27 v mies avautuu kun ei saa naista

Pillujen--asiantuntija

34

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä-selvä

Jos ei ole komea niin ei ole mahdollisuutta saada edes tavis nanista.

• Kiltti mies ei saa naista. Kiltti nainen ottaa jännämiehen, joka sitten hakkaa naista. Kun kiltti nainen on ollut tarpeeksi monen jännämiehen spermaviemäri, kiltti mies voi halutessaan ruveta aisuriksi/elättäjäksi.

Toki naisilla on tähän täysi oikeus, mutta miksi...

• On taas tätä samaa ätmien valitusta tämäkin koko keskustelu.

• DarkFear kirjoitti:

On taas tätä samaa ätmien valitusta tämäkin koko keskustelu.

Itseasiassa olet elävä esimerkki aiheesta. Omaa yritystä pyörittävä komea mies, joka ei ole kelvannut yhden jännänaisen yhden illan iloksi.

• Saapasnaama kirjoitti:

Itseasiassa olet elävä esimerkki aiheesta. Omaa yritystä pyörittävä komea mies, joka ei ole kelvannut yhden jännänaisen yhden illan iloksi.

Mä en kyllä alennu tällä palstalla tollaiseen naisten haukkumiseen, johon sä alennut tossa omassa kirjoituksessasi. Oot varmaan itsekin niitä palstan "kilttejä ja kunnollisia" miehiä, jotka täällä naisia turhasta syyttävät, kun eivät itse sitä naista ole koskaan saaneet.

Mulla ei kyllä itselläni ole omaa firmaa, vaikka ihan komea mies olenkin.

• DarkFear kirjoitti:

Mä en kyllä alennu tällä palstalla tollaiseen naisten haukkumiseen, johon sä alennut tossa omassa kirjoituksessasi. Oot varmaan itsekin niitä palstan "kilttejä ja kunnollisia" miehiä, jotka täällä naisia turhasta syyttävät, kun eivät itse sitä naista ole koskaan saaneet.

En hauku, totean vain omia havaintoja. On minulla naisystäviä ollut. Olen hyväluontoinen, mutta pelottavan näköinen (naisten sanomaa), mikä on auttanut naismarkkinoilla. Kun naisille selviää luonteeni, ovat pettyneitä etten olekaan jännämies, kuten ulkonäkö saattaa antaa olettaa.

• Saanen.korjata
        DarkFear kirjoitti:

"Mulla ei kyllä itselläni ole omaa firmaa, vaikka ihan komea mies olenkin"

Tuliko pari asiavirhettä?
        Tarkoitit varmaan että sulla ei itselläsi ole omaa tukkaa, vaikka ihan autistin näköinen mies oletkin.

• Saanen.korjata kirjoitti:

"Mulla ei kyllä itselläni ole omaa firmaa, vaikka ihan komea mies olenkin"

Tuliko pari asiavirhettä?
        Tarkoitit varmaan että sulla ei itselläsi ole omaa tukkaa, vaikka ihan autistin näköinen mies oletkin.

Miltä autisti näyttää?

• Eipä ole mun kuvia ikinä tällä palstalla nähty, kun en ole missään sosiaalisessa mediassa ja kellään ei mun kuviani tällä palstalla edes ole.

Mutta sä sitä itse taidatkin siinä kuvassa olla sun ruman kaljusi kanssa saatana!!!!!!!!!!!!!!!

• Saapasnaama kirjoitti:

Miltä autisti näyttää?

Onneksi mulla itselläni onkin ollut aina erinomaisen hyvät sosiaaliset taidot, niin ei ole mitään autismia mulla, toisin kun näillä palstan naisettomuudesta kärsivillä ätmiluusereilla, jotka eivät sitä naista pysty löytämään niiden omien huonojen sosiaalisten taitojensa takia.

Mulla itselläni kun on myös hyvälaatuinen ja tuuhea tukka.

• DarkFear kirjoitti:

Onneksi mulla itselläni onkin ollut aina erinomaisen hyvät sosiaaliset taidot, niin ei ole mitään autismia mulla, toisin kun näillä palstan naisettomuudesta kärsivillä ätmiluusereilla, jotka eivät sitä naista pysty löytämään niiden omien huonojen sosiaalisten taitojensa takia.

Mulla itselläni kun on myös hyvälaatuinen ja tuuhea tukka.

Olen asperger, mikä siis kuuluu autismin kirjoon. Kiitti vaan.

• aspergeriläisyyttä
        Saapasnaama kirjoitti:

Olen asperger, mikä siis kuuluu autismin kirjoon. Kiitti vaan.

Ja siksi sosiaalisissa taidoissa puutteita.

• aspergeriläisyyttä kirjoitti:

Ja siksi sosiaalisissa taidoissa puutteita.

Kyllä. Ja pointti oli?

• Kaisanoasaa

Siinäpä se nähdään että miehet on liian rumia rumille naisille.

• AsianVierestä

Ei ole ollut tuollaisia vaikeuksia koskaan. Joskus vaikeutena oli seurustelu kolmen naisen kanssa samaan aikaan, tuli ajankäytön ongelmia. Sekään ei naisia häirinnyt kun tiesivät olevansa yksi monista.

• siepin-kaa-rehveille

No mut hei,Sarahan on vapaana! Sara on saman ikäinenkin vielä, ja hänkin tykkää drinksutella ja nähdä maailmaa, vaikkapa Lappia! Sara haluaa kuulemma kolme lasta, tulee kuulemma kohta jo kiire. Lähde mies Saran perään!

• Raha-on-kemia

Rumien miesten kannattaa keskittyä muuhun elämään ja unohtaa naiset kokonaan. Opiskelkaa hyvä ammatti jossa tienaatte satoja tuhansia rahaa ja sitten joskus nelikymppisenä kun teillä on paljon rahaa niin joku yh nainen voi teidät kelpuuttaa ja elätätte sitten jonkun komean ytm miehen lasta. Siinä olis niinku hyvä suunnitelma teille ettekä sitten ole koko elämäänne ilman naista.

• erdfgerfd3rgvds

On muuten koomista että tuollakin joku ätmi väittää että rumatkin naiset saavat seksiin kympin miehiä, mikä on aivan paskapuhetta.

• Ei todella jaksa lukea tätä ruikutusta.

• Joo joo, saa avautua rauhassa.

Syön jätskiä, oikein mässytän etten kuule mitään "avatumisia"..

• Ei kyse ole ruikutuksesta, vaan tosiasioiden toteamisesta. Eikä siinä ole mitään väärää. Kaikilla on oikeus valita kumppaninsa. On vain ryhmä ihmisiä, jotka eivät kelpaa kellekkään.

• Saapasnaama kirjoitti:

Ei kyse ole ruikutuksesta, vaan tosiasioiden toteamisesta. Eikä siinä ole mitään väärää. Kaikilla on oikeus valita kumppaninsa. On vain ryhmä ihmisiä, jotka eivät kelpaa kellekkään.

Ole vaiti.

Lakkaa naukumasta.

• Sulla ei ole lupaa puhutella minua.

• Oot ku siat vatukossa ite.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Oot ku siat vatukossa ite.

Turha itkeä. Itse aloitit elämöinnin.

• Mene nyt v.ttuun siitä. Eikö sana kuulu.

• Saapasnaama kirjoitti:

Turha itkeä. Itse aloitit elämöinnin.

Pidä nyt vaan huolta siitä saparostasi.

• Lähes.lyllertään
        misspönttöuuni kirjoitti:

Pidä nyt vaan huolta siitä saparostasi.

Mitäs se läskiperse täällä öyhöttää?

Mene nyt v.ttuun siitä. Eikö sana kuulu.

Vittuhan se aina mielessä... Ei kun nyt pitää painua pehkuihin. Elä ota pahalla vastauksiani, kunhan vähän leikin vaan. Hyviä öitä ja palstarauhaa.

• Saapasnaama kirjoitti:

Vittuhan se aina mielessä... Ei kun nyt pitää painua pehkuihin. Elä ota pahalla vastauksiani, kunhan vähän leikin vaan. Hyviä öitä ja palstarauhaa.

Mene! Tässä missään rauhassa olla.

Mene! Tässä missään rauhassa olla.

On se suloinen kun se noin kimpaantuu :D. Mutta jees, jatketaan huomenna.

• Aloituksessa mainittu ja linkitetty avautuminen oli pelkästään kommentti johonkin aiempaan juttuun, missä oli haastateltu kolmea lähes kolmekymppistä uranaista, joiden mielestä heitä kiinnostavat miehet eivät olleet halukkaita sitoutumaan heihin.

Kommentoija vastaa, ettei "ole meillä kilteillä miehillä tuollaisia ongelmia. Taas joudumme tyytymään kaljatölkin kylmään, metalliseen suudelmaan näin perjantai-iltana. Illalla kun sammutan tietokoneen ja näytön heijastus ikkunasta hailenee, valuu yksinäinen kyynel poskellani. Muistan, etten tänäänkään saa tuntea naisen lämpöä".

Kyseisen kommentin on jättänyt nimimerkki "Kiltti mies 27".

Epäilemättä kaikilla miehillä ei ole runsaudenpulaa naisseurasta ja kroonista sitoutumisen pelkoa heitä kohtaan. Ei kuitenkaan ole ainakaan kyseisen kommentin perusteella syytä tehdä johtopäätöksiä kilttien miesten mahdollisuuksista löytää itselleen kumppania.

Luonnollisesti naiset tavoittelevat omasta mielestään mielenkiintoista, komeaa, itselleen sopivaa, tasapainoista, tervettä ja omiin tunteisiin vastaavaa kumppania. Näin miehetkin tekevät, joskin toivovat kumppanin olevan yleensä mieluummin enemmän kaunis kuin komea.

Kiltti voi tarkoittaa monia asioita, mutta yleensä luonnetta kuvaillessaan sen mielletään tarkoittavan ystävällistä, hyvää tarkoittavaa ja muut huomioon ottavaa ihmistä. En usko naisten etsivän kumppanikseen erityisesti töykeää, väkivaltaista, pahantahtoista ja itsekästä ihmistä. Pikemminkin naiset etsivät kumppanikseen juurikin sellaista kumppania, joka on heitä kohtaan kiltti ja hellä, mutta että samalla tämän kumppanin pitäisi osoittaa olevansa voimakas ja turvallisuutta tuova tekijä parisuhteessa. Toisin sanoen hänen tulee olla miehekäs mies.

Emansipaation myötä naiset ovat yhteiskunnallisessa mielessä saavuttaneet jokseenkin niin tasa-arvoisen aseman suhteessa miehiin kuin on oikeastaan mahdollista. Koska naisista ei kuitenkaan voi tulla miehiä, on feministisiin pyrkimyksiin kuulunut yhteiskunnan feminisoiminen, mikä tarkoittaa yhteiskunnan maskuliinisten elementtien kuohitsemista. Tästä pyrkimyksestä johtuen on esimerkiksi kasvatuksessa pyritty yhä enemmän feminisoimaan miehiä, jolloin heitä on kannustettu asettumaan syrjään, olemaan kilttejä ja huomaavaisia sekä kunnioittamaan naisia kaikessa.

Tämä ajattelu on jossain määrin puolustettavaakin, mutta ongelmat tulevat esiin varsinkin naisten tehdessä puolison valintaa. He eivät halua puolisokseen ihmistä, jotka ovat feminiinisempi kuin he itse ovat.

Tämä johtuu siitä, että heitä opetetaan ajattelemaan, että feminiinisyys on heikkoutta.

Lopputulos on, että naisia kannustetaan olemaan aggressiivisesti puolisoa etsiviä, ja että miesten pitäisi olla syrjäänvetäytyviä, kohtaloonsa alistuvia ja vain odottaa naisen tekemää valintaa.

Tämä saa aikaan sen, että miehekkäillä miehillä riittää naisseuraa, koska naiset etsivät aivopesustaan huolimatta juuri sellaista. Alistuneet miehet jäävät ilman, koska edes naiset eivät pidä heitä miehinä.

• harrastuksia

Vain itsetuhoiset naiset tapaa jännämiehiä. Normaali nainen ei.
      Mutta ei miehen nyt tarvi kaljatölkkiä pussailla. Jotakin on kyllä miehessä vialla.
      Kaljaa???
      Ei minuakaan kiinnostaisi mikään olutsieni.

• naine.n

"Seksisuhteiden suhteen naiset vie. Jokainen nainen saa seksisuhteen ja jopa ruma nainen saa seksiin kympin miehen. Ruma mies taas ei saa koskaan kympin naista. Esimerkiksi minä olen tällainen tapaus. Olen saanut seksiin niin kuumia miehiä etten olisi voinut kuvitellakaan. Suhteeseen en kuitenkaan koskaan saisi ketään heistä, mutta on todella vaikeaa, jopa mahdotonta enää alentaa rimaa niistä kympin miehistä nelosen mieheen, jos haluaisin suhteen."

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe