Illan arvoitus

Ystäväni laittoi minulle ärsyyntyneen viestin, jossa kertoi jonkun syövän autotallinsa ulkolaidoituksia. Oveen kiinnittävät reunapuut on pureksittu alhaalta noin kolmenkymmenen sentin matkalta ylöspäin molemmin puolin.

Mikähän otus mahtaa olla kysymyksessä ja miksi tämä harrastaa tälläistä? Yrittääkö joku harhauttaa ja todellisuudessa vain pyrkii murtautumaan talliin, jossa nyt ei työkaluja ja vanhaa sälää arvokkaampaa tavaraa taida olla?

Mitähän palstalaiset keksivät ratkaisuksi ongelmaan?

(Hyvää yötä)

99

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hatusta heitän, mutta voisiko jäniksen niitä rouskuttaa?

• ngvb

En usko, ennemmin rotat.

• ngvb kirjoitti:

En usko, ennemmin rotat.

Naapurin ukot tunnetaan myös rottina, kyllä...

• postinjakaja.puree

Vittu tää ei ole mikään luontoilta.

• Muuten vaan kaik apinat äänessä...🙉

• Nimenomaan juuri sinne tässä pitäisi soittaa.

Olisi kerrankin muuta kuin vihreän puutarhaletkun ihmettelyä...

Tässä on selvästi jo tihutyötä tapahtunut.

• Turhaan ystäväsi sinua syyttää, ei tee kettu tuollaista. Jänis saattaisi ollakin, kuten Vihertäjä jo totesikin.

Työkaluista puheen ollen, vuonna 2013 varasti Joensuun seudulla ahma kaksi moottorisahaa. ; )

• Jos se ei oo hampaita hioskeleva pupujussi, niin sitten se on naapurin ukko kännireissuillaan...

Koittaa kaluta väylää autotaliin lämpöiseen...akka ei kumminkaan kännissä kotiin päästä. Ja talvihan nyt on..

• Ja ratkaisu on ritsa! Kuula tai aspi persiille, lähtee kiljuen haneen..hampaat suattaa jäähä kyllä oveen..vaan jääköön, jos on kerta kanttia toisten ovenpieliä mättää suihinsa..ppprrkele..

• Päläpälä kirjoitti:

Ja ratkaisu on ritsa! Kuula tai aspi persiille, lähtee kiljuen haneen..hampaat suattaa jäähä kyllä oveen..vaan jääköön, jos on kerta kanttia toisten ovenpieliä mättää suihinsa..ppprrkele..

Tai sitten itse koittanut kännipäissään survoa Nissan Kaskaita sisään, liukkaus ja huono hiekotus on estänyt muutenkin kehnon tähtäyksen ja Nissani on raapinun ovenpieliä soutaessaan oven edessä.

Teorian voi tarkistaa tikuista hakkapeliitoissa ja turvonneesta takaseinästä. (Sais vihdoin menemään kunnolla maasturin perille).

Tämä tarins on tosi. 😃👌

• Dissi kirjoitti:

Tai sitten itse koittanut kännipäissään survoa Nissan Kaskaita sisään, liukkaus ja huono hiekotus on estänyt muutenkin kehnon tähtäyksen ja Nissani on raapinun ovenpieliä soutaessaan oven edessä.

Teorian voi tarkistaa tikuista hakkapeliitoissa ja turvonneesta takaseinästä. (Sais vihdoin menemään kunnolla maasturin perille).

Tämä tarins on tosi. 😃👌

Tsäääh, säkö tän nyt ratkasitkin tosta vaan..njäääh..😟

Täs oli kyllä jo hiiirmuinen kauhutarina leipoontumassa, turvotusta vaille melkeen niinko valimis..ääniefektejä vaille tsup stsup ja tsädäm done..

Riiviöt ja trollit, petomaiset jännikset eikäku jänikset ja naapurin rotta tenupenat siis miehet...

Ja nyt sä tuut sanoo, et se oiskin vaan epäonnistunu talliin parkkeeraus!?!? Siis oot sä tosissas?😭

• Päläpälä kirjoitti:

Tsäääh, säkö tän nyt ratkasitkin tosta vaan..njäääh..😟

Täs oli kyllä jo hiiirmuinen kauhutarina leipoontumassa, turvotusta vaille melkeen niinko valimis..ääniefektejä vaille tsup stsup ja tsädäm done..

Riiviöt ja trollit, petomaiset jännikset eikäku jänikset ja naapurin rotta tenupenat siis miehet...

Ja nyt sä tuut sanoo, et se oiskin vaan epäonnistunu talliin parkkeeraus!?!? Siis oot sä tosissas?😭

No se on joko isäntä kännissä, tai vaimoke tulossa tuppewarakutsuilta, tai voihan se olla tuoksukynttilä illastakin tulossa, yhtälailla tohkeissa naiset on uusista tuotteista. 😊👌

• Dissi kirjoitti:

No se on joko isäntä kännissä, tai vaimoke tulossa tuppewarakutsuilta, tai voihan se olla tuoksukynttilä illastakin tulossa, yhtälailla tohkeissa naiset on uusista tuotteista. 😊👌

Tsih, kyllä mä nyt alan sulle murjottamaan... >:(

Ei noin tulla vaan ja hymy huulilla lepposasti JA heitetä " isäntä kännissä tai vaimoke mössön mössön sössön sössön..blaa blaa joltakin tupperware..twerkkaren twäre.".jotain tuubaa...

Kauhutarina jäi kesken!!! 8)

• Päläpälä kirjoitti:

Tsih, kyllä mä nyt alan sulle murjottamaan... >:(

Ei noin tulla vaan ja hymy huulilla lepposasti JA heitetä " isäntä kännissä tai vaimoke mössön mössön sössön sössön..blaa blaa joltakin tupperware..twerkkaren twäre.".jotain tuubaa...

Kauhutarina jäi kesken!!! 8)

No työ voitte kirjotella kauhutarinoita. 😊

Mulla tuhisee vieressä väsynyt nainen täyttä päätä. Käytiin kelkka tännä. Vähän turautin sitä käyntiin.... lähti, mutta vaan ryyppy päällä pyöri. Eli ilmavuotoa. 😁👌
        Helppo korjata. Maanantaina skulaa! 😬👍

Mä taijan liittyä tuohon viereiseen tuhinaan. Finistäkää te kauhutarinat silläaikaa. 😊

Öitä allihuuppa!

• Dissi kirjoitti:

No työ voitte kirjotella kauhutarinoita. 😊

Mulla tuhisee vieressä väsynyt nainen täyttä päätä. Käytiin kelkka tännä. Vähän turautin sitä käyntiin.... lähti, mutta vaan ryyppy päällä pyöri. Eli ilmavuotoa. 😁👌
        Helppo korjata. Maanantaina skulaa! 😬👍

Mä taijan liittyä tuohon viereiseen tuhinaan. Finistäkää te kauhutarinat silläaikaa. 😊

Öitä allihuuppa!

Nääää, sä oot selvästikin "ajellu muullakin", kun vaan kelkalla...niin on suu messingillä että. :)

Hyvää yötä, makoisia unia!! :)

• Nuo...ne tekee vainoharhaiseksi ja hulluX...

Kännissä ne oikeen yltyy supattamaan salaisia juttujaan...😱

Suosittelisin jättämään isoimman vodka pullon minkä ikinä löytää pikku tipan kanssa kumolleen maahan ja kun nuo ryömii pulloon lipsimään vodkaa, paukauttaa pullonkorkin kiinni. Siellä ovat ansassa ja ikusesti!

• Päläpälä kirjoitti:

Nuo...ne tekee vainoharhaiseksi ja hulluX...

Kännissä ne oikeen yltyy supattamaan salaisia juttujaan...😱

Suosittelisin jättämään isoimman vodka pullon minkä ikinä löytää pikku tipan kanssa kumolleen maahan ja kun nuo ryömii pulloon lipsimään vodkaa, paukauttaa pullonkorkin kiinni. Siellä ovat ansassa ja ikusesti!

Itse suosittelisin pitämään ne tyytyväisinä. Jos pari saatkin pulloon vangittua sitten niiden veljet, siskot ja serkut suivaantuu ja on helvetti irti. Parempi on vaan lahjoa ne silleen sopivasti tyytyväisiksi niin jättävät rauhaan. Kerran kuulin jutun että jossain pohjanmaalla oli yksi isäntä vanginnut niitä ketunloukkuun, pari oli saanut kiinni mutta ne loput olivatkin sitten piinnanneet perhettä niin yksi teki itsemurhan, kaksi joutui mielisairaalaan ja ainoastaan muualla enimmän ajan opiskelemassa ollut tytär säilyi suunnilleen terveenä. Talo meni myyntiin, seuraavakin omistaja sai osansa, löytyi hirttäytyneenä mistäpä muualta kuin autotallista.

• Joo, voihan ne olla noitakin. Nykyään kun kaikenlaiset vieraslajit rantautuu suomeen niin yhtään tiedä varmaksi mikä nurkkia jyrsii :( Eikä tehoa mitkään myrkyt, saa ne vain vihaiseksi.

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, voihan ne olla noitakin. Nykyään kun kaikenlaiset vieraslajit rantautuu suomeen niin yhtään tiedä varmaksi mikä nurkkia jyrsii :( Eikä tehoa mitkään myrkyt, saa ne vain vihaiseksi.

No vithu...dissi tuli ja pilas kaiken...se väittää et se on joku helevetin kuskyi mikä on vaan niikko menny päin niitä saakelin ovia...muka siis..😩

• Päläpälä kirjoitti:

No vithu...dissi tuli ja pilas kaiken...se väittää et se on joku helevetin kuskyi mikä on vaan niikko menny päin niitä saakelin ovia...muka siis..😩

Mikään kuskai jyrsi ovenpieliä, niissä on niin ohkaset pellit että rutistuu kuskain kulma ennenko tallin pieli. Kyllä edelleenkin luulen että siellä pikkuiset peikot mellastaa :)

Mikään kuskai jyrsi ovenpieliä, niissä on niin ohkaset pellit että rutistuu kuskain kulma ennenko tallin pieli. Kyllä edelleenkin luulen että siellä pikkuiset peikot mellastaa :)

Niinnon peikot ja/tai gremlinsit siis peikkojahan nekin on..lisääntyy kastumalla. :D

• Päläpälä kirjoitti:

Niinnon peikot ja/tai gremlinsit siis peikkojahan nekin on..lisääntyy kastumalla. :D

Nythän on kelit räntääntyneet niin oishan se kastuminen aioka looginen selitys, mitäs ei päästäny sisälle talliin sateensuojaan niin kärsi ny sitten :D

Nythän on kelit räntääntyneet niin oishan se kastuminen aioka looginen selitys, mitäs ei päästäny sisälle talliin sateensuojaan niin kärsi ny sitten :D

Avot! Ja jos haluaa lisääntyä, menee vaan aina sinne missä lorisee...vähän niinku täälläkin. Palstalla.. :)

• watch.your.back

Selästä ajettava tarantella.

• Brasilialainen vahaus sillä se hoituu...🕸️

• Tätä olis varmaan huisi kokeilla.

Plus bootsit ja kannukset.

• Suosin kameran asennusta.

• Ai et se ois niinku joku Smile, you're on Candid Camera??"

• Ukkomiästietää

Veikkaan "pää viiraa" elikkä ystäväsi päässä ns "viiraa" kuvittelee asioita tai vähintäänkin suurentelee niitä. Paras lääke on hyvä parisuhde , ei tarvii kuvitella ,vaan voi kokea miltä tuntuu elää. Suosittelen. Ystäväsi on sen verran nuori että kannattas ihan oikeasti miettiä mitä tekee elämällään. Haluaako olla kärttyisä "vanha piika" . Jotkut välttävän oireiden tulevan "puuttesta"

• Tämä-selvä

Onko tylsää ja keksit satuja. Ei suomessa ole eläintä joka syä ulkolautoja. Majavatkin jyrsii vaan puuta jos tekevät patoa. Yksinäisyys saa mielikuvituksen liikkeelle. No vastauksia saa jos asettaa kameran sinne syöntipaikan lähistölle, ei voi olla niin vaikeaa ajatella itse. Kameroita voi vuokrata jos ei osaa ostaa itse kameraa.

• flowersreally

Kuulostaa streptococcus mutagensis ananiensikseltä. Tämä taudinaiheuttaja on harvinaisen sinnikäs ja saattaa pesiytyä yhtä lailla sekä rakennuksiin, pihoille, sisäkasveihin, kotieläimiin että ihmisiin.

• Joku zombi-viirus? Huhujen mukaan olen saanut tartunnan.

• flowersreally
        Vihertäjä kirjoitti:

Joku zombi-viirus? Huhujen mukaan olen saanut tartunnan.

Vihertäminen voi olla merkki tartunnasta. Siitäkö ne huhut johtuu, vai mistä?

• flowersreally kirjoitti:

En tiedä. Taidetaan olla Peran kanssa kaksosia :D

En tiedä. Taidetaan olla Peran kanssa kaksospoikia :D

• flowersreally
        Vihertäjä kirjoitti:

En tiedä. Taidetaan olla Peran kanssa kaksospoikia :D

Etkö ole ihan varma?

Etkö ole ihan varma?

Varmaan syntymässä erotettu 🤔

• wanhaämmä

Millä herkuilla laudat on maalattu? Ehtaa suussa sulavaa öljymaalia vaiko kielen mennessään vievä keittomaali kyseessä?

Voihan niille jänöille laittaa syötävää tontin reunalle, niin rakennukset säästyy nälkäisten tuhoilta.

• Mjoo

Mä en vain saa kysymyksestä selvää, että mikä auto tallissa on. En ymmärrä kuinka näin oleellinen seikka on voitu tuotoksesta unohtaa.

(Naurua)

• By the way

Itselläni on niin tiukka talli (tai suuri auto), että jos olisin yhtään lihavampi, en pääsisi enää autosta ulos sen talliin ajettuani.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

By the way

Itselläni on niin tiukka talli (tai suuri auto), että jos olisin yhtään lihavampi, en pääsisi enää autosta ulos sen talliin ajettuani.

(Reps)

Niin

Mutta minulla onkin Audotalli.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Niin

Mutta minulla onkin Audotalli.

(Hirn)

Erityisen seksikkäänä koen kieli keskellä suuta autoaan talliinsa sovittelevan naisnäyn, jossa lady kaula pitkänä ujuttaa valtamerilaivaansa hitaasti kohti rakennuksen hiljalleen sihiseviä uumenia.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Erityisen seksikkäänä koen kieli keskellä suuta autoaan talliinsa sovittelevan naisnäyn, jossa lady kaula pitkänä ujuttaa valtamerilaivaansa hitaasti kohti rakennuksen hiljalleen sihiseviä uumenia.

(Hihitystä)

Tässä näkemyksessä ei ole merkitystä kuppikoolla. Tämä toimii ilmankin.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Tässä näkemyksessä ei ole merkitystä kuppikoolla. Tämä toimii ilmankin.

(Naurua)

Erittäin orgastinen kokemus. Tiukat hameet ovat plussaa, vaikkakin kantajilleen ahtaita ja moniongelmaisia.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Erittäin orgastinen kokemus. Tiukat hameet ovat plussaa, vaikkakin kantajilleen ahtaita ja moniongelmaisia.

(Reps)

Helsingissä ovia terrorisoivat vain yhteiskuntavastaiset kvasikapinalliset maalipurkkeineen. Mitään jyrsijäongelmaa ei olla tavattu, joten siihen en voi ottaa kantaa.

((Reps)

• Funeau kirjoitti:

Helsingissä ovia terrorisoivat vain yhteiskuntavastaiset kvasikapinalliset maalipurkkeineen. Mitään jyrsijäongelmaa ei olla tavattu, joten siihen en voi ottaa kantaa.

((Reps)

Eli "Mä kirjoitin nimeni maalisumulla sun ovees, baby. Sä oot mun."

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Eli "Mä kirjoitin nimeni maalisumulla sun ovees, baby. Sä oot mun."

(Hihitystä)

Ehkäpä näin:

"Mä tägäsin sut, tussu. Sä oot mun."

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Ehkäpä näin:

"Mä tägäsin sut, tussu. Sä oot mun."

(Hirn)

On äärimmäisen vaikea selittää itselleen sitä miksi esmes järkyttävän tehokas ja kallis auto kauniin naisen käsissä on niin eroottinen kokemus.

Olen hieman ymmälläni.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

On äärimmäisen vaikea selittää itselleen sitä miksi esmes järkyttävän tehokas ja kallis auto kauniin naisen käsissä on niin eroottinen kokemus.

Olen hieman ymmälläni.

(Reps)

Viittaan johonkin tällaiseen. Eikö ole ilmiselvää mitä ajan takaa?

(Hihitystä)

https://pbs.twimg.com/media/Bs_q8GlCUAEQW89.jpg

• Funeau kirjoitti:

Viittaan johonkin tällaiseen. Eikö ole ilmiselvää mitä ajan takaa?

