Missä asennossa makaatte eniten?

Minä ehkä kyljelläni. Selälläni selvästi vähiten

96

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasen kylki, joskus oikea, harvoin selällään, vatsallaan ainoastaan naisen päällä.

      • Minä vatsallaan muutenkin kuin naisen päällä


      • Eikö siinä mene niskat kipeeksi?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Eikö siinä mene niskat kipeeksi?

        Ei mulla ainakaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minä vatsallaan muutenkin kuin naisen päällä

        Missä sä pidät sitten tyynyä?

        Vasen kylki tai selälleen. #ainoa oikea tapa.


      • Naisen on saatava nukkua ilman miehen painoa. Pois päältä


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Naisen on saatava nukkua ilman miehen painoa. Pois päältä

        Mutkun siinä on paras pehmonen paikka 😪


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Naisen on saatava nukkua ilman miehen painoa. Pois päältä

        Täällä on nyt kaksi häiritsevän samanväristä profiilikuvaa...menee sekasin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mutkun siinä on paras pehmonen paikka 😪

        Jotkut siis oikeesti pitää naisia patjoina.. 😳


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täällä on nyt kaksi häiritsevän samanväristä profiilikuvaa...menee sekasin.

        Siinäpähän raavit.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täällä on nyt kaksi häiritsevän samanväristä profiilikuvaa...menee sekasin.

        Minua häiritsee kans. Tehnyt tahalteen.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Siinäpähän raavit.

        Vaihda kuvasi ja patjasi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Siinäpähän raavit.

        Raavin? Onko nää jotain pika-arpoja? Mitä voi voittaa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minua häiritsee kans. Tehnyt tahalteen.

        Olin jo löytänyt pari oikein kivaa vaihtoehtoa, mutta nyt tästä tuli periaatekysymys. Minuahan ei akat pompottele.

        Naisen logiikka: Parrua voi tunkea pönttöuuniin, niin selkeä yhteys!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Missä sä pidät sitten tyynyä?

        Vasen kylki tai selälleen. #ainoa oikea tapa.

        Yleensä pään alla


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olin jo löytänyt pari oikein kivaa vaihtoehtoa, mutta nyt tästä tuli periaatekysymys. Minuahan ei akat pompottele.

        Naisen logiikka: Parrua voi tunkea pönttöuuniin, niin selkeä yhteys!

        Minä määrän että et saa vaihtaa kuvaasi ja sinähän tottelet kuten kiltin pojan kuuluukin!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Minä määrän että et saa vaihtaa kuvaasi ja sinähän tottelet kuten kiltin pojan kuuluukin!

        Kuva on ja pysyy >_<


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kuva on ja pysyy >_<

        Hyvä poika - kiltti ja kuulliainen pikku piltti..😌

        🐒💨


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hyvä poika - kiltti ja kuulliainen pikku piltti..😌

        🐒💨

        (o)(o) 🤗


      • Vihertäjä kirjoitti:

        (o)(o) 🤗

        Sekin on mukavaa ku nimeäs myöten kannatat Vihreitä, näin vaalien alla.

        Persuilla on sinikeltainen logo, eli ruotsin lipun värit.. Tosin sinisestä ja keltaisesta tulee vihreää..

        👋😌


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sekin on mukavaa ku nimeäs myöten kannatat Vihreitä, näin vaalien alla.

        Persuilla on sinikeltainen logo, eli ruotsin lipun värit.. Tosin sinisestä ja keltaisesta tulee vihreää..

        👋😌

        Tätäkö se Hauhaun ilkeily on? Aika suloista.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sekin on mukavaa ku nimeäs myöten kannatat Vihreitä, näin vaalien alla.

        Persuilla on sinikeltainen logo, eli ruotsin lipun värit.. Tosin sinisestä ja keltaisesta tulee vihreää..

        👋😌

        PS. En halua riidellä. Vaihdan avatarin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        PS. En halua riidellä. Vaihdan avatarin.

        Tsihhihii...

        Tässä nyt mitään riidellä..


      • Tadaa :D


    • minuntapani

      Kyljellään ja lähes aina vasemmalla kyljellä.

      • Minä ehkä vähän enemmän oikealla


      • Hansu42
        pujotteIija kirjoitti:

        Minä ehkä vähän enemmän oikealla

        Oikea kylki mullakin.Joku väitti että oikeakätiset nukkuu vasemmalla kyljellä ja vasenkätiset oikealla.


      • Hansu42 kirjoitti:

        Oikea kylki mullakin.Joku väitti että oikeakätiset nukkuu vasemmalla kyljellä ja vasenkätiset oikealla.

        Hyvinkin mahdollista, ei kylläkään minuun päde


    • Aina selällään.

      • Jossain oli että selällään makuu on luonnollisin asento, ei vaan mulle sovi


      • Missä pymppy?!


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jossain oli että selällään makuu on luonnollisin asento, ei vaan mulle sovi

        Miksi? Ei sovi?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi? Ei sovi?

        Ei oikeen saa nukuttua, selällään


      • Minä kuorsaan selällään kun moottorisaha.


    • Tulee aloitettua selällään ja sitten oikealla kyljellä eniten. Aika usein vaihtuu tuo asento sitten kyljeltä toiselle yön aikana.

      • Vaihtelua mullakin


    • SL16

      Naiset makaavat eniten selällään, suorastaan heittäytyvät selälleen, jalat levälleen.

      • Hyvä asento pitkän päivän jälkeen.


      • Lonkanojentajat...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lonkanojentajat...

        Eli vetää lonkkaa..


    • Kylki.
      Vasen kylki on kuulemma vauvalle hyväksi tässä sitä pyöri viime yönä kyljesltä kyljelleen kun alkanut jalat puuttumaan kun paino on jalan päällä.
      Inhoan tätä raskautta.

      • Monesko laps tulossa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Monesko laps tulossa?

        Noh seitsemäs se on jo, ja loppu vaihe menossa.


      • nkjhvb
        valtakunta kirjoitti:

        Noh seitsemäs se on jo, ja loppu vaihe menossa.

        Minkä ikäinen se kuudes on nyt?


      • nkjhvb kirjoitti:

        Minkä ikäinen se kuudes on nyt?

        1v tyttö.


    • Selällään tai pylly pystyssä :D

      • Lisäksi nostan kädet pään yli.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lisäksi nostan kädet pään yli.

        Ai sullaon sama juttu..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai sullaon sama juttu..

        Eikö olekin kokonaisvaltainen rentoutus silloin. Hartiat rentoutuu pinteistä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikö olekin kokonaisvaltainen rentoutus silloin. Hartiat rentoutuu pinteistä.

        Mä menen aina nukkumaan kyljelleni, mutta useimmiten herään selälleni..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä menen aina nukkumaan kyljelleni, mutta useimmiten herään selälleni..

        Niin, modifiointia tapahtuu. Täällä alkaa siitä kädet ylös selälleen-puolesta, ja sitten se on aamulla niin, että tyyny masun alla, kädet ylhäällä, pylly pystyssä.

        Ihminen on sopeutuvainen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin, modifiointia tapahtuu. Täällä alkaa siitä kädet ylös selälleen-puolesta, ja sitten se on aamulla niin, että tyyny masun alla, kädet ylhäällä, pylly pystyssä.

        Ihminen on sopeutuvainen.

        Oikeestiko...🤣

        Se on sitten semmonen musliimien rukousasento mihin päädyt..siitä on hyvä kierähtää ylös kahvin keittoon..


      • Väkisinkin tulee mieleen jotain mielikuvia


      • sitten.ei.yhtään.nukuta
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Lisäksi nostan kädet pään yli.

        Kädet käsiraudoilla tai narulla sängynpäädyssä sitä tarkoitit kai. Paras nukkuma-asento naiselle on kyllä pylly pystyssä. Tyyny tai pari vatsan alla.


    • On sanottu, että kun nukkuu selällään, ei tule ryppyjä.

      • Mulle ei oo tullut muissakaan asennoissa


    • Kyljellään tai selällään ja selällään nukkuessa on kädet ylhäällä.

    • En nyt tiedä eniten, kun en ole huomioimassa silloin kun nukun. Mutta nukkumaan käydessä aluksi olen selälläni jonkin aikaa.
      Selällään olo kuitenkin käy jossain vaiheessa polviini, joten valtaosan kerrroista kun nukahdan olen vatsallani. Ja noin muutenkin vatsallani olo on yleensä miellyttävin asento.

      • Tarvitset ombracio-tyynyn :)


      • Minäkin voin olla aluksi selälläni, siinä tulee vaan mietiskeltyä asioita, uni ei tule


    • Ja mitäs se sitten kertoo...

      "1. Sikiöasento
      Sikiöasento on tavallisin uniasento. Tutkimuksessa 41 prosenttia vastaajista nimesi sen suosikikseen. Asentoa suosivat varsinkin naiset. Sikiöasennossa mieluiten nukkuvat voivat vaikuttaa ulkoa kovilta, mutta sydämeltään he ovat tunteellisia ja pehmeitä. Ensivaikutelma voi olla ujo, mutta he lämpenevät nopeasti.

      2. Tukki
      15 prosenttia vastaajista nukkui mieluiten kyljellään kädet suorana kylkiä vasten. Näitä henkilöitä kuvaillaan seurallisiksi ja ryhmässä viihtyviksi. He luottavat helposti vieraisiin, ja siksi joutuvat myös helposti huijatuiksi.

      3. Anova asento
      13 prosenttia nukkui kyljellään molemmat kädet vartalon edessä. Heitä pidetään avoimina, mutta myös epäluuloisin ja kyynisinä. Heidän on aluksi vaikea tehdä päätöksiä, mutta he eivät muuta mieltään kun ovat viimein tulleet johonkin tulokseen.

      4. Sotilaallisen suora
      Kahdeksan prosenttia vastaajista nukkui mieluiten selällään kädet sivuilla. Sotilaallisessa asennossa nukkuvat ovat yleensä rauhallisia ja varautuneita. He eivät tee suurta numeroa itsestään, mutta vaativat samalla itseltään paljon.

      5. Vapaa pudotus
      Seitsemän prosenttia nukkui vatsallaan kädet tyynyn ympärillä poski tyynyä vasten. Näin nukkuvia pidetään seurallisina ja reippaina, mutta heillä on myös taipumusta hermostuneisuuteen ja herkkänahkaisuuteen. He eivät pidä kritiikistä tai ääritilanteista.

      6. Meritähti
      Viisi prosenttia nukkuu mieluiten selällään kädet ylhäälle tyynyn molemmin puolin nostettuna. He eivät halua olla huomion keskipisteenä, mutta kuuntelevat mielellään toisia ja auttavat tarvittaessa. Sen vuoksi näillä ihmisillä on paljon ystäviä."

      https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014112818875083

    • peppis.zombina

      persus pystyssä ranka vinossa naama näppiksellä,taitaa olla mun yleisin torkahdus asento:D

      • Tapahtuuko tuo tuolilla, vai missä?


      • peppis.zombina
        pujotteIija kirjoitti:

        Tapahtuuko tuo tuolilla, vai missä?

        sohvalla,mun sänky lol mulla on yleensä toi läppäri tässä nenän edessä ja mahallaan makoilen,varmaan lämmin ilma ja hyrinä mikä laitteesta tulee niin usein nukahdan tossa asennossa ^-^


      • peppis.zombina kirjoitti:

        sohvalla,mun sänky lol mulla on yleensä toi läppäri tässä nenän edessä ja mahallaan makoilen,varmaan lämmin ilma ja hyrinä mikä laitteesta tulee niin usein nukahdan tossa asennossa ^-^

        Peppuhan siinä korostuu mukavasti, mahallaan makoilussa. Olen huomioinut naisten ampumahiihdossa, makuuasento ammunnassa


      • peppis.zombina
        pujotteIija kirjoitti:

        Peppuhan siinä korostuu mukavasti, mahallaan makoilussa. Olen huomioinut naisten ampumahiihdossa, makuuasento ammunnassa

        niimpä muuten korostuu:D kun sä näpyttelet koneella niin kuitenkin pidät yläkroppaa ylhäällä,tulee tietynlainen jooga asento,selkä kourussa peba piukeena:D


      • peppis.zombina kirjoitti:

        niimpä muuten korostuu:D kun sä näpyttelet koneella niin kuitenkin pidät yläkroppaa ylhäällä,tulee tietynlainen jooga asento,selkä kourussa peba piukeena:D

        Siinä ois luomutyynyllä mukava lepuuttaa päätä :D


    • Pyörivänukkuja

      Oikealla enemmän, vasemmalla ollessa muutaman kerran alkanut rintaa pistämään niin todennut et oikea parempi mulle. Selällään harvemmin, mut välillä kyl.

      • Hyvä tietysti että pistäminen loppuu asennon vaihdolla


      • Pyörivänukkuja
        pujotteIija kirjoitti:

        Hyvä tietysti että pistäminen loppuu asennon vaihdolla

        Ei heti, mut hetken kuluttua. Tämän todennut useamman kertaa, muttei aina.


    • Oikealla kyljelläni yleensä nukahdan ja kierin ja pyörin millon mitenkin. Monesti kumminkin herään selälläni tai vattallani. :)

    • Oikealla kyljelläni yleensä nukahdan ja kierin ja pyörin millon mitenkin. Monesti kumminkin herään selälläni tai vattallani. :)

      • Tuplat tuli. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuplat tuli. :D

        Alkaa olla jo tuplia ikävä, siis rintoja, naisen :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Alkaa olla jo tuplia ikävä, siis rintoja, naisen :D

        Eikä..😬


      • Minä nukun jommallakummalla kyljelläni, mutta netissä surffaan selälläni kirjoittaen jommalla kummalla läppärilläni maaten selkä sängyn patjaa vasten. Eli yöllä makaan kyljelläni ja päivällä täällä kirjoitellessani olen sängyssä selällään.

        Mitenkä viikko meni? Aiemmin en oikein kerinnyt nettiin, kun oli kaveri käymässä ja sauna. Sitten piti asioita parin naistutun kanssa. Lisäksi vaihdoin junalla kaupunkia päivän aikana. Viikonloppuna ei ole sinulla töitä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä nukun jommallakummalla kyljelläni, mutta netissä surffaan selälläni kirjoittaen jommalla kummalla läppärilläni maaten selkä sängyn patjaa vasten. Eli yöllä makaan kyljelläni ja päivällä täällä kirjoitellessani olen sängyssä selällään.

        Mitenkä viikko meni? Aiemmin en oikein kerinnyt nettiin, kun oli kaveri käymässä ja sauna. Sitten piti asioita parin naistutun kanssa. Lisäksi vaihdoin junalla kaupunkia päivän aikana. Viikonloppuna ei ole sinulla töitä?

        Mä istun yleensä, kun nettailen tai seljällään jos on puhelin käytössä. :)

        Siinähän se, lyhkäsiä päiviä oli ja pari vapaatakin. Viikonloppuna ei pitäis olla töitä ellei sitten soiteta tuu töihin..

        Ootan et pesukone pyssää, niin sitten pääsen nukkumaan.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mä istun yleensä, kun nettailen tai seljällään jos on puhelin käytössä. :)

        Siinähän se, lyhkäsiä päiviä oli ja pari vapaatakin. Viikonloppuna ei pitäis olla töitä ellei sitten soiteta tuu töihin..

        Ootan et pesukone pyssää, niin sitten pääsen nukkumaan.

        Myöhäämpä teillä pestään pyykkiä! Hyvää yötä ja pesukoneen pysähtymisen odotusta!

        Hyvää viikonloppua siis sinne ilmeisesti kotioloihin!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Myöhäämpä teillä pestään pyykkiä! Hyvää yötä ja pesukoneen pysähtymisen odotusta!

        Hyvää viikonloppua siis sinne ilmeisesti kotioloihin!

        Omakotitalossa voi pestä, kun ei ole naapureita häiritsemässä. ;)

        Mä laitoin koneen päälle ajatuksissani ja pikkasen liian myöhään, useamman koneellisen jo pessyt tänään. On kertynyt...talvivaatteitakin osan jo pois.

        Kiitos samoin!! Kotona ollaan.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Myöhäämpä teillä pestään pyykkiä! Hyvää yötä ja pesukoneen pysähtymisen odotusta!

        Hyvää viikonloppua siis sinne ilmeisesti kotioloihin!

        Omakotitalossa voi pestä, kun ei ole naapureita häiritsemässä. ;)

        Mä laitoin koneen päälle ajatuksissani ja pikkasen liian myöhään, useamman koneellisen jo pessyt tänään. On kertynyt...talvivaatteitakin osan jo pois.

        Kiitos samoin!! Kotona ollaan.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Omakotitalossa voi pestä, kun ei ole naapureita häiritsemässä. ;)

        Mä laitoin koneen päälle ajatuksissani ja pikkasen liian myöhään, useamman koneellisen jo pessyt tänään. On kertynyt...talvivaatteitakin osan jo pois.

        Kiitos samoin!! Kotona ollaan.

        Minä tarkoitin sillä ihmettelyllä, että eikö lapsia ja miestä häiritse myöhäinen pesukoneen pyörintä? Jotain mekkalaa tulee varsinkin linkoamisesta vai onko teillä hyvä äänieristys?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä tarkoitin sillä ihmettelyllä, että eikö lapsia ja miestä häiritse myöhäinen pesukoneen pyörintä? Jotain mekkalaa tulee varsinkin linkoamisesta vai onko teillä hyvä äänieristys?

        Kone on ihan eri päässä taloa, missä makkarit. Väliovi on vielä ns. eristysovi. :)

        Ja lapset on totutettu jo vauvana siihin, ettei kotona olla huopatossutehtaalla..elämisen ääniä kuuluu. Niin on helpompaa, kun tottuu ääniin. Kaupungissa on paljon enemmän ääniä ihan jo kadulta kuuluvia, kun mitä ääntä tuo kone pitää. Aika hiljainen kone..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kone on ihan eri päässä taloa, missä makkarit. Väliovi on vielä ns. eristysovi. :)

        Ja lapset on totutettu jo vauvana siihin, ettei kotona olla huopatossutehtaalla..elämisen ääniä kuuluu. Niin on helpompaa, kun tottuu ääniin. Kaupungissa on paljon enemmän ääniä ihan jo kadulta kuuluvia, kun mitä ääntä tuo kone pitää. Aika hiljainen kone..

        "Ja lapset on totutettu jo vauvana siihin, ettei kotona olla huopatossutehtaalla..elämisen ääniä kuuluu. Niin on helpompaa, kun tottuu ääniin. Kaupungissa on paljon enemmän ääniä ihan jo kadulta kuuluvia, kun mitä ääntä tuo kone pitää. Aika hiljainen kone.. "

        Minä olen aina asunut kaupungissa (paitsi alle 1 vuotiaana). Kerran asuin lähellä kaupungin sisäätuloväylää, josta ikkunan aukiollesssa kuului yölläkin yleensä liikenteen kohina selvästi. Kalliossa Stadissa kuului jokseenkin kaikkialta, ikkuna auki illalla, Helsingin liikenteen tausta kohina.

        Sen sijaan kerrostalossa opin sen, että äänet kuuluvat jokasuuntaan. Kerran tulostimeni hajosi 2. kerroksessa asuessani. Hypin tasajalkaa harmissani. Siihen ääneen jokasuunnasta vastattiin tyytymättöminä häiriöön opiskelijatalossa. Koputuksia ja vastaavia tuli niin ylhäältä kuin alhaalta.

        Mitäs viikonloppuna puuhaatte? Pyykki on pesty, mutta mitäs sitten? Makailetko kirjoittaen puhelimella?


    • flowersreally

      Mulla semmoinen puolisammakko, yläkroppa mahallaan, toinen polvi koukussa kainalossa.

      • Minäkin joskus puolittaisessa asennossa, vatsa ja kylkiasennon välimuodossa


    • AsianVierestä

      Makaan hyvin monessa eri asennossa mutta nukun mieluiten kyljelläni.
      Sängyn puoleinen käsi tyynyn alla ja ylempi vapaa hieman koukussa edessä.
      Pitää varoa ettei kädet mene liian koukkuun koska se estää veren pääsemistä sormiin. Hauislihas painaa verisuonia ja estää veren pääsyn eteenpäin. Tuosta syystä käsien pitää olla hieman suorana, ei täysin koukussa.

      • On muutes ikävä tunne herätä käsi tunnottomana tönkkönä, kun verenkierto estynyt


    • SoliterniuM1977

      Pääosin selälleen. Kyljelleen toissijaisesti. Ei väliä kumpi kylki.

      • Selällään makaajiakin näköjään löytyy


    • frank.n.stein

      Makkarin oviaukossa on leuanvetotanko ja siinä nukun usein, jalat tangolla pää alaspäin, parhaat unet saa sillä tavalla ellei satu putoamaan.. Opin sen lepakoilta kun näyttivät nukkuvan niin sikeästi.

      • Mielenkiintoiselta kuulostaa, mullakin on tanko, pitää kai kokeilla


    • Näköaisti

      Minä makaan naista eniten nk. takaapäin.

      • Minä mieluiten edestäpäin


    • eikiinnosta

      ketä kiinnostaa miten joku muu nukkuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe