YLLÄPIDOLLE. Miks.suomi24 foorumi kiusaa kirjoittajia?

Kiusautunut.vastailija

On jo pitkään ollut meneillään meihin kohdsituva kiusanteko, että ennen kommentin lähettämistä tulee eteen kysymys: "Näetkö autoja? Näetkö paloposteja? Missä on liikennevaloja?" JNE. ym.
Mitä muuta tuollainen on kuin selvää kisuaamista ja ajanhaaskausta.
Ettet ole robotti. Mitä tuollainen tyhmyys muka merkitsee?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.nillitä

      Rekkaa nikki, jos noin kovasti ottaa kuvien klikkailu päähän.

    • Inhottavia

      Heillä on halu ja valta tehdä kiusaa.

    • Lopetan.tähän

      Ovat inhoja, totta tosiaan.

    • Itsellä oli tuo sama juttu, joka ärsytti niin paljon, että oli pakko rekisteröityä.:)

      • Minun ei ole koskaan tarvinnut klikkailla mitään koska olen aina kirjottanut vain rekatulla 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minun ei ole koskaan tarvinnut klikkailla mitään koska olen aina kirjottanut vain rekatulla 🤓

        Kannattaa ilman muuta rekata.

        Toinen juttu on vielä se, että jotkut muutkin saattavat käyttää nimimerkkiä, jos se ei ole rekattu.:(


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Kannattaa ilman muuta rekata.

        Toinen juttu on vielä se, että jotkut muutkin saattavat käyttää nimimerkkiä, jos se ei ole rekattu.:(

        Onneksi palstalla on teidän kahden kaltaisia Suuria Ajattelijoita, jotka kirkastatte teksteillänne meidän heikompienkin tuotoksia uuteen valoon!

        Moi moi vain sekä Sinulle että ystävälleni uskikselle, jota ilman tämä keskustelu varmaankin olisi ihan hirveän huonoa!


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Kannattaa ilman muuta rekata.

        Toinen juttu on vielä se, että jotkut muutkin saattavat käyttää nimimerkkiä, jos se ei ole rekattu.:(

        Joo, jotkut yrittävät tahallaan sotkea keskusteluja esiintymällä toisena henkilönä 😏


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Minun ei ole koskaan tarvinnut klikkailla mitään koska olen aina kirjottanut vain rekatulla 🤓

        tää oli niin mahtava kalavale, että täytyi nostaa :D Pietarin venekin olisi uponnut!

        17 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Joo, jotkut yrittävät tahallaan sotkea keskusteluja esiintymällä toisena henkilönä 😏

        En koskaan tekisi niin. Siksi minulla on lukuisia toisia henkilöitä, jotka "vahingossa" sotkevat keskusteluja.

        - usko.vainen

        17 Vastausta
        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.


    • grrrräyrr

      Ylläpito ilmoitti, että kuvat tule googlelta, ettei ylläpito niihin vaikuta. Ihmetyttää miksi sittten välillä tulee selviä kuvia ja kerta pari klikkausta vain. Suututtaa todella, kun kuvat ovat epäselviä, ettei niistä edes näe kohteita ja sitten täytyy kymmeniä kertoja klikkailla. Tietenkin tuollaisen voisi korjata.

      • Profeettain_seuraaja

        Kuvat on varmasti riittävän selviä vähän huononäköisemmänkin katsottavaksi, mutta eräillä palstankäyttäjillä näyttää olevan muunlaisiakin ongelmia asioiden ymmärtämiseen,
        joten mm. palopostin ja liikennevalojen kuvat ylittää käytettävissä olevan älyllisen kapasiteetin.
        Varmisteena olisikin oltava ainoastaan ristin kuvia, niin ehkäpä se helpottaisi niiden tulkintaa ja tunnistamista.


      • grrrräyrr
        Profeettain_seuraaja kirjoitti:

        Kuvat on varmasti riittävän selviä vähän huononäköisemmänkin katsottavaksi, mutta eräillä palstankäyttäjillä näyttää olevan muunlaisiakin ongelmia asioiden ymmärtämiseen,
        joten mm. palopostin ja liikennevalojen kuvat ylittää käytettävissä olevan älyllisen kapasiteetin.
        Varmisteena olisikin oltava ainoastaan ristin kuvia, niin ehkäpä se helpottaisi niiden tulkintaa ja tunnistamista.

        Et sinä kenenkään näköä tiedä! Itselläni on vaikeuksia oikeasti nähdä silloin kun tulee se pitkä litania klikkauksia toisensa perään. Kuvat ovat epäskarppeja, autoja esim. ei näe, jos niitä on kuvan takaosassa kuvan ollessa rakeinen ja on mustia varjoja. Kyllä ne palopostit ja suojatiet ovat selviä ja autotkin silloin kun – niin silloin kun ovat selviä auton kuvia, ei mitään hämärää usvaista rakeisuutta mustien varjojen seassa. Kummallista on, että silloin kun tulee se pitkä litania, silloin klikkausten v-merkintä ei pysy kuvassa. Sekin kertoo, että jotain häikkää on. Normaalistihan v-merkintä pysyy ja kun se pysyy heti eka klikkauksella, pitkää klikkauslitaniaa ei tule, olen huomannut. Jokin tarkoituksella tehty bugihan sinne on laitettu.

        Kommenttisi on tyypilistä ateistista suunsoittoa.


    • Suomessa ei oo tollasii Aku Ankka palopostia. Linja autotkin on jottain jenkkien koulupussiloita.

    • Aaargh

      Ylläpito syyllistyy vihan mielialan lietsontaan tuollaisella ärsyttävällä systeemillään. Se on totta, että sellainen on tehty pelkästään kiusaamistarkoitukse4ssa, ärsyttämään ihmisiä.

    • Ovat.pirullisia

      Idioottimaisia ovat kaikki kiusaajahengen kanssa toimivat.
      Tähän sopiva asiaa kuvaava sana on, että he ovat PIRULLISIA.

    • kunhanmietin

      Katos kummaa kun ei ole vielä sellaista kuvaleikkiä kuten esm; etsi sukupuoleton, näetkö muunsukupuolisen jne.. !

    • Suututtaa.tosi.paljon

      Nuo pirulliset ylläpitäjät pitäisi ilmiantaa nettipoliisille. Tässä asiassa vasikoiminen olisi paikoillaan, koska on kyseessä yleinen kiusanteko.
      Kirottu ylläpito.

    • Ihmiset.on.pahoja

      Perkeleellinen ylläpidon keksintö. Totta tosiaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe