Profiilikuva taas käytössä

Erään palstalaisen aiheuttama pyllypainajainen on viimein päättynyt ja profiilikuva toiminto on vihdoin taas käytössä. Jee!

47

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 73689544

      pertsa saa pympyn takaisin profiilikuvaksi & valtakunta saa pois

      • AsianVierestä

        MiTä? Teitkö tuon muka ihan itse?


      • AsianVierestä kirjoitti:

        MiTä? Teitkö tuon muka ihan itse?

        Juu juu, omin pikku kätösin leivoin Harmikselle pipareita. :D

        Pitihän mun todistaa, että olen kotihengetär kun aina siitä vinoillaan.

        No en tehnyt...kirjoitin kyllä tekstin ihan itse ja photofunia hoiti loput. :D


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Juu juu, omin pikku kätösin leivoin Harmikselle pipareita. :D

        Pitihän mun todistaa, että olen kotihengetär kun aina siitä vinoillaan.

        No en tehnyt...kirjoitin kyllä tekstin ihan itse ja photofunia hoiti loput. :D

        Ajattelin jo että olet hoidon tarpeessa, en sano minkä hoidon.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ajattelin jo että olet hoidon tarpeessa, en sano minkä hoidon.

        Ilmeisesti vierihoidon... ; )


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ajattelin jo että olet hoidon tarpeessa, en sano minkä hoidon.

        Kaulimella päähän vai? :D

        Ei passaa, saattaa tulla kuhmuja ja pipo näyttää venkalle jos siinä pullottaa kuhmu...se voisi kyllä toisaalta palauttaa jotain myös järjestykseen.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Ilmeisesti vierihoidon... ; )

        Ettei vieroitushoidon? :D

        Palstalta vieroitusta on monet koittaneet, mutta laihoin tuloksin..


      • Oi kiitos, nuo on varmaan hyviä :) Nyt ei kun käytäntöön ja leipoilet lauantai-aamuna myös perheelle nimikkopiparit, lapset ainakin on innoissaan ja kyllä se ukkokin sulaa jos on omalla nimellä tehtyä piparia tarjolla :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oi kiitos, nuo on varmaan hyviä :) Nyt ei kun käytäntöön ja leipoilet lauantai-aamuna myös perheelle nimikkopiparit, lapset ainakin on innoissaan ja kyllä se ukkokin sulaa jos on omalla nimellä tehtyä piparia tarjolla :)

        No lauantai aamuna ehken, mutta jos sunnuntaina ässä keksejä...kanelikeksejä. 😋


    • Vaadimma pymppyä takaisin!

      • Olin näkevinäni hällä pympyn kuvan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olin näkevinäni hällä pympyn kuvan.

        Eikös siinä ollut nenä ja silmiä?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Eikös siinä ollut nenä ja silmiä?

        Kyllä siinä joku tuollainen 👃 oli, mutta luulin sitä fallokseksi. Silmä se on pympylläkin... Tätä asiaa pitää nyt tutkia vähän tarkemmin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kyllä siinä joku tuollainen 👃 oli, mutta luulin sitä fallokseksi. Silmä se on pympylläkin... Tätä asiaa pitää nyt tutkia vähän tarkemmin.

        Hahah, vähän ilkeetä niinko tuo ekakin viesti tässä ketjussa. Mutta sarkasmi naurattaa, en mahda mitään.. :/

        Tai sitten siinä on käynyt ajatusvirhe tms.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hahah, vähän ilkeetä niinko tuo ekakin viesti tässä ketjussa. Mutta sarkasmi naurattaa, en mahda mitään.. :/

        Tai sitten siinä on käynyt ajatusvirhe tms.

        Joo vähän kenkkuilun puolelle menee. Olen koko ajan odottanut että Pertti tulee möyhentämään minut tässä ketjussa :D. Tää on tätä palstahuumoria. Oikeesti ajattelen lämpimiä Pertistä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Joo vähän kenkkuilun puolelle menee. Olen koko ajan odottanut että Pertti tulee möyhentämään minut tässä ketjussa :D. Tää on tätä palstahuumoria. Oikeesti ajattelen lämpimiä Pertistä.

        Pertti taitaa tuon tikkujen viskelyn itsekin, ehkäpä hän ei tuosta ole moksiskaan. :)

        Huumoria olla pitää, eikä kaikesta kannata suuttua...pikku naljailu vaan piristää. ;)


    • Onse kiva jos piristäisi

      • AsianVierestä

        Sinun kuva on kyllä hieman hämärä ja katsoin et olisiko kysymys sikiön ultraäänikuvasta mutta sitten loksahti ettei taida olla:)


      • Aina yhtä kaunis valtakunta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Aina yhtä kaunis valtakunta.

        Peukku tuosta, ettei aina irvailla muille. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Peukku tuosta, ettei aina irvailla muille. :)

        Olenhan minä Pertin kiinteitä pakaroita kehunut ;)


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Aina yhtä kaunis valtakunta.

        Piti olla piristys vaihteluun kun tuntui kaikki piristävän uudella kuvalla.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Sinun kuva on kyllä hieman hämärä ja katsoin et olisiko kysymys sikiön ultraäänikuvasta mutta sitten loksahti ettei taida olla:)

        tuliko väärälle?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olenhan minä Pertin kiinteitä pakaroita kehunut ;)

        Tsih...eri asia kehua naisen nassua, kun miehen peppua. :)

        Eiku muutenkin, Valtis on monesti sanonut kokevansa itsensä ulkopuoliseksi ja siksikin kiva että kohtelet nätisti.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tsih...eri asia kehua naisen nassua, kun miehen peppua. :)

        Eiku muutenkin, Valtis on monesti sanonut kokevansa itsensä ulkopuoliseksi ja siksikin kiva että kohtelet nätisti.

        En ole ukkoseni valtikka.😕


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole ukkoseni valtikka.😕

        Rakas kumminkin. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Rakas kumminkin. :)

        Siksi uskallankin sanoa suoraan, kun Valttis on onnellisesti liitossa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Siksi uskallankin sanoa suoraan, kun Valttis on onnellisesti liitossa.

        Muuten sä oisit mennyttä miestä, etkä tietäsi kuinka päin olla ? :)

        Eihän siinä mitään pahaa ole, jos toisesta ihmisenä tykkää. Vaikka varattu olisikin, kun ei muitten suhteen väliin koeta änkeä. Maailmassa on monia miehiä ja naisia, joista voisi tykätä hullunlailla..mutta kaikkien kanssa ei vaan koskaan päädy yhteen...ja kumminkin sitten myöskään ihmisenä toisesta tykkääminen ei suinkaan meinaa mitään sen enempää, tykätäänhän me ystävistämmekin ja kavereista yleensä. :)

        Ihan siis yleinen mun mielipide vaan...tarkoita mitenkään nyt vartavasten häntä ja sinua.

        Oon vaan kiinnittänyt huomiota, että pidät hänestä ja se tuntuu kivalle.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tsih...eri asia kehua naisen nassua, kun miehen peppua. :)

        Eiku muutenkin, Valtis on monesti sanonut kokevansa itsensä ulkopuoliseksi ja siksikin kiva että kohtelet nätisti.

        Niimpä ja hänellä on valtikka hän on kuninkaani.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niimpä ja hänellä on valtikka hän on kuninkaani.

        siis ukkoseni ei pertin miten tämä tähän tuli.

        En kyllä yhtään puhu kohta enää😳


      • Päläpälä kirjoitti:

        Muuten sä oisit mennyttä miestä, etkä tietäsi kuinka päin olla ? :)

        Eihän siinä mitään pahaa ole, jos toisesta ihmisenä tykkää. Vaikka varattu olisikin, kun ei muitten suhteen väliin koeta änkeä. Maailmassa on monia miehiä ja naisia, joista voisi tykätä hullunlailla..mutta kaikkien kanssa ei vaan koskaan päädy yhteen...ja kumminkin sitten myöskään ihmisenä toisesta tykkääminen ei suinkaan meinaa mitään sen enempää, tykätäänhän me ystävistämmekin ja kavereista yleensä. :)

        Ihan siis yleinen mun mielipide vaan...tarkoita mitenkään nyt vartavasten häntä ja sinua.

        Oon vaan kiinnittänyt huomiota, että pidät hänestä ja se tuntuu kivalle.

        Ei se silläin tykkää.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Muuten sä oisit mennyttä miestä, etkä tietäsi kuinka päin olla ? :)

        Eihän siinä mitään pahaa ole, jos toisesta ihmisenä tykkää. Vaikka varattu olisikin, kun ei muitten suhteen väliin koeta änkeä. Maailmassa on monia miehiä ja naisia, joista voisi tykätä hullunlailla..mutta kaikkien kanssa ei vaan koskaan päädy yhteen...ja kumminkin sitten myöskään ihmisenä toisesta tykkääminen ei suinkaan meinaa mitään sen enempää, tykätäänhän me ystävistämmekin ja kavereista yleensä. :)

        Ihan siis yleinen mun mielipide vaan...tarkoita mitenkään nyt vartavasten häntä ja sinua.

        Oon vaan kiinnittänyt huomiota, että pidät hänestä ja se tuntuu kivalle.

        Unohditko ihan kuin hän sanoi minä olen onnellisessa parisuhteessa.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Muuten sä oisit mennyttä miestä, etkä tietäsi kuinka päin olla ? :)

        Eihän siinä mitään pahaa ole, jos toisesta ihmisenä tykkää. Vaikka varattu olisikin, kun ei muitten suhteen väliin koeta änkeä. Maailmassa on monia miehiä ja naisia, joista voisi tykätä hullunlailla..mutta kaikkien kanssa ei vaan koskaan päädy yhteen...ja kumminkin sitten myöskään ihmisenä toisesta tykkääminen ei suinkaan meinaa mitään sen enempää, tykätäänhän me ystävistämmekin ja kavereista yleensä. :)

        Ihan siis yleinen mun mielipide vaan...tarkoita mitenkään nyt vartavasten häntä ja sinua.

        Oon vaan kiinnittänyt huomiota, että pidät hänestä ja se tuntuu kivalle.

        Valttis on kiva ja kaunis, mutta en minä hänen perässään siinä mielessä ole. Hän teki heti sävelet selviksi ja siksi jutustelu on niin mutkatonta kun ei pääse väärinkäsityksiä syntymään.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Valttis on kiva ja kaunis, mutta en minä hänen perässään siinä mielessä ole. Hän teki heti sävelet selviksi ja siksi jutustelu on niin mutkatonta kun ei pääse väärinkäsityksiä syntymään.

        Niin tein heti koska se on kaikille ihmisille oikein puhua hyvin vahvasta suhteesta on erittäin vahvaksi hitsautunut palvonta molemmin puolin on päivittäistä ja tiivistä yhteiseloa.
        pusu tänä aamuna unohti kun pisti auton minulle troikkaan ja hänelle tuli kiire mutta lähetin viestin.
        https://aijaa.com/LqoRXW


      • valtakunta kirjoitti:

        Unohditko ihan kuin hän sanoi minä olen onnellisessa parisuhteessa.

        En unohtanut. ☺️


    • Mulla on taas maestron kuva! Eli tuon päliksen laittama palstajeesus Dissi kuva kruunuineen.

      Palstajeesus ei ehkä näy tuossa kuvassa ylhäällä? 🤔

    • Nythän minulla vasta välähti, että nimimerkistäni ja kuvasta saa sellaisen vaikutelman että olen joku Vihreiden kannattaja. Fuuuck.

      • En kyllä näe yhteyttä


      • tai.punertaa

        Mikset voi vaikka sinertää?


      • Meinasin siitä jo kerran kysyä..👻


      • tai.punertaa kirjoitti:

        Mikset voi vaikka sinertää?

        Tai persustaa,,pympystää..😝


    • peppis.zombina

      mutta kun tehdäkseen profiilin nykyään täytyy antaa se hiton puhelinnumero aaargh mä en vieläkään saa uutta profiilia >:/

      • Miksi et? Eikö sulla ole liittymää?


      • peppis.zombina
        Vihertäjä kirjoitti:

        Miksi et? Eikö sulla ole liittymää?

        on mutta en varmana anna puhelinnumeroa noille!:D täytyy hankkia se prepaid blääh


      • peppis.zombina kirjoitti:

        on mutta en varmana anna puhelinnumeroa noille!:D täytyy hankkia se prepaid blääh

        Mitä ne sillä tekisivät? Ainakaan vielä ei ole tullut soittoja puhelinmyyjiltä.


      • peppis.zombina
        Vihertäjä kirjoitti:

        Mitä ne sillä tekisivät? Ainakaan vielä ei ole tullut soittoja puhelinmyyjiltä.

        nykyään pitää antaa puhelinnumero..mun on salainen enkä muutenkaan jakele sitä ihan missä vaan varsinkaan millekkään forumille että no thanks..täytyy venata sitä prepaidia,piti hankkia se muutenkin:)
        mua aikoinaan yritti tele.finland kusettaa,sain niitä kusetus tekstareita,kun luet maksat monia kymppejä..yhtäkään en avannut mutta tele laskutti parisen hunttia.jouduin maksamaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe