Paras rakkauslaulu

kevättärinnassan

minkä tiedät?

182

3512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jippu & Samuli Edelmann - Jos sä tahdot niin.

      Siinä taitaa olla yksi suosikeistani tällä saralla.

      • Yxnaine

        Minunkin lemppari.
        Siiri Nordinin ”Sydämeni osuman sai” on myös ihana.


      • Yxnaine kirjoitti:

        Minunkin lemppari.
        Siiri Nordinin ”Sydämeni osuman sai” on myös ihana.

        Tuo on kanssa hyvä. :)

        En tiennytkään että "Sydämeni osuman sai" on tehty tästä: Gene Pitney - Something's Gotten Hold of My Heart. Ihan hyvä tuo alkuperäinenkin.


    • Kaikki rakkauslaulut on ihania, onhan niissä rakkaus...mutta ehkäpä yksi omista suosikeistani on Bryan Adamsin skipale...siinä on niin osuvat sanat. :)

      https://youtu.be/RSHBh55n6F8

      Jotenkin osuu ja uppoaa..


      • https://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU

        Kiitos hyvästä elokuvabiisistä. Itselläni noihin aikoihin elokuvissa iski seuraavabiisi "I will always love you". Jotenkin tosi nuorena ajatteli rakastavansa jotain henkilöä lopun ikänsä. Silloin 90-luvulla en ollut kuin kerran ihastunut voimakkaasti. Haaveilin miehuuteni alussa suuresta rakkaudesta ja naivina pidin elokuvasta, jossa kyseinen biisi esitettiin. Tämän vuoksi tähän laittamani on minulle paras rakkausbiisi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU

        Kiitos hyvästä elokuvabiisistä. Itselläni noihin aikoihin elokuvissa iski seuraavabiisi "I will always love you". Jotenkin tosi nuorena ajatteli rakastavansa jotain henkilöä lopun ikänsä. Silloin 90-luvulla en ollut kuin kerran ihastunut voimakkaasti. Haaveilin miehuuteni alussa suuresta rakkaudesta ja naivina pidin elokuvasta, jossa kyseinen biisi esitettiin. Tämän vuoksi tähän laittamani on minulle paras rakkausbiisi.

        Heh, ole hyvä. Joo..nuorena ajatteli tosiaan rakkauden olevan ikuista ja onhan se, kohteet vaan on vaihdelleet. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Heh, ole hyvä. Joo..nuorena ajatteli tosiaan rakkauden olevan ikuista ja onhan se, kohteet vaan on vaihdelleet. :)

        Joko vatsapöpö mennyt ohi? Torstaina on/oli työpäivä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Joko vatsapöpö mennyt ohi? Torstaina on/oli työpäivä?

        Ei mennyt, tuuttasvat happosalpaajaa suoneen. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ei mennyt, tuuttasvat happosalpaajaa suoneen. :)

        Voi harmi. Sinulla siis sairasloma jatkuu? Mitäs meinaat puuhata?

        Itselläni kävi tuuri, että kaaduin liukkaassa kohdassa asuintaloni pihassa. Jäätä ei ole enää tiellä, jalkakäytävillä ja pyörätiellä, mutta varjossa oli jäätä asuintaloni pihassa. Kaaduin ja olen onnellinen, että selvisin pelkillä mustelmilla. Olisi voinut mennä luita poikki.

        Onneksi perjantaina on jotain 10 astetta lämmintä ja varmasti ne jäät sulavat pois


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Voi harmi. Sinulla siis sairasloma jatkuu? Mitäs meinaat puuhata?

        Itselläni kävi tuuri, että kaaduin liukkaassa kohdassa asuintaloni pihassa. Jäätä ei ole enää tiellä, jalkakäytävillä ja pyörätiellä, mutta varjossa oli jäätä asuintaloni pihassa. Kaaduin ja olen onnellinen, että selvisin pelkillä mustelmilla. Olisi voinut mennä luita poikki.

        Onneksi perjantaina on jotain 10 astetta lämmintä ja varmasti ne jäät sulavat pois

        Joo, tämä ja huominen. Ihan kotihommia mitä kykenen tekemään ilman vaivoja. Hirveesti ei tee mieli kumarrella, kun suolisto on jotenkin turpea ja arka..

        Auts, olipa onni ettet murtanut tosiaan luitasi. Kyllähän se sattuu, kun korkeelta putoo. :(

        Sulaa sulaa. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Joo, tämä ja huominen. Ihan kotihommia mitä kykenen tekemään ilman vaivoja. Hirveesti ei tee mieli kumarrella, kun suolisto on jotenkin turpea ja arka..

        Auts, olipa onni ettet murtanut tosiaan luitasi. Kyllähän se sattuu, kun korkeelta putoo. :(

        Sulaa sulaa. :)

        Päläpälä: "Auts, olipa onni ettet murtanut tosiaan luitasi. Kyllähän se sattuu, kun korkeelta putoo. :("

        Onni oli, että olen vain mustelmilla. Seuraavakin on kaunis rakkauslaulu. Aamun enkeli. Ehkä minua suojelusenkeli varjeli, sillä olisin voinut iskeä pääni pahasti tai katkasta tosissaan luita.

        https://www.youtube.com/watch?v=HTzGMEfbnAw


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Auts, olipa onni ettet murtanut tosiaan luitasi. Kyllähän se sattuu, kun korkeelta putoo. :("

        Onni oli, että olen vain mustelmilla. Seuraavakin on kaunis rakkauslaulu. Aamun enkeli. Ehkä minua suojelusenkeli varjeli, sillä olisin voinut iskeä pääni pahasti tai katkasta tosissaan luita.

        https://www.youtube.com/watch?v=HTzGMEfbnAw

        Nyt hipsuttelet varovaisesti jatkossa siellä. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Nyt hipsuttelet varovaisesti jatkossa siellä. :)

        Hipsuttelen varovasti, sillä jouduin käymään turvonneet jalan takia Keskussairaalassa lääkärille näyttämästä. Pienet mustelmat paisuivat lähes jalkapallon kokoiseksi. Kävelykin tuotaa vasemmalla jalalla tällä hetkellä vaikeuksia. Röntgen kuvissa ei näkynyt murtumia. Huomenna, jos jalka on kipeä, täytyy mennä lääkäriin uudestaan. Ärsytti maksaa taksimaksu sairalaan, kun ei voinut oikein kävellä.

        Asialla on hyvä puoli se, että huomenna on ilmeisesti aikaa kirjoitella jalkapuolena tänne. Törmätään perjantaina täällä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hipsuttelen varovasti, sillä jouduin käymään turvonneet jalan takia Keskussairaalassa lääkärille näyttämästä. Pienet mustelmat paisuivat lähes jalkapallon kokoiseksi. Kävelykin tuotaa vasemmalla jalalla tällä hetkellä vaikeuksia. Röntgen kuvissa ei näkynyt murtumia. Huomenna, jos jalka on kipeä, täytyy mennä lääkäriin uudestaan. Ärsytti maksaa taksimaksu sairalaan, kun ei voinut oikein kävellä.

        Asialla on hyvä puoli se, että huomenna on ilmeisesti aikaa kirjoitella jalkapuolena tänne. Törmätään perjantaina täällä?

        Oi ei.☹️

        Se olikin pahempi pyllähdys, kun alkuun arvelit. Ruhjevammat osaa olla kipeitä. Onko se jalka levossakin kipeä vai vain, kun liikut ja varaat jalalle?

        No kyllä nyt harmin sulle lykkäsi...huomenna piipahdan täällä kyllä. Mutta mulla on aamusta menoa, ehkä päivällä. ☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oi ei.☹️

        Se olikin pahempi pyllähdys, kun alkuun arvelit. Ruhjevammat osaa olla kipeitä. Onko se jalka levossakin kipeä vai vain, kun liikut ja varaat jalalle?

        No kyllä nyt harmin sulle lykkäsi...huomenna piipahdan täällä kyllä. Mutta mulla on aamusta menoa, ehkä päivällä. ☺️

        Päläpälä: "Onko se jalka levossakin kipeä vai vain, kun liikut ja varaat jalalle?"

        Eilen oli levossakin kipeä, mutta nyt vain vähän tuntuu levossa. Peruin tämän päivän menot. Yksi naisystävä soitti, että lähdenkö kylpylään yhdessä opiskelijaporukassa viikonloppuna. Jalan takia jouduin sanomaan ei. Tämä päivä menee sängyssä maatessa ja pelatessa tietokoneella. Lisäksi katselen televisiota levossa.

        Toivottavasti se jalka paranee. Onko sinulla ollut koskaan ruhjevammoja tai jalanturpoamisia?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Päläpälä: "Onko se jalka levossakin kipeä vai vain, kun liikut ja varaat jalalle?"

        Eilen oli levossakin kipeä, mutta nyt vain vähän tuntuu levossa. Peruin tämän päivän menot. Yksi naisystävä soitti, että lähdenkö kylpylään yhdessä opiskelijaporukassa viikonloppuna. Jalan takia jouduin sanomaan ei. Tämä päivä menee sängyssä maatessa ja pelatessa tietokoneella. Lisäksi katselen televisiota levossa.

        Toivottavasti se jalka paranee. Onko sinulla ollut koskaan ruhjevammoja tai jalanturpoamisia?

        Hyvä pitää jalkaa vähän aikaa levossa. Viileä olisi varmaan helpottanut silloin, kun olisi heti laittanut kun satutit jalkasi. Sitä ei aina heti edes hoksaa, miten pahasti sattui ja vasta viiveellähän nuo vammat monesti alkaa vaivaamaan.

        Käy näyttämässä uudelleen, jos kipu on voimakasta tai turvotus ei helpota. Ihan viikonloppuna jo, jos ei helpota. Voipihan paraneminen ottaa viikon toistakin, jos on oikeen kunnolla tullut kipeetä. Riippuu niin vamman vaikeusasteesta.

        On mulla ollut. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Hyvä pitää jalkaa vähän aikaa levossa. Viileä olisi varmaan helpottanut silloin, kun olisi heti laittanut kun satutit jalkasi. Sitä ei aina heti edes hoksaa, miten pahasti sattui ja vasta viiveellähän nuo vammat monesti alkaa vaivaamaan.

        Käy näyttämässä uudelleen, jos kipu on voimakasta tai turvotus ei helpota. Ihan viikonloppuna jo, jos ei helpota. Voipihan paraneminen ottaa viikon toistakin, jos on oikeen kunnolla tullut kipeetä. Riippuu niin vamman vaikeusasteesta.

        On mulla ollut. :)

        Päläpälä: "Käy näyttämässä uudelleen, jos kipu on voimakasta tai turvotus ei helpota. Ihan viikonloppuna jo, jos ei helpota."

        Käyn huomenna tai maanantaina näyttämässä, jos ei helpota. Lääkäri sanoi, jos on kipeä niin heti seuraavana päivänä lääkäriin uudestaan. Sängyssä maatessa ei tunnu, mutta muuten liikkuminen on vaivalloista. Kävin tänään lähikaupassa sadan metrin päässä ja sadan metrin päässä olevassa kahvilassa.

        Laitetaan tähän rakkauslaulu vielä, kun on aiheena.

        https://www.youtube.com/watch?v=_cS5aCozhcA


    • pihallatipunen
    • Topi Sorsakosken olet kaikki. 😍

    • holiton

      Ukkometso- Paten laulamana.

    • En tiedä

      • Mikä se sellainen kappale on. Tiiät tiiät, mutta et kehtaa kertoa.




    • bvbvnvnv

      Hyvä kysymys! Joo.. siekkareitten Rakkaudesta on ihan huippu -kiitos muistutuksesta! Ensimmäisenä tuli mieleen Juicen Pyhä toimitus. Kaikki kuitenkin vihaa euroviisuja.. Ajattelin kuitenkin pistää pari biisiä, jotka tuskin ovat kovin tuttuja...

      Ihana Eirikur Islannista on oikea unelmien mies -kauneus kun on katsojan silmissä.. :
      https://www.youtube.com/watch?v=kqvCCj-szds

      • bvbvnvnv

      • bvbvnvnv

    • Taahdoon räkästellä sinyää tähdötköö sinää minyää... Pelle Miljoona laulaa piisin, mutta kenen sävellys? Kun en muista, sori siitä...

      • Pelle Miljoonan bändin biisi kyllä, mutta sen laulaa Tumppi.

        Säveltäjäkin löytyi helposti googlella parissa sekunnissa: "Sen on säveltänyt ja sanoittanut Ari Taskinen".


      • taiska.laulaa.paremmin

        taiska laulaa paremmin


    • Oikeesti

      Ja jos joskus pääsen naimisiin asti, haluan ehdottomasti kyseisen kappaleen olevan häälauluna.

    • melkeinrakastelua
    • AsianVierestä
      • AsianVierestä

        Tämä on paras kappale siinä vaiheessa kun on eronnut pitkästä suhteesta rakastamansa ihmisen kanssa. Kuuntelin eron jälkeen "Love Hurt" biisiä satoja kertoja ja mietin mikä meni väärin...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Tämä on paras kappale siinä vaiheessa kun on eronnut pitkästä suhteesta rakastamansa ihmisen kanssa. Kuuntelin eron jälkeen "Love Hurt" biisiä satoja kertoja ja mietin mikä meni väärin...

        Minusta tuo kannattaa kuunnella etukäteen niin tietää mitä on tulossa :D


      • AsianVierestä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minusta tuo kannattaa kuunnella etukäteen niin tietää mitä on tulossa :D

        No ei se aina ole tulossa, kannattaa pitää aikuinen ihmissuhde jossa ei mennä liikaa ihon alle eikä tukeuduta liikaa toiseen henkilöön. Oppia ikä kaikki.


      • Anonyymi

    • viilaten.ja.höyläten

      se jokin sinussa on ja nyt syöksyy sukkula venukseen tai kaunis nainen

      • siinä.hyviä

        anita hirvosen ihanaa elämää


      • Autetaan suomennoksessa:

        "Ei ole sanottua

        Ja mitä sinä odotit
        Kertoaksesi mitä sinun pitäisi sanoa
        Eikä riskeerata mitään
        Et ole matkalla helvettiin mutta et alttarillekaan

        Ja me niin etäisinä
        Kestämme toisiamme kuten meidät on opetettu
        Syyllistä ei ole
        Mutta kuitenkin me otamme omat suuntamme

        Anna minulle anteeksi nämä päivät
        En pystynyt puhumaan niistä
        Minulla oli uusi osoite
        Ja paikka minne paeta

        Ja ei ole sanottua ikävöinkö sinua kaiken aikaa
        Asiat muuttuvat niin yllättäen
        Ja jotkut nurkat, öisin jäävät pimeiksi
        Ja ei ole sanottua tunnenko yhtään mitään
        Jos pidän silmäni poissaolevassa katseessasi
        Ja jos luotan muistojen voimaan, jos mihinkään

        Tartu sateenvarjoon
        Joka on suojasi myrskyltä
        Jos se mitä olen sinulle velkaa
        on sydän oikealla puolella

        Anna minulle anteeksi nämä päivät
        En pystynyt puhumaan niistä
        Minulla on junalippu lentokentälle
        Ja lento lähtee kahden tunnin päästä

        Ja ei ole sanottua ikävöinkö sinua kaiken aikaa
        Asiat muuttuvat niin yllättäen
        Ja jotkut nurkat, öisin jäävät pimeiksi
        Ja ei ole sanottua tunnenko yhtään mitään
        Jos pidän silmäni poissaolevassa katseessasi
        Ja jos luotan muistojen voimaan, jos mihinkään

        Ei ole sanottua

        Mutta kuka sanoi, etten tunne mitään
        Mikä on ollut pysyy tärkeänä
        Niin kuin pieni toivo
        Jota tarvitsemme ja jonka annat itsellesi

        Anna minulle anteeksi nämä päivät
        En tiennyt mitä tehdä.."


    • hyvätuutulaulu

      Minun mielestäni tämä Mike Oldfield - Moonlight Shadow on hyvä tuutulaulu.

    • Viheliäsvideokomukaan
    • BestOfTheBest
    • tää on mun tän hetkinen suosikki (täst oli hieno videokin, mut ilmeisesti poistettu, harmi..)

      https://www.youtube.com/watch?v=vN4ziIerJY0

      "your love is lika a drug
      i'm so addicted, you got me fucked up and it feels so good
      U R da 1"

    • eripariaolevat

      Ei pysty yhtä parasta mainitsemaan, koska niitä on niin monia hyviä rakkauslauluja..

      Bryan Adamsilla on hyviä ja muistettavia kipaleita, ja on muitakin...

    • Liveorpoor

      Geoge Harrison: Something. Sisältää vain asiaa, eli sanaa "rakkaus" ei kertakaan mainita.

    • Klassikko mutta ian yhtä toimiva... :)

      https://youtu.be/Y8HOfcYWZoo

      Saa uppoutumaan ajatuksiin ja fiilistelyyn...ajatukset siirtyy sinne rakkaseen jotenkin ihan automaattisesti, kun tätä kuuntelee... kuva tulee mieleen ja suu nousee hymyyn.

      • https://www.youtube.com/watch?v=rVCT0ZYXfJQ

        Tuo laulu oli aikanaan amerikkalaisen 7-vuotiaan ekaluokkalaisen suosikki, hänen mielilaulunsa. Mitäkähän ekaluokkalainen ymmärsi rakkaudesta, mutta tuosta biisistä kyseinen tyttö tykkäsi. Kysyin häneltä mikä on suurin osa valtio pinta-alaltaan Yhdysvalloissa. Siihen hän taisi vastata oikein eli Alaska. Sitten kysyin häneltä, mikä on asukasluvultaan suurin osavaltio. Siihen hän vastasi, että Florida. Minä totesin, että "ei kun California". Tyttö vastasi jotain seuraava: "Ai niin siellä on Hollywood. Siellä on paljon ihmisiä.". Hollywood näkyi runsaasti Yhdysvalloissa - niinpä siellä on paljon ihmisiä, Kaliforniassa?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=rVCT0ZYXfJQ

        Tuo laulu oli aikanaan amerikkalaisen 7-vuotiaan ekaluokkalaisen suosikki, hänen mielilaulunsa. Mitäkähän ekaluokkalainen ymmärsi rakkaudesta, mutta tuosta biisistä kyseinen tyttö tykkäsi. Kysyin häneltä mikä on suurin osa valtio pinta-alaltaan Yhdysvalloissa. Siihen hän taisi vastata oikein eli Alaska. Sitten kysyin häneltä, mikä on asukasluvultaan suurin osavaltio. Siihen hän vastasi, että Florida. Minä totesin, että "ei kun California". Tyttö vastasi jotain seuraava: "Ai niin siellä on Hollywood. Siellä on paljon ihmisiä.". Hollywood näkyi runsaasti Yhdysvalloissa - niinpä siellä on paljon ihmisiä, Kaliforniassa?

        Oi, siinä oli yks suosikki kappale. Ja Titanic elokuva, niisk...😢

        Ihan epistä, että se poika lopussa jäätyi kuoliaaksi ja painui mereen...tyttö selvisi jäälautalla. Olis ollut niin kiva, kun kumpikin olis selvinnyt, mutta siinä tuli se elämän kaunis ja samalla raadollinen totuuskin...

        Toiset selvii, toiset ei, rakkaudesta voi tehdä paljon toisen hyväksi ja luopua paljosta...jonkun vuoksi elämästäkin. Ja joskus mikään ei auta, yks selvii toinen uppoo...lautalle ei pääse tai mahdu..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oi, siinä oli yks suosikki kappale. Ja Titanic elokuva, niisk...😢

        Ihan epistä, että se poika lopussa jäätyi kuoliaaksi ja painui mereen...tyttö selvisi jäälautalla. Olis ollut niin kiva, kun kumpikin olis selvinnyt, mutta siinä tuli se elämän kaunis ja samalla raadollinen totuuskin...

        Toiset selvii, toiset ei, rakkaudesta voi tehdä paljon toisen hyväksi ja luopua paljosta...jonkun vuoksi elämästäkin. Ja joskus mikään ei auta, yks selvii toinen uppoo...lautalle ei pääse tai mahdu..

        Tämä oli se kohtaus..

        https://youtu.be/aSIjUQtjo_I

        ..missä mun sydän särkyi...😭


      • Päläpälä kirjoitti:

        Oi, siinä oli yks suosikki kappale. Ja Titanic elokuva, niisk...😢

        Ihan epistä, että se poika lopussa jäätyi kuoliaaksi ja painui mereen...tyttö selvisi jäälautalla. Olis ollut niin kiva, kun kumpikin olis selvinnyt, mutta siinä tuli se elämän kaunis ja samalla raadollinen totuuskin...

        Toiset selvii, toiset ei, rakkaudesta voi tehdä paljon toisen hyväksi ja luopua paljosta...jonkun vuoksi elämästäkin. Ja joskus mikään ei auta, yks selvii toinen uppoo...lautalle ei pääse tai mahdu..

        "Ihan epistä, että se poika lopussa jäätyi kuoliaaksi ja painui mereen...tyttö selvisi jäälautalla."

        Ei se muuten ollut jäälautta vaan koristeellinen oven palanen. Myyttimurtajissa testasivat, että molemmat olisivat selvinneet laidalle, jos naisen pelastusliivi olisi laitettu ovilautan alle lisämään kannatusta. Minun piti aikanaan mennä katsomaan kyseinen elokuva uutena, mutta se naishenkilö tahtoi katsoa "Hercules" elokuvan, jonka oli nähnyt.

        Muuten nyt harmittaa, kun jouduin perumaan kaveritapaamisen vastataudin takana. Oksentelin tuossa muuta kymmenen minuuttia sitten. Jalkakipu on hellittänyt kylläkin melkoisesti eli kävin kaupassa ja apteekissa runsaan puolen kilometrin päässä.

        Sinullakin oli jokin tauti. Onko se helpottamassa?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Ihan epistä, että se poika lopussa jäätyi kuoliaaksi ja painui mereen...tyttö selvisi jäälautalla."

        Ei se muuten ollut jäälautta vaan koristeellinen oven palanen. Myyttimurtajissa testasivat, että molemmat olisivat selvinneet laidalle, jos naisen pelastusliivi olisi laitettu ovilautan alle lisämään kannatusta. Minun piti aikanaan mennä katsomaan kyseinen elokuva uutena, mutta se naishenkilö tahtoi katsoa "Hercules" elokuvan, jonka oli nähnyt.

        Muuten nyt harmittaa, kun jouduin perumaan kaveritapaamisen vastataudin takana. Oksentelin tuossa muuta kymmenen minuuttia sitten. Jalkakipu on hellittänyt kylläkin melkoisesti eli kävin kaupassa ja apteekissa runsaan puolen kilometrin päässä.

        Sinullakin oli jokin tauti. Onko se helpottamassa?

        Mä muistin jäälautaksi tai jotenkin vaan tarkemmin aattelematta ja kattelematta päättelin vaan lonkalta.🤣

        Uh..mahatauti. Sekin vielä..koita nyt juoda minkä pystyt. Köllöttele ja köllöttele!😃

        Mulla on näitä mun vattavaivoja, kroonisia...saatto joku ruoka-aine aiheuttaa mun huonon olon. Epäsopivaa..inkivääri ja sitruunajuoma luulen, teki sen.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mä muistin jäälautaksi tai jotenkin vaan tarkemmin aattelematta ja kattelematta päättelin vaan lonkalta.🤣

        Uh..mahatauti. Sekin vielä..koita nyt juoda minkä pystyt. Köllöttele ja köllöttele!😃

        Mulla on näitä mun vattavaivoja, kroonisia...saatto joku ruoka-aine aiheuttaa mun huonon olon. Epäsopivaa..inkivääri ja sitruunajuoma luulen, teki sen.

        Köllöttelen ja köllöttelen. Harmi, että sinulla on myös vatsavaiva. ;(

        Minä oksensin, mutta sen jälkeen mandariini ja coca-cola on pysynyt sisällä. Heikko-olo kun on myös vähän kuumetta. Oikeastaan olin tuossa puolituntia tekemättä mitään, kun ei jaksanut. Makasin sängyssä sippinä silmät kiinni. Kuumetta on 38.0. Palelsi ennen kuin menin sänkyyn. Ensimmäinen kuumemittaus oli vain 37,3, mutta taidan lopetella täällä kirjoittelun, kun sekin on raskasta ja väsyttävää.

        Pelkään, että sain kuumetartunnan tytöstä Keskussairaalassa. Hänellä oli kuumetta 40 ja jotain. Lääkkeet eivät kuulema auttaneet korkeeseen kuumeseen. Ei kannattaisi ilmeisesti mennä valittamaan jalkaa Keskussairaalaan, kun saa ilmeisesti siellä pahemman tartunnan mukaan.

        Paranemisiin sinnekin. Huomenna taidan kirjoitella vielä täällä toipilaana.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Toipilas


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Köllöttelen ja köllöttelen. Harmi, että sinulla on myös vatsavaiva. ;(

        Minä oksensin, mutta sen jälkeen mandariini ja coca-cola on pysynyt sisällä. Heikko-olo kun on myös vähän kuumetta. Oikeastaan olin tuossa puolituntia tekemättä mitään, kun ei jaksanut. Makasin sängyssä sippinä silmät kiinni. Kuumetta on 38.0. Palelsi ennen kuin menin sänkyyn. Ensimmäinen kuumemittaus oli vain 37,3, mutta taidan lopetella täällä kirjoittelun, kun sekin on raskasta ja väsyttävää.

        Pelkään, että sain kuumetartunnan tytöstä Keskussairaalassa. Hänellä oli kuumetta 40 ja jotain. Lääkkeet eivät kuulema auttaneet korkeeseen kuumeseen. Ei kannattaisi ilmeisesti mennä valittamaan jalkaa Keskussairaalaan, kun saa ilmeisesti siellä pahemman tartunnan mukaan.

        Paranemisiin sinnekin. Huomenna taidan kirjoitella vielä täällä toipilaana.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Toipilas

        Taitaa olla vatsatautien juhla-aikaa nyt...☹️

        Voimia!!! Parane pian.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Taitaa olla vatsatautien juhla-aikaa nyt...☹️

        Voimia!!! Parane pian.

        38 astetta on kuumetta, miksi taidan yrittää jo nukkumista. Hyviä öitä ja hyvää viikonloppua.

        Toivottavasti huomenna ei ole enää vatsatautia kummallakaan! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        38 astetta on kuumetta, miksi taidan yrittää jo nukkumista. Hyviä öitä ja hyvää viikonloppua.

        Toivottavasti huomenna ei ole enää vatsatautia kummallakaan! :)

        Seuraavana päivänä eli sunnuntaina kuumemittaukset olivat 38,2, 38,3, 38,4 ja 38,5 kuume nousi iltaa kohden.

        Kuumeesta tuli mieleen seuraava rakkauslaulu, josta yhdessä vaiheessa pidin paljon.

        https://www.youtube.com/watch?v=JGb5IweiYG8


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Seuraavana päivänä eli sunnuntaina kuumemittaukset olivat 38,2, 38,3, 38,4 ja 38,5 kuume nousi iltaa kohden.

        Kuumeesta tuli mieleen seuraava rakkauslaulu, josta yhdessä vaiheessa pidin paljon.

        https://www.youtube.com/watch?v=JGb5IweiYG8

        Pöpöt jyllää...

        Mun tytärkin on nyt yli 38 kuumeessa, valitti et palelee ja väsyttää...korvasta mittasin ja punaselle pamahti. Että kotona ollaan visusti....

        Kuunnellaan.☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Pöpöt jyllää...

        Mun tytärkin on nyt yli 38 kuumeessa, valitti et palelee ja väsyttää...korvasta mittasin ja punaselle pamahti. Että kotona ollaan visusti....

        Kuunnellaan.☺️

        Minä mittasin aamulla seitsemältä lämpötilakseni 38,3 astetta. Sitä kuumetta on liikkeelle. Itse olen välillä niin väsynyt, että jaksa tehdä mitään. Tänään on valitetavasti yksi tapaaminen, johon joudun menemään kuumeessa. Samalla keskikaupungin reissulla käy syömässä Hesburgerissa Kebab-hampurilaisaterian. Opiskelija saa Sokoksen yhteydessä olevassa Subwayssa ateriat 10 vai oliko 20 prosentin alennuksella.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä mittasin aamulla seitsemältä lämpötilakseni 38,3 astetta. Sitä kuumetta on liikkeelle. Itse olen välillä niin väsynyt, että jaksa tehdä mitään. Tänään on valitetavasti yksi tapaaminen, johon joudun menemään kuumeessa. Samalla keskikaupungin reissulla käy syömässä Hesburgerissa Kebab-hampurilaisaterian. Opiskelija saa Sokoksen yhteydessä olevassa Subwayssa ateriat 10 vai oliko 20 prosentin alennuksella.

        Kevättalvesta monesti tuntuu pöpöt villiintyvän. Paranemisia.😊


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kevättalvesta monesti tuntuu pöpöt villiintyvän. Paranemisia.😊

        Paranemiseen sinnekin päin. Eiköhän sitä ensiviikonloppuna Teilläkin ollaan jo terveitä. Lapsilla taudit menevät nopeasti ohi?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Paranemiseen sinnekin päin. Eiköhän sitä ensiviikonloppuna Teilläkin ollaan jo terveitä. Lapsilla taudit menevät nopeasti ohi?

        Kuume tuntuu olevan korkea kaiken aikaa tuolla toisella. Huilii sohvalla ja katselee lastenohjelmia. Mitäpä sitä muutakaan kipeenä, kun möllöttää..

        Ottaa minkä ottaa, mä olen niin kauan kotona kun tarvii. Sairaana ei hoitoon mennä. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kuume tuntuu olevan korkea kaiken aikaa tuolla toisella. Huilii sohvalla ja katselee lastenohjelmia. Mitäpä sitä muutakaan kipeenä, kun möllöttää..

        Ottaa minkä ottaa, mä olen niin kauan kotona kun tarvii. Sairaana ei hoitoon mennä. :)

        Minä kerkisin jo juhlia, että voi parempi ja kuume laski 37,5 asteeseen. Oli jo hyväolo, mutta sitten alkoi paleltamaan ja mittaisin uudelleen. Taas 38,5 astetta. Siinä lömpötilas ei jaksa, kun katsoa Cmoresta Muumeja netin kautta. Huomenna luen, jos kuume ei ole korkea 38 1/2. Pieni kuume ei haitaa, mutta korkeammassa kuumeessa katsotaan vain Muumeja tai maatan silmät kiinni.

        Kyllä se kuume aikanaan laskee ja ehkä Teillä ei ole syytä lähteä lääkäriin.


      • Kuulehan, mun deittailut on tältä elämältä deittailtu. Jotta nou tänk juu.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kuulehan, mun deittailut on tältä elämältä deittailtu. Jotta nou tänk juu.

        No, mulle nainen soittelee, vaikka olen sairaana. 38,9 astetta on uusi olo. Se nainen ehdotteli kylpylään menemiseen toiseen kaupunkiin. Uskonnolliseen menemiseen toiseen kaupunkiin. Tänään hän ehdotteli, että minun puolesta kaupassa, kun olen sairaana. Treffejä siis olisi ainakin tiedossa hänen kanssaan, mutta valitettavasti olen tosi hikisenä kuumeessa tukalassa olossa.

        Kahden lapsen miehen kanssa hankineella eli sinulla tosissaan deittailtu. Minulle tämä yksi nainen soittelee nyt jokapäivä.



      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        No, mulle nainen soittelee, vaikka olen sairaana. 38,9 astetta on uusi olo. Se nainen ehdotteli kylpylään menemiseen toiseen kaupunkiin. Uskonnolliseen menemiseen toiseen kaupunkiin. Tänään hän ehdotteli, että minun puolesta kaupassa, kun olen sairaana. Treffejä siis olisi ainakin tiedossa hänen kanssaan, mutta valitettavasti olen tosi hikisenä kuumeessa tukalassa olossa.

        Kahden lapsen miehen kanssa hankineella eli sinulla tosissaan deittailtu. Minulle tämä yksi nainen soittelee nyt jokapäivä.

        No sehän kuulostaa hyvälle, että kysyjiä on sulla. Harmi kun kipeenä vaikee lähteä. ☹️

        Oisko sairastelun jälkeen vielä tilaisuutta lähteä? Vai onko se nyt just ajankohtainen kutsu ja meno?

        Näin on juu. Mutta kivaa tsempata muita treffeille.😝


      • Päläpälä kirjoitti:

        No sehän kuulostaa hyvälle, että kysyjiä on sulla. Harmi kun kipeenä vaikee lähteä. ☹️

        Oisko sairastelun jälkeen vielä tilaisuutta lähteä? Vai onko se nyt just ajankohtainen kutsu ja meno?

        Näin on juu. Mutta kivaa tsempata muita treffeille.😝

        "Oisko sairastelun jälkeen vielä tilaisuutta lähteä? Vai onko se nyt just ajankohtainen kutsu ja meno?"

        Minä ehdotan, jos tervehdyn pian, sitä uskonnollista menoa toiseen kaupunkiin, mutta mahdollisesti en viikonloppuna minnekään, jos olen edelleen kuumeessa. n. 39 asteessa on tosi hikinen olo ja janottaa paljon. Kavereita vain hänen kanssaan ollaan, sillä hän on pahasti ylipainoinen. Seksi ei kiinnosta hänen kanssaan vaan ystävyys.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Oisko sairastelun jälkeen vielä tilaisuutta lähteä? Vai onko se nyt just ajankohtainen kutsu ja meno?"

        Minä ehdotan, jos tervehdyn pian, sitä uskonnollista menoa toiseen kaupunkiin, mutta mahdollisesti en viikonloppuna minnekään, jos olen edelleen kuumeessa. n. 39 asteessa on tosi hikinen olo ja janottaa paljon. Kavereita vain hänen kanssaan ollaan, sillä hän on pahasti ylipainoinen. Seksi ei kiinnosta hänen kanssaan vaan ystävyys.

        Aaa, hän on sun ystävä josta ennenkin kirjoittanut? Hyvä niitä ystäviäkin olla olemassa. ☺️

        Mä vetäydyn nyt iltapuuhiin iltapalalle ja nukkumaan ajoissa, hoidahan itsesi kuntoon, juo ja lepää!☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Aaa, hän on sun ystävä josta ennenkin kirjoittanut? Hyvä niitä ystäviäkin olla olemassa. ☺️

        Mä vetäydyn nyt iltapuuhiin iltapalalle ja nukkumaan ajoissa, hoidahan itsesi kuntoon, juo ja lepää!☺️

        Päläpälä: "Mä vetäydyn nyt iltapuuhiin iltapalalle ja nukkumaan ajoissa, hoidahan itsesi kuntoon, juo ja lepää!☺️ "

        Minä katson parhaimmilani tv-2:sta Muumeja. Muumipeikko on Hattiwattien saarella. Taitaa olla suositus ei vanhempien seurassa 7 ikävuotta. Jotenkin näitä muumeja jaksaa korkeassa kuumeessakin katsoa.

        Hyviä iltapuuhia ja aamu puuhia! :)










      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos rakkauslaluista puhutaan niin tämä on kyllä parempi:

        https://www.youtube.com/watch?v=Z6qnRS36EgE

        Mutta sepä vissiin ei olekaan smokien alunperin vaan heidän:

        https://www.youtube.com/watch?v=os3mzI8LKBQ

        Smokiella on melkein kaikki biisit mun korvaan miellyttäviä...ei tule heti yhtään mieleen mistä en pitäis..

        Juu wiki kertoo myös..

        "Originally released by the Australian vocal harmony trio New World in 1972"


    • AsianVierestä

      Päläpälä, sinun tuo kuva on kyllä luokkaa "tell me what you see".

      • Niihän se on.. ja sopii kun nenä päähän mun olemukseeni, lainata tota apinoivaa naamaa.😋

        Morten on Morten...justiinsa asialinjan mies❣️

        Tosissaan ja silti aina vähän leikilläänkin...avot. 👌


      • AsianVierestä
        Päläpälä kirjoitti:

        Niihän se on.. ja sopii kun nenä päähän mun olemukseeni, lainata tota apinoivaa naamaa.😋

        Morten on Morten...justiinsa asialinjan mies❣️

        Tosissaan ja silti aina vähän leikilläänkin...avot. 👌

        Olet ihanan luonnollinen.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Olet ihanan luonnollinen.

        Luontevasti ainakin itteni.😛


    • Miki-66

      Erkki Junkkarisen kappale Sinun kanssasi, lähtisilmä.

    • helmiä_sioille
      • Mä aattelin, siellä olis ollut hippylove. 😉


      • helmiä_sioille

    • Täytyy vielä yksi kestosuosikki laittaa tähän. :) Ei niinkään hempeä kuin legendaarinen. Puhelimen soittoäänenäkin.

      https://youtu.be/HEXWRTEbj1I

    • AsianVierestä
      • En ole kuullutkaan aikaisemmin. Yllättävän hyvä. Aidon elämän tuntuinen kappale.


    • pitkätukka-68
    • Saden biisit, musiikki, lauluääni, sanat, soittimet, ennen kaikkea tulkinta, kaikki ovat jotenkin tosi lähellä, ja tuntuu kuin hän sanottaisi omia( rakkaudellisia) fiiliksiäni. Hänestä saa vaikutelman, että hän tietää, mistä laulaa :) Voisin valita minkä tahansa kappaleen häneltä, mutta laitetaan vaikka tämä:

      https://www.youtube.com/watch?v=U-SHfpm5Bxk

      • tavoitettatuossa

        Jessus tuo naikkonen on 50 vuotias tuon taltioinnin aikaan, tarkistin googlesta.


      • tavoitettatuossa kirjoitti:

        Jessus tuo naikkonen on 50 vuotias tuon taltioinnin aikaan, tarkistin googlesta.

        Sekin vielä. Mutta veikkaanpa että hän olisi kaunis myös sokean mielestä. Toi ääni.


    • 655789765523
    • Sit taas jos yksittäisiä lauluja ajatellaan, niin tietyt biisit kestää aikaa, vuosikymmenestä, jopa -sadasta, heh, toiseen.. Cindyllä on muitakin hyviä, mutta rakkauslauluista ykkönen tämä:

      https://www.youtube.com/watch?v=LPn0KFlbqX8

      Tuo biisi sopii niin monenlaiseen rakkauteen, esim. myös lapsen ja vanhemman väliseen 💕

      • Cindi, eikä Cindy. 🙄


      • pitkätukka-68
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Cindi, eikä Cindy. 🙄

        Vaiko jopa Cyndi (lyhenne oikeasta nimestään Cynthia).


      • AsianVierestä

        Tuo on outo asia mutta en näe tytärtä ihan samassa valossa. Tänäänkin kun kannoin häntä 1,5 kilometriä harteilla tuntui jo siltä että mukava kun saa kantaa. Kerroin asiasta myös hänelle, isi on tyytyväinen kun saa etuoikeuden kantaa moista taakkaa harteillaan.
        Tietysti teen sen, onhan hän maailman suloisin ja paras ihminen minulle, se riittää.
        Tietysti tulee se vaihe kasvukipuineen jossa joutuu jo miettimään kaikenlaisia asioita, mutta time after time.

        https://www.youtube.com/watch?v=VdQY7BusJNU


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Tuo on outo asia mutta en näe tytärtä ihan samassa valossa. Tänäänkin kun kannoin häntä 1,5 kilometriä harteilla tuntui jo siltä että mukava kun saa kantaa. Kerroin asiasta myös hänelle, isi on tyytyväinen kun saa etuoikeuden kantaa moista taakkaa harteillaan.
        Tietysti teen sen, onhan hän maailman suloisin ja paras ihminen minulle, se riittää.
        Tietysti tulee se vaihe kasvukipuineen jossa joutuu jo miettimään kaikenlaisia asioita, mutta time after time.

        https://www.youtube.com/watch?v=VdQY7BusJNU

        Laulun sanoissa olikin se " Stand or fall I will be right here for you"...kaikkea tulee vastaan iloja ja suruja, tärkeintä on olla kadottamatta itseään. Ja mä aion seistä elämäni loppuun asti kummankin tukena no matter what..iloita iloissa, tukea ja surra mukana suruissa.

        Se on mun elämän tärkein tehtävä.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Laulun sanoissa olikin se " Stand or fall I will be right here for you"...kaikkea tulee vastaan iloja ja suruja, tärkeintä on olla kadottamatta itseään. Ja mä aion seistä elämäni loppuun asti kummankin tukena no matter what..iloita iloissa, tukea ja surra mukana suruissa.

        Se on mun elämän tärkein tehtävä.

        Ja sen lapsen matka jatkuu vielä sittenkin, kun mua ei ole enää kantamassa. Et itseluottamusta ja realismia tarvitaan, vaikeuksista voittoon kannattaa yrittää. Miettiä vähän elämää...miten sitä muokkaa ja miten asettuu.

        Kolhuja saaneena minusta on hyvä olla rehellinen, elämä ei aina oo helppoo ja vanhemmat ei aina oo olemassa...itellä on silloin oltava realiteetit ja toivottavasti kyky järkeillä eteenpäin. ☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ja sen lapsen matka jatkuu vielä sittenkin, kun mua ei ole enää kantamassa. Et itseluottamusta ja realismia tarvitaan, vaikeuksista voittoon kannattaa yrittää. Miettiä vähän elämää...miten sitä muokkaa ja miten asettuu.

        Kolhuja saaneena minusta on hyvä olla rehellinen, elämä ei aina oo helppoo ja vanhemmat ei aina oo olemassa...itellä on silloin oltava realiteetit ja toivottavasti kyky järkeillä eteenpäin. ☺️

        Ja helppo pätellä, että oon ite käynyt nuo kaikki läpi mistä laulussa lauletaan...se koslettaa siks. Se ei oo vaan laulu vaan läpi käytyä realismia. Siks...😌


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ja helppo pätellä, että oon ite käynyt nuo kaikki läpi mistä laulussa lauletaan...se koslettaa siks. Se ei oo vaan laulu vaan läpi käytyä realismia. Siks...😌

        Lyriikoilla, jos se aukee helpommin..

        https://youtu.be/EyTyKFsTUL4

        Kivempi kuva taustalla..❤️


    • YmmärtääKentahtoo

      Jukka Kuoppamäen esittämänä Etsin kunnes löydän sun. Pienellä huumorinripauksella maustettuna tietenkin ;)

    • kansanperinnettä

      a) Talavella Talikkalan markkinoilla, säkeistö:

      :,: Ajamista, ajamista, ajamista varten se varsa on valjastettu. :,: / :,: Panemista, panemista, panemista varten se heili on omistettu. :,:

      b) :,: Uutena kengät komiat on, mutta sitten ne mennee littuun. :,: / :,: Silimistä se rakkaus alkaa, mut sitten se päättyy itkuun. :,:

      :,: Mikäs tuolla järvellä pilikottaa, se taitaa olla saari. :,: / :,: Viiressä, kuuressa pitäjässä on pojjaalla appifaari. :,:

      Kansanperinnettä, molemmat lienevät 1800-luvulta.

    • kissing
      • helmiä_sioille

      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mun pitäis sulle mitään kommentoida, ettei tulis väärinkäsityksiä, mut bonjovi on paskaa. Ruusuista puheenollen, tässä on jotain... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=lDpnjE1LUvE

        Ja Savage Garden on tehnyt joskus hienommankin biisin... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=WQnAxOQxQIU

        Myöhäistä burbeli! Olemme jo väärinkäsityksessä!

        https://www.youtube.com/watch?v=RSHBh55n6F8

        Nyt kun vielä lisäsin tuon, niin tilanne on jo tuplasti pahempi hahaha :D !

        Kuuntelepa ukkeli korvat suippona : )


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Myöhäistä burbeli! Olemme jo väärinkäsityksessä!

        https://www.youtube.com/watch?v=RSHBh55n6F8

        Nyt kun vielä lisäsin tuon, niin tilanne on jo tuplasti pahempi hahaha :D !

        Kuuntelepa ukkeli korvat suippona : )

        Mun edesmennyt isäni tykkäs aika paljon Adamsista. Mä en aina tajunnut miksi, mutta kai hänellä oli syynsä... :)

        Minusta huvittavinta tässäkin ketjussa on se, että rakkaus nähdään silleen kaiken pelastavana ihanuutena, vaikka harvemmin se sitä on, jos koskaan. Rakkaus koettelee aina kokijaa. Jos et ole tarpeeksi vahva ja rakkauden arvoinen, rakkaus jättää sinut aina... :)

        Hyvin monituilkintainen biisi. Nina Persson... <3

        https://www.youtube.com/watch?v=A0as2GKhmuA


      • helmiä_sioille

      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mun edesmennyt isäni tykkäs aika paljon Adamsista. Mä en aina tajunnut miksi, mutta kai hänellä oli syynsä... :)

        Minusta huvittavinta tässäkin ketjussa on se, että rakkaus nähdään silleen kaiken pelastavana ihanuutena, vaikka harvemmin se sitä on, jos koskaan. Rakkaus koettelee aina kokijaa. Jos et ole tarpeeksi vahva ja rakkauden arvoinen, rakkaus jättää sinut aina... :)

        Hyvin monituilkintainen biisi. Nina Persson... <3

        https://www.youtube.com/watch?v=A0as2GKhmuA

        Ei Adamsia kannata vähätellä. Isälläsi oli hyvä maku ja musiikkikorva.

        Noh palstallahan rakkautta muovaillaan milloin mihinkin suuntaan, mutta musiikilla sitä on ainakin helppo ilmaista

        https://www.youtube.com/watch?v=5vheNbQlsyU

        Uusista kappaleista tämä on ihana... :)

        Yritin keskittyä sinun laittaman biisin sanoitukseen, kun aina komennat, että enkö kuuntele sanoja :) Persson oli kyllä haasteellinen tulkittava, mietin välillä jo mustelmiakin (?) vai mistä se lauloi... : )


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Vitut! Tässä koko albumi. Hyvin harvoin naisen kynästä(ainakin osittain) tulee jotain näin hienoa,.. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=gXcg2cnD6Tk

        Hienoa, kaunista.

        Kuulepas yritätkö sinä tuudittaa minut uneen? Tuo on tunnin mittanen, loppuvaiheessa unitohvelit on jo kattoa kohden :D


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei Adamsia kannata vähätellä. Isälläsi oli hyvä maku ja musiikkikorva.

        Noh palstallahan rakkautta muovaillaan milloin mihinkin suuntaan, mutta musiikilla sitä on ainakin helppo ilmaista

        https://www.youtube.com/watch?v=5vheNbQlsyU

        Uusista kappaleista tämä on ihana... :)

        Yritin keskittyä sinun laittaman biisin sanoitukseen, kun aina komennat, että enkö kuuntele sanoja :) Persson oli kyllä haasteellinen tulkittava, mietin välillä jo mustelmiakin (?) vai mistä se lauloi... : )

        "And then you hit me..."

        Voi tulkita aika monella tavalla. Mutta jos minulta kysytään niin pääpointti on siinä, että iski odottamatta, olet puolustuskyvytön ja toivot, että kestää... :)

        Mutta joo. Täälläkin kaikenmaailman TissiPissit ja muut tietää paremmin mistä kana pissii... :D Sen verran varmalla pohjalla heidän jutut on... :D

        Tässä toinen ihana nainen. Jos laulaisit mulle tän yhtä ihanasti, saattaisin olla välittämättä sun pönttöydestä ja hölösuudestasi... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=NyAK7qPeHY0


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hienoa, kaunista.

        Kuulepas yritätkö sinä tuudittaa minut uneen? Tuo on tunnin mittanen, loppuvaiheessa unitohvelit on jo kattoa kohden :D

        Mää oon sivistämässä siuta,.. :D

        Sää oot vielä sivistettävissä, toisin ku muut... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        "And then you hit me..."

        Voi tulkita aika monella tavalla. Mutta jos minulta kysytään niin pääpointti on siinä, että iski odottamatta, olet puolustuskyvytön ja toivot, että kestää... :)

        Mutta joo. Täälläkin kaikenmaailman TissiPissit ja muut tietää paremmin mistä kana pissii... :D Sen verran varmalla pohjalla heidän jutut on... :D

        Tässä toinen ihana nainen. Jos laulaisit mulle tän yhtä ihanasti, saattaisin olla välittämättä sun pönttöydestä ja hölösuudestasi... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=NyAK7qPeHY0

        Nonnii, oikeillä jälillä oltiin, joku kopsahti johonkin. Tsäh.

        Voi voi kyllä onnistuu hahaa, täältä Karjalan laulumailta. Haluatko, että säestän sen vielä kanteleella tai jos löydän riihestä balalaikan? :D Oot sitte yhtä vakaasti paikallaan ku videon mies, ei ruveta kesken laulannan heilumaan siinä.

        Hölötinpölötin hölkytinkölkytin ja rillumarei I need you now https://www.youtube.com/watch?v=eM213aMKTHg

        Hyvvää yötä musiikkimaestro, pidetään viulunkielet kirreellä ;D

        "Juokse sinä humma kun tuo taivas on niin tumma ja taival niin pitkänlainen,
        Eihän se poika minun kyytini tullut
        Kun olen tyttö hurjanlainen, Hummani hei
        Hummani hei
        Huputiti-hummani hei"

        (laulaa helmikkipossulle;)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mää oon sivistämässä siuta,.. :D

        Sää oot vielä sivistettävissä, toisin ku muut... :D

        Harmaaritari ei ehkä suutu jos sanon sullekin tähän illanpäätteeksi BUrrrrr <3

        "Long time no see", ihan siitä ilosta! : )


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Harmaaritari ei ehkä suutu jos sanon sullekin tähän illanpäätteeksi BUrrrrr <3

        "Long time no see", ihan siitä ilosta! : )

        Hyvät yöt.

        Ja harmis suuttuu aina kun minä tulen höpöttelee jollekin naiselle kenestä hän on kiinnostunut... :D Mut minkäs teet? Ne kiltit ja kunnolliset yrittää kaikkensa ja sit tulee yks mulkku helmipossu ja pyyhkii heillä kaikilla lattiaa. Eikä ne vieläkään tajua mitä tapahtui ja miksi näin meni. Miksei kiltit ja kunnolliset kelpaa...? :D

        Vielä kerran hyvät yöt. Lisää naiskauneutta kun sille linjalle lähdin... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=Bhk7cjjLVXI


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Harmaaritari ei ehkä suutu jos sanon sullekin tähän illanpäätteeksi BUrrrrr <3

        "Long time no see", ihan siitä ilosta! : )

        Hyvää yötä myös minun puolesta misspönttikselle :)

        Minä sitä jutuin kattelemaan noita, ukko eräjormailee:

        https://www.youtube.com/watch?v=AxM9FYSs8V4

        https://www.youtube.com/watch?v=T2HtvcpXP4A

        Ja lisätäänpä vielä etten ole suuttunut, helmiopossumi kuvittelee ehkä itsestään vähän liikoja :D niin että hyvät yöt opossoumillekin :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hyvää yötä myös minun puolesta misspönttikselle :)

        Minä sitä jutuin kattelemaan noita, ukko eräjormailee:

        https://www.youtube.com/watch?v=AxM9FYSs8V4

        https://www.youtube.com/watch?v=T2HtvcpXP4A

        Ja lisätäänpä vielä etten ole suuttunut, helmiopossumi kuvittelee ehkä itsestään vähän liikoja :D niin että hyvät yöt opossoumillekin :)

        Ihanaa! Laitoit mulle vuosi sitten jotain noita eräjormailu-videoita,
        pääsiäiseksi katseltaviksi. Siellä oli tundralla joku "jännämies" papsu, joka vikitteli naapurin mummoa ja mumtsi oli suivaantunut kun pappa oli tehnyt sille jonkun jekun tms heh :D Muistan.

        Mökkeily & eräily on kivaa, mutta kaksin juu...! :)


    • Pikkusöpöliini

      Kyllähän Mltr, the actor. Joku ihana kainaloon ja sulkisin silmät 🤗😘😋

      • Burrrrrrrrrrrrrrrrrrr, mikä basso <3




      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On se, olin oikein tainnut nuorna tyttösenä saada tuosta kasettinauhotteen, tsaijai :)

        https://www.youtube.com/watch?v=X23zecvkgs0

        Titanic-tunnari on niin klassinen sydämen vuodatus biisi :)

        Vieläkään ei ole Titanic elokuvaa tullut katottua


    • flowersreally
      • Tuollahan tais olla joku hittibiisikin?


      • flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

        Tuollahan tais olla joku hittibiisikin?

        Oliko, en muista?


      • flowersreally kirjoitti:

        Oliko, en muista?

        Tutkin asiaa, mitään suurhittejä ei ollut, mutta menestystä kuitenkin


    • Täytyy laittaa vielä tämä, henk. koht. syistä. Ei ihan perinteinen rakkauslaulu, mutta se, että nykyinen kumppani aikanaan tiesi tän biisin ja vieläpä fanitti sitä, vaikutti aika paljon siihen, missä tilanteessa ollaan nyt:)

      https://www.youtube.com/watch?v=uub3_yJTgac

      • pitkätukka-68

        Röyhkä on ollut minunkin diggailulistallani neljättäkymmenettä vuotta.

        Tota stygee en oo kyllä koskaan mieltänyt rakkauslauluks.



      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Oikeastaan Rakkauslaulun ympärillä on vain erilaisia detaljeja, eli "mätänemisen astehierarkioita."

        (Reps)

        https://www.youtube.com/watch?v=u5CVsCnxyXg

        Jep

        Johannan biisissä on läsnä outo naiivius, joka on kuin kaiku laaksossa kimpoilemassa seinämästä toiseen.

        Ihminen pohtii, että onko tämä hänen aiheuttamaa.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Jep

        Johannan biisissä on läsnä outo naiivius, joka on kuin kaiku laaksossa kimpoilemassa seinämästä toiseen.

        Ihminen pohtii, että onko tämä hänen aiheuttamaa.

        (Hirn)

        Mjoo

        Kuunneltuani uudelleen tämän mestariteoksen, ja sen taivaisiin asti yltävän äänen, niin olen täysin varma siitä että olen kuullut jotain sellaista, jota ei olisi periaatteessa mahdollista edes kuulla.

        Tässä ei puhuta enää virheiden mahdollisuuksista, vaan täydellisyyden olemuksesta, ja täydellisyyden kohdatessaan ihminen pysähtyy, lähes lamaantuu, unohtaa olemuksensa ja kaiken siinä olevan. Aika pysähtyy.


        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Kuunneltuani uudelleen tämän mestariteoksen, ja sen taivaisiin asti yltävän äänen, niin olen täysin varma siitä että olen kuullut jotain sellaista, jota ei olisi periaatteessa mahdollista edes kuulla.

        Tässä ei puhuta enää virheiden mahdollisuuksista, vaan täydellisyyden olemuksesta, ja täydellisyyden kohdatessaan ihminen pysähtyy, lähes lamaantuu, unohtaa olemuksensa ja kaiken siinä olevan. Aika pysähtyy.


        (Hihitystä)

        Mjoo

        Selitän hieman lisää, sillä pidän selittämisestä.

        Jos esmes minä ajan Audillani autobahnilla kolmeasataa kohti Italiaa ja sen Veronaa, niin Johannan biisi tappaisi minut muutamassa sekunnissa.

        Sellainen on ajan olemus.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Selitän hieman lisää, sillä pidän selittämisestä.

        Jos esmes minä ajan Audillani autobahnilla kolmeasataa kohti Italiaa ja sen Veronaa, niin Johannan biisi tappaisi minut muutamassa sekunnissa.

        Sellainen on ajan olemus.

        (Naurua)

        Mjoo

        Mutta vaikka kuinka selittäisin lajikumppaneille tätä havaintoa tai ilmiantoa, niin he eivät yllä sen tasolle - eivätkä koskaan tule yltämään.

        Mutta mitä siitä. Minä olen kuullut ja nähnyt.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mutta vaikka kuinka selittäisin lajikumppaneille tätä havaintoa tai ilmiantoa, niin he eivät yllä sen tasolle - eivätkä koskaan tule yltämään.

        Mutta mitä siitä. Minä olen kuullut ja nähnyt.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Rakensin itselleni lähes mahdottoman tehtävän: Löydä rakkaudeton laulu.

        Johannan jumaluus ei vaadi tällaista operaatiota, mutta minun on aivan pakko yrittää.

        Soitan sillä aikaa itselleni viihdemusiikkia, eli populaari sellaista.

        (Naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=RWIhzR1DE10


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Rakensin itselleni lähes mahdottoman tehtävän: Löydä rakkaudeton laulu.

        Johannan jumaluus ei vaadi tällaista operaatiota, mutta minun on aivan pakko yrittää.

        Soitan sillä aikaa itselleni viihdemusiikkia, eli populaari sellaista.

        (Naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=RWIhzR1DE10

        Mjoo

        No niin. Ei sellaista ole. Loppujen lopuksi päädyin kuuntelemaan avaruuden taustakohinaa, eli...

        kohinaa.

        Verbaalisessa merkityksessä kaiken voi kuitenkin kiertää. Sanojen verkko on niin harva, että ajatusten hiukkaset läpäisevät sen vaivatta. On kuin mitään ei olisikaan.

        (Hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=bnXkMNyc794


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        No niin. Ei sellaista ole. Loppujen lopuksi päädyin kuuntelemaan avaruuden taustakohinaa, eli...

        kohinaa.

        Verbaalisessa merkityksessä kaiken voi kuitenkin kiertää. Sanojen verkko on niin harva, että ajatusten hiukkaset läpäisevät sen vaivatta. On kuin mitään ei olisikaan.

        (Hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=bnXkMNyc794

        Mjoo

        Ehkä brexityhteisön taidokkaimpiin opinnäytetöihin lukeutuu tämä biisi.

        (cuul)

        https://www.youtube.com/watch?v=oWohPJHicFE


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Ehkä brexityhteisön taidokkaimpiin opinnäytetöihin lukeutuu tämä biisi.

        (cuul)

        https://www.youtube.com/watch?v=oWohPJHicFE

        Kieltämättä hieno projekti. Tässä liikutaan jopa musiikin ulkopuolella olematta fyysisesti siellä. Tässä on niin valtava määrä ääniä sovussa keskenään, että ajan- ja historiantaju hämärtyy, ja lopputulos on lähes kohinaa.

        Perfecta

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Kieltämättä hieno projekti. Tässä liikutaan jopa musiikin ulkopuolella olematta fyysisesti siellä. Tässä on niin valtava määrä ääniä sovussa keskenään, että ajan- ja historiantaju hämärtyy, ja lopputulos on lähes kohinaa.

        Perfecta

        (Naurua)

        Kummallista, mutta mieleen tulee Audi, joka kiitää havumetsää halkovalla tiellä.

        Jäniksiä ei näy.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kummallista, mutta mieleen tulee Audi, joka kiitää havumetsää halkovalla tiellä.

        Jäniksiä ei näy.

        (Hirn)

        Rakkauslauluista on myös olemassa erinomaisia yksinkertaistuksia. Itse hypetän just tällasta.

        (Hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=Z7Lf358uXs4


      • Funeau kirjoitti:

        Rakkauslauluista on myös olemassa erinomaisia yksinkertaistuksia. Itse hypetän just tällasta.

        (Hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=Z7Lf358uXs4

        Tällaisen biisin myötä, siivittämänä, moderni Audimies on guideline suomalaisessa tukosliikenteessä.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Tällaisen biisin myötä, siivittämänä, moderni Audimies on guideline suomalaisessa tukosliikenteessä.

        (Hirn)

        Audimiehen vierellä tietenkin matkustaa reisi-sääripari Guggin tiukassa hamosessa airbagit mukavasti pullottaen.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Audimiehen vierellä tietenkin matkustaa reisi-sääripari Guggin tiukassa hamosessa airbagit mukavasti pullottaen.

        (Hihitystä)

        Tällainen rakkausbiisi on nopean toiminnan miehille, sillä Audilla ajaessa ei aikaa turhaan matkailuun tuhlaannu.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Tällainen rakkausbiisi on nopean toiminnan miehille, sillä Audilla ajaessa ei aikaa turhaan matkailuun tuhlaannu.

        (Reps)

        Levähdyspaikoilla prelude luokan humina laskeutuu saksalaiseen insinööri-interiöön ja sen viimeisteltyihin yksityiskohtiin.

        Nainen kääntää meikkipeilin esiin, avaa sen ja asettaa huulipunansa huulilleen.

        (Naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=Y69nZWqsCy0


      • Funeau kirjoitti:

        Levähdyspaikoilla prelude luokan humina laskeutuu saksalaiseen insinööri-interiöön ja sen viimeisteltyihin yksityiskohtiin.

        Nainen kääntää meikkipeilin esiin, avaa sen ja asettaa huulipunansa huulilleen.

        (Naurua)


        https://www.youtube.com/watch?v=Y69nZWqsCy0

        - Kulta, meikkipeili on aivan suttuinen.

        - Todellako?

        - Näen kuvani aivan tahmaisena.

        - Ehkä sitä pitäisi pyyhkiä hieman?

        - Kenties. Onko tässä lähettyvillä jotain huoltoasemaa?

        - Vilkaisen navigaattorista. Pieni hetki.

        - Kauheaa kun metsässä on paljon puita, nainen tuumaa ja silmäilee levähdyspaikkaa reunustavaa koivikkoa. Hän kiertää huulipunansa näkymättömiin. Äänettömästi.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        - Kulta, meikkipeili on aivan suttuinen.

        - Todellako?

        - Näen kuvani aivan tahmaisena.

        - Ehkä sitä pitäisi pyyhkiä hieman?

        - Kenties. Onko tässä lähettyvillä jotain huoltoasemaa?

        - Vilkaisen navigaattorista. Pieni hetki.

        - Kauheaa kun metsässä on paljon puita, nainen tuumaa ja silmäilee levähdyspaikkaa reunustavaa koivikkoa. Hän kiertää huulipunansa näkymättömiin. Äänettömästi.

        (Hihitystä)

        Huoltoaseman Burger Kingissä istuskeleva toinen nainen katseli ulos ikkunasta parkkipaikalle ja imeskeli pillillä juomansa jämiä. Jäät kolisivat pahvimukin pohjalla.

        Parkkiruudussa oli hieno auto, auton kuljettaja, tämän naisystävä ja huoltoaseman henkilökuntaan kuuluva pojankloppi. Oli käynnissä jonkinlainen kiistely, sillä kädet heiluivat ja ääntä korotettiin.

        Lapset kiljuivat leikkipaikalla, sillä joku oli tönäissyt toista. Lohdutonta itkua, sitten parkua. Ketään ei kiirehtinyt apuun. Ihmiset istuivat leuat liikkuen, mutta eivät olleet täällä, vaan tuntuivat olevan tiellä.

        (Naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=_PMnIr8tlAI


      • Funeau kirjoitti:

        Huoltoaseman Burger Kingissä istuskeleva toinen nainen katseli ulos ikkunasta parkkipaikalle ja imeskeli pillillä juomansa jämiä. Jäät kolisivat pahvimukin pohjalla.

        Parkkiruudussa oli hieno auto, auton kuljettaja, tämän naisystävä ja huoltoaseman henkilökuntaan kuuluva pojankloppi. Oli käynnissä jonkinlainen kiistely, sillä kädet heiluivat ja ääntä korotettiin.

        Lapset kiljuivat leikkipaikalla, sillä joku oli tönäissyt toista. Lohdutonta itkua, sitten parkua. Ketään ei kiirehtinyt apuun. Ihmiset istuivat leuat liikkuen, mutta eivät olleet täällä, vaan tuntuivat olevan tiellä.

        (Naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=_PMnIr8tlAI

        Pillinsä takaisin mukiin tökänneen naisen vaistot olivat tuntuneet pettäneen, sillä huoltoaseman henkilökuntaan kuuluvan pojanklopin olemus ei vastannut esiasetukseksellisuutta, vaan vääntyi väkisin irti kehyksestä, tämän astellessa takaisin huoltoaseman sisätiloihin.

        Näky oli raivona, turhautunut ja raiteiltaan. Jokin oli vaarassa hajota.

        (Hirn)


        https://www.youtube.com/watch?v=Hei6xtSWdTU


      • Funeau kirjoitti:

        Pillinsä takaisin mukiin tökänneen naisen vaistot olivat tuntuneet pettäneen, sillä huoltoaseman henkilökuntaan kuuluvan pojanklopin olemus ei vastannut esiasetukseksellisuutta, vaan vääntyi väkisin irti kehyksestä, tämän astellessa takaisin huoltoaseman sisätiloihin.

        Näky oli raivona, turhautunut ja raiteiltaan. Jokin oli vaarassa hajota.

        (Hirn)


        https://www.youtube.com/watch?v=Hei6xtSWdTU

        Ketään ei oikeasti kiinnosta . Me vain olemme esillä.

        (Hihitystä)



        https://www.youtube.com/watch?v=stpaq27-V70






      • pitkätukka-68

    • Tykkäsin tästä jo taaperona ja tykkään yhä edelleen...

      https://youtu.be/NNC0kIzM1Fo

      Love is in the air...miten nätti hymykin siinä vielä, aijai..😍

    • onhienoo

      kurkinen.aavistus,sinusta.

    • pitkätukka-68
      • kumittavamosaiikki

        Musiikki kummittelee kuulokkeissani, olisi parempi sanontakin, ehkä naurettavampikin.


      • kääkkiä

        Hyyyyiiiii


      • kääkkiä kirjoitti:

        Hyyyyiiiii

        Tottakai vanhoina mainitsi.😁 unohdin mainita.🥰


    • Anonyymi

      Kari Rydman Kaunein uni

    • David Coverdale (sama mies, joka perusti bändin Whitesnaken 1978 ja joka sitä ennen oli vuosina 1973-76 Deep Purplen laulajana):
      "Hole in the sky" (1977, albumilla "White snake", eka soololevy ennen Whitesnakea)
      "Say you love me" (1978, albumilla "Northwinds", toinen sooloalbumi ennen Whitesnakea")
      "Only my soul" (1978, albumilla "Northwinds")

      Judas Priest:
      "Last rose of summer (1977, albumilla "Sin after sin")
      "Prisoner of your eyes" (tämä on kappale, joka jäi yli joltain albumilta, olisko ollu "Turbo", "Defenders of the faith" tai "Ram it down" ja on myöhemmin lisätty alunperin 1982 ilmestyneen albumin "Screaming for vengeance" uudistettuun versioon bonuskappaleeksi)
      "Lost love" (2008, albumilla "Nostradamus")

      Don McLean:
      "And I love you so" (1970, albumilla "Tapestry")

      Nana Mouskouri:
      "Only love" (tämä on alunperin televisiosarjan "Mistral´s daughter" tunnuskappale vuodelta 1984)

      LeAnn Rimes:
      "Looking trought your eyes"

      Celine Dion:
      "Love doesn´t ask why"

      Charles Aznavour:
      "Non je n´ai rien oublié" (En ole unohtanut mitään)

      Nämä tuli nyt mieleen.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti rakkaus on lumivalkoinen. "Simiti"

    • Ja John Denver "Annie´s song".

    • Ja lisäsisin vielä :

      Bee Gees "To love somebody", "Words", "Saved by the bell".

      Slade (tämän voi tulkita jokainen tavallaan onko rakkauslaulu vai ei) "Still the same"

      Nana Mouskouri "Alone"

      Barbra Streissand "Woman in love" (Bee Geesin pojat teki tämän kappaleen hänelle)

      "Romanssi" elokuvasta "Katariina ja Munkkiniemen kreivi"

      Roy Orbison "A love so beautiful"

      Engelbert Humperndinck "Last waltz"

      Tom Jones "I´ll never fall in love again"

      Ed Sheeran "Perfect"

      Queen "Save me", "Love of my life"

      Olsen brothers "Fly on the wings of love" (tanskalainen kahden veljeksen muodostama yhtye, perustettu 1960-luvun lopulla tai 1970-luvun alussa, he voittivat tällä kappaleella Euroviisut vuonna 2000)

      Kai Cydenius "Sinua sinua rakastan"

      Paula Koivuniemi "Balladi" (elokuvasta "Klaani", alunperin lauloi Päivi Portaankorva)

      Laila Kinnunen "Niin paljon kuuluu rakkauteen"

      Jukka Kuoppamäki "Paljon sanomatta jää"

    • Anonyymi

      Ja kun Lucia lähti, Casanova "heittelehti huumauksen ja pelon välillä ja tarvitsi yliluonnollisia voimia, jottei olisi syöksynyt syvyyteen"

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe