Naisen iskemiseen ei ole oikeaa tapaa

Semmostase

Pitää tutustua naisiin, naiset on erilaisia ja tykkäävät erilaisista miehistä. Pitää siis tutustua moniin naisiin, pitää tunnustella ja kysellä naisilta mistä ne pitää millainen mies on mielenkiintoinen ja sitten kun löydät naisen joka on mieleesi ja teillä yhteistä jotain kuten elämän suunta haluatte samaa sitten vikittelette naisia yötä päivää pyydätte treffeille ja kerrotte että haluatte elää sen naisen kanssa.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

      Tärkeintä naisten iskemisessä on se että juo viinaa ja käy yökerhossa. Kun on humalassa yökerhossa, voi jutella monien naisten kanssa ja naiset ovat avoimia juttelemaan yökerhossa humalaisen miehen kanssa. Selvinpäin ja arkielämässä eivät naiset halua miehiin tutustua.

      • RaitisMies

        Ethän sä muista mitään yhdestäkään naisesta, kun sä juot sitä viinaa, joka vie sun muistin.
        Viinamiehethän seuraavana aamuna aina sanovat, että edellisestä illasta en muista sitten yhtään mitään eli viinaa juomalla ei suhteita luoda, kun ei muisteta edes kumppania, jonka kanssa on oltu ja mistä on juteltu.
        Raitis mies muistaa hyvin tapaamansa naiset ja naiset arvostaa raitista miestä, koska ilman viinaa naista lähestyminen vaatii rohkeutta, jota viinamiehillä ei ole.
        Viinamies on nyt väärässä, koska naiset haluavat nykyään tutustua selväpäisiin miehiin.
        Viinamies elää jossakkin 1970 luvun lavatanssikulttuurissa, jossa käytiin ottamassa huikat pusikossa, että uskallettiin lähestyä naista, muuten olisi mennyt pupu pöksyyn viinamiehellä.


    • Miten olisin hullu erakko, jos ottaisin naisen tähän pyörimään. Ei tule kauppoja.

      • Hullu erakko, miksi?


      • valtakunta kirjoitti:

        Hullu erakko, miksi?

        Puolivitsillä heitin. Syntymähulluus vaivaa, eli olen sellainen persoonallinen tyypi. Aspergerin vikaa, siksi viihdyn yksin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Puolivitsillä heitin. Syntymähulluus vaivaa, eli olen sellainen persoonallinen tyypi. Aspergerin vikaa, siksi viihdyn yksin.

        mutta kuitenkin olet täällä. Uskon kuitenkin johtuvan samasta ilmiöstä, jos olisi lapsuus turvallista ja olla hyvä ihmisten lähellä sitä kaipaa aikuisenakin.

        Mutta jos ei ole sitä lapsena turvallista ja kaikki ongelmia tulee, ei sitä kaipaa aikuisena.

        Onko sinulla Aspergerin todettu?


      • valtakunta kirjoitti:

        mutta kuitenkin olet täällä. Uskon kuitenkin johtuvan samasta ilmiöstä, jos olisi lapsuus turvallista ja olla hyvä ihmisten lähellä sitä kaipaa aikuisenakin.

        Mutta jos ei ole sitä lapsena turvallista ja kaikki ongelmia tulee, ei sitä kaipaa aikuisena.

        Onko sinulla Aspergerin todettu?

        Tutkimukset menossa, mutta siihen vahvasti viitteitä. Kyllä minä ihmisten kanssa viihdyn, mutta omilla ehdoillani. Yleensä nökötän istua muiden parissa omissa ajatuksissani. Olen siitä onnekas että minulla on elämässäni paljon ihmisiä, jotka hyväksyvät minut omine pienine outouksineni.

        Netissä on kiva höpötellä, sillä vuorovaikutus tuntuu samalta kuin miltä päässäni tuntuu. En osaa selittää sitä paremminkaan. Siitä puuttuu fyysinen ulottuvuus mikä tuntuu rauhoittavalta. Ei tarvitse yrittää lukea eleitä ja ilmeitä, jotka ovat ihan hepreaa minulle.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tutkimukset menossa, mutta siihen vahvasti viitteitä. Kyllä minä ihmisten kanssa viihdyn, mutta omilla ehdoillani. Yleensä nökötän istua muiden parissa omissa ajatuksissani. Olen siitä onnekas että minulla on elämässäni paljon ihmisiä, jotka hyväksyvät minut omine pienine outouksineni.

        Netissä on kiva höpötellä, sillä vuorovaikutus tuntuu samalta kuin miltä päässäni tuntuu. En osaa selittää sitä paremminkaan. Siitä puuttuu fyysinen ulottuvuus mikä tuntuu rauhoittavalta. Ei tarvitse yrittää lukea eleitä ja ilmeitä, jotka ovat ihan hepreaa minulle.

        Noh minulla kävi kerran niin kun katsoin ohjelmaan hyvin keskistenyystu ja tuli pikkusisaren ja sit sisaren tyttö niin lähtivät hiljainen äänin pois.

        Olin heidän mukaan suuttuneen näköinen kun lähdin soittaan mikä tuli.

        Ei ne ilmeet kaikilla ole sitä mitä tarkoitetaan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tutkimukset menossa, mutta siihen vahvasti viitteitä. Kyllä minä ihmisten kanssa viihdyn, mutta omilla ehdoillani. Yleensä nökötän istua muiden parissa omissa ajatuksissani. Olen siitä onnekas että minulla on elämässäni paljon ihmisiä, jotka hyväksyvät minut omine pienine outouksineni.

        Netissä on kiva höpötellä, sillä vuorovaikutus tuntuu samalta kuin miltä päässäni tuntuu. En osaa selittää sitä paremminkaan. Siitä puuttuu fyysinen ulottuvuus mikä tuntuu rauhoittavalta. Ei tarvitse yrittää lukea eleitä ja ilmeitä, jotka ovat ihan hepreaa minulle.

        Mikäs, hyvin sulla täällä juttu lentää. Jos tämä on se rauhoittava ja mukava väylä olla ihmisten kanssa tekemisissä, niin miksei. Minäkin tykkään ihmisistä ja ihmisten ilmeistäkin kyllä...olen kova seuraamaan ihmisiä silleen salaa. Huomaamatta. Toinen ihminen on mielenkiintoinen tarkkailtava...

        Mutta joskus antennit ylhäällä oleminen vaan uuvuttaa liikaa. On mukavampaa olla omissa oloissaan ja katsella kauempaa. Olematta aina edes tavoitettavissa. Tietyllä tapaa kun on kaikki aistit avoinnakin ja aistii kaikenlaista ympäriltään, se rasittaa kauheesti...

        Ristiriitainen tilanne, tykkää ja ei tykkää.. :)

        Tykkää omilla ehdoillaan pruukaa olla aika yleistä nykyään...ihmiset ei jaksa enää miellyttää kaikkia muita.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mikäs, hyvin sulla täällä juttu lentää. Jos tämä on se rauhoittava ja mukava väylä olla ihmisten kanssa tekemisissä, niin miksei. Minäkin tykkään ihmisistä ja ihmisten ilmeistäkin kyllä...olen kova seuraamaan ihmisiä silleen salaa. Huomaamatta. Toinen ihminen on mielenkiintoinen tarkkailtava...

        Mutta joskus antennit ylhäällä oleminen vaan uuvuttaa liikaa. On mukavampaa olla omissa oloissaan ja katsella kauempaa. Olematta aina edes tavoitettavissa. Tietyllä tapaa kun on kaikki aistit avoinnakin ja aistii kaikenlaista ympäriltään, se rasittaa kauheesti...

        Ristiriitainen tilanne, tykkää ja ei tykkää.. :)

        Tykkää omilla ehdoillaan pruukaa olla aika yleistä nykyään...ihmiset ei jaksa enää miellyttää kaikkia muita.

        Toisaalta olen kyllä keskustelutaitoinen livenäkin, mutta sitten vastapainoksi kaipaan omaa rauhaa. Just tuo sisäinen ristiriita. Kaipaa muita ihmisiä, mutta sitten ei kuitenkaan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Toisaalta olen kyllä keskustelutaitoinen livenäkin, mutta sitten vastapainoksi kaipaan omaa rauhaa. Just tuo sisäinen ristiriita. Kaipaa muita ihmisiä, mutta sitten ei kuitenkaan.

        Tuttua huttua.😊


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh minulla kävi kerran niin kun katsoin ohjelmaan hyvin keskistenyystu ja tuli pikkusisaren ja sit sisaren tyttö niin lähtivät hiljainen äänin pois.

        Olin heidän mukaan suuttuneen näköinen kun lähdin soittaan mikä tuli.

        Ei ne ilmeet kaikilla ole sitä mitä tarkoitetaan.

        Hyvä etteivät myyneet sulle mitään kun olit muissa maailmoissa. :)

        Eräs seurustelukumppani tilasi joskus mausteita ja kysyi haluanko minä tilata samalla myös jotain. Luin sillä hetkellä V8 magazine lehteä joka oli juuri kolahtanut postiluukusta ja tottakai keskityin siihen täysillä joten en tajunnut mitä kysyi, myöntelin vaan.
        Huomasi etten kuunnellut ollenkaan kun vastasin jees kaikkeen joten tuli sitten ostettua 2 kg inkiväärijauhetta, siitä riitti iloa moneksi vuodeksi. Onneksi ei ollut sahramia.


      • Jiimen kirjoitti:

        Hyvä etteivät myyneet sulle mitään kun olit muissa maailmoissa. :)

        Eräs seurustelukumppani tilasi joskus mausteita ja kysyi haluanko minä tilata samalla myös jotain. Luin sillä hetkellä V8 magazine lehteä joka oli juuri kolahtanut postiluukusta ja tottakai keskityin siihen täysillä joten en tajunnut mitä kysyi, myöntelin vaan.
        Huomasi etten kuunnellut ollenkaan kun vastasin jees kaikkeen joten tuli sitten ostettua 2 kg inkiväärijauhetta, siitä riitti iloa moneksi vuodeksi. Onneksi ei ollut sahramia.

        Voi kamaluus🤣
        Harvemmin myydään, en kyllä puhelin tarjouksiin ole tarttunut jos jostain kiinnostun pyydän ihan erikseen sähköpostiin,että voi vertailla muihin.


      • Jiimen kirjoitti:

        Hyvä etteivät myyneet sulle mitään kun olit muissa maailmoissa. :)

        Eräs seurustelukumppani tilasi joskus mausteita ja kysyi haluanko minä tilata samalla myös jotain. Luin sillä hetkellä V8 magazine lehteä joka oli juuri kolahtanut postiluukusta ja tottakai keskityin siihen täysillä joten en tajunnut mitä kysyi, myöntelin vaan.
        Huomasi etten kuunnellut ollenkaan kun vastasin jees kaikkeen joten tuli sitten ostettua 2 kg inkiväärijauhetta, siitä riitti iloa moneksi vuodeksi. Onneksi ei ollut sahramia.

        Jiimen... Jotenkin soittaa kelloja, mutten saa kiinni kuka olet.


    • Viinamies

      Viinamies muistaa kaikki naiset. Viinamiehellä on ystävä naisia jotka tapasi 25 vuotta sitten kun ekan kerran juotiin viinaa teininä. naisten kanssa ystävyys kestää koko elämän.

      • Elä höpise naisiin voi tutustua juomattakin kyllä minä olen ollut juomatta baarissa ja juttelua silti nousee esiin ehkä miehet rohkeammin minuakin kohtaan käyttäytyneet viimeksi kehuttiin kauniiksi mutta siitä on vuosia sit.

        Luulen kuitenkin ongelma on siinä kun alkoholia siellä myydään mutta sain minä limuakin kun pyysin oli kuskina masu pystyssä.


      • jos Olisin ollut vain seuraa vaille olisin päätynyt limuLinjalle tuon kokemuksen jälkeen on hyvin söpöä kun kehuttiin.
        Minusta hassuinta tässä on se kun pitäisi katsoa asioita siltä linjalta jos et juo ja etsit naisen voi olla pysyvämpi linjaus.

        Harmi kun siellä etsitään pelkkiä helppoja kaaatojakin mutta eipä kaadu kun jättää juomatta.


      • viinamies

        Vain viinaa juomalla voi tavata naisia. Eiköhän nuo sinunkin baarissa tapaamasi miehet olleet meitä viinamiehiä.

        Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä tapaa naisia.


      • viinamies kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla voi tavata naisia. Eiköhän nuo sinunkin baarissa tapaamasi miehet olleet meitä viinamiehiä.

        Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä tapaa naisia.

        Ei se johdu viinasta vaan paikasta missä haetaan seuraa.
        Kokeile olla ilman viinaa voi vähän paremmin keskittyä pitkäaikaisen kumppanin haluun vain oletko vain hakemassa kaatoa?


      • viinamies kirjoitti:

        Vain viinaa juomalla voi tavata naisia. Eiköhän nuo sinunkin baarissa tapaamasi miehet olleet meitä viinamiehiä.

        Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä tapaa naisia.

        Haluu on hakuun


      • viinamies
        valtakunta kirjoitti:

        Ei se johdu viinasta vaan paikasta missä haetaan seuraa.
        Kokeile olla ilman viinaa voi vähän paremmin keskittyä pitkäaikaisen kumppanin haluun vain oletko vain hakemassa kaatoa?

        Jos haluaa tavata naisia pitää lähteä yökerhoon juomaan viinaa. Suhteet syntyvät paikoissa missä juodaan viinaa.

        Viinamies osaa bailata luontevasti yökerhossa koska juo viinaa ja bailaustaidot ovat kunnossa.

        Raitis mies ei yökerhoissa käy, ja vaikka kävisikin ei siellä naisia tapaa koska ei juo viinaa.


      • viinamies kirjoitti:

        Jos haluaa tavata naisia pitää lähteä yökerhoon juomaan viinaa. Suhteet syntyvät paikoissa missä juodaan viinaa.

        Viinamies osaa bailata luontevasti yökerhossa koska juo viinaa ja bailaustaidot ovat kunnossa.

        Raitis mies ei yökerhoissa käy, ja vaikka kävisikin ei siellä naisia tapaa koska ei juo viinaa.

        Ei siinä viinaa tarvi, toisin sanottuna juomaan limpsaa yökerhoon.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei siinä viinaa tarvi, toisin sanottuna juomaan limpsaa yökerhoon.

        Viinamies on niin jääräpää, ettei se meinaa uskoa mitään...


    • potkija

      Ainut tapa iskeä nainen on nyrkillä.

    • Viinamies

      Suomalainen mies ei tutustu naisiin selvinpäin. Ulkomailla se ehkä onnistuu mutta suomessa naiset on niin tylyjä että ensin pitää juoda viinaa että saa hyväksyntää naisilta. Selvinpäin naiset ei halua jutella miehille. Menkää vaikka ulos kokeilee, siellä on varmaan sinkkunaisia joten menkää vaikka sanomaan päivää kaupassa naiselle ja sitten pyydätte treffeille. Jos onnistutte saamaan naisen niin lopetan heti viinamieshöpinät.

      • Kokeile ilman ensin alkoholia. Ei naiset katso mitä siinä kupissa on.😁


      • Viinamies

        Sinäkin sait miehen viinaa juomalla. Ei naiset uskalla miestä lähestyä selvänä.


      • Viinamies kirjoitti:

        Sinäkin sait miehen viinaa juomalla. Ei naiset uskalla miestä lähestyä selvänä.

        Noh mutta kyllä on naisia jotka juomatta lähestyy.


    • helmiä_sioille

      Heh... Ei missään nimessä kannata kysellä minkälainen mies on nais(t)en mielestä mielenkiintoinen. Kannattaa vaan olla mielenkiintoinen... :D

      • Viinamies

        Olet täällä sinkkupalstalla joten et ole mielenkiintoinen. Kannattaa siis juoda viinaa jotta muut huomaavat sinut.


      • helmiä_sioille
        Viinamies kirjoitti:

        Olet täällä sinkkupalstalla joten et ole mielenkiintoinen. Kannattaa siis juoda viinaa jotta muut huomaavat sinut.

        Heh... Mä oon mielenkiintoisempi kuin te kaikki muut yhteensä... :D

        Ja pahinta on se, et mä itsekin tiedän sen...


    • Viinamies

      Oikea tapa on juoda viinaa yökerhossa ja lähestyä naisia. Raitismies jää yksin.

    • Mies41-

      Iskin kerran naisen bussissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe