Millaisia olette oikeasti?

Aloin tässä miettimään sitä, millaisen kuvan ihmisestä saa palstalla ja miten hyvin se täsmää persoonaa oikeassa elämässä?

Äkkiseltään veikkaisin ettei moni varmaan tunnistaisi itseäni oikeassa elämässä. Olen aika rauhallinen ja asiallinen, sekä muut huomioon ottava ja empaattinen. Toki ajatukset ovat samat livenäkin, mutta palstalla ei tule hirveästi suodatettua juttua, vaan kirjoittaa niistä suoraan kiertelemättä. Oikeassa elämässä kun jättäisi suodattimen pois, olisi jatkuvasti napit vastakkain monen kanssa. Minusta ei siis saa läheskään niin pöpiä vaikutelmaa livenä, toivon mukaan.

Mitenkäs ruudun sillä puolella?

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MartinL

      Olemme Jumalan lapsia:
      aina rehellisiä ja oikeudenmukaisia ja puhumme ja kirjoitamme aina totta.

    • Jaa-a mitä epäilet🤔

      • Olet niitä harvoja tyyppejä, joiden veikkaan olevan juuri samanlaisia oikeassa elämässäkin kuin täällä.


      • Juu olen kyllä mutta esim pelko on voimakkaampaa ihmisiä kohtaa oikeassa elämässä kun en tunne heitä ja täällä voi kun vapaasti olla pelkäämättä mutta kuitenkin pelätä liikaa tunnistettavaksi.

        muutakuin pakollisten ammattinsa kautta oikeassa elämässä
        Pelkään ihmisiä enkä pysty ystäviä hankkiin kun pelkää niitäkin.
        En halua ongelmia aiheuttaa itselleni, en muille ja taas täällä pelkää myös pelotelen ihmiset tyystin raskaalla elämällä kärsin todella paljon huonoa omaa tuntoa.

        Hmm sekä myös meillä on sääntöjä parisuhteessa kuin etten ole tekemisessä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kuin vaan kun on pakko netti on sovittu että täällä voidaan puhua mutta ei koskaan nähdä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Juu olen kyllä mutta esim pelko on voimakkaampaa ihmisiä kohtaa oikeassa elämässä kun en tunne heitä ja täällä voi kun vapaasti olla pelkäämättä mutta kuitenkin pelätä liikaa tunnistettavaksi.

        muutakuin pakollisten ammattinsa kautta oikeassa elämässä
        Pelkään ihmisiä enkä pysty ystäviä hankkiin kun pelkää niitäkin.
        En halua ongelmia aiheuttaa itselleni, en muille ja taas täällä pelkää myös pelotelen ihmiset tyystin raskaalla elämällä kärsin todella paljon huonoa omaa tuntoa.

        Hmm sekä myös meillä on sääntöjä parisuhteessa kuin etten ole tekemisessä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kuin vaan kun on pakko netti on sovittu että täällä voidaan puhua mutta ei koskaan nähdä.

        Täällä on monella rankkoja elämänkokemuksia, joten en usko että palstalaiset ihan vähästä hätkähtävät. Ainakin itse olen kokenut että täällä voi puhua niin kevyistä kuin raskaammistakin aiheista. Lisäksi olet käsittääkseni pidetty palstalainen. Joten huoli pois.

        Jos sinua pelottaa että joku tunnistaa kuvasta, aina voi otta ylläpitoon yhteyttä ja pyytää poistamaan kuvan.

        Oleellinen kysymys kuuluu, että haluaisitko sinä ystäviä oikeassa elämässä? Itse kävin nuorempana sellaisessa sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivien tukiryhmässä. Siellä sai olla ihan luvan kanssa peloissaan, mikä oli vapauttavaa. Voisiko esim. jostain tuon tyyppisestä toiminnasta löytyä ystäviä?

        Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä. Tässä kohtaa on oleellista että kärsitkö sinä siitä, ettet voi olla tekemisissä miespuolisten henkilöiden kanssa? Onko kyseessä siis yhteinen sopimus, vai henkistä väkivaltaa?

        Ja jos tarkoitit kysyä, että eihän minulla ole mitään taka-ajatuksia, niin olen pitänyt sääntönä etten sotke nettielämää ja oikeaa elämää. En ole koskaan tavannut oikeassa elämässä nettituttavia.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Täällä on monella rankkoja elämänkokemuksia, joten en usko että palstalaiset ihan vähästä hätkähtävät. Ainakin itse olen kokenut että täällä voi puhua niin kevyistä kuin raskaammistakin aiheista. Lisäksi olet käsittääkseni pidetty palstalainen. Joten huoli pois.

        Jos sinua pelottaa että joku tunnistaa kuvasta, aina voi otta ylläpitoon yhteyttä ja pyytää poistamaan kuvan.

        Oleellinen kysymys kuuluu, että haluaisitko sinä ystäviä oikeassa elämässä? Itse kävin nuorempana sellaisessa sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivien tukiryhmässä. Siellä sai olla ihan luvan kanssa peloissaan, mikä oli vapauttavaa. Voisiko esim. jostain tuon tyyppisestä toiminnasta löytyä ystäviä?

        Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä. Tässä kohtaa on oleellista että kärsitkö sinä siitä, ettet voi olla tekemisissä miespuolisten henkilöiden kanssa? Onko kyseessä siis yhteinen sopimus, vai henkistä väkivaltaa?

        Ja jos tarkoitit kysyä, että eihän minulla ole mitään taka-ajatuksia, niin olen pitänyt sääntönä etten sotke nettielämää ja oikeaa elämää. En ole koskaan tavannut oikeassa elämässä nettituttavia.

        Minua kiusattu pidän sen vuoksi kuvani tietäisitpä vaan kuinka raakoja täällä ihmiset ovat olleet se luo turvaa oon ottanut yhteyttä poliisiin niissä tapauksissa kun rikotaan

        Jos haluat tietää minä olen laatinut säännön koska mies on valehdellut suhteen alun ja tehnyt tarkoituksella mustasukkaiseksi mutta valehtelu on ollut lähinnä sen vuoksi kun on pelännyt minun suuttuvan kun olen yrittänyt aina tehdä sopimuksen että koen olevan turvassa😕

        Sit olik suhteen alussa 3kk yhdessäolon jälkeen ei halunnut lasta tein keskeytyksen ja se oli jo lapsen näköinen oli jo 9vko mulla oli välissä tullut menkat ja nykyään mies katuu sitä koska romahdin
        Sen jälkeen olikin sairaalassa 3kk
        Itsetuhoisuuden takia ja kun yritin erota jälkeen , mies yritti tappaa itsensä ensin uhkaili mutta uskoin ihmisiä netissä täällä että ”ne vaan aina uhkaa”
        Hän veti unilääkkeitään ja sanoin jos hän niin vedän itsekin joudun katsomaan sitä jouduin pyytämään apua ja hän joutui tehohoitoon myös vedin myös lääkkeitä koska hän uhkasi henkeään niin minäkin vedin provosoituani koska suhteeni toi itsetuhoisuutta ja minä sain hoitoa siihen mutta ne lääkkeet eivät tapa mutta rikkoo sisäelimet mutta olin itsekin seurannassa mutta en teholla.

        Se miehellä oli lääkkeet johtui hänen menneisyydestä ja hän oli ja itsetuntonsa oli alhainen.


        Minut vaan pumpattiin lääkkeitä etten edes muuta tehnyt kun söin nukuin ja vessassa kävin.
        Olin varhaiseläkkeelle Minähän en kestänyt sen vuoksi lisättiin lääkkeitä kun olin itsehoinen ja sitä rataa kukaan ei edes tajunnut meillä olevan parisuhdeongelmia syytä en edes itse pystynyt tajuamaan.
        Sit unohdin lääkkeitö joissa oli myös ehkäisy ja sit aloin odottaa mutta sen jälkeen lopetin lääkkeet siihen pisteeseen.

        Se meni kesken mutta sit odotettiin jo seuraavaa eli esikoistamme.
        Mies oli viemässä vihille mutta en halunnut


        Ymmärrätkö kyseisenä aikana minua vihattiin minua syytettiin miehen suvun puolelta ja esikoinenkin oli sekin tutkittiin (meidän riidat vaikuttaako lapseen)ja myös lastensuojelu kun parisuhdeongelmat jatkoi koska mies ei pitänyt
        sovituista kiinni ja ei alkoholiin koskettu sekin kielsin ja mies kävi töissä isälläni myös sukuni alkoi myös minua vihoitella koska isälläni oli sydänkohtauksia sekä työstressiä ja stressiä perheessämme paitsi isäni tuki perhettämme minua pidettiin harhaisena koska mies valehteli koska pelkäsi minun reaktiota ja jäi kiinni valheista koska satuin saamaan kiinni ja riideltiin

        Valheet koski töitä siihen aikaan ja siihen aikaan oltiin sovittu ei mies ei nais ystäviä tai ei jäädä mihinkään ja oli 12 tuntia yö-töissä.

        Nähtiin niin sanotusti viikonloppuna kun minä lapsen kanssa päivät kahdestaan ja mies nukkui mutta myös kävi näin päin kun olin meneväinen lapsen kanssa mies alkoi taas rajoittaa tekemisiäni.

        Alkoi syyttämään etten viihdy kotona ja alkoi vaatimaan lihat ei saanut pakastettuja joista tein ruuan. Joten silmukoita kiristettiin kumpaakin suuntiin.

        Lopulta vaadin alanvaihtoa kun palkkakin oli 1800€ ja ekana vuonna oli vain työharjoittelu rahalla.sekin oli miehelle ja minulle raskas aika prosessi.
        Mies teki kahta työtä varmisti autot lähti täytenä että kaikki mahtui kuin myös ajoi oman lenkin ja myös harjoitti muita työntekijöitä sekä myös oli isommissa kuin työsopimuksessa mukana.

        Meille kyllä jostain perähikisestä tarjoiltiin asuntoa työkaveri olisin ollut vielä täysin eristettynä mutta en lähtenyt näihin kuvioihin mukaan, minä jouduin sairaalaan miehen toimista kun hän meni ajallani ja jouduin menemään päivystykseen poliisien kanssa ja jouduin pakko hoitoon 3 päivää mies auttoi minut pois hoidosta ja käytiin perheterapiassa mikä oli siinä kohtaan ehto pääsemiseen.missä ilmeni meillä olevan parisuhde ongelmia eikä uskonut terapian sekä minulla olevan harhaisuutta ja silloin selvisi miehen pelko pelätä että minun satuttavan vaikka koko tänä aikana en ollut satuttanut häntä kuin itseäni ja traumansa lapsuudesta hänen tapansa

        halusin miehen lopulta vaihtavan alaa. Joten pakotin pois tuosta ja parisuhdeterapiaan


        Ja oltiin erottukkin 3päivää hän asusti isäni luona.
        Olin jo asennoitunut eroon mutta silti hän tuli takaisin minussakin oli vika kun en halunnut rikkoa perhettä koska oli 3 lapsi tulossa ja suostuttelun parsuhdeterapiaan.

        Hän syyttää itseään tapahtumista mutta on onnelinen minun kanssani kummin seitsemän vuotta parisuhde riitoja oli suhteen alusta

        Voin sanoa kun 16 vuotta tuli täyteen ollaan erittäin arkoja en kyllä koskaa eroa kun en halua ikinä riidellä ja rakastan miestäni.

        Mies oli lopettanut tuona aikana omaansa perheensä yhteyden koska he olivat koko tämän ajan vihannut minua ja halunneet miehen eronneen ja ei mennyt vaikka pyysin äitiänsä katsomaan kuin kuolemaa teki ja kuoli.
        Ei oltu hautajaisissa.

        Hän vaan kokee ettei hänellä ollut mitään tunteita kehittyneet sukukansa kohtaan..
        Minä kestän paljon.

        Mutta luottamus oli mennyt moneen kuin myös miekkariin koska diagnosoi minua.


      • televisiontakaa

        Valtakunnalla on aika ihastuttava kuva.

        Tuollainenkin juttu että mitä siellä ruudun takana on, onko siellä pieniä ihmisiä, kuten joskus pikkulapset televisiota katsoessaan käyvät katsomassa onko siellä takana pikku-ukkoja jotka esiintyvät.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minua kiusattu pidän sen vuoksi kuvani tietäisitpä vaan kuinka raakoja täällä ihmiset ovat olleet se luo turvaa oon ottanut yhteyttä poliisiin niissä tapauksissa kun rikotaan

        Jos haluat tietää minä olen laatinut säännön koska mies on valehdellut suhteen alun ja tehnyt tarkoituksella mustasukkaiseksi mutta valehtelu on ollut lähinnä sen vuoksi kun on pelännyt minun suuttuvan kun olen yrittänyt aina tehdä sopimuksen että koen olevan turvassa😕

        Sit olik suhteen alussa 3kk yhdessäolon jälkeen ei halunnut lasta tein keskeytyksen ja se oli jo lapsen näköinen oli jo 9vko mulla oli välissä tullut menkat ja nykyään mies katuu sitä koska romahdin
        Sen jälkeen olikin sairaalassa 3kk
        Itsetuhoisuuden takia ja kun yritin erota jälkeen , mies yritti tappaa itsensä ensin uhkaili mutta uskoin ihmisiä netissä täällä että ”ne vaan aina uhkaa”
        Hän veti unilääkkeitään ja sanoin jos hän niin vedän itsekin joudun katsomaan sitä jouduin pyytämään apua ja hän joutui tehohoitoon myös vedin myös lääkkeitä koska hän uhkasi henkeään niin minäkin vedin provosoituani koska suhteeni toi itsetuhoisuutta ja minä sain hoitoa siihen mutta ne lääkkeet eivät tapa mutta rikkoo sisäelimet mutta olin itsekin seurannassa mutta en teholla.

        Se miehellä oli lääkkeet johtui hänen menneisyydestä ja hän oli ja itsetuntonsa oli alhainen.


        Minut vaan pumpattiin lääkkeitä etten edes muuta tehnyt kun söin nukuin ja vessassa kävin.
        Olin varhaiseläkkeelle Minähän en kestänyt sen vuoksi lisättiin lääkkeitä kun olin itsehoinen ja sitä rataa kukaan ei edes tajunnut meillä olevan parisuhdeongelmia syytä en edes itse pystynyt tajuamaan.
        Sit unohdin lääkkeitö joissa oli myös ehkäisy ja sit aloin odottaa mutta sen jälkeen lopetin lääkkeet siihen pisteeseen.

        Se meni kesken mutta sit odotettiin jo seuraavaa eli esikoistamme.
        Mies oli viemässä vihille mutta en halunnut


        Ymmärrätkö kyseisenä aikana minua vihattiin minua syytettiin miehen suvun puolelta ja esikoinenkin oli sekin tutkittiin (meidän riidat vaikuttaako lapseen)ja myös lastensuojelu kun parisuhdeongelmat jatkoi koska mies ei pitänyt
        sovituista kiinni ja ei alkoholiin koskettu sekin kielsin ja mies kävi töissä isälläni myös sukuni alkoi myös minua vihoitella koska isälläni oli sydänkohtauksia sekä työstressiä ja stressiä perheessämme paitsi isäni tuki perhettämme minua pidettiin harhaisena koska mies valehteli koska pelkäsi minun reaktiota ja jäi kiinni valheista koska satuin saamaan kiinni ja riideltiin

        Valheet koski töitä siihen aikaan ja siihen aikaan oltiin sovittu ei mies ei nais ystäviä tai ei jäädä mihinkään ja oli 12 tuntia yö-töissä.

        Nähtiin niin sanotusti viikonloppuna kun minä lapsen kanssa päivät kahdestaan ja mies nukkui mutta myös kävi näin päin kun olin meneväinen lapsen kanssa mies alkoi taas rajoittaa tekemisiäni.

        Alkoi syyttämään etten viihdy kotona ja alkoi vaatimaan lihat ei saanut pakastettuja joista tein ruuan. Joten silmukoita kiristettiin kumpaakin suuntiin.

        Lopulta vaadin alanvaihtoa kun palkkakin oli 1800€ ja ekana vuonna oli vain työharjoittelu rahalla.sekin oli miehelle ja minulle raskas aika prosessi.
        Mies teki kahta työtä varmisti autot lähti täytenä että kaikki mahtui kuin myös ajoi oman lenkin ja myös harjoitti muita työntekijöitä sekä myös oli isommissa kuin työsopimuksessa mukana.

        Meille kyllä jostain perähikisestä tarjoiltiin asuntoa työkaveri olisin ollut vielä täysin eristettynä mutta en lähtenyt näihin kuvioihin mukaan, minä jouduin sairaalaan miehen toimista kun hän meni ajallani ja jouduin menemään päivystykseen poliisien kanssa ja jouduin pakko hoitoon 3 päivää mies auttoi minut pois hoidosta ja käytiin perheterapiassa mikä oli siinä kohtaan ehto pääsemiseen.missä ilmeni meillä olevan parisuhde ongelmia eikä uskonut terapian sekä minulla olevan harhaisuutta ja silloin selvisi miehen pelko pelätä että minun satuttavan vaikka koko tänä aikana en ollut satuttanut häntä kuin itseäni ja traumansa lapsuudesta hänen tapansa

        halusin miehen lopulta vaihtavan alaa. Joten pakotin pois tuosta ja parisuhdeterapiaan


        Ja oltiin erottukkin 3päivää hän asusti isäni luona.
        Olin jo asennoitunut eroon mutta silti hän tuli takaisin minussakin oli vika kun en halunnut rikkoa perhettä koska oli 3 lapsi tulossa ja suostuttelun parsuhdeterapiaan.

        Hän syyttää itseään tapahtumista mutta on onnelinen minun kanssani kummin seitsemän vuotta parisuhde riitoja oli suhteen alusta

        Voin sanoa kun 16 vuotta tuli täyteen ollaan erittäin arkoja en kyllä koskaa eroa kun en halua ikinä riidellä ja rakastan miestäni.

        Mies oli lopettanut tuona aikana omaansa perheensä yhteyden koska he olivat koko tämän ajan vihannut minua ja halunneet miehen eronneen ja ei mennyt vaikka pyysin äitiänsä katsomaan kuin kuolemaa teki ja kuoli.
        Ei oltu hautajaisissa.

        Hän vaan kokee ettei hänellä ollut mitään tunteita kehittyneet sukukansa kohtaan..
        Minä kestän paljon.

        Mutta luottamus oli mennyt moneen kuin myös miekkariin koska diagnosoi minua.

        Ai sinä olet minua kolme neljä vuotta vanhempi. Luulin sinua jo kuvan perusteella minua nuoremmaksi. Mutta kuulostaa siltä että olet kerennyt paljon kokemaan elämässä. Raskauden keskeytys on aina kova paikka. Varsinkin nuorelle ihmiselle. Hoitohenkilökunnan pitäisi pitää huolta siitä ettei potilas joudu näkemään sikiötä. Se jättää jälkensä ihmiseen.

        Mutta hienoa että te olette saaneet apua tilanteeseen. Vaatii vahvuutta uskaltaa myöntää tarvitsevansa apua. Monet miehet ei parisuhdeterapiaan suostu lähtemään. Lastensuojelu tuntuu äkkiseltään rangaistukselta, mutta se ei tarkoita automaattisesti lasten pois ottamista, vaan on vain yksi keino saada apua. Jotkutkan ovat tehneet itse lastensuojeluilmoituksen omista lapsistaan. En nyt tiedä millaisessa tilanteessa siitä on hyötyä, mutta näin olen kuullut.

        Propsit siitä ettette ole antaneet suvun sanella elämäänne. Moni mammanpoika ei uskalla uhmata äitiään ja päätyy siksi laiminlyömään vaimoaan.

        Minullakin on ollut rankka elämä. Kiusaamista, masennusta, ahdistusta ja itsetuhoisuutta. En tiedä luitko viestiäni kun aikanaan meinasin hypätä sillalta. Mutta ei niistä sen enempää. Kävin kolme vuotta psykoterapiaa ja se auttoi kummasti.


      • syytäolisi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ai sinä olet minua kolme neljä vuotta vanhempi. Luulin sinua jo kuvan perusteella minua nuoremmaksi. Mutta kuulostaa siltä että olet kerennyt paljon kokemaan elämässä. Raskauden keskeytys on aina kova paikka. Varsinkin nuorelle ihmiselle. Hoitohenkilökunnan pitäisi pitää huolta siitä ettei potilas joudu näkemään sikiötä. Se jättää jälkensä ihmiseen.

        Mutta hienoa että te olette saaneet apua tilanteeseen. Vaatii vahvuutta uskaltaa myöntää tarvitsevansa apua. Monet miehet ei parisuhdeterapiaan suostu lähtemään. Lastensuojelu tuntuu äkkiseltään rangaistukselta, mutta se ei tarkoita automaattisesti lasten pois ottamista, vaan on vain yksi keino saada apua. Jotkutkan ovat tehneet itse lastensuojeluilmoituksen omista lapsistaan. En nyt tiedä millaisessa tilanteessa siitä on hyötyä, mutta näin olen kuullut.

        Propsit siitä ettette ole antaneet suvun sanella elämäänne. Moni mammanpoika ei uskalla uhmata äitiään ja päätyy siksi laiminlyömään vaimoaan.

        Minullakin on ollut rankka elämä. Kiusaamista, masennusta, ahdistusta ja itsetuhoisuutta. En tiedä luitko viestiäni kun aikanaan meinasin hypätä sillalta. Mutta ei niistä sen enempää. Kävin kolme vuotta psykoterapiaa ja se auttoi kummasti.

        palstalla kuitenkin räjähdät tämän tästä. syytä mennä takaisin psykoterapiaan?


      • syytäolisi kirjoitti:

        palstalla kuitenkin räjähdät tämän tästä. syytä mennä takaisin psykoterapiaan?

        No mutta sitten teillä olisi tylsää täällä. Palsta on vähän eri asia kuin oikea elämä. Jos ne menee sekaisin, suosittelen samaa hoitoa teikäläisellekin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ai sinä olet minua kolme neljä vuotta vanhempi. Luulin sinua jo kuvan perusteella minua nuoremmaksi. Mutta kuulostaa siltä että olet kerennyt paljon kokemaan elämässä. Raskauden keskeytys on aina kova paikka. Varsinkin nuorelle ihmiselle. Hoitohenkilökunnan pitäisi pitää huolta siitä ettei potilas joudu näkemään sikiötä. Se jättää jälkensä ihmiseen.

        Mutta hienoa että te olette saaneet apua tilanteeseen. Vaatii vahvuutta uskaltaa myöntää tarvitsevansa apua. Monet miehet ei parisuhdeterapiaan suostu lähtemään. Lastensuojelu tuntuu äkkiseltään rangaistukselta, mutta se ei tarkoita automaattisesti lasten pois ottamista, vaan on vain yksi keino saada apua. Jotkutkan ovat tehneet itse lastensuojeluilmoituksen omista lapsistaan. En nyt tiedä millaisessa tilanteessa siitä on hyötyä, mutta näin olen kuullut.

        Propsit siitä ettette ole antaneet suvun sanella elämäänne. Moni mammanpoika ei uskalla uhmata äitiään ja päätyy siksi laiminlyömään vaimoaan.

        Minullakin on ollut rankka elämä. Kiusaamista, masennusta, ahdistusta ja itsetuhoisuutta. En tiedä luitko viestiäni kun aikanaan meinasin hypätä sillalta. Mutta ei niistä sen enempää. Kävin kolme vuotta psykoterapiaa ja se auttoi kummasti.

        Todenäköisesti neljä.


    • dildundaldun

      Haista paska.

      • Tämä kertoikin kaiken oleellisen.


    • Olen samanlainen niin palstalla kuin irl, niin selvinpäin kuin humalassa, niin työpaikalla kuin kotonakin. Kun " ihanne minä" on "todellistä minää" lähellä, ei tarvitse olla milloinkaan kukaan muu kuin se mikä oikeasti on.

    • pitkätukka-68

      Mua ei oo oikeesti olemassakaan, olen botti vaan.

    • Omasta mielestä tämmönen, toisen mielestä tommonen..jommonen. Hyvin pitkälti olen oikeesti just semmonen, kun täällä mun näätte olevan...itse saatan kokea itseni toisin. Mitä muut...

      Johtuu kait siitä, että on asioita jotka tiedetään ja ei tiedetä ja ne asiat voi vaikuttaa käsitykseen ihmisestä oleellisesti.

      • Erittäin hyvä pointti.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Erittäin hyvä pointti.

        Näkökulmakysymyksiä juu. Jokainen jotain mielikuvia toisistaan luo....


    • Olen samanlainen irl kuin täälläkin. Ainoana erona, että kirjoittaessa täytyy välillä pysähtyä miettimään lauserakennetta ja välillä rupeaa ajattelemaan liikaa sitä, että tuleeko se ajatus ruudulle samanlaisesti kuin se päässä on. Koska kehonkieli / olemus ei ole tässä ollenkaan läsnä. Sekä aivot raksuttaa nopeammin kuin kirjoitus, tuppaa välillä ajatus menemään kirjoituksen edelle ja sitten tulee paussi. Funtsii sitä missä mennään taas.

    • Koskaan ei aloiteta kysymystä näin: Aloin tässä miettimään.

      Samasta virhemarginaalista on esimerkkejä pilvin pimen.


      (Hihitystä)

      • Aloin tässä miettimään, että alanko miettimään.

        (Hirn)


      • Mä en niin kuin käsitä sitä että ihmiset eivät osaa kysyä kysymättä.

        Plus toi ääliömäinen sanahirviö.


        (Reps)


      • Miten voit kirjoittaa humalaista Pönttistä ja Wämmää samaan aikaan?


    • isostarkiasjtaaa

      Matteus 12

      30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

      31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.

      32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.

      33 Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.

      34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

      35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.

    • Tarjoan mahdollisuuden tutustumiseen ja tapaamiseen ihan oikeassa elämässä mikäli
      neitsyt ihminen lähestyy ja olisi kiinostunut fwb-suhteesta.

      • wanhaämmä

        Hei, taisit kirjoitella täällä tuota samaa muutama vuosi sitten? Olet vaan laajentanut molempiin sukupuoliin, viimeksi hait kokematonta naista :)


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Hei, taisit kirjoitella täällä tuota samaa muutama vuosi sitten? Olet vaan laajentanut molempiin sukupuoliin, viimeksi hait kokematonta naista :)

        Hyvä muisti sinulla ja toki olen löytänytkin hakemaani seuraa tässä välillä, mutta nyt taas vapaa ja edelleen samoilla kriteereillä mennään.
        Ja naista haetaan edelleen!


      • tämäblare
        blade83 kirjoitti:

        Hyvä muisti sinulla ja toki olen löytänytkin hakemaani seuraa tässä välillä, mutta nyt taas vapaa ja edelleen samoilla kriteereillä mennään.
        Ja naista haetaan edelleen!

        Palstan typerin ihminen


      • wanhaämmä
        blade83 kirjoitti:

        Hyvä muisti sinulla ja toki olen löytänytkin hakemaani seuraa tässä välillä, mutta nyt taas vapaa ja edelleen samoilla kriteereillä mennään.
        Ja naista haetaan edelleen!

        Nelikymppinen ukko hakee kokematonta naista? No hyi.. :D Olis kuulostanut vähän paremmalta, jos noi ätmitkin olis kelvannu. Miesasialiikkeellä olis nyt sanomisen paikka...


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Nelikymppinen ukko hakee kokematonta naista? No hyi.. :D Olis kuulostanut vähän paremmalta, jos noi ätmitkin olis kelvannu. Miesasialiikkeellä olis nyt sanomisen paikka...

        Rasistit ja jeesustelijat voi painua helvettiin.
        Mun kriteereistä ei pitäs olla kellään mitään naputtamista.
        Joku nainen voi hakea rikasta miestä, toinen pitkää miestä, yksi hakee sitä, toinen tätä.
        Minä etsin neitsyttä naista fwb suhteeseen.


      • wanhaämmä
        blade83 kirjoitti:

        Rasistit ja jeesustelijat voi painua helvettiin.
        Mun kriteereistä ei pitäs olla kellään mitään naputtamista.
        Joku nainen voi hakea rikasta miestä, toinen pitkää miestä, yksi hakee sitä, toinen tätä.
        Minä etsin neitsyttä naista fwb suhteeseen.

        Äläs nyy.. Palstan ätmit ovat k&k, sekä taatusti kokemattomina taudittomia. Mieti nyt kuinka paljon sun mahdollisuudet kasvaa. Kokeile edes, et voi tietää jos vaikka tykkäisitkin!


    • Olen oma itseni kaikkialla.
      Turhaa sitä esittämään mitä ei oikeasti ole.

      • Kyse ei ollut esittämisestä, vaan siitä miten hyvin palstan välittymä kuva vastaa todellisuutta.


    • NainenRuudunTakaa

      Varmaan aika samanlainen.

      Mutta miksi ihmeessä, aloittaja sitten sekoilet palstalla? Aivokemiat heittää vai alkoholilla tai muilla päihteillä osuutta asiaan?

      • Pönttis on yrittänyt ajaa minua pois palstalta, kun harhoissaan kuvittelee minua Pertiksi. Kostoksi olen vähän vetänyt oikeista naruista, sillä tiedän hänen mielenterveytensä järkkyvän helposti.

        Tämä ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, että minä aidosti pahoitin mielenu kun hän jatkuvasti kiusaa minua. Annan sitten samalla mitalla takaisin.


    • Aikalailla samanlainen kuin täälläkin..

    • VoiEttä

      Minä esitän välillä täällä naistenmiestä mutta todellisuudessa en ole naisen kanssa ollut vuosiin, eikä minulla edes seiso.😰

    • Tavan elämässä olen melko huolehtiva ja toiset huomioonottava. Vastapainoksi tälle myös itsekäs ja oman päänsä pitävä. Oikeudenmukainen ja tarkka. Ahkera ja suunnattoman laiska. Helposti lähestyttävä, tosin jotkut ovat toista mieltä, arastelevat. Ja jos en halua olla lähestyttävä, piiloudun. Minut tuntevat jo tietävät tämän, antavat olla rauhassa.

      En tiedä miten se vastaa palstaminääni. Enhän minä tiedä miltä elisakettu muiden silmissä näyttää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      15
      2225
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1831
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      135
      1771
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1631
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1602
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      184
      1224
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      317
      1196
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1143
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1035
    Aihe