Mistä löydätte naisen?

Kaikysyäsaa--

Niin mistä te sen naisen löydätte vai oletteko naisettomia loppuikänne?

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaippa se jostain tulee vastaan sitten aikanaan. Joko se hiipii pikkuhiljaa tai iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Harrastuskurssilta, kadulla vastaan koiran kanssa, kaupassa, luontoraitilta, internetin syövereistä, mistä sitä koskaan tietää. Aika sen näyttää. Tosin, olen huono lukemaan signaaleja, hyvä olisi jos semmoinen iso valokyltti nuolella osoittaisi ison tekstin kanssa. :D

• jalkasienionvaarallinen

Filippiineillä ja Thaimaassa riittää naisia, sieltä haen sitten joskus....😊🤗

• Kaisanoasaa

Naisia tulee vastaan joka päivä mutta eivät ne minua halua. Olen niin ruma että ei ole mahdollista saada naista.

• En usko sinua.

• Se on niin, että kukaan ei löydä enää ketään. Mies tai nainen mummo tai pappa.

Ei vaan ehdi.

• Hali sulle, olit eilen laittanut mulle halin. Se lämmitti mieltä, kiitos.😊

• ajattelinvaan

Jätin katiskan tonne mereen, käyn katsomassa huomenna onko siellä nainen.

• Huomenna siellä on merenneito!😄

• harrastusseonsekin

Naiset svaippailee komeita jännämiehiä ajankulukseen, niin elävässä elämässä ei rumalla miehellä ole mahdollisuuksia päästä edes sylkykupiksi. Täydellinen ignoraus vain. No voihan sitä ruveta vaikka käpyjä keräilemään.

• Peilistä, wau on magee.😘

• jokumies83

Hyvä kysymys, sopivaa naista ei tunnu löytyvän paljon mistään. Itse kun olen erilainen kuin muut miehet noin yleensä niin sopivan erilaista naista ei vaan näy olevan..

• Tämä-selvä

Naisia saa vain olemalla komea. Onhan se nähty monesti millaisia ääliöitä naiset panee.

• viinamies

Naisia voi tavata kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa. Yökerhossa naiset ovat avoimia tutustumisille ja kun bailaustaidot ovat kunnossa, suhteita syntyy.

Raitis mies elää haavemaailmoissa joissa naisia voisi tavata ilman että juo viinaa. Mutta lopulta hän jää yksin.

• N.76

Mitäs jos laskisit rimaa voisi nainen löytyä usein sohvaperuna haluaa missin.

• En tiedä kans mistä sais naisen, ku on niin erilainen ja outo kuin muut miehet, ja lisäks työtön, en sanoisi rumaksi itteeni, mutta olisi kiva löytää nainen.

• sitäodotellessa

Robotiikka ja tekäly kehittyy ja 20 vuoden päästä minulla on oma Alita BedAngel

• Sinkkumies-

Tinderistä löytää naisia. mut vain jos olet hyvännäköinen ja pitkä mies. Alle 170 cm mies ei naisille kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11805
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7511
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      82
      3949
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      106
      3839
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      44
      3462
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3237
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      52
      3232
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3098
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2033
    10. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      36
      1970
    Aihe