Ihmisen ei ole pakko syödä lihaa, mutta vaikka sitä vähän söisikin, niin lihan kulutus puolittuisi, kun turhat lemmikkikoirat kiellettäisiin ja kissoille syötettäisiin vain kalaa. helppo nakki.
Näin puolitetaan lihankulutus.
17
<50
Vastaukset
- Miksi-Ihmeessä
Niksi lihansyöntiä pitäisi vähentää ?
Kaikki eläimet, ja eliöt, koiden elinikä on pidempi kuin käyttämänsä ravinnon, ovat hiilinieluja, pitävät lihaksiinsa ja muuhun orgaaniseen massaansa sitoutuneen hiilen pois kierrosta, mitä pidempi ketju, sitä kauemmin hiili on poissa ilmakehästä. - näin.se.on
Kalahan on muutenkin kissojen luontainen ravinto.
Olen monta kertaa ihastellut, kun kissat kalastavat hyvillä onkipaikoilla.
Omalta osaltani olen kasvissyöjän syöjä, ja ravintoa on riittänyt.
En ole havainnut mitään tarvetta muuttaa tottumuksiani.- mirritongella
Joo kyllähän meidän mirri vielä ongella käy, mutta pilkille en ole saanut sitä lähtemään, joten joudun ostamaan talvella sille ruokaa kaupasta.
- Numero23
No kuvitellaan nyt sellainen fiktiivinen tapahtuma että koko Euroopaan tulisi erittäin huono Vilja ja kasvis sato ja olisi erittäin kuivavuosi tänä vuonna niin mitä ajattelit sitten syödä kun kasvisten hinta nousisi ragikaalisesti sinne 10€ kpl / kg vai ajattelitko järsiä puun kuorta koko loppu vuoden?? Vai syödä jäniksen joka mussuttanut ruohoa suon reunalla??
- phuthuiks
Numero23 kirjoitti:
No kuvitellaan nyt sellainen fiktiivinen tapahtuma että koko Euroopaan tulisi erittäin huono Vilja ja kasvis sato ja olisi erittäin kuivavuosi tänä vuonna niin mitä ajattelit sitten syödä kun kasvisten hinta nousisi ragikaalisesti sinne 10€ kpl / kg vai ajattelitko järsiä puun kuorta koko loppu vuoden?? Vai syödä jäniksen joka mussuttanut ruohoa suon reunalla??
Eiköhän se jänis olisi heittänyt jo veivinsä rotta on viisas, se voisi järsiä sinua.
- ilmastonmuutoskriitikko
Olen minä tuon vaistonnut, että seuraavaksi sekopäät, jotka katsoo maailmaa pienen putken läpi, alkaa vainota lemmikkieläimiä. Täälläkin on joku hullu useaan kertaan levitellyt myrkkysyöttejä. Onneksi minulla ei ole koiraa.
Kun oiken ehdottomasti uskoo vihreiden putkisilmäisiin aatteisiin, niin ennen pitkää kopin ovi kolahtaa, tai vähintäänkin pääsee saikulle. Hulluksi siitä tulee kun toivottomana miettii jatkuvasti miten saisi maailman pelastettua kristämällä ja pelottelemalla muita.
Se kostautuu niin, että joutuu niittämään sitä, mitä on kylvänyt elikkä pelkoa masennusta ja ahdistusta. Sitä saa mitä tilaa. Heitä minä en sääli. Minä säälin niitä lapsia ja nuoria, joilla ei vielä ole tietoa ja ymmärrystä, että käsitrtäisivät, mikä on mahdollista ja mikä mahdotonta.
Minulla sellainen tietoseula toimii erittäin hyvin. Kun katson jotain luonto-ohjelmaa huomaan mahdottomuudet ja epätodennäköisyydet. Siihen tarvitaan kuitenkin melkoisen suuri tietomäärä, jota lapsilla ja nuorilla ei ole. Ei sitä ole useimmilla aikuisillakaan.
En minäkään pidä oikein fiksuna sitä, että joillakin on koiria iso lauma. Se on kuitenkin heidän oma asiansa niinkauan kuin homma on hallinnassa. Olen kuitenkin ollut aina koirien ystävä, ja ne kyllä vaistoaa sen.
Oli huippun saada seeferi syliinsä,kun se hyökkäsi tassut minun syliini, ja nuolemaan mun naamaa. Siinä olisi jollakin toisella mennytr paskat housuun. Tavattiin ensimmäisen kerran.- utelias.tallaaja
Oletko istunut jo kauankin..siellä kopissa?
- ilmastonmuutoskriitikko
utelias.tallaaja kirjoitti:
Oletko istunut jo kauankin..siellä kopissa?
Itse en ole istunut, mutta muita olen kyllä vienyt lukkojen taakse lääkärin määräyksestä pii paa autolla. Kävin minä terapeutillakin kauan sitten muutaman kerran, mutta jouduin toteamaan, että taidan olla itse parempi asiantuntija.
Olen tutustunut aiheeseen yli 40 vuotta, joten toistaiseksi on oma tietämys riittänyt. Sitä ei sitten tiedä riittääkö tulevaisuudessa. Asia on varsin monimutkainen. Täälä nyt vaan hulluksi minua haukkuu ne, joiden olisi itse syytä katsoa peiliin.
Minä en ehkä ole vaaravöhykkeessä, koska en ole koskaan uskonut olemattomiin uhkakuviin enkä harhakuvitelmiin. Ne vie helposti sinne lukkojen taakse. Ennenpitkää ei hallitse tilannetta. Uhkakuvat ja harhat ottaa vallan. Niillä on vaarallista leikkiä. Kannattaa elää todellisuudessa.
Se uhkakuva, jolla nykyään suorastaan vainotaan kansoja, ei ole todellisuutta. Se perutuu 1800-luvun harhakuviin. Vahingollinen siitä tuli kuitenkin vasta sitten, kun alettiin ennustaman tulevaisuutta tietokoneella. Ei tietokoneella pysty ennustamaan tulevaisuutta.
Povarin kortitkin on luotettevampi tapa. En tosin ole koskaan käynyt povarilla. En minä luota niihinkään. Minä luotan vain täsmälliseen tieteelliseen faktaan, joka on minulle kunnolla perusteltu ja toimii. Ei minun töissäni ole voinut mitään perustaa huuhaajuttuihin.
Valitettavasti pomoni uskoi viimeisinä vuosina huuhaaväittämiin, ja se tuotti minulle työssäni paljon ongelmia. Kun tavara tulee jostain vinkuintiasta, laatuun ei voi luottaa. Kiinalaiseenkin voi paremmin luottaa.
Kun jotakin laivan pohjaa sulatetaan,. ja sitä sitten kaupataan sorvattavaksi, se on huijausta. Betoniteräkseksi se kyllä sopii. Ilmastonmuutosoppi pitäis panna sinne sulatusuuniin. Siihen kun sitten lisättäisiin oikeat aineet voisi syntyä jotain kelvollista.
Minä nyt tosin olen sen jo tehnyt, mutta kun nyky-yhteiskunta kepuuttaa vai sekundaa, niin kunnollinen ei mene kaupaksi. Tietämättömyys on ottanut vallan. Suhteellisuudentaju on kadonnut. Propaganda jyrää.
- Veganismi-Närästää
On niin helppoa Marketin vieressä asuessa kieltää autoilu, lihansyönti, heteroseksi, lehtipuhaltimet, kettutarhat ja mitä kaikkea kaupunkivihreät nyt keksivät.
Käykää joskus katsomassa, kuinka napapiirillä eletään, ei siellä kukaan syö jäkälää, porot sitä popsii ja ihmiset hyödyntää sen kasvillisuuden sitä kautta, vai onko vihreät sitä mieltä että ekologisempi vaihtoehto olisi jättää ruhot vaan mätänemään ?
Sama logiikka kulkee kaikessa teuraskarjan kasvatuksessa, niin kauan kuin ne voivat laiduntaa vapaasti ilman keinoruokintaa.
Paljon ylistetystä kotimaisesta lihasta olen kyllä samaa mieltä vihreiden kanssa, sitä ei pitäisi ihnisen syödä, vanhuuteen kuolleiden lypsylehmien liha on ihmisille haitallista, se raivon tunne, kun maksaa ylihintaa syömäkelvottomasta jätteestä,voi aiheuttaa jopa arvaamattomia vahinkoja.
Syökää kalliisti tuotettuja ituja, jos haluatte, mutta älkää tulko sormi pystyssä neuvomaan, kuinka muidenkin pitäisi kärsiä sairaalloisesta käsityksestänne ihmisravinnosta. Miksi koirat pitäisi kieltää mutta kissat sallia? Mitään hyödyllistä ei yksikään kissa nykypäivänä tee (vaan päin vastoin tappaessan pikkulintuja jne), toisin kuin monet koirat. Eli kissat nyt ensin piikille, kyllä koira elää sillä kalaruuallakin!
- njobsi
Koirat eivät syö kalaa, paitsi tietysti sinun koirasi. Koiria ei toki tarvitse hävittää, kunhan niille aletaan sallimaan vain hyönteisruoka, jota ihmiset eivät markkinarummutuksesta huolimatta osta. koiran täysravintopakkaukset myyntiin egologisena hyönteiversiona. Koiran kakkapussit paperista jane. Helppoa, kuin heinänteko ja lemmikkibisnes senku paisuu.
- GasolineGal
Ihmisen ei ole pakko juoda alkoholia, mutta vaikka sitä vähän joisikin, niin alkoholn kulutus puolittuisi, kun turhat etanoliautokehitelmät kielletään ja autoille syötettäisiin vain bensaa. helppo nakki.
- Huomauttelija-567
Viinit ja viinat pitäisi saada lähikaupasta, niin silloin turha autolla ajelu loppuisu. Myös turha ulkomaanmatkailu jos alkoholiveroa alennettaisiin, onhan se järjetöntä hakea virosta suomalaista olutta kun sieltä saa halvemmalla.
- phöög
Kyllä nordea on egologinen. Nalle on saasteen alkuperä.
- läskimaha
Minä olen kokoajan lisännyt lihankulutusta. Ahneen loppu on tyytyväinen. Popsikaa cityvirheet vaan ituja, ei ole minulta pois.
- grutotibs
Olkiluodon ydinvoimala käynnistyy ja päästöt vähenee. Voihan se rottelo räjähtää taivaantuuliin ja ilmakehään. Pääasia on kuiten päästöjen väheneminen?
- näin.se.on
Ei, vaan pääasia on energiaomavaraisuus. Ja siihen ei niillä tuulettimilla päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865