Kuvailkaa tyypillinen

Mmmmmmmmh

Vanhapiika/ei haluttava nainen.

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhapiikaa et näe ulkonäöstä, sen osaan naisenakin vastata. Tuosta loppuosasta en tiedä.

    • einäypäälle

      Vanhapiikuus on luonteenpiirre, joka ei useimmiten näy ulospäin. Tyypillinen vanhapiika on kärttyisä, miehiä vihaava ja uskonnollinen ikineitsyt, joka kuvittelee olevansa seksiä harrastavia sisariaan parempi.

    • hiirulainen2

      Väritön, huomaamaton .... minä

      • rottalainen

        Epävarmuus on tyttömäinen luonteenpiirre, ja miehet kyllä tykkäävät kaikenlaisesta tyttömäisestä. Jos kirjaimellisesti olet vaarallisen väritön ja huomaamaton, voithan aina ostaa keltaiset huomioliivit.


    • vältänviimeiseenasti

      Aseksuaalinen pilkunviilaaja!

      • Asexualdotflincher

        No, minahan se siina.


      • Krooohpyyyhhh

        Yliopiston naiset.


    • kestävä.kehitys

      Juoksen tai pyrähdän kauemmas. Sellainen.

    • ritiratirallaaaa

      Vanhapiika:
      Minä. Hyvin koulutettu, oma asunto ja toimeentulo. Itsenäinen ja riippumaton. Arvonsa tunteva ja itseään terveesti rakastava. Asuu yksin mutta ei yksinäinen, pari todella hyvää ystävää sekä sekalainen joukko tuttavia.
      Rakastaa omaa rauhaa mutta viihtyy seurassa kun sille tuntuu. Elää hyvää elämää jota ei halua muuksi vaihtaa.
      Nainen joka ei kelpaa kenellekään:
      Sellaista ei ole. Miehille kelpaa kaikki. Uli-uli miehiä maa väärällään, naiset kun kuulemma liian nirsoja!

      • Khfrujhh

        Anteeksi, tarkoitin nainen joka kelpaa vain paskoille, koyhille,syrjaytyneille,yhteiskuntakelvottomille,rumille, lihaville,
        Itsemurhaa suunnitteleville, juopoille, nistelle, vakivaltaisille..


      • kjhlkoio

        Juu, ei tuo kovin hyvältä vaikuta. Meinaan kyllä lähes jokainen normaali nainen miehen huolii, jos riittävän tasokkaan miehen löytäisi. Moni valitsee yksinelon ennemmin kuin parisuhteen tasottomamman kanssa, ja tämä vanhapiika vaikuttaa juuri sellaiselta. Minä olen mies, ja ihan turha kuvitella, että minulle kelpaisi kaikki. Itse asiassa vain pieni osa naisista kelpaisi. Nyt olen parisuhteessa, joten asiaa ei tarvitse pohtia.

        Joku tuossa jo kommentoi, että " Tyypillinen vanhapiika on kärttyisä, miehiä vihaava ja uskonnollinen ikineitsyt, joka kuvittelee olevansa seksiä harrastavia sisariaan parempi. "

        En ehkä sanoisi noinkaan. Uskonnollissa yhteisöissä noita vanhojapiikoja tuntuu olevan, mutta se johtunee siitä, että siellä naisia on yleisesti ottaen enemmän. Jossain yhteisöissä on suorastaan kiellettyä ottaa yhteisön ulkopuolinen aviopuoliso, ja toisissakin se on vähintään epäsuotavaa. Niinpä ihan kauniit ja tasapainoisetkin tapaukset voivat silloin jäädä ilman parisuhdetta.


      • Anonyymi

        Ai miehelle kelpaa kuka tahansa nainen. Useimmat miehet näkevät päivän aikana noin 20-150 naista, ja niistä miehen näkemistä naisista kelpaa miehelle ehkä 0 tai 1. Ai ei ole naista, joka ei kelpaa kenellekään. Ei ole myöskään miestä, joka ei kelpaisi kenellekään naiselle.


    • ohhoh-vaan

      Olen ollut sellaisen luona kahvilla 1981. Sellainen, joka välttelee katsekontaktia, istuu sängyn laidalla ja surkean näköisenä katsoo maahan voimakkaiden likinäkö-miinuslinssien läpi, ja joka vain odottaa, että miesvieras lähtee pois.

      Oli muuten melko omituinen kokemus.

      • uteliaisuusheräsi

        Onko tietoa, miten se nainen on elämässään pärjännyt ?


      • Anonyymi

        Se likinäkö-rillipäinen nainen ei liene avioliitossa. Luultavasti on työelämässä, ihme kyllä. En ole moneen vuosikymmeneen jutellut hänen kanssaan, vaan nämä tiedot ovat tulleet muuta kautta.
        Terveisin: miesvieras


      • Anonyymi

        hän saattoi olla vaan niin ujo, ehkä hyvinkin herttainen ja mukava kun jää sulaa. silmälaseja käyttävät naiset on viehättäviä, ei tarkoita että ovat vanhojapiikoja.


    • SejokasanooEi

      Ikä 40v. Pituus 160cm kääpiö. Luonne Äijämäinen. Lapsia. Ei Kiitos.

    • Iyrgkng

      Tapettiin sulautuva. Persoonaton.

    • Miunnäkönen

      Tällänen ruma kummajainen kuten mä. Mutt minkäpä sitä naamalleen voi. Pitää sitä maailmassa ja joka suvussa olla muutama omituinen vanhapiikatäti, niinhän se on aina ollut. Mull ei oo nuttura tiukalla, eikä kissalaumaa ympärillä, enkä kudo ja enkä ainakaan vielä kuuntele tai laulele virsiä, mutt vielähän tuota ehtii noitakin harrastaa, jos sille päälle sattuu.

      • Anonyymi

        Olet nainen minun mieleiseni!
        Minä vain en ole sinun mieleisesi. Siksi tiemme eivät kohtaa...


    • nähnyt

      Omat mielipiteensä puolustava ja yhteiskunnan asioista tietävä nainen. Siinä ei mies pääse pätemään ei sitten millään kun se jää älyllisesti kakkoseksi.

    • Itshkkgjk

      Pelokas,ahdistunut , pelkaa omaa varjoansakin...

      Pelkaa elaa pelkaa kuolla...


      Inhoaa jalleensyntya...

    • Hyvätavara

      Kaikki nykynaiset ei vain oo tajunneet kui ihanaa on sinkkuna elellä. Tää on mahollista tänä päivänä,ei oo pakko roikkua miehessä, eikä lapsissa. Nimittäin nainen se astuu miinaan kun se perustaa perheen,mies siinä voittaa aina, saa ilmasen piian, rakastajattaren kaikesta huolehtijan, ei tartte kuin mennä viilettää!

    • Anonyymi

      Tulee heti mieleen kahdenlaisia: laiha kuivan kesän orava ja miesmäisesti lihonut sarvikuonomainen vartalon lookki.

      Joko sellainen tiukan oppinunut yliopistotyyppi joka on laiha ja kuiva kuin pennin korppu, yleensä tumma ja nappisilmäinen.

    • Anonyymi

      vanhapiika tai vanhapoika on ihminen joka kohdalle ei vielä ole se oikea tullut. yksinolemisessa on se puoli että siihen herkästi tykästyy. läheisriippuvaiset ja pimeää pelkäävät eivät vain sitä tiedä!

    • Anonyymi

      Tyypillinen "vanhapiika", on nainen, joka ei ole yhteiskunnan hyväksymässä ikäikkunassa onnistunut avioitumaan tahi saamaan avoliiton omaista suhdetta miehen kanssa.
      Voi vittu, kun typerä kysymys.

    • Anonyymi

      Eikö tuossa nyt pyydetä kuvailemaan kaksi täysin eri asiaa?

      Ns. "vanhatpiiat" ovat naisista parhaimpia. "Ei haluttava" on joku peruslässy tai sellainen, jolla ollut 2000 miestä (ei pahalla kenellekään; oma kokemus vain)

    • Anonyymi

      Tapasin vähän aikaa sitten kaksi uskovaista naista, joista toinen oli mielestäni vanhanpiian perikuva: kohtuullisen pitkä ja hoikka nainen, ohut tukka harotti sinne ja tänne. Toinen oli mielestäni seksikkäämpi, vähän enemmän lihaa jaloissa ja kehossa. Molempia olisin halunnut, mutta en sitten yrittänytkään. Saisikohan uskovaisia naisia naida ja millä perusteella?

    • Anonyymi

      En koskaan halunnut lapsena leikkiä hääleikkejä, ja kuvittelin minusta tulevan vanhapiika. Kuitenkin ensimmäinen suudelma tuli vaihdettua 6-vuotiaana. Jostain syystä kiinnostuneita on aina piisannut, jos olen vaivautunut olemaan sosiaalinen. Suurimman osan ajasta haluan olla omillani yksin. Olen erittäin huono pitämään ystäviin yhteyttä.

    • Anonyymi

      Ei haluttava nainen = Ikä > 30v tai BMI > 20 tai yltiöfemakko.

      Vanhapiika: ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe