Kohta on kesä

Pääsee ätmikin näkemään naiskauneutta, kun naiset keikistelevät niukoissa vaatteissa. Odotan jo rantakelejä 🐷

32

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitäodotatnäkeväsi

      Eli kuivuneita harppuja, sehän on teidän ätmien naismaku.

      • Kyllä vain, naiskauneutta on montaa sorttia.


      • niitäodotatnäkeväsi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kyllä vain, naiskauneutta on montaa sorttia.

        No kovassa puutteessa näkee vaikka harakan viehättävänä.


      • niitäodotatnäkeväsi kirjoitti:

        No kovassa puutteessa näkee vaikka harakan viehättävänä.

        Ei ole kokemusta eläimistä, mutta muista varoa lintuinfluenssaa.


    • mklbgflrt

      Ätmit eivät saa katsella vähäpuheisia naisia, se on seksuaalista häirintää.

      • oikeudentikari

        Ihan sama. Suurin osa naisista on sen luokan lorttoja ettei niiden ahdistelussa ole mitään väärää.


      • Aurinkolasit päähän ja silmät saa vispata ihan rauhassa.


      • ToivotonÄtmi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Aurinkolasit päähän ja silmät saa vispata ihan rauhassa.

        Saisipa olla pieni lentävä itikka, niin voisi suunnata lentonsa kauniiden naisten hameiden alle, nuuh, nuuuh, eikä kukaan huomaisi mitään, kun on niin pieni.


      • ToivotonÄtmi kirjoitti:

        Saisipa olla pieni lentävä itikka, niin voisi suunnata lentonsa kauniiden naisten hameiden alle, nuuh, nuuuh, eikä kukaan huomaisi mitään, kun on niin pieni.

        Vain naarasitikat imevät verta.


    • Kaisanoasaa

      Me ätmit emme katsele naisia koska ne ovat jännämiesten käyttämiä.

    • Odota vaan. Ei tuu...

      Kyllä mättää lunta kuule vielä ainakin kuukauden, tuulee ja on yöpakkasia.

      Naiset vetää vaan pakkaspalttoota ylös ja alaspäin, ei näy kuin nenänpää...

      Jonninjoutavaa yltiöpositiivisuutta.

    • AsianVierestä

      Mitä vähemmän vaatetta päällä on sitä selkeämmin ihmisen kauneus korostuu.

      • Kaapunaiset

        Ajattelepas, jos asuisit jossain Lähi-Idässä, niin et näkisi naisesesta yhtään mitään, kun ovat pukeutuneet mustiin säkkeihin, ei edes silmiä näkisi, kun nekin on peitetty jollakin verkolla.
        Toinen juttu, et sieillä mustan säkin alla voi olla yhtä hyvin mieskin naamioituneena naiseksi.


    • Himomies

      Kiskaisin kevään kunniaksi muutaman lonkeron ja lähdin kaupungille. Bussissa katselin se xyä nuorta naista ja hän vaikutti pelokkaalta. Miksi tytöt on niin arkoja?

    • Ei tuu ihan heti.

    • Miks tuossa on tuo possun kuva?

      Meinasitko olla kuin sika vatukossa?

      • Tämä oli vähän tällainen esineellistävä aloitus. Siksi sika. Mutta samalla tavalla naisetkin voi esineellistää meitä miehiä.


      • h567jh67
        Vihertäjä kirjoitti:

        Tämä oli vähän tällainen esineellistävä aloitus. Siksi sika. Mutta samalla tavalla naisetkin voi esineellistää meitä miehiä.

        Mutta se ei ole sikamaista, jos naiset esineellistävät miehiä. Se on vain vahvan naisen merkki.


    • No jännämiehet niitä vain panee, taviksilla ei mitään asiaa.

    • Kohta tosiaan on kesä, olenkin innoissani uusinut vähän vaatteitani. :D

      Niin niin muahan ei kiinnosta mitkään rättisulkeiset ja muoti, mutta kauniit värikkäät kuosit ja kukka leningit...<3 Nyt on helmoja mitä kiskoa ylle, kunhan se kesä nyt suvaitsee sieltä tulla. :D

      • Kukkaleningithän taisi olla muodissa?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kukkaleningithän taisi olla muodissa?

        Yritin olla vitsikäs.. :)

        On niin kauniita värejä ja suuria kukkasia, että ihan on pakko panostaa nyt niihin. Joinainen vuosina tuntuu, ettei löydä mitään mieleistään kaupasta, kuvastoista mistään...jää sitten vaatteet ostamatta, vaikka olis vähän tarvettakin.

        Mutta nyt löytyy useampi omaan makuun herkullinen "riepu".


      • Päläpälä kirjoitti:

        Yritin olla vitsikäs.. :)

        On niin kauniita värejä ja suuria kukkasia, että ihan on pakko panostaa nyt niihin. Joinainen vuosina tuntuu, ettei löydä mitään mieleistään kaupasta, kuvastoista mistään...jää sitten vaatteet ostamatta, vaikka olis vähän tarvettakin.

        Mutta nyt löytyy useampi omaan makuun herkullinen "riepu".

        Ja minä kun loistin, kun kerrankin osanin jutella naisten jutuista.

        Näin muuten kaupassa miehen joka oli pukeutunut kirkuvan punaisiin lateksi housuihin ja samanmoiseen pitkään lateksi takkiin. Kokonaisuuden kruunasi käsilaukku. Jossakin Hesassa joka päiväistä, mutta täällä perähikiällä todella rohkeaa. Olisin halunnut käydä kysymässä että mikä juttu tää oikein on, mutta tuntui liian tungettelevalta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ja minä kun loistin, kun kerrankin osanin jutella naisten jutuista.

        Näin muuten kaupassa miehen joka oli pukeutunut kirkuvan punaisiin lateksi housuihin ja samanmoiseen pitkään lateksi takkiin. Kokonaisuuden kruunasi käsilaukku. Jossakin Hesassa joka päiväistä, mutta täällä perähikiällä todella rohkeaa. Olisin halunnut käydä kysymässä että mikä juttu tää oikein on, mutta tuntui liian tungettelevalta.

        Hänellä oli selvästi kevättä rinnassa. :D

        Joo kyllä sä loistit, mä vaan olen ehkä maailman surkein nainen puhumaan muodista mitään...mä en ymmärrä siitä mitään, eikä mua kiinnosta siinä mikään...

        Kun mä teen vaateostoksia mä mietin hintaa, sopivuutta mulle, mukavauutta pitää päällä ja käytännöllisyyttä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa olenko muodin mukainen. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hänellä oli selvästi kevättä rinnassa. :D

        Joo kyllä sä loistit, mä vaan olen ehkä maailman surkein nainen puhumaan muodista mitään...mä en ymmärrä siitä mitään, eikä mua kiinnosta siinä mikään...

        Kun mä teen vaateostoksia mä mietin hintaa, sopivuutta mulle, mukavauutta pitää päällä ja käytännöllisyyttä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa olenko muodin mukainen. :D

        Amen. Samalla periaatteella mennään.


    • Kyllä on kesällä tukalata kun housuissa jöpöttää kokoajan. Ja vielä ukkomiehellä...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe