Ei se teidän identiteetti nikkiä vaihtamalla kummene, ihan samoja olette kuin ennenkin. Selkeyden takia olis vaan kiva kun ette jatkuvastiu uhoaisi "Jätän palstan kun on niin paska mesta!" jne. ja sitten kuitenkin taas olette täällä kohta eri nikillä tai puskissa vinkumassa. Olkaa miehiä/naisia ja pitäkää se nikki mihin muut on tottuneet niin ei tarvitsisi arvailla että onko tuo nyt sitten taas tuo tai sitten pitäkää puheenne ja jättäkää palsta kun kerran uhositte. Tuollainen uho ja sitten uudella nikillä palaaminen on vain säälittävää kun kaikki kuitenkin tietää teidät.
Vastaukset 77
- wanhaämmä
Älähän nyt... kuka täällä muka on lähtemisellä uhkaillut?
Olishan se mukavampaa, jos porukka kirjoittelisi vakinikillä tai edes parilla samalla. Ei menis niin pahasti pelkäksi huuteluksi. Munaa ja selkärankaahan se vaatisi, että kaiken kirjoittaisi omalla nikillään, ymmärrän kyllä ettei sitä kaikilla ole, ei oikeassakaan elämässä.
Mulla kun oli välillä aika raato olo, niin kirjoittelin vanhasta seuraavalla nimimerkillä hetken aikaa. Ajattelin että se oli niin lähellä tätä vakituista kirjoitustyyliltään, että sen olisi tunnistanut.- pihallatipunen
Oliksää se "mummovainaa"?
Joo mutta kun kaikki tekee tuota niin se sekoittaa. En itseasiassa sulta edes ole tiedostanut muita kun tuon ja sitten aiemmin vakiintuneet. Osin ehkä vähän niinkin että jos on joku outo nikki ei välttämättä tule edes luettua sitten kommenttia mutta jos sulla tuo niin se tulee luetuksi. Pertti näytti olevan nykyää'n joku v..un iki-turso, mikä v..un turso? Olis nyt vaan reilusti pertti tai syöpäpotilas niin senkin heti tunnistais sitten. Tai sitten joku dissidentti, huutelee puskista jatkuvasti vaihdellen, tosi rasittavaa tavallaan.
- wanhaämmä
pihallatipunen kirjoitti:
Oliksää se "mummovainaa"?
Täällä on toisten mustilla nimimerkeillä kirjoittelevia sen verran paljon, että vastuu sisäluvusta on loppupelissä aina lukijalla...
- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta kun kaikki tekee tuota niin se sekoittaa. En itseasiassa sulta edes ole tiedostanut muita kun tuon ja sitten aiemmin vakiintuneet. Osin ehkä vähän niinkin että jos on joku outo nikki ei välttämättä tule edes luettua sitten kommenttia mutta jos sulla tuo niin se tulee luetuksi. Pertti näytti olevan nykyää'n joku v..un iki-turso, mikä v..un turso? Olis nyt vaan reilusti pertti tai syöpäpotilas niin senkin heti tunnistais sitten. Tai sitten joku dissidentti, huutelee puskista jatkuvasti vaihdellen, tosi rasittavaa tavallaan.
Olen kyllä samaa mieltä. Etenkin jos itse ei asu täällä, on välillä vaikea pysyä mukana kuka on kukin. Tän palstan suola on kuitenkin tavallaan tutut kirjoittajat. Jos kaikki solkkaisivat jklöjksö:nä puskista, ei tästä tulisi yhtään mitään.
- pihallatipunen
wanhaämmä kirjoitti:
Täällä on toisten mustilla nimimerkeillä kirjoittelevia sen verran paljon, että vastuu sisäluvusta on loppupelissä aina lukijalla...
Tämä oli yhtä kryptinen vastaus kuin mitä sain Wuuwwilta eilen "sisäinen eläin"-ketjussa...
Ilmeisesti minä tai trollini (en tiedä onko tällä kirjoiteltu lähiaikoina trollin toimesta?) olen jotenkin suututtanut ihmisiä??? - wanhaämmä
pihallatipunen kirjoitti:
Tämä oli yhtä kryptinen vastaus kuin mitä sain Wuuwwilta eilen "sisäinen eläin"-ketjussa...
Ilmeisesti minä tai trollini (en tiedä onko tällä kirjoiteltu lähiaikoina trollin toimesta?) olen jotenkin suututtanut ihmisiä???Eiku tarkoitin vain sitä, mitä sinäkin just kirjoitit. Että myös nikkivarkaat kirjoittelevat eikä aina voi olla varma mikä töksäytys on oma ja mikä lavastettu. Mummowainaana kirjoittelin ainakin muutamana päivänä. Samalla katselin, kun joku kirjoitteli wanhaämmänä :D
- pihallatipunen
wanhaämmä kirjoitti:
Eiku tarkoitin vain sitä, mitä sinäkin just kirjoitit. Että myös nikkivarkaat kirjoittelevat eikä aina voi olla varma mikä töksäytys on oma ja mikä lavastettu. Mummowainaana kirjoittelin ainakin muutamana päivänä. Samalla katselin, kun joku kirjoitteli wanhaämmänä :D
OK 😁. Meinasin taas väärinkäsittää...
Joo, minäkin taisin lukea ketjua, jossa kirjoitteli sekä "mummovainaa" että feikki-wanhaämmä. pihallatipunen kirjoitti:
Ilmeisesti minä tai trollini (en tiedä onko tällä kirjoiteltu lähiaikoina trollin toimesta?) olen jotenkin suututtanut ihmisiä???Jaa nin se sontiainen-juttu? Se liityi siihen samaan ketjuun kirjoittaneeseen mun vanhaan perskärpäseen, jolle satuin vaan vastaamaan just ennen sua. Että ei liittynyt sinuun, hyvä vesinokkaeläinkaimaseni mitenkään..😊
wanhaämmä kirjoitti:
Eiku tarkoitin vain sitä, mitä sinäkin just kirjoitit. Että myös nikkivarkaat kirjoittelevat eikä aina voi olla varma mikä töksäytys on oma ja mikä lavastettu. Mummowainaana kirjoittelin ainakin muutamana päivänä. Samalla katselin, kun joku kirjoitteli wanhaämmänä :D
Mä muuten huomasin tuon, että nyt ei ole kaikki kohdallaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muuten huomasin tuon, että nyt ei ole kaikki kohdallaan..
Mä en muuten ole mitenkään ajatellut pitää tätä nimimerkkiä,..Se nyt vaan on mikä on, kun vielä vähemmän oon ajatellut sen vaihtamista. Nerokasta.
- Hohohohooooo
Olen kauan ihmetellyt miksi vaaditaan tunnistettavuutta? Siis miksi pitää tietää kuka puhuu, tietysti jos teksti on tökeröä ( on muutenkin monesti) tai loukkaavaa, mutta asiatekstien kirjoittaja ( kuten minä) , miksi ei ASIA puhuttele? O,etteko kaikki tirkistelijöitä? Itse olen kiinnostunut mielipiteistä, en niinkään puhujasta koska tämän pitäisi olla ajatusten vaihtopalsta. Vai? Sitäpaitsi olen aikoja sitten tajunnut, että minut tunnistetaan joka hetki, ja myös juttuni levitellään. Ihan läpimätää taitaa olla jutut. 🤔
- wanhaämmä
Minkä tahansa tekstin voi kirjoittaa lottokoneena ja kommentinkin voi heittää säkissä, mutta keskustelu edellyyttääkin jo vähän enemmän.
- mietiskelijää
Minua on mietityttänyt ketä vanhoja nikkejä ovat irvokas ja saapasnaama. Saapasnaama ainakin on vanha palstailija, joka vuosien jälkeen sanoi tulleensä katsomaan mitä DarkFearille kuuluu. Irvokas voi olla uusikin. Päläpälä on tietysti entinen macy. Hänen tapaansa vaihtaa nikkiä vähintään puolen vuoden välein olen jo tottunut.
Minulla ei ollut vakinikkiä ennen tätä, vaan heitin jotain joka aiheeseen tuntui sopivan. Tämä nikki kuului samaan sarjaan, mutta sitten se jäi jotenkin elämään.
Mutta Darkista puheen ollen, minne hän on kadonnut?
Ei sillä nikillä pitäisi olla väliä, pääasia on sydän.
Joo mutta ärsyttävää jos on pari päivää pois ja sitten täällä on jotain päläpälää ja ikutursoa selittämässä merkityksiään ja silti ne on niitä samoja vanhoja tyyppejä vaikka nimet oli uudet. Ettehän te siviilissäkään vaihda alavariinsa nimeä niin miksi täällä pitää? ei siitä tule mitään lisäarvoa.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta ärsyttävää jos on pari päivää pois ja sitten täällä on jotain päläpälää ja ikutursoa selittämässä merkityksiään ja silti ne on niitä samoja vanhoja tyyppejä vaikka nimet oli uudet. Ettehän te siviilissäkään vaihda alavariinsa nimeä niin miksi täällä pitää? ei siitä tule mitään lisäarvoa.
Minulla ei ollut mitään nikkiä, joten piti keksiä uusi kun päätin kirjoittaa palstalle taas muutaman kommentin.
Pönttis (Teknis) ahdistelee minua niin pitää yrittää vähän harhautella.Iku-Turso kirjoitti:
Niin, ja vaihtelen nikkiä palstakiusaamisen takia (huom!!!: minua kiusataan).
Sinua nyt kiusaillaan syystä. Mitäs oot ollu sellanen mulukku. 😂
Dissi kirjoitti:
Sinua nyt kiusaillaan syystä. Mitäs oot ollu sellanen mulukku. 😂
En ymmärrä mitä joku savolainen juopporetku saa minun ahdistelemisestani?
Yritätkö pönkittää heikkoa itsetuntoasi?Iku-Turso kirjoitti:
En ymmärrä mitä joku savolainen juopporetku saa minun ahdistelemisestani?
Yritätkö pönkittää heikkoa itsetuntoasi?Ei se Pertsa mitään, et tunnu ymmärtävän montaa muutakaan asiaa. 😝
- wanhaämmä
Iku-Turso kirjoitti:
Sano Harmiksellekin tuo, eli ettei sillä ole väliä vaikka vaihtelen nikkejä.
Sä perustelit nikkien jatkuvaa vaihtamista ed. viestissäsi. Perusteet ei pidä.
Iku-Turso kirjoitti:
Minulla ei ollut mitään nikkiä, joten piti keksiä uusi kun päätin kirjoittaa palstalle taas muutaman kommentin.
Pönttis (Teknis) ahdistelee minua niin pitää yrittää vähän harhautella.Sun tyyli on vaan semmonen, että harhautus hommat ei pitkälle pötki.🤣
Harmaaritari kirjoitti:
No anteeks. 😞
Päläpälä kirjoitti:
No anteeks. 😞
No hyväksytään kun kerran noin vilpittömästi tuli, mutta vain tämän kerran :D
Harmaaritari kirjoitti:
No hyväksytään kun kerran noin vilpittömästi tuli, mutta vain tämän kerran :D
Hehe, en olis ihan varma " tämän kerran"...saattaa joutua vielä muutamankin kerran..😜
Pitäis olla semmonen missä ei oo apinoimisen saumaa...- Oletouto
Päläpälä kirjoitti:
Hehe, en olis ihan varma " tämän kerran"...saattaa joutua vielä muutamankin kerran..😜
Pitäis olla semmonen missä ei oo apinoimisen saumaa...Sitä minä ihmettelen että joka kerran kun teet uuden nikin, niin miksi yrität alkuun kirjoittaa eri tyylillä kuin ennen? Sitten vasta kun porukka huomaa kuka siinä on, niin tyyli muuttuu entiselleen.
Oletouto kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen että joka kerran kun teet uuden nikin, niin miksi yrität alkuun kirjoittaa eri tyylillä kuin ennen? Sitten vasta kun porukka huomaa kuka siinä on, niin tyyli muuttuu entiselleen.
Testatakseni kuinka tarkkoja te ootte.😃
Yleensä kukin profiloituu ja tulee tutuksi, eikä " uus tyylikään" tarkempia harhauta. Huomaatko sinä eron?
- Exdissi
Okei. Oikeestaan onkin persiistä keksiä jokakerta uus nikki. Ihan palstaveljen mieliksi. Ja lyhennän vaan entisen nikin.
- wanhaämmä
Dissi kirjoitti:
Dodii. Nyt on entinen nikki lähestulkoon entisessä käytössä. Onko ap, nyt tyytyväinen? 😬
:D Voi ku kiva :D
wanhaämmä kirjoitti:
:D Voi ku kiva :D
Kaiva säkin vaan se Linukka takasin, eläkä siinä kivoittele vaan. 😝
Dissi kirjoitti:
Dodii. Nyt on entinen nikki lähestulkoon entisessä käytössä. Onko ap, nyt tyytyväinen? 😬
Juu, olen tyytyväinen. Kiitos tästä meidän kaikkien puolesta ja sullakin nyt helpompaa kun ei tarvii kikkailla kuva-arvoitusten kanssa :)
- wanhaämmä
Dissi kirjoitti:
No ku ittu. En pääse siihen enää. Kirjautuminen vaatii nykyään suunnilleen sotun ja passikuvan.
Dissi kirjoitti:
Sää otit tuon käyttöön. Mä koitan pysyä tässä, tällä piti kirjoitella muualla mut näköjään täällä sitten...🤗
wanhaämmä kirjoitti:
No ku ittu. En pääse siihen enää. Kirjautuminen vaatii nykyään suunnilleen sotun ja passikuvan.
No sä oot niin herkkä, että joku kyttäilisi sua.
Laitat vaan säpös sinne ja puhelinnumeron. Ei niitä sieltä kukaan kyttäile. 😊Harmaaritari kirjoitti:
Juu, olen tyytyväinen. Kiitos tästä meidän kaikkien puolesta ja sullakin nyt helpompaa kun ei tarvii kikkailla kuva-arvoitusten kanssa :)
Mulla oli kyllä jo bottikyselystop-nikki rekattuna, että ei tarvinnut kuva-arvoituksia ratkoa, mutta ehkä se oli yks aikakausi palstatouhuissa ja sillä siisti.
On tätä muutkin kyselleet...😊Päläpälä kirjoitti:
Sää otit tuon käyttöön. Mä koitan pysyä tässä, tällä piti kirjoitella muualla mut näköjään täällä sitten...🤗
Joo. Ehkä näin on parempi. Mietin jo pitkään ja tää Harmiksen aloitus napsahti sopivasti.
Onneks ei ollut kukaan ottanut tätä nikkiä.. 😊Dissi kirjoitti:
Joo. Ehkä näin on parempi. Mietin jo pitkään ja tää Harmiksen aloitus napsahti sopivasti.
Onneks ei ollut kukaan ottanut tätä nikkiä.. 😊Toi on hyvä. Pidä se! 👍
Päläpälä kirjoitti:
Toi on hyvä. Pidä se! 👍
Mulla ois se sun kuvakin tallessa, mutta ei toimi kuvajutska vielä. 🤔
Tultiin just maalta takas kotiin. Rymysin lumet pihalta ja vielä pitäis tyhjentää kassit ja reput, mutta en tee mitään, ennenkuin vetäsen päikkärit. 😴Dissi kirjoitti:
Tultiin just maalta takas kotiin. Rymysin lumet pihalta ja vielä pitäis tyhjentää kassit ja reput, mutta en tee mitään, ennenkuin vetäsen päikkärit. 😴Muista, kassit ensin:
"Yhtä veteraania haastateltiin eräässä sodan muistotilaisuudessa ja toimittaja tuli kysyneeksi:
– Niin, 100 päivää rintamalla yhteen menoon. Mitä teitte ensimmäiseksi kotiin palattuanne?
– No, krhm, ihan ensimmäiseksi rakastelin vaimoni kanssa, vastasi veteraani.
– Jaaha, jaaha. No, entäs sitten?
– No sitten, mä otin repun pois selästä ja sukset jalasta..."Dissi kirjoitti:
Tultiin just maalta takas kotiin. Rymysin lumet pihalta ja vielä pitäis tyhjentää kassit ja reput, mutta en tee mitään, ennenkuin vetäsen päikkärit. 😴Mikähän toikin kuvatoiminnon breikki on..
Seuraavaksi saa varmaan kokonaisen albumin kuvia liittää profiiliin!😜
Nuku hyvät päikkärit, mä just heräsin päikyiltä.Harmaaritari kirjoitti:
Muista, kassit ensin:
"Yhtä veteraania haastateltiin eräässä sodan muistotilaisuudessa ja toimittaja tuli kysyneeksi:
– Niin, 100 päivää rintamalla yhteen menoon. Mitä teitte ensimmäiseksi kotiin palattuanne?
– No, krhm, ihan ensimmäiseksi rakastelin vaimoni kanssa, vastasi veteraani.
– Jaaha, jaaha. No, entäs sitten?
– No sitten, mä otin repun pois selästä ja sukset jalasta..."Joo. Tuolleen mäkin, jos ois kotona ketä rakastella. On töissä jossain taas... 😝
Päläpälä kirjoitti:
Mikähän toikin kuvatoiminnon breikki on..
Seuraavaksi saa varmaan kokonaisen albumin kuvia liittää profiiliin!😜
Nuku hyvät päikkärit, mä just heräsin päikyiltä.No jospa sinne on mätetty just persuuksien kuvia? Koittavat laittaa sinne jonkun tarkastuksen kuville? 🤔
Joo, nyt putoo....Dissi kirjoitti:
Joo. Tuolleen mäkin, jos ois kotona ketä rakastella. On töissä jossain taas... 😝
Haha, nyt on tyhjennettävä kassit yksin, ilman daamia.🤣
Dissi kirjoitti:
No jospa sinne on mätetty just persuuksien kuvia? Koittavat laittaa sinne jonkun tarkastuksen kuville? 🤔
Joo, nyt putoo....Rangaistus kaikille, kun jotkut pistää paremmasta päästään kuvia..nyt ei kukaan saa enää rumemmasta päästäkään kuvaa tuonne.😞
Päläpälä kirjoitti:
Haha, nyt on tyhjennettävä kassit yksin, ilman daamia.🤣
Joo. Näin on tehtävä... 😝
- Tämä-selvä
Samoja ätmejä kuin ennenkin.
Mulla on ollut tämä päläpälä hyvän aikaa, en ole sitä vaan käyttänyt kun salasanaa en oo muistanut. Ja tuolloin aiemmin mietin, että ompa tyhmä nikki..🤣
Mä voin tonne kuvaukseen infirmoida.Päläpälä kirjoitti:
Ja munasta ei oo kiinni. Bottikysely on mahdottoman rasittava..
Tohon kun sais vielä sen kuvan profiiliin, muttei vissiin enää tule onnistumaan.
- kunpakkotulee
Täällähän oli vuoden lopulla joku villitys (pelko) "nyt kun s24 keskustelu palstalle pitää rekkautua niin" mihin se paasaus on kadonnut?
Ei nyt tarvitse mikään kummempi salapoliisi olla, kun täällä tunnistaa tietyt puskahuutelija naiset samanlaisista idiotismi kirjoituksistaan, joilla kuvittelevat olevansa rekisteröityneestä nikistään piilossa. Niin, ja sitten on sellaisia, jotka kirjoittelevat rohkeasti koko "suomi24-uransa" samalla nikillä, he ovat pyhimyksiä 😇🙏
Samaa mieltä on St harmaaritari, sitä ei lasketa jos joskus on joutunut nikkiä vaihtamaan jonkun muun perseilyiden takia.
elisakettu kirjoitti:
Pyhä Blondi ja Pyhä Kettu :-D
ai saamari. Kohta vissiin iskee salama silmään.Pyhä Blondi ja Pyhä Kettu sekä St Harmaaritari voisi olla ainoat mahdolliset uudet nikit, jos ne määrättäisiin pakosti vaihdettavaksi 👋😇✌
"Mutta vaikka Ellu, YB ja Saint Harmis paukuttelee kuinka, niin nikit on vaan nikkejä.... aidot ihmiset löytyy niiden takaa.... ettäs tiedätte.... mokomat henkselinpaukuttajat. 😁"
Kyllä siitä nikin vaihtamisesta vähän semmoista takin kääntämisen makua tahtoo aina vähän jäädä. Aidot ja oikeat ihmiset ei vaihtele nikkejä eivätkä kääntel takkeja :)Ei se vaihtamalla parane, mutta mahkut jutella ilman ikeitä voi parantua.
Kun on useampi nimimerkki, tunkion tonkijatkin väsyy tonkimaan. Yhdessä vaiheessa oli joku trendi kaivella vanhoja juttuja esiin ja läiskiä niitä keskusteluihin...Päläpälä kirjoitti:
Ei se vaihtamalla parane, mutta mahkut jutella ilman ikeitä voi parantua.
Kun on useampi nimimerkki, tunkion tonkijatkin väsyy tonkimaan. Yhdessä vaiheessa oli joku trendi kaivella vanhoja juttuja esiin ja läiskiä niitä keskusteluihin...En tiiä ootko koskaan huomannut, mutta yhdessä vaiheessa täälläkin joku linkitteli joidenkin vanhojen keskusteluja lyömäaseeksi tms.
Myös mun miehen kuva on vilahdellut täälläkin..vaikkei täällä ole koskaan vaikuttanut.Harmaaritari kirjoitti:
"Mutta vaikka Ellu, YB ja Saint Harmis paukuttelee kuinka, niin nikit on vaan nikkejä.... aidot ihmiset löytyy niiden takaa.... ettäs tiedätte.... mokomat henkselinpaukuttajat. 😁"
Kyllä siitä nikin vaihtamisesta vähän semmoista takin kääntämisen makua tahtoo aina vähän jäädä. Aidot ja oikeat ihmiset ei vaihtele nikkejä eivätkä kääntel takkeja :)Päh, aidot ja oikeat. Älä nyt höpsi!🤣
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä siitä nikin vaihtamisesta vähän semmoista takin kääntämisen makua tahtoo aina vähän jäädä. Aidot ja oikeat ihmiset ei vaihtele nikkejä eivätkä kääntel takkeja :)No kaikkea elämää palstan ulkopuolella ei voi selittää palstalle, täällä kulisseissa sattuu ja tapahtuu yhtä sun toista. Ja joillekin palstan paine voi käydä pällin päälle. Itselle ainakin alkoi käymään ja ratkaisut oli sen mukaisia.
Mutta enhän mä ole takkia kuitenkaan ole kääntänyt. Samat ideologiat ja kyökkistelyt on jatkuneet läpi puskailun. 😁👌Päläpälä kirjoitti:
En tiiä ootko koskaan huomannut, mutta yhdessä vaiheessa täälläkin joku linkitteli joidenkin vanhojen keskusteluja lyömäaseeksi tms.
Myös mun miehen kuva on vilahdellut täälläkin..vaikkei täällä ole koskaan vaikuttanut.Joo. Kyllä muakin on lätkitty vaikka mistä suunnasta ja ties miten paljon on läiskitty jossain, missä en ole itse keskustelemassa.
Parisuhdetta nostetaan esiin ja entisiä hurlumheiaikoja.... kaikkia henkilökohtaisuuksia käytetään hanakasti. Ihmiset on vaan joko kateellisia tai inhottavia. Tai molempia.??!!🤔
Vaikka ei mua haittaa mitkään nimittelyt, uhittelut tms. Mutta onhan tuollainen puolison kuvien nostelu jo ihan persiistä. Onneks mun muru on vielä täysin suojassa.
Täällä pitää olla pirun varovainen kaikesta toisaalta. Ei mitään kovin tarkkoja tietoja. Ei nimiä, paikkakuntia, ei mitään, mistä saa kopin.
Sairas puoli tästä lajista....🙄Dissi kirjoitti:
Joo. Kyllä muakin on lätkitty vaikka mistä suunnasta ja ties miten paljon on läiskitty jossain, missä en ole itse keskustelemassa.
Parisuhdetta nostetaan esiin ja entisiä hurlumheiaikoja.... kaikkia henkilökohtaisuuksia käytetään hanakasti. Ihmiset on vaan joko kateellisia tai inhottavia. Tai molempia.??!!🤔
Vaikka ei mua haittaa mitkään nimittelyt, uhittelut tms. Mutta onhan tuollainen puolison kuvien nostelu jo ihan persiistä. Onneks mun muru on vielä täysin suojassa.
Täällä pitää olla pirun varovainen kaikesta toisaalta. Ei mitään kovin tarkkoja tietoja. Ei nimiä, paikkakuntia, ei mitään, mistä saa kopin.
Sairas puoli tästä lajista....🙄Alunperin vuonna nakki ja muusi vaihdoin nimimerkkiä, juuri " vainoamisen" vuoksi...tai kyyläämisen ja stalkkeroimisen. Oli hetki kivaa kun rallatus rauhoittui, eikä ollut palstalainen x sitä ja tätä.
Oli vaan huojentavaa tiputtaa roikkujat selästä...
Ja useamman kerran oon myös jurppiintunut. Aatellut nyt saa riittää, mutta täältähän mä itseni aina löydän..😝
Salasanaa kannattaa välillä vaihtaa, mikseipä nicciäkin?
Ei hänen kuvasta pärstää tunnista, sen verran filtteröity mun toimesta. Mutta näköjään kelpaa yhä turskaksi millä härnätä. Liikaa ei kannattaisi paljastaa. Mun ongelma on etten jaksa esittää muuta kun olen. Päivästä ja olotilasta riippuen laatu voi vaihdella, mutta saman löytää jos irl eteeni päätyy.
Joku rooli olis ehkä järkevä ottaa, mutta sen ylläpito olis niin rasittavaa, ettei täällä jaksais enää läpättää. Eikä se olis enää spontaania ja mulle just se spontaanius on se helpotus, kun arki on muuten rutiinia.Päläpälä kirjoitti:
Alunperin vuonna nakki ja muusi vaihdoin nimimerkkiä, juuri " vainoamisen" vuoksi...tai kyyläämisen ja stalkkeroimisen. Oli hetki kivaa kun rallatus rauhoittui, eikä ollut palstalainen x sitä ja tätä.
Oli vaan huojentavaa tiputtaa roikkujat selästä...
Ja useamman kerran oon myös jurppiintunut. Aatellut nyt saa riittää, mutta täältähän mä itseni aina löydän..😝
Salasanaa kannattaa välillä vaihtaa, mikseipä nicciäkin?
Ei hänen kuvasta pärstää tunnista, sen verran filtteröity mun toimesta. Mutta näköjään kelpaa yhä turskaksi millä härnätä. Liikaa ei kannattaisi paljastaa. Mun ongelma on etten jaksa esittää muuta kun olen. Päivästä ja olotilasta riippuen laatu voi vaihdella, mutta saman löytää jos irl eteeni päätyy.
Joku rooli olis ehkä järkevä ottaa, mutta sen ylläpito olis niin rasittavaa, ettei täällä jaksais enää läpättää. Eikä se olis enää spontaania ja mulle just se spontaanius on se helpotus, kun arki on muuten rutiinia.Joskus on kiva kirjottaa asiaa, joskus on kiva pelleillä, joskus on kiva fiilistellä, joskus on kivaa vitsailla, joskus on kivaa vaan lueskella...
Päläpälä kirjoitti:
Joskus on kiva kirjottaa asiaa, joskus on kiva pelleillä, joskus on kiva fiilistellä, joskus on kivaa vitsailla, joskus on kivaa vaan lueskella...
No mä oon varmaan oppinut sulta paljon omaa palstakäyttäytymistäni, niin kolisee yhteen.... taas. 😄👍
Ehkä siihen oman itsensä hyväksymiseen tääkin liittyy. Noi yllämainitut Ellut, YyBeet ja Harmikset hyväksyy itsensä paremmin palstapernoonina, kuin me...siks tuollaiset härkinnät käy meille pannuun.... ehkä? 🤔
Muta sehän meinaa vaan sitä, että riittää sitä työnsarkaa kivasti itsessään. Mulle se vaan käy. Mitä enemmän mä itsestäni löydän jotain kipeältä tuntuvaa, sen hanakammin otan siitä selvää. Se on vaan hyvä juttu. Ja taas mitä vähemmän kipuilua on, sen parempi on ollakin, että sekään ei haittaa. Kuitenkaan en ala nieleksimäänkään, vaan reagoin jotenkin. Siks nikkitemppuilukin on inhimillistä.... se on reagointia. 😊👌Dissi kirjoitti:
No mä oon varmaan oppinut sulta paljon omaa palstakäyttäytymistäni, niin kolisee yhteen.... taas. 😄👍
Ehkä siihen oman itsensä hyväksymiseen tääkin liittyy. Noi yllämainitut Ellut, YyBeet ja Harmikset hyväksyy itsensä paremmin palstapernoonina, kuin me...siks tuollaiset härkinnät käy meille pannuun.... ehkä? 🤔
Muta sehän meinaa vaan sitä, että riittää sitä työnsarkaa kivasti itsessään. Mulle se vaan käy. Mitä enemmän mä itsestäni löydän jotain kipeältä tuntuvaa, sen hanakammin otan siitä selvää. Se on vaan hyvä juttu. Ja taas mitä vähemmän kipuilua on, sen parempi on ollakin, että sekään ei haittaa. Kuitenkaan en ala nieleksimäänkään, vaan reagoin jotenkin. Siks nikkitemppuilukin on inhimillistä.... se on reagointia. 😊👌Oikeestaan koen, että ongelma ei olis niinkään itsensä hyväksyminen, kyllä mä koen itelleni kelpaavan. Eikä mua mitenkään häritse sekään, jos en jollekin kelpaa persoonallani. Ei mahda mitään, eikä se mua mitenkään jää vaivaamaan. Eihän irl:kään kaikkien kanssa tule juttuun ja käy aatokset yhteen.
Minusta se on ihan fine. Ei haittaa eikä häiritse. Näistä olen kasvanut siis yli jo palstaluihistoriani alkuaikojen jälkeen.
Hmm, mun palstapersoona on sellanen kun mä olen. Vieraalle ehkä kummallinen ja omituinen, mutta niin mua on pidetty irl ihan yhtä kummallisena ja omituisena. Enhän mä turhaan ole yksikseni niin paljon halunnut aikaani viettää. :D
Kun haluu olla semmonen kun on, niin on helpompaa olla omissa oloissaan kun muuttua muiden mieliksi joksikin, mitä ei todellakaan halua olla tai ole. Ihmisten välttely on kumminkin paljon helpompaa. :)
Mä välillä väsyn selittämään auki asioita ja jänkäämään. Välillä väsyn siihinkin, että itse jumitun. Tuolloin monesti tulee ajatus, että ehkä tämän voisi vaikka lopettaakin? Ja kun kaikenlaisia asioita päässään kelaa, tulee myös niitä tarpeita uudistua ja uudistaa jotain...ihonkuorintaa. :)
Ei enää käy pannuun härkintä, mutta se vaan tuntuu niin lapselliselle touhulle. Että kaivellaan vanhoja juttuja esiin ja koitetaan niillä täyttää palstaa. Lähinnä aattelen, että jos seura on noin älytöntä, en jaksa siinä seurassa aikaani viettää. :D
Se ei anna mitään, kun vanhat jutut pyörii kehää. Junnaa paikallaan...
Ellu, yybee ja harmis ehkä suhtautuu erilailla tähän hommaan muutenkin. He ei paljasta itsestään niin paljon, kun sinä tai minä. Me ollaan käsitykseni mukaan avoimempia omista asioistamme ja persoonistamme, siksi ehkä suhtautuminenkin on erilaista?
Kun tulokulma on eri, voi roolikin olla toisenlainen. Ja helpompi.Päläpälä kirjoitti:
Oikeestaan koen, että ongelma ei olis niinkään itsensä hyväksyminen, kyllä mä koen itelleni kelpaavan. Eikä mua mitenkään häritse sekään, jos en jollekin kelpaa persoonallani. Ei mahda mitään, eikä se mua mitenkään jää vaivaamaan. Eihän irl:kään kaikkien kanssa tule juttuun ja käy aatokset yhteen.
Minusta se on ihan fine. Ei haittaa eikä häiritse. Näistä olen kasvanut siis yli jo palstaluihistoriani alkuaikojen jälkeen.
Hmm, mun palstapersoona on sellanen kun mä olen. Vieraalle ehkä kummallinen ja omituinen, mutta niin mua on pidetty irl ihan yhtä kummallisena ja omituisena. Enhän mä turhaan ole yksikseni niin paljon halunnut aikaani viettää. :D
Kun haluu olla semmonen kun on, niin on helpompaa olla omissa oloissaan kun muuttua muiden mieliksi joksikin, mitä ei todellakaan halua olla tai ole. Ihmisten välttely on kumminkin paljon helpompaa. :)
Mä välillä väsyn selittämään auki asioita ja jänkäämään. Välillä väsyn siihinkin, että itse jumitun. Tuolloin monesti tulee ajatus, että ehkä tämän voisi vaikka lopettaakin? Ja kun kaikenlaisia asioita päässään kelaa, tulee myös niitä tarpeita uudistua ja uudistaa jotain...ihonkuorintaa. :)
Ei enää käy pannuun härkintä, mutta se vaan tuntuu niin lapselliselle touhulle. Että kaivellaan vanhoja juttuja esiin ja koitetaan niillä täyttää palstaa. Lähinnä aattelen, että jos seura on noin älytöntä, en jaksa siinä seurassa aikaani viettää. :D
Se ei anna mitään, kun vanhat jutut pyörii kehää. Junnaa paikallaan...
Ellu, yybee ja harmis ehkä suhtautuu erilailla tähän hommaan muutenkin. He ei paljasta itsestään niin paljon, kun sinä tai minä. Me ollaan käsitykseni mukaan avoimempia omista asioistamme ja persoonistamme, siksi ehkä suhtautuminenkin on erilaista?
Kun tulokulma on eri, voi roolikin olla toisenlainen. Ja helpompi.Niin. En mäkään siis tuolleen ajatellen itsestäni ole epävarma ja ole hyväksymättä. En sitä tarkoittanutkaan...
Mun tyyli on vaan tutkailla itseäni, että siellä voi olla jotain sellaista kipuilua taustalla, että siihen reagoi vaan jotenkin, miten nyt on reagoinut.,
Itse vaan huomas tässä miettivänsä, että toi mun puskailu oli myös sitä, että sai tuoda itsestään hetkittäin enemmän palstalle, ilman että se henkilöityy disseen ja sitäkautta muhun.
Vaikka toisaalta ei sillä pitäis olla väliä. Kokonaisuutena sitä on kuitenkin anonyymi, vaikka Dissi oisinkin täällä. No pari ihmistä täältä oon tavannut irl, mutta molemmat on niin huipputyyppejä, ettei he lähde mitään paljastelemaan.
Eihän täällä tartte, eikä pidäkään kaikkea kertoa itsestään, kyllä kaheleita riittää, mutta toisaalta tää on niin hyvä mesta tutkia omaa pään sisältöä, että uteliaisuus ja tämä rajanveto yksityisyyden kanssa on väliin haasteellista.
Mun ihana nainen muuten lueskelee kuulemma ”kaapin” jutusteluja. 😊❤️
Se haluaa päästä tutustumaan sitäkin kautta minuun. Toisaalta ois kiva itsekin välillä kurkkia, mistä sitä oikein on lähtenyt tähän touhuun. Siinä on aikamoinen matka. 😁Dissi kirjoitti:
Niin. En mäkään siis tuolleen ajatellen itsestäni ole epävarma ja ole hyväksymättä. En sitä tarkoittanutkaan...
Mun tyyli on vaan tutkailla itseäni, että siellä voi olla jotain sellaista kipuilua taustalla, että siihen reagoi vaan jotenkin, miten nyt on reagoinut.,
Itse vaan huomas tässä miettivänsä, että toi mun puskailu oli myös sitä, että sai tuoda itsestään hetkittäin enemmän palstalle, ilman että se henkilöityy disseen ja sitäkautta muhun.
Vaikka toisaalta ei sillä pitäis olla väliä. Kokonaisuutena sitä on kuitenkin anonyymi, vaikka Dissi oisinkin täällä. No pari ihmistä täältä oon tavannut irl, mutta molemmat on niin huipputyyppejä, ettei he lähde mitään paljastelemaan.
Eihän täällä tartte, eikä pidäkään kaikkea kertoa itsestään, kyllä kaheleita riittää, mutta toisaalta tää on niin hyvä mesta tutkia omaa pään sisältöä, että uteliaisuus ja tämä rajanveto yksityisyyden kanssa on väliin haasteellista.
Mun ihana nainen muuten lueskelee kuulemma ”kaapin” jutusteluja. 😊❤️
Se haluaa päästä tutustumaan sitäkin kautta minuun. Toisaalta ois kiva itsekin välillä kurkkia, mistä sitä oikein on lähtenyt tähän touhuun. Siinä on aikamoinen matka. 😁Oulrait. Mä ymmärsin sinun tekstin sitten vähän väärin? :)
Tottakai irl elämäkin vaikuttaa siihin, miten täällä jaksaa asioihin suhtautua.
Puskailussa on justiinsa toi hyvä puoli, ihmisillä ei ole ennakkoasennetta henkilöön joka puskassa kirjoittaa, niin kuin rekattuun josta joko usein vielä pitää taikka ei jonkin aikaisemmin käydän keskustelun tai näkemyksen perusteella. Helposti sitten se asenne kulkee keskustelusta toiseen ja voi vaikeuttaa kommunikointia.
Aiheuttaa ihan tahallista sotkemistakin.
En kans usko, että nuo ihmiset jotka olet tavannut alkaisi kielikelloiksi. Sama homma niillä, jotka mä olen irl aikoinaan tavannut. Luotan heihin 100 % , ovathan he mun tuttaviani edelleen. ja yhteyttäkin pidetään, vaikkakin verkkaisesti mutta kumminkin. :)
Mun mies nyt tietysti on oma lukunsa, sen kanssahan mä elän elämääni. Toivottavasti viimeiseen hengenvetooni saakka.
Helposti kertoo ohi suunsa, jos ei ole varuillaan. :/
Lukeeko hän näitäkin mitä nyt kirjoittelet? :) Jos lukee, niin moi vaan...pidä tosta savolaisukostasi kiinni, se on aika muikeen mukava persoona. :)Päläpälä kirjoitti:
Oulrait. Mä ymmärsin sinun tekstin sitten vähän väärin? :)
Puskailussa on justiinsa toi hyvä puoli, ihmisillä ei ole ennakkoasennetta henkilöön joka puskassa kirjoittaa, niin kuin rekattuun josta joko usein vielä pitää taikka ei jonkin aikaisemmin käydän keskustelun tai näkemyksen perusteella. Helposti sitten se asenne kulkee keskustelusta toiseen ja voi vaikeuttaa kommunikointia.
En kans usko, että nuo ihmiset jotka olet tavannut alkaisi kielikelloiksi. Sama homma niillä, jotka mä olen irl aikoinaan tavannut. Luotan heihin 100 % , ovathan he mun tuttaviani edelleen. ja yhteyttäkin pidetään, vaikkakin verkkaisesti mutta kumminkin. :)
Mun mies nyt tietysti on oma lukunsa, sen kanssahan mä elän elämääni. Toivottavasti viimeiseen hengenvetooni saakka.
Lukeeko hän näitäkin mitä nyt kirjoittelet? :) Jos lukee, niin moi vaan...pidä tosta savolaisukostasi kiinni, se on aika muikeen mukava persoona. :)No vaikea välillä itsekin löytää oikeita sanoja. Että tälleen se selkiää, kun puhelee niistä. 😊👌
Kyllä mä ymmärrän silti vaikka Harmista ja muitakin, että harmittaa, kun ei tiedä kuka on kuka täällä. Wuppis suorasanaisena siitä monesti sanoikin. Ellukin mainitsi, että miks pitää piiloutua?
Ja kyllä mä uskon, että löytyykin vielä keinoa olla Dissi tälleen ja olla sitä vapaasti ja miten itse haluaa, kuitenkaan joutumatta ihan muitten vietäväks... ja pelottelemaks, ahistetuks tms.
Mä luulen, että se tutkii historiasta tännepäin jotenkin... en ole vielä nenäkkäin tästä turissut. Mutta saattaa se joskus tämänkin lukea. 😊 Minusta hän on kyllä huikein ihminen, mitä ikinä olen tavannut. Ja mä olen kuitenkin tavannut aikamonenlaisia ihmisiä. Mä kyllä olen saanut häneltä sellaisen tunteen, että kyllä hän minusta pitääkin kiinni. 😊👌
Hän tulee tänne kohta käymään, ehkä mä saatan vilauttaa hälle tuon kirjoituksen. Mahtaa naurahtaa tuota sanaa muikea. 😂Päläpälä kirjoitti:
Oulrait. Mä ymmärsin sinun tekstin sitten vähän väärin? :)
Lukeeko hän näitäkin mitä nyt kirjoittelet? :) Jos lukee, niin moi vaan...pidä tosta savolaisukostasi kiinni, se on aika muikeen mukava persoona. :)En ole koskaan tällä palstalla miettinyt että joku voisi tunnistaa minut juttuken perusteella. Aika raskauttavaa tietoa pitää antaa jotta Suomen kokoisesta paikastakaan voi yhden ihmisen osoittaa.
Dissi kirjoitti:
No vaikea välillä itsekin löytää oikeita sanoja. Että tälleen se selkiää, kun puhelee niistä. 😊👌
Kyllä mä ymmärrän silti vaikka Harmista ja muitakin, että harmittaa, kun ei tiedä kuka on kuka täällä. Wuppis suorasanaisena siitä monesti sanoikin. Ellukin mainitsi, että miks pitää piiloutua?
Ja kyllä mä uskon, että löytyykin vielä keinoa olla Dissi tälleen ja olla sitä vapaasti ja miten itse haluaa, kuitenkaan joutumatta ihan muitten vietäväks... ja pelottelemaks, ahistetuks tms.
Mä luulen, että se tutkii historiasta tännepäin jotenkin... en ole vielä nenäkkäin tästä turissut. Mutta saattaa se joskus tämänkin lukea. 😊 Minusta hän on kyllä huikein ihminen, mitä ikinä olen tavannut. Ja mä olen kuitenkin tavannut aikamonenlaisia ihmisiä. Mä kyllä olen saanut häneltä sellaisen tunteen, että kyllä hän minusta pitääkin kiinni. 😊👌
Hän tulee tänne kohta käymään, ehkä mä saatan vilauttaa hälle tuon kirjoituksen. Mahtaa naurahtaa tuota sanaa muikea. 😂Juu, siksihän meille on annettu kyky kommunikoida, että kommunikoidaan. Tehdään itsemme ymmärrettäviksi ja vaihdetaan näkemyksiä...muun muassa.
Mä olen jotenkin itsekkäästi ajatellut tuon, että mut tunnistaa ne jotka ylipäänsä on mun kirjoitusia koskaan ajatuksella lukeneet. Tyylin tunnistaa ja ajatukset tunnistaa. uskoisin, että kohtuu helposti. Olenpa näkyvästi näin tai piilossa päin...yleensä en ole piilossa, kun koen jotenkin taas helpommaksi hölistä tunnistettavasti sen minkä hölisen. Jotenkin kun itsekin arvostan ihmisissä sitä sanojensa takana olemista ja reilusti itsensä ilmaisua, niin pyrin siihin itsekin.
Ja tunnistettavuus on yksi osa sitä.
Ei tehä tästä palstailusta niin vaikeeta. :D
Ollaa mitä ollaa, se on helpointa silleen...
Ehkä tää palsta, kun jotenkin auttaa sua sanoittamaan itseäsi ja saa sut funtsimaan asioita myös avaa samalla sinua lukevallekin ovia sinuun? Ehkä sun kultasikin näitä lukemalla näkee susta jotakin lisää, mm. vuorovaikutuksen muiden kanssa. Miten se ajatus jalostuu jne. :)
Mun mies jo tietää mimmonen palstailija mä olen, kun on lukenut satoja, satoja mun kirjoituksia. Ei varmaan paljon uutta tietoa minusta tiristy täältä, vaikka lukisi. Tai en tiiä...
Muikea on muikea!!! :DSaapasnaama kirjoitti:
En ole koskaan tällä palstalla miettinyt että joku voisi tunnistaa minut juttuken perusteella. Aika raskauttavaa tietoa pitää antaa jotta Suomen kokoisesta paikastakaan voi yhden ihmisen osoittaa.
Juu, mä olen. Mulla on ollut monet kerrat tunnistettavia kuviakin ittestäni. Mikä on taas tasan ihan oma valinta. :)
Hyvä Harmis. Nyt oli asiaa ja hyvä aloitus.
Meinasin tehdä tästä itsekin,
mutta olit havainnut saman.
Aloitus muistuttaa taas meitä kaikkia yhden nimimerkin periaatteesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466