Katsokaapas tytöt...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e2000450-6f17-4ba3-8f29-24905859128a
tätä. On se komia. Komia on aina komia. <3
Maltan tuskin odottaa...
Niin, mikä Tähkässä vetoaa? Artisti on suursuosion huipulla.
Sunnuntain piristeeksi
90
<50
Vastaukset 90
Onkohan se vielä sinkku?
Harmi etten minä oo...
: ) sh't.pujotteIija kirjoitti:
Ilmoittele sitten kun olet, tai voihan tietysti olla ettet enää ole
Varmasti, suuren äänen jos niin käy :D
Heh sinua nyt...
Mutta on se tuo Tähkänkin elämä ollut tuulista, ai että kun hän löytäisi pysyvän rakkauden <3misspönttöuuni kirjoitti:
Varmasti, suuren äänen jos niin käy :D
Heh sinua nyt...
Mutta on se tuo Tähkänkin elämä ollut tuulista, ai että kun hän löytäisi pysyvän rakkauden <3Ota sitten mielummin tuo Pujis, kun Tähkä. Saat viinereitäkin! :)
Voi hiisi, eikö ole muita Lauri-faneja kuin mie...
Kuuntelen toisinaan Tähkän musiikkia Spotifysta, mutta en katsele herran kuvia. Ihan hyviä biisejä, tykkään.
Iku-Turso kirjoitti:
Kuuntelen toisinaan Tähkän musiikkia Spotifysta, mutta en katsele herran kuvia. Ihan hyviä biisejä, tykkään.
Ei niitä tarvitse katsella. Kuuntelu riittää varsin hyvin, se ilmaisee jo sen, että ymmärtää hyvän päälle.
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei niitä tarvitse katsella. Kuuntelu riittää varsin hyvin, se ilmaisee jo sen, että ymmärtää hyvän päälle.
Tähkällä on taito liikutella minun tunteitani, ja se on oikeastaan minulle musiikissa tärkeintä.
Valitettavan moni artisti tuhoaa mölinällään biisiensä musiikillisetkit ansiot, siksi kuuntelen toisinaan pelkkää instrumentaalimusiikkia (lähinnä klassista).Iku-Turso kirjoitti:
Tähkällä on taito liikutella minun tunteitani, ja se on oikeastaan minulle musiikissa tärkeintä.
Valitettavan moni artisti tuhoaa mölinällään biisiensä musiikillisetkit ansiot, siksi kuuntelen toisinaan pelkkää instrumentaalimusiikkia (lähinnä klassista).Jotkut artistit ovat enemmän tulkitsijoita kuin laulajia. Minusta minulle Tähkä näyttäytyy siten, mutta kun näen, miten joku asia tulee ulos raa'alla tunteella, jo vain alkaa koskettaa. Ehkä sullakin on samaa.
Tähkä tekee performanssit hyvin. Antaa faneilla kaikkensa.misspönttöuuni kirjoitti:
Jotkut artistit ovat enemmän tulkitsijoita kuin laulajia. Minusta minulle Tähkä näyttäytyy siten, mutta kun näen, miten joku asia tulee ulos raa'alla tunteella, jo vain alkaa koskettaa. Ehkä sullakin on samaa.
Tähkä tekee performanssit hyvin. Antaa faneilla kaikkensa."Kun näen, miten joku asia tulee ulos raa'alla tunteella, jo vain alkaa koskettaa."
Siitähän on juurikin kyse, artistin (tulkitsijan) voimakas tunne siirtyy kuulijaan.Iku-Turso kirjoitti:
"Kun näen, miten joku asia tulee ulos raa'alla tunteella, jo vain alkaa koskettaa."
Siitähän on juurikin kyse, artistin (tulkitsijan) voimakas tunne siirtyy kuulijaan.Niin, että joskus se menee lauluäänen ohi.
Minusta Tähkä huutaa välillä, mutta se kuuluu hänen juttuunsa.misspönttöuuni kirjoitti:
Niin, että joskus se menee lauluäänen ohi.
Minusta Tähkä huutaa välillä, mutta se kuuluu hänen juttuunsa.Tähkä huutaa välillä niin että laulua voisi luonnehtia epämusikaaliseksi, mutta se on tunnetta (kai).
Minä pidin aikoinaan Anna Erikssonista vähän samasta syystä, hän huusi myös väliin niin että kuulija ei tiennyt nauttiiko esityksestä vai kärsiikö korvasärystä. Siinä oli kuitenkin tunnetta. Exäni vihasi Annaa, mutta luulen että hän luuli että minä pidin Annasta enemmän ulkonäön vuoksi ja se vaikutti vähän...Iku-Turso kirjoitti:
Tähkä huutaa välillä niin että laulua voisi luonnehtia epämusikaaliseksi, mutta se on tunnetta (kai).
Minä pidin aikoinaan Anna Erikssonista vähän samasta syystä, hän huusi myös väliin niin että kuulija ei tiennyt nauttiiko esityksestä vai kärsiikö korvasärystä. Siinä oli kuitenkin tunnetta. Exäni vihasi Annaa, mutta luulen että hän luuli että minä pidin Annasta enemmän ulkonäön vuoksi ja se vaikutti vähän...Naurua tuolle loppukommentille.
Jos et loukkaannu, niin mie kattelisin mielummin tätä... :)
https://goo.gl/images/sL4muX
Mun silmään niin ( nami).misspönttöuuni kirjoitti:
Tuas tuli Morteni. No en loukkaavvu. Oha tuossa runkoa, sano metsuri.
(naurua)Niihän se taas tuli sama ukko valittua..muttako ei maha mitään. Kun joku kolahtaa, se vaan kolahtaa...vuosikymmeniä.🤣
Ei tuu tarvetta vaihtaa, ko se on just hyvä..makea. Kuvia harvemmin tulee palvottua, mutta tässä teen poikkeuksen...silmät ei tottele.Päläpälä kirjoitti:
Niihän se taas tuli sama ukko valittua..muttako ei maha mitään. Kun joku kolahtaa, se vaan kolahtaa...vuosikymmeniä.🤣
Ei tuu tarvetta vaihtaa, ko se on just hyvä..makea. Kuvia harvemmin tulee palvottua, mutta tässä teen poikkeuksen...silmät ei tottele.No mutta sen jälkeen kun mimmi löi pöytään sen kuvakollaasin, en miekään ennää ihmettele Morten-murusta. Sulla on kaikista feneista ehkä jäätävimmän suloiset syyt fanittaa; aattele jos se mies tietäis, että täällä Suomessa on nainen, jolla on ollut iät ajat harvinainen kasvopiirreyhteys häneen! : )
Näen silmissäni jo romanttisen tarinan.misspönttöuuni kirjoitti:
No mutta sen jälkeen kun mimmi löi pöytään sen kuvakollaasin, en miekään ennää ihmettele Morten-murusta. Sulla on kaikista feneista ehkä jäätävimmän suloiset syyt fanittaa; aattele jos se mies tietäis, että täällä Suomessa on nainen, jolla on ollut iät ajat harvinainen kasvopiirreyhteys häneen! : )
Näen silmissäni jo romanttisen tarinan.Heh, sille miehelle on niiiiin paljon naisia ihailemassa, että niistä saisi pitkän maton maasta toiseen. Mitä lukee noita kommentteja, niin en ole ainoa ko. mieheen viehtynyt..😃
Narsistista kenties, ihastella naamaparia?🤔😌
Niin...tiiä häntä. Voisihan tuota itseäänkin huvittaa, naamaparillisuus..mikä tosin enää tänään ei ole yhtenevä. Ikä tekee tepposet...Päläpälä kirjoitti:
Heh, sille miehelle on niiiiin paljon naisia ihailemassa, että niistä saisi pitkän maton maasta toiseen. Mitä lukee noita kommentteja, niin en ole ainoa ko. mieheen viehtynyt..😃
Narsistista kenties, ihastella naamaparia?🤔😌
Niin...tiiä häntä. Voisihan tuota itseäänkin huvittaa, naamaparillisuus..mikä tosin enää tänään ei ole yhtenevä. Ikä tekee tepposet...Ikä tekee tepposet...niin miehelle! Meiz, 'ne on ne munat, jotka pilaantuu, ei kanat' ;D
Höpsis köpisis, ajatella livekohtaamista, jotenkin ihminen tunnistaa aina ne samanlaiset piirteet toisesta jos niitä vain on. Vaikka vuodet vierisivät ja kasvot muuttuisivatkin.
Mulla ei oikein ole tarkkaa miesmakua, mä pidän vähän kaikenlaisista, kamalaa :D, mutta enemmän tummista piirteistä.
Tähkällä on kyllä vähän samanlainen virne ja yhtä kiiluvat silmät (naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Ikä tekee tepposet...niin miehelle! Meiz, 'ne on ne munat, jotka pilaantuu, ei kanat' ;D
Höpsis köpisis, ajatella livekohtaamista, jotenkin ihminen tunnistaa aina ne samanlaiset piirteet toisesta jos niitä vain on. Vaikka vuodet vierisivät ja kasvot muuttuisivatkin.
Mulla ei oikein ole tarkkaa miesmakua, mä pidän vähän kaikenlaisista, kamalaa :D, mutta enemmän tummista piirteistä.
Tähkällä on kyllä vähän samanlainen virne ja yhtä kiiluvat silmät (naurua)Kyllä Morten on paremmin säilynyt ikäänsä nähden. Yhä edelleen on kuuma pappa...tsiihh..😍🤣
Ja sen persoona mikä välittyy haastatteluista, osa toki julkisuuspersoonaa..vähän naivi nuorena ja nyt varsin charmikas..eli just inspiroiva..🤣
Kyllähän se niin on, että tunnistaa.
Ei mullakaan ole mitään tiettyä miestyyppiä. Mieltymyksiä toki, mutta hyvin joustaviahan nuo on aina olleet ulkonäön suhteen..en ole hirmu ronkeli, kun melkeinpä kestä vaan löytää kauneutta kun kattelee.
Ehkä aika fakkiutunut olen sinisävyisiin silmiin...vaaleaan rotuun. Hiustenväri ihan sama, useinmiten kumminkin ristiverisiä kuin ihan tummia tai blondeja.Päläpälä kirjoitti:
Kyllä Morten on paremmin säilynyt ikäänsä nähden. Yhä edelleen on kuuma pappa...tsiihh..😍🤣
Ja sen persoona mikä välittyy haastatteluista, osa toki julkisuuspersoonaa..vähän naivi nuorena ja nyt varsin charmikas..eli just inspiroiva..🤣
Ei mullakaan ole mitään tiettyä miestyyppiä. Mieltymyksiä toki, mutta hyvin joustaviahan nuo on aina olleet ulkonäön suhteen..en ole hirmu ronkeli, kun melkeinpä kestä vaan löytää kauneutta kun kattelee.
Ehkä aika fakkiutunut olen sinisävyisiin silmiin...vaaleaan rotuun. Hiustenväri ihan sama, useinmiten kumminkin ristiverisiä kuin ihan tummia tai blondeja.Ihanaa kun joku tykkää noin oikeasti! Mutta susta näkee, että se on kaikkinaisuudessaan sun tyyppiä. Oot tarkkaillu just piirteitä, eleitä, kaikkea, ja tykkäät aina vaan.
Hittojako se ukko ei syntynyt Suomessa Pihtiputtaalla :DPäläpälä kirjoitti:
Kyllä Morten on paremmin säilynyt ikäänsä nähden. Yhä edelleen on kuuma pappa...tsiihh..😍🤣
Ehkä aika fakkiutunut olen sinisävyisiin silmiin...vaaleaan rotuun. Hiustenväri ihan sama, useinmiten kumminkin ristiverisiä kuin ihan tummia tai blondeja.Toinen viehättävä mies on se Alan Walker...ei niin hot kun Morten, mutta rakastettavan herttainen ja miellyttävä olemus ja ulkonäkö..💕
Ymmärrän miksi tytöt tykkää...onhan se just semmonen lutuinen ja särmä jäbä.Päläpälä kirjoitti:
Toinen viehättävä mies on se Alan Walker...ei niin hot kun Morten, mutta rakastettavan herttainen ja miellyttävä olemus ja ulkonäkö..💕
Ymmärrän miksi tytöt tykkää...onhan se just semmonen lutuinen ja särmä jäbä.Juu, ja tiedätkö mitä,
minusta jokaisesta miehestä tekee komean se, MITEN hän naista kohtelee.
Miten mies kohtelee naista.
Tämän kun miesten maailma ymmärtäisi. Mitä sanot, sinä? Ei oo niin.misspönttöuuni kirjoitti:
Juu, ja tiedätkö mitä,
Tämän kun miesten maailma ymmärtäisi. Mitä sanot, sinä? Ei oo niin.Piti olla "eikö oo niin" (tänään on liian kiire kirjoittaa:)
Ihanaa kun joku tykkää noin oikeasti! Mutta susta näkee, että se on kaikkinaisuudessaan sun tyyppiä. Oot tarkkaillu just piirteitä, eleitä, kaikkea, ja tykkäät aina vaan.
Hittojako se ukko ei syntynyt Suomessa Pihtiputtaalla :DHaha, niin olishan se mainiota, jos ainakin sinkkuna olisi saanut sen mihin on ihastunut. Mutta toisaalta..julkkis. Ei mitään omaa rauhaa...ja monesti päässään nostaa jalustalle jotakin, eikä todellisuus ookkaan sama mitä se mielikuvitelma.
Mulle käypi ihastella etäältä...näin se illuusio upeasta ainakin säilyy.😝
Pihtiputaa konginkangas...mikään ei oo liian kaukana, jos joku vie jalat alta.😃misspönttöuuni kirjoitti:
Juu, ja tiedätkö mitä,
Tämän kun miesten maailma ymmärtäisi. Mitä sanot, sinä? Ei oo niin.Aamen, oot asian ytimessä. Juuri tuo tekee oleellisen asian, kun miestäkin valkkaa...ihan yks lystinmiten upea joku on päälle päin..jos toinen ei ehkä yhtä upea ilmestys on ihmisenä huomaavainen ja kohtelee hyvin.
Se vie auttamattomasti silloin potin eli naisen. Mäntit saa jäädä peilin eteen ihailemaan kuvaansa.🤣Päläpälä kirjoitti:
Aamen, oot asian ytimessä. Juuri tuo tekee oleellisen asian, kun miestäkin valkkaa...ihan yks lystinmiten upea joku on päälle päin..jos toinen ei ehkä yhtä upea ilmestys on ihmisenä huomaavainen ja kohtelee hyvin.
Se vie auttamattomasti silloin potin eli naisen. Mäntit saa jäädä peilin eteen ihailemaan kuvaansa.🤣Toinen aamen! Ei oo mitään lisättävää. Ihastuminen on eri juttu, mutta rakastumiseen ja rakastamiseen tarvitaan se repivä hyvänolon tunne, mitä toinen aiheuttaa tekosillaan ja yleiskäytöksellä.
Niinku yks ilta kun hartioihin koski ja en meinannu pysyä huimaukselta pystyssä ja väsytti ja toinen tulee ja hieroo niskat, niin itkuhan siinä tuli. <3Päläpälä kirjoitti:
Aamen, oot asian ytimessä. Juuri tuo tekee oleellisen asian, kun miestäkin valkkaa...ihan yks lystinmiten upea joku on päälle päin..jos toinen ei ehkä yhtä upea ilmestys on ihmisenä huomaavainen ja kohtelee hyvin.
Se vie auttamattomasti silloin potin eli naisen. Mäntit saa jäädä peilin eteen ihailemaan kuvaansa.🤣Nyt me alamme aamenimemme kuulostamaan Pihtiputtaan Konginkankaan kirkkokuorolta :D
Toinen aamen! Ei oo mitään lisättävää. Ihastuminen on eri juttu, mutta rakastumiseen ja rakastamiseen tarvitaan se repivä hyvänolon tunne, mitä toinen aiheuttaa tekosillaan ja yleiskäytöksellä.
Niinku yks ilta kun hartioihin koski ja en meinannu pysyä huimaukselta pystyssä ja väsytti ja toinen tulee ja hieroo niskat, niin itkuhan siinä tuli. <3Nimenomaan, kun mies käy hyvällä tavalla tunteisiin se lukitsee vastauksen, " sinä se oot"...eikä kukaan muu. 🤘
Nyt me alamme aamenimemme kuulostamaan Pihtiputtaan Konginkankaan kirkkokuorolta :D
Kovaa ja korkeelta...yy kaa koo nyt!!!Aaaaa..aaaaaaAaaaa___aaaeaaeeaamen!!😝
Men on se the thing...😉Päläpälä kirjoitti:
Nimenomaan, kun mies käy hyvällä tavalla tunteisiin se lukitsee vastauksen, " sinä se oot"...eikä kukaan muu. 🤘
"Oooon ikuisesti sun, rakkaani, kaunis liiiintuni..." Niin se Tähkä laulaa! Wuuh..... : )
- 64663387
Her er Morten Harket, sammen med samboer Inez Andersson
https://g.api.no/obscura/API/dynamic/r1/nadp/tr_2000_2000_s_f/0000/2016/07/07/3423241727/1/original/2890629.jpg?chk=F71847 64663387 kirjoitti:
Her er Morten Harket, sammen med samboer Inez Andersson
https://g.api.no/obscura/API/dynamic/r1/nadp/tr_2000_2000_s_f/0000/2016/07/07/3423241727/1/original/2890629.jpg?chk=F71847En osaa norjaa, kuin tässä on ja nimet!🤣
Mutta on hieno pari! 💕Päläpälä kirjoitti:
En osaa norjaa, kuin tässä on ja nimet!🤣
Mutta on hieno pari! 💕Med tarkoittaa kanssa? Juu..
Minä taas olen viehättynyt tämän brittinäyttelijän ulkonäostä. :)
(ei oo häpee olla komee)
https://goo.gl/images/1c6LJRJahha. Noh mikäs mies se sitten tämä on? : )
Kah, nythän näitä rupes tulemaan ku itikoita kesäsaunan verannalla. Jo vain, tytöt heräsivät :)
Aikamoinen pupu se on tuokin, hetkinen, herra Henry Cavill?pujotteIija kirjoitti:
Näyttää Ruotsin prinssi Carl Philipiltä
Holy moly! Yhtä aikaa! NO ON!
pujotteIija kirjoitti:
Mutta sä olet Mark Webber.
Ikuisesti.
Ihan samannäköiset olette. Heti sanoin jo kaks vuotta sitten.misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta sä olet Mark Webber.
Ikuisesti.
Ihan samannäköiset olette. Heti sanoin jo kaks vuotta sitten.Ei nyt ihan, mutta melkein :D
Jahha. Noh mikäs mies se sitten tämä on? : )
Kah, nythän näitä rupes tulemaan ku itikoita kesäsaunan verannalla. Jo vain, tytöt heräsivät :)
Aikamoinen pupu se on tuokin, hetkinen, herra Henry Cavill?Tämä komistus on näytellyt monissa elokuvissa, esim. The Tudors, Mission: Impossible ja Superman hahmoa parissa eri leffassa.
Tuo sen hymy on vaan niin hurrrrmaava. :)pujotteIija kirjoitti:
Joo näyttää vähän, mutta tämä britti on komeampi. :)
tosi..typy kirjoitti:
Tämä komistus on näytellyt monissa elokuvissa, esim. The Tudors, Mission: Impossible ja Superman hahmoa parissa eri leffassa.
Tuo sen hymy on vaan niin hurrrrmaava. :)Hetkinen. Avataanpa kuva uudestaan ja tarkastellaan.
Hetkinen. Avataanpa kuva uudestaan ja tarkastellaan.
Sänki pitää saada pikkuisen siistimmäksi.
Jos klikkaat sen kuvan oikeasta yläkulmasta X, niin saat esiin enemmän kuvia tästä hurmurista. :)
tosi..typy kirjoitti:
Jos klikkaat sen kuvan oikeasta yläkulmasta X, niin saat esiin enemmän kuvia tästä hurmurista. :)
(istuu nenä kiinni näytössä)
(istuu nenä kiinni näytössä)
Siinä sitä onkin loppuillaksi mukavaa tekemistä. :))
- ÄtmiToteaa
Jo on kumma, että karvanaamat kiinnostaa naisia. Naisethan on pitäneet karvanaamoja epäsiisteinä.
ÄtmiToteaa kirjoitti:
Jo on kumma, että karvanaamat kiinnostaa naisia. Naisethan on pitäneet karvanaamoja epäsiisteinä.
Jos katsot niitä muita kuvia, siellä tuo komistus on oikea siloposki. Varmaan se joutuu roolin takia pitämään partaa ajamattomana.
Täysin ymmärrettävää komealta näyttelijältä. :)tosi..typy kirjoitti:
Siinä sitä onkin loppuillaksi mukavaa tekemistä. :))
Nyt kattelin kuvan ja heh tämä kuva...
https://goo.gl/images/q838o3
Tota, jos mun mieheni joskus vapautuu niin saat sen...voisit tykätä hänenkin ulkonäöstä. Luonteesta en osaa sanoa...
Enkä sano elvistelläkseni..tukka pitkänä ja siilinä, parta, otsalohko, kulmat..silmät otsakulman alla noin..posket..hui...saahaan siitä sijaisnäyttelijä.
Silti ei herätä mussa hurjasti wau fiiliksiä...🙂ÄtmiToteaa kirjoitti:
Eihän parta paha ole, jos ei parran kantaja..
https://goo.gl/images/LfLxGV
Alain Delon...wau.Päläpälä kirjoitti:
Tota, jos mun mieheni joskus vapautuu niin saat sen...voisit tykätä hänenkin ulkonäöstä. Luonteesta en osaa sanoa...
Enkä sano elvistelläkseni..tukka pitkänä ja siilinä, parta, otsalohko, kulmat..silmät otsakulman alla noin..posket..hui...saahaan siitä sijaisnäyttelijä.
Silti ei herätä mussa hurjasti wau fiiliksiä...🙂Hän on kyllä niin paikoillaan, ( mieheni) että menee eteishallin patsaana hyvin..
Henkka sentäs liikkuu...Päläpälä kirjoitti:
Silti ei herätä mussa hurjasti wau fiiliksiä...🙂Tässä kuvassa, tuo näyttelijäkomistus, on innostuneiden ihailijattarien ympäröimänä ja "ahdisteltavana". On se vaan silmänilo!
Onko sun miehellä sama ongelma? :))
https://goo.gl/images/eQwtBbtosi..typy kirjoitti:
Tässä kuvassa, tuo näyttelijäkomistus, on innostuneiden ihailijattarien ympäröimänä ja "ahdisteltavana". On se vaan silmänilo!
Onko sun miehellä sama ongelma? :))
https://goo.gl/images/eQwtBbEn tiiä kokeeko tuollasia ongelmia, mutta kyllä sitä naiset ( miehetkin) joskus tuijottaa ja lirkuttaa mm. kassalla. Yritän toki olla "että jaahas" sijaan mielissäni. 😝
Ei tästä nyt hirmu kauaa ole, kun mentiin ulos syömään..minä halusin tarjota ruoan. Kun kaksin oltiin joskus harvoin asioimassa kaupungilla..isovanhempien muksuja vahtiessa.
Yksi hyvä ruokapaikka, jossa on käyty yhdessä ja erikseen. Hän useammin työn puolesta käynyt lounastamassa, joten siinä kassalla oli nainen. Oikeen tällätty olikin..bling bling.
Mies meni mun edellä lautasineen ja mä seuraavana perässä...Moiii, sano mun mies kassalle....kassa neito kirkkaalla äänellä, No moi!!😃 Tuttavallisesti naama iloisessa hymyssä...hmmm...mä vilkaisin. Mut en mitään ilmeillyt tms.
Kassa naputti hinnan, mutta vain miehen ruoan. Huomasin sen ja sanoin oitis, mä maksan nää molemmat..johon kassa säpsähti. Aaah aijaa...ja näppäs uudestaan luvut lautaan. Sen mä huomasin, että se silmäili mua vähän teennäisen hymyn takaa, tai oliko hämmennystä tms. Muyta pisti silmään että yllättyi, kun tämmönen akka onkin mukana...
Mentiin pöytään ja mussutettiin eväät napaan...ihan normisti oltiin. Mut en tiiä oliko tilanne mikä ja mistä...mutta kassa vilkuili mua sieltä kassalta. Päätin että vilkuile mitä tykkäät, omani kanssa tässä syön. 😝Päläpälä kirjoitti:
En tiiä kokeeko tuollasia ongelmia, mutta kyllä sitä naiset ( miehetkin) joskus tuijottaa ja lirkuttaa mm. kassalla. Yritän toki olla "että jaahas" sijaan mielissäni. 😝
Ei tästä nyt hirmu kauaa ole, kun mentiin ulos syömään..minä halusin tarjota ruoan. Kun kaksin oltiin joskus harvoin asioimassa kaupungilla..isovanhempien muksuja vahtiessa.
Yksi hyvä ruokapaikka, jossa on käyty yhdessä ja erikseen. Hän useammin työn puolesta käynyt lounastamassa, joten siinä kassalla oli nainen. Oikeen tällätty olikin..bling bling.
Mies meni mun edellä lautasineen ja mä seuraavana perässä...Moiii, sano mun mies kassalle....kassa neito kirkkaalla äänellä, No moi!!😃 Tuttavallisesti naama iloisessa hymyssä...hmmm...mä vilkaisin. Mut en mitään ilmeillyt tms.
Kassa naputti hinnan, mutta vain miehen ruoan. Huomasin sen ja sanoin oitis, mä maksan nää molemmat..johon kassa säpsähti. Aaah aijaa...ja näppäs uudestaan luvut lautaan. Sen mä huomasin, että se silmäili mua vähän teennäisen hymyn takaa, tai oliko hämmennystä tms. Muyta pisti silmään että yllättyi, kun tämmönen akka onkin mukana...
Mentiin pöytään ja mussutettiin eväät napaan...ihan normisti oltiin. Mut en tiiä oliko tilanne mikä ja mistä...mutta kassa vilkuili mua sieltä kassalta. Päätin että vilkuile mitä tykkäät, omani kanssa tässä syön. 😝Sitä en epäile hetkeäkään, etteikö hän ulkonäöllään viehätä muitakin...kun minua aina sillon, kun ei satu ärsyttämään. Mutta ehkäpä tuo luonne sitten ei niinkään pitkässä juoksussa pitäisi mielenkiintoa yllä. Hän on aika vahva persoona ja hyvin omapäinen, ei ole naisten miellyttäjä tyyppiä...
Että jos sitä joku lainaiskin, niin äkkiä palauttas takasin. 🤣
Nojoo...mauton vitsi...melkein vitsi.
Kaikki jotka fanittavat Tähkää ovat poikkeuksetta naisia.
Päläpälä kirjoitti:
Samaa sanotaan Jason Momoasta. Usein hän on naisten top komeimmat listalla.
Minä pidän Momoasta. En edes tiennyt että hän on naisten mieleen.
Vihertäjä kirjoitti:
On se mitä plärää esim. youtuben top listoja, jenkkilän lehtiä ja listoja...myös suomessa saanut huomiota osakseen.
Onhan näyttävän näköinen mies. Mutta en valkkais itelleni, jos olis rivissä mieluisempiakin..Vihertäjä kirjoitti:
Momoasta tulee nimenä mieleen Uuden-Seelannin saari, mielleyhtymä.
En tiedä miksi, siksi tarkistin, että puhutteko matkailusta vai artistista, vai mistä.misspönttöuuni kirjoitti:
Momoasta tulee nimenä mieleen Uuden-Seelannin saari, mielleyhtymä.
En tiedä miksi, siksi tarkistin, että puhutteko matkailusta vai artistista, vai mistä.Uusi-Papua-Guinea-Momoa??
- ÄtmiToteaa
Vihertäjä kirjoitti:
Jaa tuo luolamiehen näköinen mies, hah, haaaa
Tähkä on vissiin menestynyt paremmin kuin Elonkerjuu?
Siltä minusta näyttäis. Elonkerjuulla on loppupeleissä ollut tuulisempaa vaikka nythän heillä on se Osku Ketola, että ei sinänsä. Pidän molemmista.
Tähkä on iskenyt hyvään rakoon.misspönttöuuni kirjoitti:
Siltä minusta näyttäis. Elonkerjuulla on loppupeleissä ollut tuulisempaa vaikka nythän heillä on se Osku Ketola, että ei sinänsä. Pidän molemmista.
Tähkä on iskenyt hyvään rakoon.1 Elonkerjuun äijä kirjoittaa kantri lehteen, Tesla sähköautoa siinä kehui, oli ostanut Hollannista käytettynä
pujotteIija kirjoitti:
1 Elonkerjuun äijä kirjoittaa kantri lehteen, Tesla sähköautoa siinä kehui, oli ostanut Hollannista käytettynä
Joo, se taitaa olla se kitaristi. Taiteilijanimi Simo Ralli tai jotain...
- eikenenkäänkuva
Laulut ihan kuunneltavia, mutta ei kuva vaikuta mitenkään.
- ihanpikkasen
Persoona ystävät persoona!
Persoonasta puheen ollen, minua vähän häiritsee Tähkän hidas puhetyyli.
- pihallatipunen
Mä piristän itseäni katsomalla Mokoman kitaristeja.
Tähkäkin on tavallaan ns. näyttävä mies mutta en ole oikein ikinä päässyt makuun.Makuun? Älä sinä häntä nuolaisekaan, minä yritän
(kikattaa)
Aa..vai Mokoman ystävä, mjahas. Hauskaa kun tänne tulee näitä mieltymyksiä...Mikäs niissä viehättääpi?- pihallatipunen
Makuun? Älä sinä häntä nuolaisekaan, minä yritän
(kikattaa)
Aa..vai Mokoman ystävä, mjahas. Hauskaa kun tänne tulee näitä mieltymyksiä...Mikäs niissä viehättääpi?Makuja on monia. En nuolaise...😁
Mokomassa viehättää moni asia. (mietintää).
Musiikki, niitten keikalla on aina hauskaa, ne kitaristien hymyt 😍...silloin kun väläyttelevät hymyjään. pihallatipunen kirjoitti:
Makuja on monia. En nuolaise...😁
Mokomassa viehättää moni asia. (mietintää).
Musiikki, niitten keikalla on aina hauskaa, ne kitaristien hymyt 😍...silloin kun väläyttelevät hymyjään.Piti ihan pienesti tässä tutustua, että mistä mahtaa olla kysymys.
Aika railakasta menoa. Metallipinnit aukeni tukasta, siehän olet hevi-ihmisii :D- pihallatipunen
Piti ihan pienesti tässä tutustua, että mistä mahtaa olla kysymys.
Aika railakasta menoa. Metallipinnit aukeni tukasta, siehän olet hevi-ihmisii :DRailakasta on juu (en tiedä tosin että millä biisillä aloitit tutustumisen). Mutta on heillä hitaahkoja ja herkkiäkin biisejä.
Olen ollut teinistä asti hevi-ihminen...tosin kuuntelen kyllä musaa melko "laajalla skaalalla" 😊 pihallatipunen kirjoitti:
Railakasta on juu (en tiedä tosin että millä biisillä aloitit tutustumisen). Mutta on heillä hitaahkoja ja herkkiäkin biisejä.
Olen ollut teinistä asti hevi-ihminen...tosin kuuntelen kyllä musaa melko "laajalla skaalalla" 😊Se oli "Sinne missä aamu sarastaa", se loikkasi guuglatessa heti siihen. Tukat vaan huiski ja heilui ja tuolit lensi heh :D
Kaikki musa on hyvää, mutta etenkin maanantaisn autoradioon tarvitaan heviä :D ja muutenkin kerran kuussa :D
- tääolihelppo
Mikä vetoaa? Loppakorvat!
LauriLoppakorvan seikkailut ja pyörivät kulmakarvat. Mulle tulee tosta Tähkästä aina mieleen yksi mun ex. Ei ollut hyvä tyyppi yhtään..
Mitä se duunas, siis teki?
Oli väkivaltainen. Hakkas mut tajuttomaksi...ykskaks. No, se oli sen suhteen loppu.
Ei puhuta siitä..yök.Wwuwuw kirjoitti:
Oli väkivaltainen. Hakkas mut tajuttomaksi...ykskaks. No, se oli sen suhteen loppu.
Ei puhuta siitä..yök.Hui hemmetti! :( :(
se riittää....ei puhuta. Karmeaa, kaikkia p.skoja sitä onkin. :'(Kiva,kun nää äijät jotkut tuo mieleen jonkun exän tai nyksän..
Vaikuttaa oleellisesti muuten look a like siihin mimmosen ihmisen on tuntenut tai tuntee...huomaan, että vaikuttaa itselläkin. Joku ukko ketuttaa, niin samaa näköä oleva jotenkin ei enää viehätä...
- ÄtmiToteaa
Pönttöuuni on kaikkien naisten tapaan rahan perään. Tähkällä on pätäkkää ja se kiinnostaa Pönttöuunia ja muita naisia.
Jos Tähkä olis vaan tavallinen pienipalkkainen duunari, niin ei Pönttöuunia kiinnostas sellanen mies pätkän vertaa.Täh?
Mua kiinnostaa romanttiset laulut ja tunne <3
ja onhan esiintyjä karismaattinen.
Miksi raha tungetaan joka paikkaan!! Justhan sanoin, että taloushallinnon jutut on hanurista.
Lauletaanpa välillä
https://www.youtube.com/watch?v=P1cQ0LVUVNQ
yhdessä. Jokainen saa tulkita omalla tyylillään, saa ottaa mopinvarren tai harjan tai suihkupään käteen.
Yykaakoo, lähtee nyt .)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 57584
- 43540