Pympertin mielikuvitusnainen

Kuka muka uskoo enää pympertin mielikuvistusnaiseenkaan kun kaikki muukin tuntuu olevan taas pelkkää fuulaa? Pympertti varmaan opiskelee enimmäkseen jossain lähiökuppilassa ja ehkä siellä todellakin on Heidi-niminen tarjoilija jota kohtaan pympertti on kehittänyt lämpimiä tunteita. Ei vaan saa niihin vastakaikua niin kehittelee sitten noita mielikuvituksekkaita tarinoita opiskelutoverinaisestaan joka olisi ihan saatavilla. No miksei sitten ole? no siksi kun sitä naista ei ole.

34

<50

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi Harmis kiusaa Perttiä? Luulin sinua suoraselkäisemmäksi.

• Kosto siitä kun kutsuin sinua satanistiksi?

• Uskotaan.me

Aivan niin Perttiseni.

• Uskotaan.me kirjoitti:

Aivan niin Perttiseni.

Tuntuu kui olisin kokenut tämän joskus aikaisemmin...

• Vaan?

• Ai, anteeksi. Minua kiukuttaa tämä Perttishow, jossa en haluaisi olla osallisena.

• Parappa kirjoitti:

Ai, anteeksi. Minua kiukuttaa tämä Perttishow, jossa en haluaisi olla osallisena.

Spedeshow niin..

No helppoahan siihen on olla osallistumatta.

• Wwuwuw kirjoitti:

Spedeshow niin..

No helppoahan siihen on olla osallistumatta.

Miten? Olen epätoivoinen. Kaipaan vinkkejä.

• Mutta kun tämä vaan jatkuu ja jatkuu. En kirjoittaisikaan näihin ellei ihmiset aktiivisesti jauhaisi tästä minulle.

• Mä vähän luulen, että Pympertti ( haa!) kävi jonkun työkkärikurssin, kun ei edes muka opintotukea hakenut..

• wanhaämmä

Mä taas veikkaan, että tyyppi on ollut korkeintaan jollain kansalaisopiston pitsinnypläyskurssilla. Yksi varteenotettava vaihtoehto on myös anonyymit seksiriippuvaiset yhdy...yhdistys.

• wanhaämmä kirjoitti:

Mä taas veikkaan, että tyyppi on ollut korkeintaan jollain kansalaisopiston pitsinnypläyskurssilla. Yksi varteenotettava vaihtoehto on myös anonyymit seksiriippuvaiset yhdy...yhdistys.

"Älä jätkä satuile netissä" - kurssin sen olis ainakin pitänyt käydä.

• Minusta on jännittävä kuunnella pympertin juttuja. Ei saa liikaa hämmentää, kun sitten se vaan kiukkuilee, aloittaa trollijahdin ja kaikki huikeet tarinat jää väliin...

Ei sillä ole mitään väliä, onko ne totta vai ei. Niistä voi silti turistella ja miettiä yhdessä kaikkia tunnekuohujjutskia....

Kamoon....

• wanhaämmä

No enpä tiedä.

Sä et ilmeisesti ole tavannut tuolla tavalla sairasta ihmistä oikeassa elämässä? Mä olen.

Älä nyt unohda miten se on täälläkin ihmisiä käyttänyt omiin tarkoituksiinsa.

• Mihin mun viesti katos siitä, että mä haluan kunnian pympertti- nimen keksimisestä?

Ja sopivan summan myös. Tekijänoikeidet nääs..

• wanhaämmä kirjoitti:

No enpä tiedä.

Sä et ilmeisesti ole tavannut tuolla tavalla sairasta ihmistä oikeassa elämässä? Mä olen.

Älä nyt unohda miten se on täälläkin ihmisiä käyttänyt omiin tarkoituksiinsa.

No mitäpä se täällä saa aikaiseksi? Eipä mitään...

Kyllähän se jutunjuurta keksii, nauttii siitä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mihin mun viesti katos siitä, että mä haluan kunnian pympertti- nimen keksimisestä?

No mä nostan aina näkymätöntä hattua sinnepäin, kun lausun tuon nimityksen... käykö?

• Wwuwuw kirjoitti:

Mihin mun viesti katos siitä, että mä haluan kunnian pympertti- nimen keksimisestä?

Pympertistä tuskin tulee maailmanlaajuista megatähteä, ennemminkin pienen piirin spede, niin tuskin saat rahaa keksinnöstäsi., Kunnian voimme toki antaa. Sitten toki jos vaikka loisit jonkin viehättävän tarinakokonaisuuden, muumilaakson tarinoita tyyliin, kirjoittaisit vaikkapa satukirjasarjan "pympertin koulupäivä", "pympertin ihastus", "pympertti palstailemassa", "pympertin viikonloppu" jne, niin joo, varmaan olisit oikeutettu tuotemerkkiin pympertti.

• wanhaämmä
        Dissi kirjoitti:

No mitäpä se täällä saa aikaiseksi? Eipä mitään...

Kyllähän se jutunjuurta keksii, nauttii siitä.

Meidän on hyvä sanoa noin. Mutta kaikki eivät ole näin paksunahkaisia tuollaisille mulkuille. Pönttistä en kovin hyvin tunne palsatyypinäkään, mutta ei varmasti tullut hällekään hyvä mieli kun noin pahasti huijataan. Entäpä jos osuisi vielä hyväuskoisempi tapaus Pertin kohdalle? Siinä voi kuule käydä ihan oikeasti huonosti. Sairastua vakavasti. Tuollaiset aiheuttavat oikeassa elämässä toisille pitkiä sairaus- ja terapiajaksoja.

Kunhan nyt pidetään kaikki edes ajan tasalla tuosta tyypistä...

• Harmaaritari kirjoitti:

Pympertistä tuskin tulee maailmanlaajuista megatähteä, ennemminkin pienen piirin spede, niin tuskin saat rahaa keksinnöstäsi., Kunnian voimme toki antaa. Sitten toki jos vaikka loisit jonkin viehättävän tarinakokonaisuuden, muumilaakson tarinoita tyyliin, kirjoittaisit vaikkapa satukirjasarjan "pympertin koulupäivä", "pympertin ihastus", "pympertti palstailemassa", "pympertin viikonloppu" jne, niin joo, varmaan olisit oikeutettu tuotemerkkiin pympertti.

Ei helekatti! JOKAKODIN PYMPERTTI! Täyttää veroilmoituksen, vie lapset tarhaan, kolaa pihan, vaihtaa renkaat....

Osta sinäkin jokakodin Pympertti ja naapurikin kiittää. 😂😂😂

• wanhaämmä kirjoitti:

Meidän on hyvä sanoa noin. Mutta kaikki eivät ole näin paksunahkaisia tuollaisille mulkuille. Pönttistä en kovin hyvin tunne palsatyypinäkään, mutta ei varmasti tullut hällekään hyvä mieli kun noin pahasti huijataan. Entäpä jos osuisi vielä hyväuskoisempi tapaus Pertin kohdalle? Siinä voi kuule käydä ihan oikeasti huonosti. Sairastua vakavasti. Tuollaiset aiheuttavat oikeassa elämässä toisille pitkiä sairaus- ja terapiajaksoja.

Kunhan nyt pidetään kaikki edes ajan tasalla tuosta tyypistä...

No noita voi olla missävaan.

Mistä näistä aina tietää? Eiköhän porukka ala jo uskoo, että netistä voi tulla mitä vaan vastaan.

Ehkä ylireagoit jo...

• Dissi kirjoitti:

Ei helekatti! JOKAKODIN PYMPERTTI! Täyttää veroilmoituksen, vie lapset tarhaan, kolaa pihan, vaihtaa renkaat....

Osta sinäkin jokakodin Pympertti ja naapurikin kiittää. 😂😂😂

Pitäisiköhän palstan trollien perustaa joukkorahoituskampanja jolla kerättäisiin varoja pympertin maailmanlaajuista läpimurtoa varten? Kohta ei enää jouluna lapset katsoisikaan disneyn satuja, ne korvattaisiin pympertin seikkailuilla.

Ensin pitäisi sopia mimmoinenkohon hahmo me pympertistä kehitettäisiin? olisiko joku muumimaisen pehmeän pyöreä look hyvä? Pitäisikä laittaa vähän äreyttä mukaan? olisiko koominen keskivartalolihava homer-hahmo okei? noita pitäisi vähän miettiä.

• Dissi kirjoitti:

No mä nostan aina näkymätöntä hattua sinnepäin, kun lausun tuon nimityksen... käykö?

Noo, no olkoon tän kerran... 👋 🎩

Pitäisiköhän palstan trollien perustaa joukkorahoituskampanja jolla kerättäisiin varoja pympertin maailmanlaajuista läpimurtoa varten? Kohta ei enää jouluna lapset katsoisikaan disneyn satuja, ne korvattaisiin pympertin seikkailuilla.

Ensin pitäisi sopia mimmoinenkohon hahmo me pympertistä kehitettäisiin? olisiko joku muumimaisen pehmeän pyöreä look hyvä? Pitäisikä laittaa vähän äreyttä mukaan? olisiko koominen keskivartalolihava homer-hahmo okei? noita pitäisi vähän miettiä.

Pympertti on joku hemulin, haisulin ja Vili Vilpertin sekoitus..

🤗

• Wwuwuw kirjoitti:

Pympertti on joku hemulin, haisulin ja Vili Vilpertin sekoitus..

🤗

Tai siis vili vilperihän se oli..

Alkaa tuo pertti tuppaa joka nimen loppuun..🤣

( Älkää miettikö asiaa enempää).

Joo. Kyllä siitä tällä trolliorkesterilla saa ihan kelpo hahmon. Hokema pitää olla ja se olisi minusta ”asiallinen”. Sitä toitotetaan jokakohdassa.

Wuppis jo tuolla alempana sitä kraafista ulkoasua hahmotteli....

• Wwuwuw kirjoitti:

Tai siis vili vilperihän se oli..

Alkaa tuo pertti tuppaa joka nimen loppuun..🤣

( Älkää miettikö asiaa enempää).

Muistatko se poranenän? Alfin.... siitähän vois vähän muokata... nykypennut ei tajua ollenkaan. Tietty muumin perse sillä on oltava, kun jo nimikin vaatii. 🤔

• Dissi kirjoitti:

Joo. Kyllä siitä tällä trolliorkesterilla saa ihan kelpo hahmon. Hokema pitää olla ja se olisi minusta ”asiallinen”. Sitä toitotetaan jokakohdassa.

Wuppis jo tuolla alempana sitä kraafista ulkoasua hahmotteli....

Ai joku putoushahmomainen hokema?

- Te ootte trolleja kaikki!

- Tää palsta on pilalla.

• Dissi kirjoitti:

Muistatko se poranenän? Alfin.... siitähän vois vähän muokata... nykypennut ei tajua ollenkaan. Tietty muumin perse sillä on oltava, kun jo nimikin vaatii. 🤔

Niin..Alfertti..

Muistan joo. ☺

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai joku putoushahmomainen hokema?

- Te ootte trolleja kaikki!

- Tää palsta on pilalla.

No kaikilla hahmoilla on joku hokema.

Noi on ihan hyviä. Trolliksi syyttelyhän pitää ehdottomasti olla. Sehän on selvä....
        Projisointia vois käyttää myös....
        Kyllä näitä keksis...

Mitäs muuta otettava huomioon? Hah... agrenda. Mikä ois pympertin agenda?

• Palstalaisesta puhuminen on asiatonta.
      Miten ihmeessä täällä puhutaan aina ikäviä.🙁

• No eilenhäön pympertti itse avasi:

"Teknodonna ja misspönttöuuni ovat yksi ja sama henkilö, ja ilmeisesti palstan tuotteliain trolli sillä hän kirjoittelee paljon myös mustilla (rekkaamattomilla) nikeillä. Dissident, Mazy, elisakettu, wanhaämmä, Harmaaritari...nuo voin heittää listalle suoraan. Ajanpuutteen takia en nyt ryhdy kaivelemaan erikseen muistini lonkeroista kaikkia trollikerhon nikkejä, mutta voin täydentää listaa tuonnenpana.

Trollikerho pyrkii antamaan kuvaa siitä, että kaikki maailman viisaus ja ymmärrys asuu heissä, mutta todellisuudessa trollikerhossa asuu vain ihmisen pienuus, ilkeys, pahansuopaisuus ja katkeruus."

Se menee vähän niin että kun tilaa niin saa sitten takaisin, en pitäisi olenkaan asiattomana ja vaikka olisikin sehän vain sitten todistaa pympertin oikeassaoloa mistä hänen luulisi olevan tyytyväinen.

No eilenhäön pympertti itse avasi:

"Teknodonna ja misspönttöuuni ovat yksi ja sama henkilö, ja ilmeisesti palstan tuotteliain trolli sillä hän kirjoittelee paljon myös mustilla (rekkaamattomilla) nikeillä. Dissident, Mazy, elisakettu, wanhaämmä, Harmaaritari...nuo voin heittää listalle suoraan. Ajanpuutteen takia en nyt ryhdy kaivelemaan erikseen muistini lonkeroista kaikkia trollikerhon nikkejä, mutta voin täydentää listaa tuonnenpana.

Trollikerho pyrkii antamaan kuvaa siitä, että kaikki maailman viisaus ja ymmärrys asuu heissä, mutta todellisuudessa trollikerhossa asuu vain ihmisen pienuus, ilkeys, pahansuopaisuus ja katkeruus."

Se menee vähän niin että kun tilaa niin saa sitten takaisin, en pitäisi olenkaan asiattomana ja vaikka olisikin sehän vain sitten todistaa pympertin oikeassaoloa mistä hänen luulisi olevan tyytyväinen.

Noh mutta en kyllä lähtisi ollenkaan tuohon mukaan,
        minusta on ikävää kun se ruokkii huonotapaisuutta ja taas yritän kitkeä niitä pois.

Ilmoita omalta kohdalta eteenpäin, elä alistu kiusatuksi tulla.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1313
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      835
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    5. 60
      641
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      523
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      487
    Aihe