Miksi joillain on pakkomielle jankutta samaa?

pakkomielteisiä

Muutamat, tai samat yksilöt eri nimillä, täällä jankuttavat samaa aina vaan. Yhteenaikaan oli aina vain jännämiehet ja mamut, nyt sitten siihen päälle vielä pakkomielteinen jankutus thaikuista tai viinan juonnista.

Ei voi käsittää miten jollain kiinnostus riittää saman jauhamiseen jatkuvasti, mitä sillä oikein tavoittelee vai onko kyseessä vain jokin tapa yrittää ärsyttää?

140

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntija-

Suurin osa näistä Palstalla olevista on mielenterveys potilaita jotka on passitettu kotiin avo-hoitoon Valitettavasti.

• On meitä viisi tervettäkin :D

• Ihan mielenkiinnosta, ketä siihen kuuluu?

• wanhaämmä
        misspönttöuuni kirjoitti:

On meitä viisi tervettäkin :D

Tarkoitat varmasti minua ja neljää sivunikkiäni 😜

• wanhaämmä kirjoitti:

Tarkoitat varmasti minua ja neljää sivunikkiäni 😜

Hahah siinäpä se taitaa jo täyteen tulla :D

• Vihertäjä kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, ketä siihen kuuluu?

Pälä, wuuw, Harmis, Pujis, Dissi,,ellukettu,wanhis, valtis, minä tietysti. Laskin väärin. Yhdeksän.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Pälä, wuuw, Harmis, Pujis, Dissi,,ellukettu,wanhis, valtis, minä tietysti. Laskin väärin. Yhdeksän.

Osan allekirjoitan tuosta listasta, osa kysymysmerkillä, viimeinen suoraan osastolle.

• Vihertäjä kirjoitti:

Osan allekirjoitan tuosta listasta, osa kysymysmerkillä, viimeinen suoraan osastolle.

Yhdeksän ei ollut nimimerkki, mutta menköön osastolle,

Yhdeksän ei ollut nimimerkki, mutta menköön osastolle,

Kyllähän nuo yhdeksän mainittua oli nimimerkkejä, mutta todellisia kirjoittajia on kuusi.

• Vihertäjä kirjoitti:

Kyllähän nuo yhdeksän mainittua oli nimimerkkejä, mutta todellisia kirjoittajia on kuusi.

Otsikossa puhuttiin just siitä ettei sais koko ajan jankuttaa samaa.

• Vihertäjä kirjoitti:

Lähden käyttämään hauvavauvan pissillä. Heippa :)

• Miksi siis jankutat jatkuvasti omasta mielenterveydestäsi? Mitä sen pitäisi kertoa meille muille kirjoittajille.

• Vihertäjä kirjoitti:

Huomioin positiivisesti sen ettei Pönttis laskenut lukuun Teknistä jolla on sama kirjoittaja kuin hänellä. Olisiko toipumista tapahtunut?

Lisäisin trollikerhoon myös trollikan, mutta sekin nikki kuuluu samaan hahmogalleriaan eli ei lisää kirjoittajien lukumäärää.

• Joo, mutta et huomioinut Wanhaämmää.

• Vihertäjä kirjoitti:

Joo, mutta et huomioinut Wanhaämmää.

Wanhis...eikös se ole sama?

• Iku-Turso kirjoitti:

Wanhis...eikös se ole sama?

Joo sama kuin Pönttis. Sitä vielä ihmettelen, että kuinka monen terveen ihmisen pitää soitella ambulanssia paikalle mielenterveytensä vuoksi?

• Vihertäjä kirjoitti:

Joo sama kuin Pönttis. Sitä vielä ihmettelen, että kuinka monen terveen ihmisen pitää soitella ambulanssia paikalle mielenterveytensä vuoksi?

Mitä meinaat tuolla ambulanssin soittelulla?

• Aa, se ei ollut yleistä tietoa? Ei siitä sitten sen enempää.

• Vihertäjä kirjoitti:

Aa, se ei ollut yleistä tietoa? Ei siitä sitten sen enempää.

Sisäpiirin juttuja? Niitä näkyy olevan.

• Iku-Turso kirjoitti:

Sisäpiirin juttuja? Niitä näkyy olevan.

En kuulu kenenkään piiriin, mutta jokainen kertokoon asioistaan itse jos haluaa.

• Vihertäjä kirjoitti:

En kuulu kenenkään piiriin, mutta jokainen kertokoon asioistaan itse jos haluaa.

Asia selvä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Asia selvä.

Eikä minulla Pönttistä vastaan mitään ole. On vaan vaarallista peliä lähteä jaottelemaan ihmisiä terveisiin ja sairaisiin. Varsinkin jos oma terveys on hataralla pohjalla.

• Vihertäjä kirjoitti:

Eikä minulla Pönttistä vastaan mitään ole. On vaan vaarallista peliä lähteä jaottelemaan ihmisiä terveisiin ja sairaisiin. Varsinkin jos oma terveys on hataralla pohjalla.

Pönttis osaa keskustella, joten sikäli minua ei kiinnosta muu mikä liittyy häneen.

Palsta on kuitenkin tuhon oma, ja olisi kaikkien etu jos trollikerho painelisi hevon v.ttuun täältä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Pönttis osaa keskustella, joten sikäli minua ei kiinnosta muu mikä liittyy häneen.

Palsta on kuitenkin tuhon oma, ja olisi kaikkien etu jos trollikerho painelisi hevon v.ttuun täältä.

Tuohon en ota kantaa. Minusta on kiva skabailla ja Pönttis epävakaudessaan joko käy suoraan kimppuun tai heittää sellaista juttua johon on helppo tarttua. Palstalla on aina paljon tylsempää kun Pönttis on hermolomalla.

• Vihertäjä kirjoitti:

Tuohon en ota kantaa. Minusta on kiva skabailla ja Pönttis epävakaudessaan joko käy suoraan kimppuun tai heittää sellaista juttua johon on helppo tarttua. Palstalla on aina paljon tylsempää kun Pönttis on hermolomalla.

Pönttis on tavallaan palstan helmi, mutta epäaitous häiritsee. Fiksu kirjoittaja joka selkeästi myös ymmärtää elämää ja sen ilmiöitä (toisin kuin suuri osa muista), mutta kun mikään kirjoitettu ei ole välttämättä totta.

Mutta pääasia että keskustelu soljuu tasaisesti kun hän on palstalla.

• Iku-Turso kirjoitti:

Pönttis on tavallaan palstan helmi, mutta epäaitous häiritsee. Fiksu kirjoittaja joka selkeästi myös ymmärtää elämää ja sen ilmiöitä (toisin kuin suuri osa muista), mutta kun mikään kirjoitettu ei ole välttämättä totta.

Perustetaan fanikerho :D

• Vihertäjä kirjoitti:

Saatko jotain mielihyvää siitä kun keskustelet itsesi kanssa kahdella nimimerkillä ja haukut minua mielenterveyspotilaaksi vaikka itse olet sitä ja pahimmasta päästä?

Kenenkähän ne valkotakkiset onkaan hakeneet? Kevät näyttää olevan taas sulla viirausten aikaa. Pari viikkoa jo palstalla näkynyt.

Jos sulla on mielenheittoja ei niitä sentään kaikilla ole ja btw. sillä ensihoitokyydillä voi ajaa pahan migreeninkin vuoksi tai vaikka keuhkokuumeen.

Jatkuvaa solvausta en enää katso. Pidä vain huoli omasta mielenterveydestäsi sillä siinä näyttääolevan tekemistä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Perustetaan fanikerho :D

Luulen että minun palstailuni tulee vähenemään radikaalisti nykyisestäkin, eikä Pönttikselle ole iloa siitä että olen hänen "faninsa".

Saatko jotain mielihyvää siitä kun keskustelet itsesi kanssa kahdella nimimerkillä ja haukut minua mielenterveyspotilaaksi vaikka itse olet sitä ja pahimmasta päästä?

Kenenkähän ne valkotakkiset onkaan hakeneet? Kevät näyttää olevan taas sulla viirausten aikaa. Pari viikkoa jo palstalla näkynyt.

Jos sulla on mielenheittoja ei niitä sentään kaikilla ole ja btw. sillä ensihoitokyydillä voi ajaa pahan migreeninkin vuoksi tai vaikka keuhkokuumeen.

Jatkuvaa solvausta en enää katso. Pidä vain huoli omasta mielenterveydestäsi sillä siinä näyttääolevan tekemistä.

:< Mistä nyt moinen?

• Iku-Turso kirjoitti:

Sulla on mielenterveysongelmia ja pahoja. Hoidatatko niitä? Ei ihan terveyttä keskustella itsensä kanssa ja miljoonalla merkillä. Sotkit hyvän palstan.

Tiedän, että olet kateellinen minulle ja kehität mitä ihmeellisimmät kuviot, mutta muista nyt kuitenkin lääkkeesi.

On meitä viisi tervettäkin :D

Ilkeää.

Sulla on mielenterveysongelmia ja pahoja. Hoidatatko niitä? Ei ihan terveyttä keskustella itsensä kanssa ja miljoonalla merkillä. Sotkit hyvän palstan.

Tiedän, että olet kateellinen minulle ja kehität mitä ihmeellisimmät kuviot, mutta muista nyt kuitenkin lääkkeesi.

En ole Vihertäjä jos sitä pohdit.

Minulla on oma maineeni palstalla, ja minulle on pelkästään hyötyä siitä että kirjoitan omana itsenäni.

• Iku-Turso kirjoitti:

Luulen että minun palstailuni tulee vähenemään radikaalisti nykyisestäkin, eikä Pönttikselle ole iloa siitä että olen hänen "faninsa".

Olisi hyvä jos häipyisit ja oikea keskustelu saisi tilaa. Tännekin pitäisi olla lääkärintodistukset kunnossa ennen kuin palstaportit avautuu.

Montako vuotta olet suomi24 terrorisoinut?

• Iku-Turso kirjoitti:

En ole Vihertäjä jos sitä pohdit.

Minulla on oma maineeni palstalla, ja minulle on pelkästään hyötyä siitä että kirjoitan omana itsenäni.

Sepä se noille multinikkaajille onkin utopiaa, että joku voi haluta kirjoittaa vain yhdellä nikillä. Homma on paljon aidompaa, kun ei tarvitse hyppiä eri hahmojen välillä itseään komppaamassa.

Olisi hyvä jos häipyisit ja oikea keskustelu saisi tilaa. Tännekin pitäisi olla lääkärintodistukset kunnossa ennen kuin palstaportit avautuu.

Montako vuotta olet suomi24 terrorisoinut?

Sinä ja muu trollikerho olette tuhonneet palstan, minä vain nostin sen esille.

• possu kirjoitti:

Ilkeää.

No niin. Tuohan nyt taas koko nimimerkkikavalkaadisi tänne.

Olisiko mahdollisuutta purkaa tuota tylsistyneisyyttäsi millään muulla tavalla?

Jotenkin tuollaiset ihmiset oksettavat ja yököttävät.

• Vihertäjä kirjoitti:

Sepä se noille multinikkaajille onkin utopiaa, että joku voi haluta kirjoittaa vain yhdellä nikillä. Homma on paljon aidompaa, kun ei tarvitse hyppiä eri hahmojen välillä itseään komppaamassa.

Luulen että Pönttis haluaa vain hämärtää totuutta.

Miksi minut pudotettiin keskustelusta?

• Iku-Turso kirjoitti:

Sinä ja muu trollikerho olette tuhonneet palstan, minä vain nostin sen esille.

Sun tylsä elämä pilaa tämän palstan. Suollat joka päivä p.skaa tutuin täydeltä.

Ota vähän vastuuta aikuinen mies.

Joskus täällä oli asiaakin.

Sun tylsä elämä pilaa tämän palstan. Suollat joka päivä p.skaa tutuin täydeltä.

Ota vähän vastuuta aikuinen mies.

Joskus täällä oli asiaakin.

"Joskus täällä oli asiaakin".

Niin, milloinkas?

• Iku-Turso kirjoitti:

Luulen että Pönttis haluaa vain hämärtää totuutta.

Jatkat ja sitä sairaampaa se on. Kyllä sun touhut kaikki näkevät, mutta et mahda mielensairaudelle mitään?

Tavallaan säälin. Mutta noihin pitäisi kyllä Suomessa saada hoitoa.

Jatkat ja sitä sairaampaa se on. Kyllä sun touhut kaikki näkevät, mutta et mahda mielensairaudelle mitään?

Kirjoittelet omista sairauksistasi.

• Iku-Turso kirjoitti:

"Joskus täällä oli asiaakin".

Niin, milloinkas?

Palaa palstalle sitten kun olet kunnossa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Huikkaan täältä poppiksien lomasta, että kellään muulla tällä palstalla ei ole fiksaatiota mielensairauksiin kuin Pönttiksellä. Mitä siitä pitäisi tulkita?

Jatkaa rouskuttamista.

Palaa palstalle sitten kun olet kunnossa.

Mihin katosi se lupsakka savolaisakka?

• wanhaämmä

Merkit Pertin romahtamiseen oli ilmassa jo aamusta.

Anna tuon jatkaa juttelua keskenään, menee jotenkin itsetyydyksen puolelle toi homma. Katsotaan kauanko jaksaa viihdyttää itseään...

• Iku-Turso kirjoitti:

Sinulla on sellaisia sairauksia ettemme mahda palstalla niille mitään.

Synnytät uusia hahmoja etkä edes itse erota niitä toisistaan.

Se sotkee vapaan kirjoittelun chattiä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Huikkaan täältä poppiksien lomasta, että kellään muulla tällä palstalla ei ole fiksaatiota mielensairauksiin kuin Pönttiksellä. Mitä siitä pitäisi tulkita?

Jatkaa rouskuttamista.

Asia ei varsinaisesti kuulu minulle.

• Kato Pönttiksen hahmo.

Minä voisin lisätä tuohon listaan vielä monta henkilöä terveen papereilla. Itse asiassa täällä ei välttämättä kirjoittele kukaan täysihullu? En tiedä voiko viinamiehelle antaa terveen paperit kylläkään, sillä hän tuntuu olevan alkoholisti?

Onko muuten tuossa mainittu dissi se sama aikaisempi Dissident? Hän ei maltanutkaan pysyä poissa?

Sinulla on sellaisia sairauksia ettemme mahda palstalla niille mitään.

Synnytät uusia hahmoja etkä edes itse erota niitä toisistaan.

Se sotkee vapaan kirjoittelun chattiä.

Mulla on aina vain yksi nikki kerrallaan, joten revi siitä.

• wanhaämmä kirjoitti:

Merkit Pertin romahtamiseen oli ilmassa jo aamusta.

Anna tuon jatkaa juttelua keskenään, menee jotenkin itsetyydyksen puolelle toi homma. Katsotaan kauanko jaksaa viihdyttää itseään...

No onhan tuo taas aika v.ttumainen, mutta itsepähän tekee itsestään ääliön.

Ei näyttänyt hällä hyvä jakso kauaa kestävän, mutta kaksisuuntaiseltahan tuo vaikuttaa.

No, jäädään katsomaan. Hällä raukalla ole muuta viihdettä eikä ylläpito saa kuriin vaan päinvastoin.

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Minä voisin lisätä tuohon listaan vielä monta henkilöä terveen papereilla. Itse asiassa täällä ei välttämättä kirjoittele kukaan täysihullu? En tiedä voiko viinamiehelle antaa terveen paperit kylläkään, sillä hän tuntuu olevan alkoholisti?

Onko muuten tuossa mainittu dissi se sama aikaisempi Dissident? Hän ei maltanutkaan pysyä poissa?

Tuota minä tarkoitin. Vaarallista peliä. Esim. sinä olet asiallinen kirjoittaja. Mikä tekee sinusta "ei terveen"?

Ei näyttänyt hällä hyvä jakso kauaa kestävän, mutta kaksisuuntaiseltahan tuo vaikuttaa.

No, jäädään katsomaan. Hällä raukalla ole muuta viihdettä eikä ylläpito saa kuriin vaan päinvastoin.

Ei ole tervettä keskustella itsensä kanssa.

Eikö trollikerhoa kyllästytä kun saatte myötätuntoa vain itseltänne?

Touhunne on liian läpinäkyvää.

• Vihertäjä kirjoitti:

Terveet tietävät itse itsensä, sinä nyt vain suivaannuit kun et listalle tullut (millään nimimerkilläsi).

Onhan se. Ja sitten tulee isolle miehelle paha mieli.

Tack och adjöö.

• Vihertäjä kirjoitti:

Tuota minä tarkoitin. Vaarallista peliä. Esim. sinä olet asiallinen kirjoittaja. Mikä tekee sinusta "ei terveen"?

Kerran yhdessä opiskeiijaillassa kysyin yhdeltä melkein valmiilta lääkäriopiskelijalta, että "minkälainen on terve". Hän vastasi, että sellainen, jota ei ole riittävästi tutkittu. Kenties jokaisesta jotain vikaa löydetään ja aivan täydellisen terveen papereita ei niin vain saada.

Yleensä tällä palstalla ei ole sellaisia vainoharhaisia tyyppejä tai selvästi sairaan merkkejä esiintuomia eli antaisin joksiinkin jokaiselle suunnilleen terveen paperit. Toisaalta se lääkäriopiskelija saattaa täydellisen terveyden suhteen olla oikeassa?

• Iku-Turso kirjoitti:

Eikö trollikerhoa kyllästytä kun saatte myötätuntoa vain itseltänne?

Touhunne on liian läpinäkyvää.

Daa dirlandirlan daa, on trollilla muodot Venuksen daa dirlan dirlan daa.

Meitä on nyt monta lukijaa sulle. Paprikat valmistuivat parahiksi iltatuokioon.

Toivottavasti ei närästä liikaa. Oliko keltaisia?

Voi ei. Nyt se laulaa jo :D

• Vihertäjä kirjoitti:

Voi ei. Nyt se laulaa jo :D

Onneksi ei ole ääntä.

Terveet tietävät itse itsensä, sinä nyt vain suivaannuit kun et listalle tullut (millään nimimerkilläsi).

Onhan se. Ja sitten tulee isolle miehelle paha mieli.

Tack och adjöö.

Ethän sinä minunkaan listallani ole, eikä se herätä meissä kummassakaan erityisiä tunteita. Se mikä minusta oli erikoista, on että sinä luettelit omat kaverisi ja leimasit muut "ei terveeksi".

Täällähän on kunnon sota... ja jotain sanoakseni..niin tiesittekö että sekä vihreät, keltaiset ja punaiset paprikat ovat samaa lajiketta? Ero on vain kypsyysasteessa.

Tänään opittua.

• Wwuwuw kirjoitti:

Täällähän on kunnon sota... ja jotain sanoakseni..niin tiesittekö että sekä vihreät, keltaiset ja punaiset paprikat ovat samaa lajiketta? Ero on vain kypsyysasteessa.

Tänään opittua.

Asiakeskustelu.

Lajikkeista en tiedä, mutta viimeksi jengi pystyi syömään närästämättä vain keltaisia paprikoita.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tänään opittua.

Mind blown. Punaiset ovat silti parhaita.

• Iku-Turso kirjoitti:

Asiakeskustelu.

Lajikkeista en tiedä, mutta viimeksi jengi pystyi syömään närästämättä vain keltaisia paprikoita.

Sitten on myös naaras- ja urospaprikoita! Naarailla on alaosassa neljä pollukkaa, uroksella kolme. Naaraat ovat makeampia ja pyöreämpiä.

Myös tänään opittua.

Ettäs tiiätte!

• Vihertäjä kirjoitti:

Ethän sinä minunkaan listallani ole, eikä se herätä meissä kummassakaan erityisiä tunteita. Se mikä minusta oli erikoista, on että sinä luettelit omat kaverisi ja leimasit muut "ei terveeksi".

Minulla kun on minun oikeuteni. Hasta la vista baby.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sitten on myös naaras- ja urospaprikoita! Naarailla on alaosassa neljä pollukkaa, uroksella kolme. Naaraat ovat makeampia ja pyöreämpiä.

Myös tänään opittua.

Ettäs tiiätte!

Nyt tulee paljon uutta asiaa. Kiitos tästä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tänään opittua.

Joo, tarvitsi vähän herätellä tuota kanssaolijaa. Häntä ei aina muisteta komentaa niin se oli hyvä tehdä nyt lauantai-ehtoona, taas.

Paprikat oli keltaisia ja punaisia, paljon fetaa, jauhelihaa, aurajuustoa, sipulia...

• Wwuwuw kirjoitti:

Myös tänään opittua.

Ettäs tiiätte!

Wwuwuw on harhautuksen mestari. Nyt en voi miettiä kuin paprikoita.

"Naaraat ovat makeampia ja pyöreämpiä."

Niinhän ne tuppaavat olemaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Myös tänään opittua.

Ettäs tiiätte!

Eikä. Onko tuo totta? Mistä tuollaista oppia on tullut?

• Wwuwuw kirjoitti:

Myös tänään opittua.

Ettäs tiiätte!

Tulitko sinä nyt meidän päivähoitotädiksemme puhaltamaan kinastelun poikki?

Paprika-täti pelasti tilanteen :D

Älä nyt lopeta sekoiluasi.

Tämä meni nyt tällä kertaa minun piikkiini. Ymmärsit varmaan mistä vedin herneen nenään. Mutta c'mon ihan oikeasti, meni uhmaikäisen hommiksi.

Mutta minä olin oikeassa. Sinä olit raskaana, nimittäin hauvaraskaana :p

• Iku-Turso kirjoitti:

Älä nyt lopeta sekoiluasi.

Hyppyytä jotain muuta marionetti-nukkeasi.

Keskustelen wuwwin kanssa tärkeitä juttuja nyt.

Hyppyytä jotain muuta marionetti-nukkeasi.

Keskustelen wuwwin kanssa tärkeitä juttuja nyt.

Oletko sinä minun marionetti-nukkeni?

• Wwuwuw kirjoitti:

Maikkarin sivuilta..

Etkö usko? ☺

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tiesitko-huomaamaton-seikka-paljastaa-onko-paprikasi-makea-vai-kitkera-taman-jalkeen-katsot-lempivihannestasi-aivan-uusin-silmin/7332030

Tuossa puhuttiin vielä mies- ja naispaprikoista! Joskushan paprikan sisällä on toinen pienempi paprika, se on kai sitten vauvapaprika🤣

No niin on, huhhuh. Nythän sitä kaupassa ei uskalla enää noitakaan katsella kun edessä saattaa töröttää miespaprika kolme nystyrää pystyssä.

:D

Olen muuten joskus löytänyt sen vauvapaprikan sisältä, soma :D

Kaikkea sitä on kasvismaailmassakin... kunhan nyt vain eivät ole sukua jatkamassa kun seuraavan kerran ostan ja yritän koriin laittaa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Oletko sinä minun marionetti-nukkeni?

No miten on, tykkäätkö leikkiä nukeilla? Siitähän sen tietää.

No miten on, tykkäätkö leikkiä nukeilla? Siitähän sen tietää.

Vihertäjä näkyy päässeen ihosi alle. Meillä oli hyvä keskustelu toisaalla, mutta tässä ketjussa (jossa oli Vihertäjä), sinä muutuit täysin eri ihmiseksi.

Vika ei ollut minun.

• Iku-Turso kirjoitti:

Vihertäjä näkyy päässeen ihosi alle. Meillä oli hyvä keskustelu toisaalla, mutta tässä ketjussa (jossa oli Vihertäjä), sinä muutuit täysin eri ihmiseksi.

Vika ei ollut minun.

Niin oli, mutta tuhosit sen. Kyllä, ihan itse. Sitä saa, mitä tilaa.

Nyt älä häiritse. Levitän ripsaria.

Niin oli, mutta tuhosit sen. Kyllä, ihan itse. Sitä saa, mitä tilaa.

Nyt älä häiritse. Levitän ripsaria.

Mitenkähän minä tuhosin sen?

• Iku-Turso kirjoitti:

Mitenkähän minä tuhosin sen?

Rupesit haukkumaan minua.

Vasta toinen silmä laitettu.

Kun tulee eyelineri, sillon et puhu mitään, ei saa täristä milliäkään...

Rupesit haukkumaan minua.

Vasta toinen silmä laitettu.

Kun tulee eyelineri, sillon et puhu mitään, ei saa täristä milliäkään...

En minä kertonut mitään uutta, kyllä sinä minun näkemykseni tiedät jo entuudestaan.

Olet hyvä keskustelija, paras palstalla, mutta et ehkä aidosti oma itsesi. Keskustelutaitosi kuitenkin ratkaisee.

• Iku-Turso kirjoitti:

En minä kertonut mitään uutta, kyllä sinä minun näkemykseni tiedät jo entuudestaan.

Olet hyvä keskustelija, paras palstalla, mutta et ehkä aidosti oma itsesi. Keskustelutaitosi kuitenkin ratkaisee.

Mikäs tarve sulla on ylipäätään minua keskustelijana arvioida tai arvottaa. Sillä ei ole mitään väliä, mitä minä olen, vaikka olisin Kiinan keisari ei se sinua liikuttaisi mitenkään (tai ainakaan pitäisi).

Minä olen minä, en yhtään vähempää tai enempää. Ja mulle on ihan sama kuka sinä olet. Kunhan et sotkeudu joka käänteessä jalkoihini.

Täällä on myös muita keskustelijoita kuin arvon herra. Osaan jutella heidänkin kanssaan.

Mikäs tarve sulla on ylipäätään minua keskustelijana arvioida tai arvottaa. Sillä ei ole mitään väliä, mitä minä olen, vaikka olisin Kiinan keisari ei se sinua liikuttaisi mitenkään (tai ainakaan pitäisi).

Minä olen minä, en yhtään vähempää tai enempää. Ja mulle on ihan sama kuka sinä olet. Kunhan et sotkeudu joka käänteessä jalkoihini.

Täällä on myös muita keskustelijoita kuin arvon herra. Osaan jutella heidänkin kanssaan.

Minulla on itsekkäät syyni "arvioida tai arvottaa" sinua keskustelijana. Totuus kun on se, että ellet sinä kirjoittaisi tänne, niin en minäkään kirjoittaisi. Mulle tämä palsta olisi ihan yhtä tyhjän kanssa ilman sen ainoaa keskustelutaitoista kirjoittajaa.

Sulla on onni sen suhteen että saat sisältöä elämääsi palstasössöttäjistä, minä en saa heistä mitään.

• Iku-Turso kirjoitti:

Minulla on itsekkäät syyni "arvioida tai arvottaa" sinua keskustelijana. Totuus kun on se, että ellet sinä kirjoittaisi tänne, niin en minäkään kirjoittaisi. Mulle tämä palsta olisi ihan yhtä tyhjän kanssa ilman sen ainoaa keskustelutaitoista kirjoittajaa.

Sulla on onni sen suhteen että saat sisältöä elämääsi palstasössöttäjistä, minä en saa heistä mitään.

Jaaha. Nyt se muksahti näin päin.

En sano muuta kuin eläkäämme maltillisesti.

Oikeassa elämässä me niin painisimme,
        että Marko Asell ei olisi sen rinnalla mitään.

Onhan sinua hyvä kiskoa sarvista.

Jaaha. Nyt se muksahti näin päin.

En sano muuta kuin eläkäämme maltillisesti.

Oikeassa elämässä me niin painisimme,
        että Marko Asell ei olisi sen rinnalla mitään.

Onhan sinua hyvä kiskoa sarvista.

Mulla on tapana olla suora. Kehun ihmisiä jos siihen on syytä, ja kritisoin jos siihen on (mielestäni) syytä. Lisäksi, en kehu koskaan vain imarrellakseni.

Mulla on oikeassa elämässä hyvä vaihe menossa, en kaipaa siihen uusia rönsyjä joten on turhaa puhua painimisesta. Jos menee painiksi, niin siihen on (toivottavasti) mitat täyttävä kandidaatti..

Mutta palstailu on ollut kyllä kaiketi jo vuoden verran ollut enemmänkin sitä että vilkaisen onko Pönttis paikalla. Ellei ole, niin en vaivaudu heittämään montaakaan kommenttia (puhumattakaan että puskailisin).

Nuo on siis lähtökohdat. Palstaillessani en silti asettele sanojani varovaisesti peläten että Pönttis vetää herneen nenuun, siihen olen liian suora.

• Iku-Turso kirjoitti:

Mulla on tapana olla suora. Kehun ihmisiä jos siihen on syytä, ja kritisoin jos siihen on (mielestäni) syytä. Lisäksi, en kehu koskaan vain imarrellakseni.

Mulla on oikeassa elämässä hyvä vaihe menossa, en kaipaa siihen uusia rönsyjä joten on turhaa puhua painimisesta. Jos menee painiksi, niin siihen on (toivottavasti) mitat täyttävä kandidaatti..

Mutta palstailu on ollut kyllä kaiketi jo vuoden verran ollut enemmänkin sitä että vilkaisen onko Pönttis paikalla. Ellei ole, niin en vaivaudu heittämään montaakaan kommenttia (puhumattakaan että puskailisin).

Nuo on siis lähtökohdat. Palstaillessani en silti asettele sanojani varovaisesti peläten että Pönttis vetää herneen nenuun, siihen olen liian suora.

Joo, mutta minä päätän itsestäni enkä ole sinun pellesi.

Sinä seuraat minua vain siksi, että minulla on yhtä v.ttumainen keskustelusävy kuin herralla itsellään.

Sitä se on.

Olen nähnyt, että vaikka haluaisit täältä pois, et pysty lähtemään.

• yksipenaalintylsistä
        Iku-Turso kirjoitti:

Ihastuit sitten mieheen. Palstatrolliin joka on verbaalisesti lahjakas ja osaa vedättää niin naisia kuin miehiäkin. Taitava manipulaattori, parhaasta päästä. Onneksi olkoon!

• Iku-Turso kirjoitti:

Tiedän ettet pääse tästä yhteisöstä koskaan pois. Et kykene siihen.

Itse olen jo ajankäytön takia vähentänyt radikaalisti.

• yksipenaalintylsistä kirjoitti:

Ihastuit sitten mieheen. Palstatrolliin joka on verbaalisesti lahjakas ja osaa vedättää niin naisia kuin miehiäkin. Taitava manipulaattori, parhaasta päästä. Onneksi olkoon!

Hyvää illanjatkoa

Toiv. Maahinen

(koska rumba näyttää lähtevän taas alusta)

Joo, mutta minä päätän itsestäni enkä ole sinun pellesi.

Sinä seuraat minua vain siksi, että minulla on yhtä v.ttumainen keskustelusävy kuin herralla itsellään.

Sitä se on.

Olen nähnyt, että vaikka haluaisit täältä pois, et pysty lähtemään.

En keskustelisi kanssasi ellei sulla olisi sana hallussa. Pidän siitä että sinulla on taito viedä keskustelua koko ajan eteenpäin etkä sorru jankuttamiseen. Nyrkkeilyssä kai sanottaisiin että sinä hallitset kaikki lyönnit ja pystyt monipuolisiin kombinaatioihin.

Kyllä minä pystyn lähtemään täältä silloin kun kyllästyn sössötyksiin eikä muuta ole tarjolla.

Etkä sinä ole minun pelleni, olet ihan oma pellesi.

• yksipenaalintylsistä kirjoitti:

Ihastuinko?

En sentään, sydämeni on muualla. Pönttis on hyvä keskustelija, ja muuta minä en kaipaa palstailulta.

• Pönttö.ulkona

Mutta minä päätän keskustelenko kanssasi vai en.

Tiedän ettet pääse tästä yhteisöstä koskaan pois. Et kykene siihen.

Itse olen jo ajankäytön takia vähentänyt radikaalisti.

Aika vähän minä tänne kirjoitan, tänään olen ollut aktiivisempi kuin aikoihin.

• yksipenaalintylsistä

Hyvää illanjatkoa

Toiv. Maahinen

Pönttiksen pälli ei kestä totuutta.
        Tui, tui ja tsih, tsih.

• Pönttö.ulkona kirjoitti:

Mutta minä päätän keskustelenko kanssasi vai en.

Sinä olet jo päättänyt sen.

• Pönttö.ulkona
        Iku-Turso kirjoitti:

Ihastuinko?

En sentään, sydämeni on muualla. Pönttis on hyvä keskustelija, ja muuta minä en kaipaa palstailulta.

Vihdoin.

Irtipääsemisjuhla ja shampanja.

• Pönttö.ulkona
        Iku-Turso kirjoitti:

Sinä olet jo päättänyt sen.

Kyllä näin on.

Vihdoin.

Irtipääsemisjuhla ja shampanja.

Samppanjat on juotu, mutta pitänee ostaa jossain kohtaa uutta.

Kyllä näin on.

Jahas. Nenänvalkaisuviikot loppui tähän, lähden mieluummin kantapaikkaani. Illanjatkoja ja hauskaa lässytysiltaa.

Hyvää illanjatkoa

Toiv. Maahinen

Ai jai, nyt on särmä parta taas ja kaljukin kiiltää. Mitäs tänne *ryhtyy lukemaan*.

Te ootte ihania. Ihan kuin vanha aviopari. Ettekö te voisi vaan lyödä hynttyitä yhteen?

• erakko-
        Vihertäjä kirjoitti:

Ei pönttistä tarvi ottaa todesta. Keskenkasvuinen lapsi vielä. Kirjaimellisesti myös. sitä se metsässä eläminen tekee.

Ilkeää siis tuollainen yleinen syyttely, ja tämä on ainut nimimerkkini edelleen. Voisin antaa vaikka puhelinnumeroni todentaakseni tämän ja keskustella mielenterveydellisistä asioista mitä tämä palsta minulle aiheuttaa.

Oksensin vähän suuhuni.

• Kävisikö piripirikana?

• Ai että kana on parasta huumetta.

Hipit! Hmphh!

• scrg kirjoitti:

Ai että kana on parasta huumetta.

Hipit! Hmphh!

Aikamoinen körmynokka tuota kuvassa.

• Emmekös me kaikki jankuta samaa?

Vanhat ajatukset on turvallisia.

• wanhaämmä

Ei sulla ole mitään velvollisuutta osallistua sellaisiin keskusteluihin. Ohi vaan, ja kirjoittelet itse sitten viihdyttävämpiä juttuja.

• Sinäkin voisit joskus noudattaa omia neuvojasi.

Aina kun joku tohtii kritisoida rakasta palstaasi, tuntuu kuin vetäisit herneen nenuun.

• wanhaämmä
        Iku-Turso kirjoitti:

Sinäkin voisit joskus noudattaa omia neuvojasi.

Aina kun joku tohtii kritisoida rakasta palstaasi, tuntuu kuin vetäisit herneen nenuun.

Tuntuuko susta myös että sua kritisoidaan?

• wanhaämmä kirjoitti:

Tuntuuko susta myös että sua kritisoidaan?

Minä olen kritiikin yläpuolella.

• wanhaämmä
        Iku-Turso kirjoitti:

Minä olen kritiikin yläpuolella.

Kritiikki asuu sun ihosi alla.

• wanhaämmä kirjoitti:

Kritiikki asuu sun ihosi alla.

Vain sinun unelmissasi.

• Iku-Turso kirjoitti:

Sinäkin voisit joskus noudattaa omia neuvojasi.

Onpas täällä nenäkästä porukkaa..

Tarkoitan sun ja Sergein avattaria...mutta ei yhtään pymppyä.. 😕

• Wwuwuw kirjoitti:

Onpas täällä nenäkästä porukkaa..

Tarkoitan sun ja Sergein avattaria...mutta ei yhtään pymppyä.. 😕

Pymppyä ei nyt nähdä ylläpidon takia.

Lähetin heille kokoelman muitakin pymppykuvia ennakkotarkastettavaksi, mutta en saanut yhdellekään julkaisulupaa. Ollaan siis näin.

• Iku-Turso kirjoitti:

Pymppyä ei nyt nähdä ylläpidon takia.

Lähetin heille kokoelman muitakin pymppykuvia ennakkotarkastettavaksi, mutta en saanut yhdellekään julkaisulupaa. Ollaan siis näin.

No voihan nenä..👃

• Wwuwuw kirjoitti:

No voihan nenä..👃

Voi p.rse.

• bbvv

Asbergerin syndroomasta kyse.
      Assit eivät osaa muuta kuin jankuttaa samaa. Eivät he itselleen mitään voi.

• Pyh pah. Kyse on henkisistä ongelmista, ei aspergerista.

• Vihertäjä kirjoitti:

Pyh pah. Kyse on henkisistä ongelmista, ei aspergerista.

Voi olla kyse myös siitä. Asperger johtuu aivojen kehityshäiriöstä ja usein aspergerit tykkäävät samojen asioiden toistamisesta aina samalla tavalla.

• Wwuwuw kirjoitti:

Voi olla kyse myös siitä. Asperger johtuu aivojen kehityshäiriöstä ja usein aspergerit tykkäävät samojen asioiden toistamisesta aina samalla tavalla.

Joo nyt kun asiaa miettii, niin kirjohan on laaja. Joten aivan mahdollista.

• Vihertäjä kirjoitti:

Joo nyt kun asiaa miettii, niin kirjohan on laaja. Joten aivan mahdollista.

Meillä töissä oli kerran yksi asperger-tyttö pari viikkoa työharjoittelussa. Kyllä sen huomasi heti ettei kaikki ollut ns normaalisti.

• Wwuwuw kirjoitti:

Meillä töissä oli kerran yksi asperger-tyttö pari viikkoa työharjoittelussa. Kyllä sen huomasi heti ettei kaikki ollut ns normaalisti.

Aspergerithan ei ole mikään homogeeninen ryhmittymä. Puhutaan kirjosta. Eri ihmisillä näkyy eri tavoin. Jollakin hyvin lievänä, toinen on lähes autisti.

Esim. Itsellä ei näy juuri muuten, paitsi mielenkiinnon puutteena sosiaalista kanssakäymistä kohtaan, sekä vaikeutena tulkita eleitä ja ilmeitä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Aspergerithan ei ole mikään homogeeninen ryhmittymä. Puhutaan kirjosta. Eri ihmisillä näkyy eri tavoin. Jollakin hyvin lievänä, toinen on lähes autisti.

Esim. Itsellä ei näy juuri muuten, paitsi mielenkiinnon puutteena sosiaalista kanssakäymistä kohtaan, sekä vaikeutena tulkita eleitä ja ilmeitä.

Näinhän se on.

Ei tuo mun mielestä vielä ole osoitus mistään.. Mä esim olen kasvosokea, en tiedä mistä johtuu, mutta kiusallisia tilanteita on ollut. Ylipäätään ihmisten kirjo on ihan hemmetin moninainen..heh.

• wanhaämmä

Monesko aloitus / kirjoitus tuo oli sulta samasta aiheesta?

• jankuttaja

Koska se on niin että jos ei juo viinaa niin ei saa naisia. Koska se on niin että jos ei ole jännämies niin ei saa naisia.

• Kyseessä on hiihtokenkärahaa.. eli monomania.

"Monomania (kreik. mono, yksi ja mania, pakkomielle) on itsepintaista yhden asian ajattelemista tai tavoittelua.[1] Monomaniaa poteva ajattelee vain yhdenlaisia ajatuksia päiväkausia."

• Viinamies

No hei kattokaa näitä tyyppejä joilla ei ole sosiaalista elämää, luulevat että naiset tulee kotoo hakemaan treffeille ja miehen ei tarvii tehdä mitään. Yritän opettaa palstalaisille että pitää olla sosiaalinen ja lähteä ulos tutustumaan naisiin muuten ovat tällä palstalla vielä 80 vuotiaana.

• Eiköhän kaikki ole jo tietoisia sun sanomastas.

• Jankutan aina tunnevastuusta ja koitan puhella toksista maskuliinisuutta vastaan, lisäksi aion jankuttaa näistä v.tun huonoista keleistä, moottorivehkeiden toimimattomuudesta ja mistäs vielä?

No onhan tuossa jo jankutettavaa!!!!

Niin ja kuulun palstan komppikerhoon. Komppaillaa yhden päliksen kanssa kilpaa!!! Niin pitkään komppaillaan, että joltain alkaa veri turskamaan korvista ja ainakin yks pahastuu. 😄💪

• cologran

Ei tarvi kuin lukea tämä ketju läpi niin tulee vakuuttuneeksi siitä, että kaikilla on B-lausunto. Se, että onko hoidossa, on eri asia.

Luulin, että Ikävä palstalla kirjoitetaan kaipuusta, tunteista ja rakkaudesta.
      Erehdyin. Jatkakaa te täällä. Väärä kanava itselleni.

• Kyllä erehdyit. Tämä on Sinkut. A-rapun väkeä.

• cologran

Kyllä erehdyit. Tämä on Sinkut. A-rapun väkeä.

Outoa porukkaa ja tämä vääntäminen ihmetyttää eikä toiminta vaikuta mitenkään terveeltä. Jos tarkoitat A-luokan kansalaisia niin olen eri mieltä.
        B-rapun puolelta.
        Hoitosuositus ja toivottavasti takuukin.

• lapsetonkin.myös
        cologran kirjoitti:

Outoa porukkaa ja tämä vääntäminen ihmetyttää eikä toiminta vaikuta mitenkään terveeltä. Jos tarkoitat A-luokan kansalaisia niin olen eri mieltä.
        B-rapun puolelta.
        Hoitosuositus ja toivottavasti takuukin.

pönttis paikalla niin asiateksti häviää, lässytys alkaa. olen sitä mieltä että pönttis ei tiedä mitään oikeasta elämästä.

• En tiiä...

• Turha-elämä

Opettajakin jankutti koulussa että kun opiskelee ja saa hyviä arvosanoja niin saa hyvän työpaikan ja naisia. Opiskelin ja sain kiitettäviä ja yliopistossa olin tosi hyvä mutta tässä ollaan 15 v myöhemmin ilman naista ja töitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3805
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2669
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1451
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1434
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1408
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe