Voi kuinka haluaisin syödä porkkanaa, mutta sen raastaminen on niin vaikeaa, etten jaksa.
Kone on kummallinen. Sotkee vain ja aiheuttaa paljon siivoamista.
Eihän kaupoissakaan ole porkkanaraastetta. Ei kyöskään porkkanaa pakasteina. On vaan niitä herne-maissi- paprika sekoituksia.
Miten saa helpolla ja halvalla terveellisen ruokavalion jokaiselle päivälle? Kiitos.
Porkkana raastaminen
5
1654
Vastaukset
- etsivälöyti
Kaupoissa on porkkanaraastetta, katso tarkemmin. Porkkanaa löytyy myös pakasteena, katso tarkemmin.
- uusavuttomuuskunniaan
Osta raastinrauta - yhden porkkanan raastaminen tuskin niin paljon vaivaa tekee.
Pakasteista löytyy ns. baby-porkkanoita ja kylmähyllystä porkkanasosetta, mutta valmiista porkkanaraasteesta en ole kuullut.- Siltienosta
Löytyy, katso tarkemmin. Löytyy esim cm kaupoista ja k-nettikaupasta.
- Pylli-täti
Sinulla on hampaat, miksi pitää raastaa? Itse vaika oon vanha rouskuttelen mielellään porkkanaa. Melkein joka kaupan pakastealtaasta löytyy babyporkkanaa. Porkkanan A-vitamiini on rasvaliukoinen vitamiini eikä sen takia liukene keitinveteen. Kotimaisia elintarvikkeita kannattaa suosia ja porkkanasta saa vaikka mitä. Vaihtelun vuoksi käytän raasteenakin joskus ja perusraastimella saa helposti tehtyä.
- Sähköllä_toimii
Surautan monitoimikoneen raastiosaa käyttämällä mehukkaat raasteet. Joukkoon voi samalla raastaa omenaa tms lisätä esim. Rusinoita ja sitruunamehun. Säiliöönhän mahtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818