Ulkomaisia elokuvia katsellessa voi alkaa elää siinä harhakuvitelmassa että kumppani löytyisi jotenkin romanttisesti muualta kuin yökerhosta. Viinamies kuitenkin on ollut aina realisti ja ymmärtänyt että Suomessa kumppanin voi löytää vain alkoholin avulla yökerhosta.
Suomessa on aina pariuduttu humalassa. Raittiina jää yksin.
Pariutuminen Suomessa
16
<50
Vastaukset
- RaitisMies
No viinamiehes on tehnyt elämänsä aikana satoja pariutumisia ja viinamiehellä on suuri lapsikatras, kun viinamies on monta kertaa viikossa humalassa ja pariutuu aina uuden naisen kanssa.
Viinamiehellä on koko ajan ulosotossa lapsen ruokot. Kaikki raha kun menee viinaan..
Siitä viinamies päättelee ettei töissä kannata käydä koska rahat menee velkoihin ja sossu maksaa ryyppäämisen. Lisää velkaakin voi tehdä, jos jättää ruokot maksamatta koska eltusmaksujen perintä menee muiden velkojen edelle ja niitäkään ei taas pääse toimeentulotuesta ja kelakorvaiksista vouti kuittaamaan.
Niinpä jatkaa viinamies edelleen tyytyväisenä viinan kittaamista kunnes kuolo korjaa.
(Yllämainittu kuvaus on tositarina oikeasti eläneestä henkilöstä jolle olen sukua)Pitäisi Kaikkien dna ottaa trekisteriin löytyisi isittömille isit. Loppuisi miesten patukan levittäminen.
Kuin myös kyllä varmistavat isin olevan isi ettei tarvitsisi juoksennella todistamassa isyyttä
hullu_ukko kirjoitti:
Viinamiehellä on koko ajan ulosotossa lapsen ruokot. Kaikki raha kun menee viinaan..
Siitä viinamies päättelee ettei töissä kannata käydä koska rahat menee velkoihin ja sossu maksaa ryyppäämisen. Lisää velkaakin voi tehdä, jos jättää ruokot maksamatta koska eltusmaksujen perintä menee muiden velkojen edelle ja niitäkään ei taas pääse toimeentulotuesta ja kelakorvaiksista vouti kuittaamaan.
Niinpä jatkaa viinamies edelleen tyytyväisenä viinan kittaamista kunnes kuolo korjaa.
(Yllämainittu kuvaus on tositarina oikeasti eläneestä henkilöstä jolle olen sukua)Eikä olisi turhaa maksellut elatusmaksuja
hullu_ukko kirjoitti:
Eipä hän maksellutkaan.
Noh uutisissa oli juttua jostain miehestä oli 18 vuotta turhaa maksellut elatuksesta.
valtakunta kirjoitti:
Noh uutisissa oli juttua jostain miehestä oli 18 vuotta turhaa maksellut elatuksesta.
Miten juttu eteni, lähtikö mies peräämään takaisin turhaan maksamiaan ruokkoja?
hullu_ukko kirjoitti:
Miten juttu eteni, lähtikö mies peräämään takaisin turhaan maksamiaan ruokkoja?
Ei saanut rahoja takaisin olisin laittanut linkin jos olisin löytänyt mutta sen sijaan löysin tämän.
Oikeus ei edes antanut kumota isyyttä
https://yle.fi/uutiset/3-9483039
- Viinamies
Viinaa pitää juoda jos haluaa parisuhteen naisen kanssa.
- viinamies
Kannattaa vain kiltisti juoda viinaa ja suunnata yökerhoon jollei halua jäädä yksin.
Jaa, mä olen koko ikäni kuvitellut asuvani suomessa!?!?😲
Pariutunutkin suomessa, suomessa, selvinpäin.- niinseon1
Suomalaiset naiset on sellaisia että raitis mies ei pääse juttelee naisille. Kännissä mies pääsee naisille juttelee ja tutustuminen helppoa
- viinamies
Kum juo viinaa voi tehdä tuttavuutta naisiin. Kulttuuriimme kuuluu että vain kännissä ja yökerhossa voi tutustua naisiin.
viinamies kirjoitti:
Kum juo viinaa voi tehdä tuttavuutta naisiin. Kulttuuriimme kuuluu että vain kännissä ja yökerhossa voi tutustua naisiin.
Älä höpsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all462120Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571859Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j351641- 361554
- 781258
- 631162
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?2191081- 63972
- 49933
- 24914