Ennen söin herkkuja melko paljon, suklaata karkkia pullaa.. join paljon light kokista. Vaihdoin ruokavaliota n. viikko sitten. Juomana vesi. Herkut jätin pois. Teen itse ruuat. En syö karkkia tms. Syön hedelmiä, puuroa, pähkinöitä, munakasta, mysliä. Teen itse keittoja, pataruokia. Jälkkäriks syön rahkan tai banaanin. Ennen söin n. 1800 kcal päivässä ja nykyään varmaan aavistuksen vähemmän. Kysymys kuuluu mitä vaikutuksia ruokavaliomuutoksellani on, terveydelle ja ulkonäölle. Osaisko joku sanoa. Nyt viikossa en ole vielä huomannut muuta kuin että iho on ollut paremmassa kunnossa, ei finnejä.
Ruokavalio muutos, vaikutukset
2
80
Vastaukset
- sokeriton2
Kestää noin kuukauden ennenkuin kehosi alkaa puhdistumaan ja tottumaan ylenmäiseen sokerin ja lisä-aineden loppumiseen.
Jatka samalla linjalla, älä vain sorru. Tulet huomaamaan yleiskuntosi selvän kohentumisen.. - Anonyymi
Kiitos. Alkuperäinen vastaa. En ole laihtunut mutta hei, olo on paljon energisempi. Minä liikuntaa karsastava ihminen olen nyt alkanut käydä salilla ja lenkkeilemässä. Tuntuu kuin energiaa olisi vaikka kuinka. Ja en illallakaan väsähdä niinkuin ennen. Eli voin suositella. Itse tehty perusruoka on hyvää. Voittaa mikropizzat ja valmisruuat. Joskus menkkojen aikaan on tehnyt mieli suklaata ja olen syönyt joskus protskupatukan. Salilla olin tänäänkin kaksi tuntia. Ihmeesti jaksoin mennä, en mä kyllä mikään ruipelo tai heikkokuntoinen olekaan. Mutta silti ihmetytti. Veikkaan että ruokavalio tuo puhtia kuntosalillekin. Ennen olin vetelä ja väsynyt ja kalpea kuin paperi. Kah. Tänään huomasin että mä en ole enää niin kalpea. Jotenkin terveemmän värinen iho. Muutoin huomiot, ei finnejä, kokis lightiä oon joskus juonut tölkillisen. Se maistuu ihmeen makealle. Makuaistini on parantunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294