(Hihitystä)

https://pbs.twimg.com/media/Bs_q8GlCUAEQW89.jpg

Kun saavumme tällaiseen "tilaan," huomaamme olevamme miehisyyden ytimessä.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Kun saavumme tällaiseen "tilaan," huomaamme olevamme miehisyyden ytimessä.

(Hihitystä)

Mjoo

Pitkällisen pohdinnan jälkeen kuitenkin haluan korostaa sitä että näette nyt tilanteen naisen näkökulmasta.

Siinä suhteessa ajatus saattaa olla uusi. Naiset ovat tottuneista omiin polviinsa, koska katselevat niitä päivittäin (ajatuksiinsa hautautuneena).

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Pitkällisen pohdinnan jälkeen kuitenkin haluan korostaa sitä että näette nyt tilanteen naisen näkökulmasta.

Siinä suhteessa ajatus saattaa olla uusi. Naiset ovat tottuneista omiin polviinsa, koska katselevat niitä päivittäin (ajatuksiinsa hautautuneena).

(Hirn)

Tässä on aika hyvä esimerkki metodista, jota käytetään hyvin usein väylänä miehen sisimpään (Siellä nyt mitään sen ihmeellisempää ole).

(naurua)

https://www.google.com/search?q=audiwoman&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwipro3M0IjhAhWP1aYKHcsiAJoQ_AUIDigB&biw=1200&bih=564#imgrc=sVe_Ldx2nr1NsM:

• Funeau kirjoitti:

Tässä on aika hyvä esimerkki metodista, jota käytetään hyvin usein väylänä miehen sisimpään (Siellä nyt mitään sen ihmeellisempää ole).

(naurua)

https://www.google.com/search?q=audiwoman&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwipro3M0IjhAhWP1aYKHcsiAJoQ_AUIDigB&biw=1200&bih=564#imgrc=sVe_Ldx2nr1NsM:

Eli meillä on nyt kasassa nainen autotallissaan, Audissaan, katselemassa polviaan. Ulkomaailmassa mieheksi yrittävät raajarikot raapivat kynsin tallinoven maalipintaa päästellen outoja ja tähän maailmaan kuulumattomia ääniä. Heidän keskuudessaan vallitsee eripuraisuus, ja meininki on sekasortoista, mutta suuntautunutta, intensiivistä.

(Naurua)

• luojaparatkoon

Sano ystävällesi että ottaa mukaansa vain tarpeelliset tavarat ja lähtee litomaan, sillä paikalle ovat saapuneet "The Puunkaivajat". Nämä paholaiset toimivat viestintuojina Kuolemankelloilta, jotka lähes poikkeuksetta tuhoavat kaiken. Ihan kaiken. 😱😱

Historia tuntee vain yhden tapauksen, jossa perheen rotweiler selvisi hengissä kuin ihmeen kaupalla Kuolemankellojen hyökkäykseltä.

• Ja Rotikkako tuon kaiken kertoi?

• luojaparatkoon
        Vihertäjä kirjoitti:

Ja Rotikkako tuon kaiken kertoi?

Rotweiler ei osaa puhua.

• luojaparatkoon kirjoitti:

Rotweiler ei osaa puhua.

Pointtini oli että jos kaikki kerran kuolivat, niin kuka jäi kertomaan tarinan :D

• luojaparatkoon
        Vihertäjä kirjoitti:

Pointtini oli että jos kaikki kerran kuolivat, niin kuka jäi kertomaan tarinan :D

Naapurit.

• otussyöpuuta

Jos autotallissa on joku Otus eli Lotus joka syö niitä lautoja.

• Tiiän tän, Ellu😎Asiantuntija-apua.. Tikka, esim. Palokärki naputellut, koska etsii ja syö hevosmuurahaisen toukkia. Se haistaa ne kuulemma.

• Tuo lienee pienten peikkojen jälkeen todennäköisin, jos ei siis peikkoaluetta, niin linnut tosiaan voi kaivella ja naputella, jotkut hakee myöls pesänrakennusvilloja lautojen alta.

Tuo lienee pienten peikkojen jälkeen todennäköisin, jos ei siis peikkoaluetta, niin linnut tosiaan voi kaivella ja naputella, jotkut hakee myöls pesänrakennusvilloja lautojen alta.

Joo, tää ei ollut mun omaa tietämystä, mutta luotan kyllä tietäjään hyvin vahvasti tässä asiassa. Vastaus tuli hetkeäkään epäröimättä. Noi muurahaistoukat on ilmeisesti siksikin todennäköinen, että niitä on tuolla lailla rakennuksien alaosassa yhdessä paikassa, vaikkapa juuri oven reunapuiden alla/sisässä.
        Peikot ja muut trollit tietty on aina hyvä vaihtoehto myös, asiassa kuin asiassa ;)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo, tää ei ollut mun omaa tietämystä, mutta luotan kyllä tietäjään hyvin vahvasti tässä asiassa. Vastaus tuli hetkeäkään epäröimättä. Noi muurahaistoukat on ilmeisesti siksikin todennäköinen, että niitä on tuolla lailla rakennuksien alaosassa yhdessä paikassa, vaikkapa juuri oven reunapuiden alla/sisässä.
        Peikot ja muut trollit tietty on aina hyvä vaihtoehto myös, asiassa kuin asiassa ;)

Onneksi Pertti ei asu lautaverhoillussa okt:ssa, trollijahti olisi lopunta. Ne riiviöt piinaisivat perttiä päivin ja öin, jokaisella nurkalla pitäisi olla jonkinlainen loukku, jatkuvasti pitäisi olla valppaana ja aina ovelampi kuin trollit, melkoista henkistä piinaa olisi semmoinen :D

• Onko sun ystäväsi unissakävelijä? Aamulla suu täynnä sahanpuruja ja masussa mahanpuruja..

• Joku ronttijainenhan se on ollut. Jäisin haulikon ja suolarakeiden kanssa vahtiin.

No niin, heitäpä nyt jo oma käsityksesi kehiin. Kuka se siellä narskuttaa laudantyventä?

Iso pullea myyräkö?

• H.levetti ei ikinä Helsinkiin.

• Oisko rotan ryökäle järsinyt? Kannattaa siihen virittää jonkunlainen pyydys

• Mietin tuossa, voiko tuo olla edes totta?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mietin tuossa, voiko tuo olla edes totta?

Niin....pitäs nähdä kuva kyseisistä kohdista

• pujotteIija kirjoitti:

Niin....pitäs nähdä kuva kyseisistä kohdista

Kyllä. Olen samaa mieltä.

Kyllä. Olen samaa mieltä.

Mjaa

Mun mielestä fiktiivisessä somemaailmassa kuvien jakelu on hieman toisarvoinen veto, ja vaatimukset sellaisesta lähes infantiileja.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Mun mielestä fiktiivisessä somemaailmassa kuvien jakelu on hieman toisarvoinen veto, ja vaatimukset sellaisesta lähes infantiileja.

(Hihitystä)

No mistä h.lvetistä se sitten pitäisi tietää, ja lienekö koko liiteriäkään olemassa?

Ei siinä pitäisi olla mitään pahaa jos ottaa laudanpätkästä kuvan (ei omastaan).

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

(Hihitystä)

Haluaisin muuten nähdä sun kuvan ; )

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

(Hihitystä)

Varmaan näytät hyvältä kimonossa...

• myöhässä-olette
        misspönttöuuni kirjoitti:

No mistä h.lvetistä se sitten pitäisi tietää, ja lienekö koko liiteriäkään olemassa?

Ei siinä pitäisi olla mitään pahaa jos ottaa laudanpätkästä kuvan (ei omastaan).

Mitä te täällä enää pohditte? Yksinkertainen.blondi näytti tietävän jo mistä on kyse. Hyvin uskottava selitys löytyi häneltä.

• myöhässä-olette kirjoitti:

Mitä te täällä enää pohditte? Yksinkertainen.blondi näytti tietävän jo mistä on kyse. Hyvin uskottava selitys löytyi häneltä.

Mikään ei ole selvää ennen kuin toisin todistetaan...

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

(Hihitystä)

Mahtuisikohan mun Mb sun Audin viereen...

Mahtuisikohan mun Mb sun Audin viereen...

Mjaa-a

Audini on niin leveä, että parkkiksella ei riitä tilaa muille "autoille."

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa-a

Audini on niin leveä, että parkkiksella ei riitä tilaa muille "autoille."

(naurua)

No oon tullu sitä ennen ja tunnetusti parkkeerannu mersun v.tuilleen eli leveyssuunnassa kahteen ruutuun.

Siitähän sitä tunnistaa. Audit pannaan takapihalle L&T yhtiön laatikoiden viereen.

Kävelen sitten kattomaan sua sinne toiselle puolelle. Paa jotain punaista päälles.

No oon tullu sitä ennen ja tunnetusti parkkeerannu mersun v.tuilleen eli leveyssuunnassa kahteen ruutuun.

Siitähän sitä tunnistaa. Audit pannaan takapihalle L&T yhtiön laatikoiden viereen.

Kävelen sitten kattomaan sua sinne toiselle puolelle. Paa jotain punaista päälles.

Aaa!

Lassila & Tikanoja!

Joo siis mun piti ihan Googlaa.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Aaa!

Lassila & Tikanoja!

Joo siis mun piti ihan Googlaa.

(Naurua)

Parkkiksella kyllä tarkoitin ostareiden parkkiksia, sillä rakastan ostaritoimintaa. Ostareissa on sykettä.

Mitään pöndejä mä en ole niiden pihoilta bongannut.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Parkkiksella kyllä tarkoitin ostareiden parkkiksia, sillä rakastan ostaritoimintaa. Ostareissa on sykettä.

Mitään pöndejä mä en ole niiden pihoilta bongannut.

(Hirn)

No niitähän minäkin.

No niitähän minäkin.

Näitähän minäkin!

Mitä muuten pidät "Pitääkö olla huolissaan" proggiksesta?

(Liitetiedosto)

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-66360cc69f4ca74a68a8e00f8ccb000e

• Funeau kirjoitti:

Itse olen miettinyt pääni puhki siinä, että kumpi sopii paremmin suht tummaan Audiin: päivä vai yö?

Ja mikä tyyli?

(Reps)

Ehkä päivä on yö ja yö päivä.

Kuka tietää?

• Funeau kirjoitti:

Itse olen miettinyt pääni puhki siinä, että kumpi sopii paremmin suht tummaan Audiin: päivä vai yö?

Ja mikä tyyli?

(Reps)

No ei ainakaan MB-kuski.

• Funeau kirjoitti:

Ja mikä tyyli?

(Reps)

Tää pitäs huomenna päättää.

No ei ainakaan MB-kuski.

Mercedes on siinä mielessä mielenkiintoinen "merkki," että Mercedes on ainoa autolaji maailmassa (Giuliettan kanssa), joka kantaa mukanaan femiiniä otetta rattiin (Ei tattiin).

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mercedes on siinä mielessä mielenkiintoinen "merkki," että Mercedes on ainoa autolaji maailmassa (Giuliettan kanssa), joka kantaa mukanaan femiiniä otetta rattiin (Ei tattiin).

(Naurua)

Tässä mielessä Audi ei kerro edes minulle mitään.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

(Naurua)

Lausu se. Mercheedes.

Korvakin sanoo, miten feminiininen.

Oikeastaan miehiltä voisi kieltää sisään astumisen.

• Funeau kirjoitti:

Tässä mielessä Audi ei kerro edes minulle mitään.

(Reps)

No siitä tulee mieleen vaan Neljäs ja Kitzbühel.

Myös Palander. Joo en tiedä miksi.

No siitä tulee mieleen vaan Neljäs ja Kitzbühel.

Myös Palander. Joo en tiedä miksi.

Jotenkin verkkokalvolla vilahti myös quattro stagioni.

Närästää. Ei hyvä.

Jotenkin verkkokalvolla vilahti myös quattro stagioni.

Närästää. Ei hyvä.

Mjaa

Hipsters handbook (Sub) on hieno tutkielma alakulttuureista.

Markkiointiteoreetikkojen jumalattoman tylsästä näkökulmasta.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Hipsters handbook (Sub) on hieno tutkielma alakulttuureista.

Markkiointiteoreetikkojen jumalattoman tylsästä näkökulmasta.

(Naurua)

Mutta mitä on kulttuuri?

Prime time?

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mutta mitä on kulttuuri?

Prime time?

(hirn)

Mjoo

Mun nähdäkseni kulttuuri ei varsinkaan asu täällä. Kulttuuri on innostusta, ajatuksia, vapautumista.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Mun nähdäkseni kulttuuri ei varsinkaan asu täällä. Kulttuuri on innostusta, ajatuksia, vapautumista.

(Naurua)

Kulttuuri on eräänlainen hyväksikäytön muoto.

(Naurua)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4346
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1290
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      928
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      894
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe