Ei ole lähdössä.

Kallisko

Mitä mieltä kun tyttöystävä ei halua minun tuhlaavan 12000 euroa risteilyyn. Kapinoi ettei lähdössä ja haluaa jonkin paskan hytin 30 neliö ja minä haluan luxus hytin 140 neliötä joka on muka tuhlausta. Kerrankin haluan kunnon loma nii muijalle ei kelpaa. No ilmoitin että otan stten toisen naisen eli kaveri nainen lähtee vaan sille kyllä kelpaa.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä helvetti noin kalliita laivamatkoja myy??! :O

      Joku karibianristeily vai? Oma paatti? Mullekin kerran tarjottiin kallista karibianristeilyä poikaystävän toimesta...no en kai mä nyt lähe perseauki jonkun toisen kustantamalle risteilylle. Eli väliin jäi.

      • ketunhäntä

        Samoin ajattelisin, et olisin jotain velkaa toiselle tämän jälkeen? Tai toinen voisi käyttää tätä kaikessa riitelyssä hyväkseen, et on se nyt kumma, et toiselle ostaa kalliita risteilyjä ja kiitos on sit tällainen arvostuksenpuute? Täytyy tuntea toinen hyvin, et olisin valmis tällaisia ottamaan vastaan. Monilla näin toimivilla on aina jokin ketunhäntä kainalossa?


      • ketunhäntä kirjoitti:

        Samoin ajattelisin, et olisin jotain velkaa toiselle tämän jälkeen? Tai toinen voisi käyttää tätä kaikessa riitelyssä hyväkseen, et on se nyt kumma, et toiselle ostaa kalliita risteilyjä ja kiitos on sit tällainen arvostuksenpuute? Täytyy tuntea toinen hyvin, et olisin valmis tällaisia ottamaan vastaan. Monilla näin toimivilla on aina jokin ketunhäntä kainalossa?

        Juu, ihan samat aatokset. Ei kunnolla tunnettu edes, kun hän jo tarjosi mulle kallista karibian risteilyä. Oli silloin varoissaan, kävi pitkin brasiliat karnevaalit yms.

        En helpolla anna toisen rahoittaa mun elämää muutenkaan, kun siitä tulee just tuo velkaa olemisen tunne. Niin saati melkein vieras vielä...ei tulis kuuloonkaan. Jos itse maksaisin matkan, sitten se olis ok.


    • Raha-on-kemia

      Karibian risteilylle pääsee 2000 eurolla. Mut jos ottaa parhaan hytin niin 10000 euroa maksaa varmasti.

    • Hauskaa matkaa.

    • En lähtisi. En edes jaksaisi seilata keskellä merta päivätolkulla. Samassa purkissa, samojen ihmisten kanssa. Hulluksihan siinä tulisi.
      Kuulun jalat maassa mantereelle. Mielummin jokin muu luksusloma, kuin risteily.

      • isompikuinpienikylä

        Samoja ihmisiä tuskin näkee kovin usein Karibian risteilyllä. Siellä ei pienet ruotsinlaivat seilaa. :)


    • Teknodonna

      Mjoo

      Kuten tuolla välissä jo mainittiin, niin Karibian risteiyt ovat eläkeläisille. Jos todellakin haluaa mummoristeilylle, jota ei voi edes keskeyttää, niin täytyy olla maksa kunnossa, sillä ilman viinaa ei tuollaisesta reissusta täysipäisenä selviä.

      (Naurua)

      • Teknodonna

        Jännittävänä vaihtoehtona kokisin joko laskuvarjohyppykurssin tai jonkin hylkysukelluksen.

        (Hihitystä)


    • Tuollaista miestä en edes huolisi joka jättää tyttöystävänsä mantereelle, syy on siihenkin, miksi boikotoi rahan käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe