https://www.is.fi/viihde/art-2000006053295.html
Miks naiset ei pidä sormusta vasemmassa nimettömässä, vaikka ovat varattuja, on mies ja vauva tulossa.
Taitaa 99% naisista, joilla ei ole sormusta sormessa olla varattuja ja mies antaa naiselle kotona seksiä.
Sitten naiset vielä syyttää, kun miehet eivät lähesty.
Naiset taitaa kiusallaan jättää sormukset sormesta pois, kun lähtevät kotoa.
Sitten kun mies lähestyy naista ja kuvittelee, että nainen on vapaa, koska ei ole sormusta sormessa.
Niin nainen nauttii suunnattomasti tilanteesta, kun saa laukoa miehelle päin näköä, että kuule, olen varattu, mulla on poikakaveri, olen onnellisesti naimisissa ym. paskaa.
Jos ei ole sormusta, niin ei ole myöskään varattu.
Eri asia on sitten jos on töissä ja hygienia syistä sormukset ja korut on otettava pois.
Nyt ne sormukset sormeen heti, joka ikinen nainen, joka on varattu ja joka antaa lähestyvälle miehelle pakit.
Nyt se sormus sormeen varattu nainen!!!!
21
328
Vastaukset
- nohöh
Seurusteleva nainen ei siis mielestäsi ole varattu. Nainen on varattu vasta sitten, jos mies on suostunut kosasemaan ja ostamaan hälle sen sormuksen.
Monet avoliitossa elävät eivät koskaan mene kihloihin, vaikka hankkivat jälkikasvuakin. Sinun mielestäsi he eivät kuitenkaan ole varattuja. Omituista ajattelua.- TotuusKirpaisee
Taidat itse ajatella omituisia, etkä ilmeisesti edes lue tekstiä, kun väität, ettei mielestäni nainen, joka seurustele ja on lapsia ole mielestäni varattu.
Heti alussahan tuo mainittiin.
Seurusteleva nainen on varattu, koska hän seurustelee, eikä solmi uusia suhteita, jotka sekoittavat nykyistä suhdetta.
Kyllä kaikki naiset, jotka elävät avoliitossa miehen kanssa ja saavat jälkikasvua ovat varattuja.
Ja sinä tunari väität, että minä olisin sanonut, etten pidä heitä varattuina, koska he varattuja vasta ovatkin. - nohöh
TotuusKirpaisee kirjoitti:
Taidat itse ajatella omituisia, etkä ilmeisesti edes lue tekstiä, kun väität, ettei mielestäni nainen, joka seurustele ja on lapsia ole mielestäni varattu.
Heti alussahan tuo mainittiin.
Seurusteleva nainen on varattu, koska hän seurustelee, eikä solmi uusia suhteita, jotka sekoittavat nykyistä suhdetta.
Kyllä kaikki naiset, jotka elävät avoliitossa miehen kanssa ja saavat jälkikasvua ovat varattuja.
Ja sinä tunari väität, että minä olisin sanonut, etten pidä heitä varattuina, koska he varattuja vasta ovatkin.Oho! Et siis tarkoitakaan sitä mitä kirjoitat.
Seuraava on suora lainaus sinun tekstistäsi:
"Jos ei ole sormusta, niin ei ole myöskään varattu."
Tuohan tarkoittaa sitä, etä ne avovaimot, joiden avomiehet eivät ole suostuneet ostamaan avovaimolleen sitä sormusta, eivät myöskään sitten ole varattuja.
Sormus on samanlainen alistamisen symboli kuin musujen hunnut.
Ei ole sormusta, vaikka mies ja lapsia onkin. Ja tiukasti varattu ( enkä mene! pois käskijöille )kumminkin. Eikä ole tuollasia ongelmia, että kukaan tulis ympärille pyörimään!
Luulen, että tuommonen iskurin kohteeksi joutuminen on enemmänkin nuorten ja kauniiden naisten ongelma, jotka pörrää paikoissa missä iskureitakin pörrää. Kuten kuppilat, illanviettomestat yms. tapahtumat..
Harvemmin kaupassa, töissä tai terkkarissa kukaan tulee iskemään tai liikennevaloissa.🤣Ja en sormuksia käytä, en nyt enkä tulevaisuudessakaan. En tykkää pitää sormuksia, kerää likaa ja epämukavan tuntuisia pitää. Käsissä ei saa olla mitään ylimääräistä.
Päläpälä kirjoitti:
Ja en sormuksia käytä, en nyt enkä tulevaisuudessakaan. En tykkää pitää sormuksia, kerää likaa ja epämukavan tuntuisia pitää. Käsissä ei saa olla mitään ylimääräistä.
Se on joko sormus tai polttomerkki kinkkuun. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Se on joko sormus tai polttomerkki kinkkuun. :D
Nietu, ei kumpaakaan. Mulla on suu mukana, osaan sanoa varattu!😄
- wanhaämmä
Sä voit saada pakit vapainakin kulkevilta naisilta siinä kuin seurusteleviltakin. Luultavasti saatkin, kun asenne on toi...
- wanhaämmä
Olen kertonut monen monet kerrat seurustelevani vaikken olisikaan, jos joku tulee "iskemään".
- Kaisanoasaa
Tuokin pari eroaa kohta koska mies tajuaa että vapaus mennyt eikä voi paneskella muita naisia varattuna. Tuo nainen ei ole kovin kummoinen joten mies kyllästyy, luulekoo nainen että tuollainen komea mies pysyy uskollisena ja kestää vauva arjen.
- pitkätukka-68
Ai komea ei voi olla uskollinen eikä ainakaan kestä vauva-arkea?
- itsestäänpuhuu
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ai komea ei voi olla uskollinen eikä ainakaan kestä vauva-arkea?
Hän taitaa tarkoittaa, ettei kukaan mies olisi uskollinen ja kestäisi vauva-arkea, mutta kun rumien on pakko, komeiden ei.
Lähinnä hän siis tuo esille sen, millainen hän itse olisi, jos mahdollisuuksia saisi.
- Mitäjärkeäs
Olen virallisesti sinkku niin kauan kun ei ole sormusta sormessa. Niin ja seikkaan silti. Ei se sido viel mihinkään.
Tuota tuota, en tajua miten linkki liittyy aiheeseen. Mut jos oikeasti jotenkin liittyy, niin kerron salaisuuden; raskaana olevat naiset ei yleensä käytä sormuksia, ei ne oikein voi. Sormet näet turpoaa:)
Nyt on oikeassa nimettömässä sormus..
En ole naimisissa, mutta usein pidän vas.nimettömässäkin sormusta..en anna vanhojen käsitysten rajoittaa itseäni..😏- Normaalia
Varatut tulee aina olemaan mustasukkaisia
En pidä koskaan sormuksia.
Ei ole sormuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945