Ainoat maholliset

eieieieiei

Ainoat maholliset ehokkaat mulla Autto ja Ojala_Niemelä.
Ei jaksa tätä kepun hulluttelua. Mustajärvi on kova jätkä mutta kommari.

Pittääkö muuttaa ruottiin

8

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikinmokomin

mene vain ja ennen vaaleja

• waswas

Mustajärvi on kansanedustajien parhaimmistoa

• kepupettää

mustajärvi meilläki

• Saukoski

55 sai juuri meidän äänet.

• huupertus

Mustajärven tallukka on Lin vietävissä viherkommunismiin, massamaahanmuuttoon ja ilmastovouhotukseen.

Ei tule helevettiäkkään.

• eipo_liitikko

Mustajärvi tai paras. Riikka Karppinen.

Kun vihreät saavat koko Suomesta paljon kansanedustajia, on tärkeätä, että vihreiden päätöksissä mukana on myös Lapin asiat tunteva.

• OlikoKESTÄVÄÄ

Itäkairan luonnonmetsät tuhottu, kun matkaa esim. Martista Kemihaaraan niin voi omin silmin asian todeta, Google Earth sateliittikuvista myös näkee tuhon.
        Jos metsätalous olisi ollut ns. kestävää, niin silloin olisi vielä puuta itäkairalla, Kemijärven tehdas suljettiin, koska puu loppui ja kuljetuskustannukset muualta ei kannattavia.
        Eläkää nyt siellä raiskioiden keskellä, ei ole enää metsän huminaa, muualla kuin suojelualueella, jonne tekin sellupäät änkeätte metsästämään, pysykää raiskiolla.
        Kun vielä saadaan Sokli pyörimään, niin eipä tarvitse paljoa poroja kahviveteen sekoittaa, oikeat porot tarvitsevat luontoa, ei rautateitä, kaivoksia, raiskioita, talouskasvu-uskovaisten idiotismiä.

• Anonyymi

Oikeuskanslerin mukaan Kanerva ei rikkonut asiassa mitään lakia, mutta pääministeri Jyrki Katainen katsoi hänen uskottavuutensa menneen. Kanerva jäi sairauslomalle 1. huhtikuuta 2008, ja 4. huhtikuuta 2008 hänet korvasi ulkoministerinä Alexander Stubb.
      Mentiin ojasta allikkoon!
      Kanerva kysyi Tukiaiselta:Oletko hoitanut "puutarhaasi"?
      Mitä pahaa tuossa oli?
      Yksityisyys asia "ystävälle"!

Uskotko, että Kataisen musta silmä johtuu kaatumisesta kotipihan ainoaan kukkapurkkiin?!

Hussein al-Taee joutui sairaalaan – SDP:n Lindtman: ”Kyse on inhimillisestä henkisten voimavarojen riittävyydestä”!
      Olen samaa mieltä!
      Uuden taudinkin, ilmastoahdistuksen suhteen!
      Miten Rinteen "voimavarat"?

MYÖS MEDIAN pitää katsoa peiliin. Uskottiinko mieluummin arvostetun tutkijan trollausväitteitä kuin kirjoitusten aitoutta. Al-Taee on vienyt myös mediaa kuin litran mittaa.

Sdp:n ryhmälle al-Taeen tapaus on hankala. Puolue johtaa hallitusneuvotteluja ja puhuu ihmisyyden ja suvaitsevaisuuden puolesta ja omissa riveissä on mies, joka on edustanut blogikirjoituksissaan kaikkea muuta kuin juuri näitä arvoja.

Pääkirjoitus: Hussein al-Taeen syytä harkita eroa – kyse kansanedustajan uskottavuudesta!

Onko Rinteessä miestä?!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      44
      595
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe