Niin mistä te sen naisen löydätte vai oletteko naisettomia loppuikänne?
Mistä löydätte naisen?
17
<50
Vastaukset
Kaippa se jostain tulee vastaan sitten aikanaan. Joko se hiipii pikkuhiljaa tai iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Harrastuskurssilta, kadulla vastaan koiran kanssa, kaupassa, luontoraitilta, internetin syövereistä, mistä sitä koskaan tietää. Aika sen näyttää. Tosin, olen huono lukemaan signaaleja, hyvä olisi jos semmoinen iso valokyltti nuolella osoittaisi ison tekstin kanssa. :D
- jalkasienionvaarallinen
Filippiineillä ja Thaimaassa riittää naisia, sieltä haen sitten joskus....😊🤗
- Kaisanoasaa
Naisia tulee vastaan joka päivä mutta eivät ne minua halua. Olen niin ruma että ei ole mahdollista saada naista.
Se on niin, että kukaan ei löydä enää ketään. Mies tai nainen mummo tai pappa.
Ei vaan ehdi.- ajattelinvaan
Jätin katiskan tonne mereen, käyn katsomassa huomenna onko siellä nainen.
- harrastusseonsekin
Naiset svaippailee komeita jännämiehiä ajankulukseen, niin elävässä elämässä ei rumalla miehellä ole mahdollisuuksia päästä edes sylkykupiksi. Täydellinen ignoraus vain. No voihan sitä ruveta vaikka käpyjä keräilemään.
Peilistä, wau on magee.😘
- jokumies83
Hyvä kysymys, sopivaa naista ei tunnu löytyvän paljon mistään. Itse kun olen erilainen kuin muut miehet noin yleensä niin sopivan erilaista naista ei vaan näy olevan..
- Tämä-selvä
Naisia saa vain olemalla komea. Onhan se nähty monesti millaisia ääliöitä naiset panee.
- viinamies
Naisia voi tavata kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa. Yökerhossa naiset ovat avoimia tutustumisille ja kun bailaustaidot ovat kunnossa, suhteita syntyy.
Raitis mies elää haavemaailmoissa joissa naisia voisi tavata ilman että juo viinaa. Mutta lopulta hän jää yksin. - N.76
Mitäs jos laskisit rimaa voisi nainen löytyä usein sohvaperuna haluaa missin.
En tiedä kans mistä sais naisen, ku on niin erilainen ja outo kuin muut miehet, ja lisäks työtön, en sanoisi rumaksi itteeni, mutta olisi kiva löytää nainen.
- sitäodotellessa
Robotiikka ja tekäly kehittyy ja 20 vuoden päästä minulla on oma Alita BedAngel
- Sinkkumies-
Tinderistä löytää naisia. mut vain jos olet hyvännäköinen ja pitkä mies. Alle 170 cm mies ei naisille kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934