Salilla on äänettömiä televisioita joka puolella ja kun useimmilla ihmisillä luurit korvilla niin eikö niiden televisioiden ääntä voisi saada kännykkään kuntosalin wifillä tai sitten netin kautta pelkkä ääni?
Mykkätelevisioista
Ei_mykkäohjelmia
3
107
Vastaukset
- Khkjhkkh
Noo ite käyn salilla treenaamassa ja kotona sit kattelen telkkaria...
- Jsjsjjdjd
Telkkariako salilla katsot? Itse en kato telkkaria enkä kuuntele musiikkia vaan treenaan.
- Ei_mykkäohjelmia
Treenaan kyllä paljon. Juoksen pitkiä lenkkejä ja nostan painoja. Miksi kuntosaleissa on telkkareita ihan joka paikassa kun niissä ei ole ääntä jotta niitä näytettäviä ohjelmia pystyisi seuraamaan?
Juoksumatolla juostessa TV:n seuraaminen olis hyvää vaihtelua musiikin kuuntelemiselle, mutta ei mykkä-TV.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996