Mikä muuttui ekana asiana tai asiana, jonka huomast tai jälkikäteen voisit mainita ensirakkauden syttymishetken jälkeen?
Mikä on kristityn ykköstarve?
7
<50
Vastaukset
Leipä ja sirkushuvit!!!!
- evlutj
sanankuulo
Kaatuilu, lattialla sätkiminen ja kielillä möliseminen.
- CommandoHauis49cm
Se mitä paratiisissa tapahtui, syntiinlankeemus, sai aikaan sen ettemme tahdo uskoa Jeesukseen. Kehenkään , mihinkään sellaiseen ihmiset pelastavaan Jumalaan.Ihminen on vihollisen kapinahengen asemassa syntiinlangenneen luontonsa poterossa Jumalaan kieltävällä asenteella.
"Ei ole yhtään, yhdenyhtäkään, joka etsisi Jumalaa."
Se tahto , mikä ihmisessä on on Jumalan vaikuttamaa. Uskoontullessa sain kapinahengen tilalle uuden hengen, joka halajaa Jumalan puoleen. Uusi henki minussa tekee sen luontonsa puolesta. Tämä henki vaikuttaa tahtoelämääni, sieluuni. Sain uuden sydämen myöskin.
Saatuani uuden sydämen ja uuden hengen, jolloin olin Jumalan kädessä Jeesuksen vastaanottanut huomasin vasta silloin : Kaipaan Jumala. Vanha oli takanapäin ja nyt minulla oli aivan uudet tarpeeni elämässäni jossa ykköstarve oli ja on päästä rauhaan Jumalan kanssa.
Paavalin kirje filippiläisille : " sillä Jumala vaikuttaa teissä sekä tahtomisen että tekemisen että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi "
Se on kuin muistitikku jossa on valmis ohjelma, joka pistetään kuolleeseen henkeemme tehden henkemme yhtä äkkiä eläväksi. Siitä alkaa sitten Jumalan tahto vaikuttamaan Jumalan lasten elämässä.Jumalan tahto on että kaikki pelastuisivat, kaikki eivät pelastu,kaikki eivät tahdo. - näinonnäkymät
Riippuu kristitystä.
- tässänepäällimmäiset
Ekana uskoontulossa huomasin selvän Jumalan todellisuuden ja pyhyyden, syvältä sisältä pursuavan ilon ja sen että tyhjyyden tunne hävisi - - eikä muuten ole koskaan palannut. Itseni kohdalla uskoontulon jälkeen olen saanut elää täyttä elämää eikä siinä tilassa ihminen tarvitse korvikkeita.
Kun tulin Jeesuksen Kristuksen pelastavaan uskoon, antoi hän sydämelleni palestiinalaismission ja siitä lähtien olen ollut sydämeltäni palestiinalaiskristitty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786