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.
- Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. Suomen Mielenterveysseuran nettisivuilta: http://www.mielenterveysseura.fi
Voimia tilanteeseesi!
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736