Perhe on ihana, nopeasti ne lapset kasvaa tuntuu lopulta lyhyeltä ajalta. Meidän 5v halusi laittaa turvavöihin nallen joten lopputulos tämän kaltainen. Meni istumaan viereen. Olin aiemmin kertonut kun laittoi samoihin vöihin itsensä kanssa, jos kyseessä olisi elävä olento törmäyksessä se murskautuisu ja sen vuoksi ei saa laittaa samoihin vöihin elävää. https://aijaa.com/UbCTkr
Minä olisin opiskelemassa mutta se on kiinni niin paljon kiinni elämäntilanteesta miten saa siihen aikaa. Erittäin stressaava tila teettää tutkimaan ongelmaa ja ratkaisemaan sen mutt sit huomaa monesti menevän opiskeluksi.
Kun tietoa kehitän ja kuumeisesti haluan etsiä vastauksia kun se on nopeampaa kuin itse kehittää.
0Äänestä
wanhaämmä
Tarvitsisit töitä kesäajaksi ja sitten talvet ansiosidonnaisella Espanjassa... :) Asfalttimies, puutarhatyöntekijä, ulkomaalari, lossin kuljettaja... mitä näitä nyt olis :)
Elä luule että ranta ihanuus säilyy siellä. Muovi jätteen sekaan ei kukaan halua.Säteily tulee liian voimakkaaksi.Sijoita Suomeen on ainoa toivo.
0Äänestä
Hissanörtti
Olen suunnitellut sen verran, että olisin ainakin lukenut itseni aina historian professoriksi asti. Olisin töissä jollain yliopistolla ja ohessa myös politiikassa mukana.
Tottakai, elämänkumppanin löytäminen olisi hieno asia, mutta se ei ole välttämättä minun käsissäni, siihen tarvitaan hieman onnea. Lapsia joko biologisesti tai sitten adoption kautta. Mutta ensisijaisena pidän tuota ensimmäistä kappaletta, koska se on toteutettavissa omilla valinnoillani.
Elä luule että ranta ihanuus säilyy siellä. Muovi jätteen sekaan ei kukaan halua.Säteily tulee liian voimakkaaksi.Sijoita Suomeen on ainoa toivo.
Rantaa enemmän viehättää aurinko ja kulttuuri..Espanjassa on jotakin mitä kaipaisin täälläkin olevan, mutta ei ole.
En mahda sille mitään, että pidin olostani siellä...se oli laakista paikka missä tuli olo, onks mun pakko lähteä täältä koskaan pois? Pääsenköhän ikinä takaisin tänne...
Se kaivelee mua jatkuvasti, se ikävä sinne Espanjaan. Välillä melkeen itkuttaa...😥
Rantaa enemmän viehättää aurinko ja kulttuuri..Espanjassa on jotakin mitä kaipaisin täälläkin olevan, mutta ei ole.
En mahda sille mitään, että pidin olostani siellä...se oli laakista paikka missä tuli olo, onks mun pakko lähteä täältä koskaan pois? Pääsenköhän ikinä takaisin tänne...
Se kaivelee mua jatkuvasti, se ikävä sinne Espanjaan. Välillä melkeen itkuttaa...😥
Mahtaaks mennä oikein, amor a primera vista!😃
Hyvät yöt!
0Äänestä
wanhaämmä
Kiinnostuksen kohteet, halut ja mahdollisuudet muuttuvat niin nopeaan, että turha sellaisia ajatella. Toki mulla on tällä hetkellä tavoteita jollekin aikavälille, mutta hyväksyn että niihinkin tulee muutoksia väistämättä.
Voi olla että ensi viikolla sairastun vakavasti tai vaikkapa kuolen. Mä olen mieluummin onnellinen tässä ja nyt. Pitää vain katsoa minkälaisia mahdollisuuksia tulee vastaan :)
Niinhän ne muuttuvat sen vuoksi on hyvällä olla varasuunnitelmia onneksi, minulla niitä on. Minun suunnitelmat ovat hidastuneet tavattoman paljon kuin 6vuotta ollut sama haave jo mutta lapsen ongelmat ovat menneet tärkeimmäksi.
Ongelmat teettää monenmoista varasuunitelmaa.
1Äänestä
aitoriitta
Huomenta. Olen jo jäänyt eläkkeelle. Teen mahdollisesti jotakin vapaaehtoistyötä. Minulla on perhe tallella ja mahdollisesti yksi tai kaksi lapsenlasta. Heitä haluan hoitaa, se on pitkäaikaistoive. Olen onnellinen ja toivon, että eräällä on yhtä hyvin😀
Minusta toiveesi on erittäin hyvä varsinkin tukena kasvatuksella ja se on yksi varasuunitelmista hoitaa myös minulla lapsien lapsia tukea kehityksessä mutta pelkään pahoin kun minä olen iäkäs sitä ei arvosteta yhtään.
Jos kaikki menee hyvin, niin täytän 60v. En sen kummemmin ole suunnitellut, asunnon vaihto on käynyt välillä mielessä, kun tekisi hieman mieli takaisin kantakaupunkiin..
Vauh. Onneksi olkoon. Onhan se totuus kaipaa kotinurkille kun niiltä lähtee varsinkin jos on hyvät olot ollut sekä uudistunut paremmaksi.
1Äänestä
naurammesinulle
Jos kaikki menee hyvin, niin et täytä koskaan 60v.
1Äänestä
aitoriitta
Lupaan myös, että kymmenen vuoden päästä en edelleenkään ole puuttunut elämääsi. En puutu siihen nyt enkä silloinkaan. Se on hyvin vaikeaa; minulla on tarvetta puuttua toisten elämiin😮
On sillä vähän merkitystä miten puuttuu toisten elämään. itse taas olen sellaisessa tilassa edes hengissä selviäminen on työn alla koska on hyvin ollut raskasta aikaa ollut ja pelko jatkuvuudesta.
Itse itkenyt varmasti joka viikko sinääsä sen vuoksi on hyvä vaihteeksi ajatella tulevaisuutta ja ratkaista ja hoitaa itseään ja muita kuin kuormaa pelätä.itsetunto on hyvin alhaalla joten on hyvä alkaa vahvistaa perusasioita.
Sotkeutuminen on laaja käsite miten sen tekee?
0Äänestä
Avomies-
Menen heinäkuussa naimisiin. 10 vuodesta en tiedä toivon että olen sitten yhä naimisissa.
Olen itsekin suunnitellut katoavan liikkuvalle saarelle pikkuperheeni kanssa.
0Äänestä
katoamistemppu
valtakunta kirjoitti:
Juutuubissa on useita van lifereita joita välillä tulee seurailtua, ja onhan siinä oma juttunsa vaikkei hohdokasta olisikaan. Kun saisi jostain toimeentulonsa niin sitä voisi olla missä vaan.
Juutuubissa on useita van lifereita joita välillä tulee seurailtua, ja onhan siinä oma juttunsa vaikkei hohdokasta olisikaan. Kun saisi jostain toimeentulonsa niin sitä voisi olla missä vaan.
Oon miettinyt kehittää perustietoutta noissa asioissa kuin pitäisi osata itse rakentaa sähkövirtaus se varmasti myös.
On vain tyytynyt että minun on pakko kehittää lapsia jotka muuttaa ympäristön koska tällä hetkellä ei ole osaamista muuhun olen kuitenkin lapsia jo kasvattanut 8lk lähtien.
0Äänestä
katoamistemppu
valtakunta kirjoitti:
Oon miettinyt kehittää perustietoutta noissa asioissa kuin pitäisi osata itse rakentaa sähkövirtaus se varmasti myös.
On vain tyytynyt että minun on pakko kehittää lapsia jotka muuttaa ympäristön koska tällä hetkellä ei ole osaamista muuhun olen kuitenkin lapsia jo kasvattanut 8lk lähtien.
Ei ne asiat mitään rakettitiedettä ole ja nykyään on sen verran paljon tietoa helposti saatavilla että periaatteessa melkein kuka vaan pystyy jotain kyhäämään. Ite olen pari vuotta miettinyt "piilo"pakua, mikä päältä päin näyttää ihan normilta, mitä nyt paneeli katolla ehkäpä. Sellaisessa on se hyvä puoli että voi parkata yöksi melkeinpä minne vaan, mitä taas asuntoautolla ei voi ilman kyttäämistä.
Ei ne asiat mitään rakettitiedettä ole ja nykyään on sen verran paljon tietoa helposti saatavilla että periaatteessa melkein kuka vaan pystyy jotain kyhäämään. Ite olen pari vuotta miettinyt "piilo"pakua, mikä päältä päin näyttää ihan normilta, mitä nyt paneeli katolla ehkäpä. Sellaisessa on se hyvä puoli että voi parkata yöksi melkeinpä minne vaan, mitä taas asuntoautolla ei voi ilman kyttäämistä.
Kuten sanoin niin mm. juutuubista löytyy monia van lifereita jotka vlogailevat elämästään ja rakenteluun löytyy monenmoista esimerkkiä. Toki osa on huomiota hakevia nuoria likkoja bikineineen mutta kyllä siellä on ihan aikuisiakin.
Kuten sanoin niin mm. juutuubista löytyy monia van lifereita jotka vlogailevat elämästään ja rakenteluun löytyy monenmoista esimerkkiä. Toki osa on huomiota hakevia nuoria likkoja bikineineen mutta kyllä siellä on ihan aikuisiakin.
En jaksa perehtyä noihin on sen verta huolehtivaa saada lapset pärjäämään vaikka itse haluisin kadota. lapsille on tärkeätä ympäristö juuri nyt.
0Äänestä
mitenasiatkatsoo
valtakunta kirjoitti:
En jaksa perehtyä noihin on sen verta huolehtivaa saada lapset pärjäämään vaikka itse haluisin kadota. lapsille on tärkeätä ympäristö juuri nyt.
Eipä sitä aina voi etukäteen tietää mikä on loppupelissä tärkeää tai hyödyksi. Monesti lapset ovat tekosyy aikuisten epävarmuudelle, mutta todellisuudessa lapsena saadut kokemukset kasvattavat enemmän kuin se "turva".
Eipä sitä aina voi etukäteen tietää mikä on loppupelissä tärkeää tai hyödyksi. Monesti lapset ovat tekosyy aikuisten epävarmuudelle, mutta todellisuudessa lapsena saadut kokemukset kasvattavat enemmän kuin se "turva".
kyllä minä tiedän koulun olevan erityisen tärkeä lapselle että hän pärjää aikuisuudessa, kirjoissa on avain tietouteen pärjätä aikuisuudessa suuri.
0Äänestä
eielämääei
Jos olen elossa niin jatkan elämää. Jos ole terve aina parempi ja jos en niin sitten oottelen vain viikatemiestä. Jos pystyn saamaan kymmenessä vuodessa jotain hyvää aikaan itselleni ja muille niin siinä se sitten onkin. Jos kuitenkin tämä epäonnistuu niin saankin vain aikaan huonoa tai vielä huonompaa, niin alamäestä voi sitten yrittää nauttia koko olemuksella. Vauhti voisi ainakin olla riittåvån kova ettei ehdi kyllästyä.
Vastaukset 38
Vanhimmat
Olisi ihana Filippiini tai Thai vaimo ja ehkä perhe...😊🤗
Perhe on ihana, nopeasti ne lapset kasvaa tuntuu lopulta lyhyeltä ajalta.
Meidän 5v halusi laittaa turvavöihin nallen joten lopputulos tämän kaltainen. Meni istumaan viereen. Olin aiemmin kertonut kun laittoi samoihin vöihin itsensä kanssa, jos kyseessä olisi elävä olento törmäyksessä se murskautuisu ja sen vuoksi ei saa laittaa samoihin vöihin elävää.
https://aijaa.com/UbCTkr
En uskalla suunnitella ihan niin pitkälle, joku muu suunnittelee paremmin puolesta.
Mutta säännöllisesti töitä ja kakkoskoti Espanjassa. Siinäpä ne suunnitelmat/haaveet. 😺
se on ihan kivakin suunnitelma mietin jo olevan kuin lomakoti.
En itse välitä matkustaan noin pitkälle
Minä olisin opiskelemassa mutta se on kiinni niin paljon kiinni elämäntilanteesta miten saa siihen aikaa. Erittäin stressaava tila teettää tutkimaan ongelmaa ja ratkaisemaan sen mutt sit huomaa monesti menevän opiskeluksi.
Kun tietoa kehitän ja kuumeisesti haluan etsiä vastauksia kun se on nopeampaa kuin itse kehittää.
Tarvitsisit töitä kesäajaksi ja sitten talvet ansiosidonnaisella Espanjassa... :) Asfalttimies, puutarhatyöntekijä, ulkomaalari, lossin kuljettaja... mitä näitä nyt olis :)
Tai etätyö
Tuo etätyö on erittäin houkuteltava ollut oon monesti miestä siiihen lahjakkuudesta johtuen suositellut kun katseltiin aloja.
Mutta päätyi alalle missä pula on suurin
Sehän olis bueno...telemarkkinointi kenties.
Elä luule että ranta ihanuus säilyy siellä.
Muovi jätteen sekaan ei kukaan halua.Säteily tulee liian voimakkaaksi.Sijoita Suomeen on ainoa toivo.
Olen suunnitellut sen verran, että olisin ainakin lukenut itseni aina historian professoriksi asti. Olisin töissä jollain yliopistolla ja ohessa myös politiikassa mukana.
Tottakai, elämänkumppanin löytäminen olisi hieno asia, mutta se ei ole välttämättä minun käsissäni, siihen tarvitaan hieman onnea. Lapsia joko biologisesti tai sitten adoption kautta. Mutta ensisijaisena pidän tuota ensimmäistä kappaletta, koska se on toteutettavissa omilla valinnoillani.
Mahtaaks mennä oikein, amor a primera vista!😃
Hyvät yöt!
Kiinnostuksen kohteet, halut ja mahdollisuudet muuttuvat niin nopeaan, että turha sellaisia ajatella. Toki mulla on tällä hetkellä tavoteita jollekin aikavälille, mutta hyväksyn että niihinkin tulee muutoksia väistämättä.
Voi olla että ensi viikolla sairastun vakavasti tai vaikkapa kuolen. Mä olen mieluummin onnellinen tässä ja nyt. Pitää vain katsoa minkälaisia mahdollisuuksia tulee vastaan :)
Niinhän ne muuttuvat sen vuoksi on hyvällä olla varasuunnitelmia onneksi, minulla niitä on.
Minun suunnitelmat ovat hidastuneet tavattoman paljon kuin 6vuotta ollut sama haave jo mutta lapsen ongelmat ovat menneet tärkeimmäksi.
Ongelmat teettää monenmoista varasuunitelmaa.
Huomenta. Olen jo jäänyt eläkkeelle. Teen mahdollisesti jotakin vapaaehtoistyötä. Minulla on perhe tallella ja mahdollisesti yksi tai kaksi lapsenlasta. Heitä haluan hoitaa, se on pitkäaikaistoive. Olen onnellinen ja toivon, että eräällä on yhtä hyvin😀
Huomenta.
Minusta toiveesi on erittäin hyvä varsinkin tukena kasvatuksella ja se on yksi varasuunitelmista hoitaa myös minulla lapsien lapsia tukea kehityksessä mutta pelkään pahoin kun minä olen iäkäs sitä ei arvosteta yhtään.
Jos kaikki menee hyvin, niin täytän 60v. En sen kummemmin ole suunnitellut, asunnon vaihto on käynyt välillä mielessä, kun tekisi hieman mieli takaisin kantakaupunkiin..
Vauh. Onneksi olkoon.
Onhan se totuus kaipaa kotinurkille kun niiltä lähtee varsinkin jos on hyvät olot ollut sekä uudistunut paremmaksi.
Jos kaikki menee hyvin, niin et täytä koskaan 60v.
Lupaan myös, että kymmenen vuoden päästä en edelleenkään ole puuttunut elämääsi. En puutu siihen nyt enkä silloinkaan. Se on hyvin vaikeaa; minulla on tarvetta puuttua toisten elämiin😮
On sillä vähän merkitystä miten puuttuu toisten elämään.
itse taas olen sellaisessa tilassa edes hengissä selviäminen on työn alla koska on hyvin ollut raskasta aikaa ollut ja pelko jatkuvuudesta.
Itse itkenyt varmasti joka viikko sinääsä sen vuoksi on hyvä vaihteeksi ajatella tulevaisuutta ja ratkaista ja hoitaa itseään ja muita kuin kuormaa pelätä.itsetunto on hyvin alhaalla joten on hyvä alkaa vahvistaa perusasioita.
Sotkeutuminen on laaja käsite miten sen tekee?
Menen heinäkuussa naimisiin. 10 vuodesta en tiedä toivon että olen sitten yhä naimisissa.
Kiva tapahtuma.
en kyllä usko että me tehdään niin, ei ole tarvetta.
Jospa vaikka olisi kyhännyt itselleen "asuntoauton" ja kadonnut jonnekin sen kanssa.
opiskelu ei ole raketti tiedettä.
toiset asuu autossa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201707172200267940
kyllä minä tiedän koulun olevan erityisen tärkeä lapselle että hän pärjää aikuisuudessa, kirjoissa on avain tietouteen pärjätä aikuisuudessa suuri.
Jos olen elossa niin jatkan elämää. Jos ole terve aina parempi ja jos en niin sitten oottelen vain viikatemiestä.
Jos pystyn saamaan kymmenessä vuodessa jotain hyvää aikaan itselleni ja muille niin siinä se sitten onkin.
Jos kuitenkin tämä epäonnistuu niin saankin vain aikaan huonoa tai vielä huonompaa, niin alamäestä voi sitten yrittää nauttia koko olemuksella. Vauhti voisi ainakin olla riittåvån kova ettei ehdi kyllästyä.
Niih toivotaan että onnellista.
En valitettavasti suunnittele mitään, elän hetkessä: )