Nyt niille pitää olla herrasluolamies, joka...

....panee antaumuksella vähintään pari kertaa päivässä, vähempi ei riitä:

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201804192200884041

Näin siis kirjoittaa "Halulkas nainen":

"Tuntuu, että nykyään on tyypillisempi ongelma se, että naiset elävät puutteessa ja miehet pihtaavat. Tai jos ei pihtaa, niin seksi ei kiinnosta viiden minuutin jyystöä enempää. Olisi kiva tietää, mistä tämä johtuu. Monesti väitetään, että miesten halut häviävät, kun vaimo lihoo 20 kiloa, keskittyy vain lapsiin ja on huonotuulinen.

Tiedän monia naisia, itseni mukaan lukien, joiden ulkomuodossa ja käytöksessä ei ole mitään moitittavaa, päinvastoin, mutta miestä ei vain kiinnosta vaikka mitään selvää syytä, kuten stressi, ei ole. Tuntuu, että 25-60-vuotiaita miehiä kiinnostaa vain kaljanjuonti ja makkaran nakertaminen jääkiekkopelin äärellä.

Autotallissa ja miesten saunailloissa kasvatetaan vatsaa ja manboobseja ja erektio-ongelmaa. Ja sitten luullaan, että nainen on tyytyväinen, kun sitä tökkii puolilöysällä kalulla silloin tällöin. Missä ovat viriilit, urheilulliset, itsestään huolta pitävät miehet, joista löytyy sängyssä sekä herrasmiestä että luolamiestä?"

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kannatetaan!!!!!!!!!

    • Nykymiehen mieskunto rapistuu, se on taivaallinen tosi.

      Pitäs jaksaa, mutta ei!

      • Eikä rapistu. Jännämiehet vain rapistuu kun viina ja nhuumkeet ne heikentää ja muista miehistähän naisilla ei juuri olekaan kokemusta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eikä rapistu. Jännämiehet vain rapistuu kun viina ja nhuumkeet ne heikentää ja muista miehistähän naisilla ei juuri olekaan kokemusta.

        Rapistuupas.


      • SoliterniuM1977

        Siinä vaiheessa kun Tinderissä alkaa olemaan pääosin hoikkia 35 sinkkunaisia, alan uskomaan että ton ikäryhmän naiset pitävät itsestään huolta. Naiset haukkuu miehiä plösöiksi ja me miehet naisia. Vanhentuessaan ihmiset Suomessa yleensä laiskistuu ja läskistyy. Viehättävyys ja seksikkyys nollassa. Ei ihme ettei kiinnostuta ja innostuta.

        Kansallinen pakkokuntoilu kaikille terveille ja kykeneville ihmisille olis hyvä apu. Kuntoilemaan mars mars vaan kaikki!


    • Mitä mies miettii? Ei ainakaan naista! Moottoriurheilulehteä tai alahelman hitsausta!

      Pitäisi katsoa naista intohimoisesti, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin EI!

    • Mies ajaa nyhvertämisellään naisen ottamaan monta miestä. Se on varmaan tulevaisuus?

      • ÄlyHoi

        Naisen vaatimukset miehelle kasvaa aina vain, niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin. Nautinto naiselle, suorituspaineet miehelle. Reilu tasajako? Ei siltä kuulosta.

        Toisessa ketjussa jo totesin, että ei enää kiinnosta olla naisen jatke ja haaveiden toteuttaja, ei ylipäätään, ja vielä vähemmän kun siihen vastavuoroisuuteen ei kerran näytä olevan tahtoa.

        Omalta osaltani en ole edes vedonnut tuohon naisten lihomiseen, mutta ei normaalipainoisuus ole mikään tae siitä että nainen jaksaa itse panostaa sänkyhommiin. Jotenkin paradoksaalista, että aloituksessa syötetään miehiä vastaavasta mitä minä olen kokenut naisten taholta.


      • ÄlyHoi kirjoitti:

        Naisen vaatimukset miehelle kasvaa aina vain, niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin. Nautinto naiselle, suorituspaineet miehelle. Reilu tasajako? Ei siltä kuulosta.

        Toisessa ketjussa jo totesin, että ei enää kiinnosta olla naisen jatke ja haaveiden toteuttaja, ei ylipäätään, ja vielä vähemmän kun siihen vastavuoroisuuteen ei kerran näytä olevan tahtoa.

        Omalta osaltani en ole edes vedonnut tuohon naisten lihomiseen, mutta ei normaalipainoisuus ole mikään tae siitä että nainen jaksaa itse panostaa sänkyhommiin. Jotenkin paradoksaalista, että aloituksessa syötetään miehiä vastaavasta mitä minä olen kokenut naisten taholta.

        Jos on parisuhteessa, ei saisi laiskistua ns. mieleltään. Jos ukosta tulee flegmaattinen nahjus, miten kauan se jaksaa itsestään huolta pitävää naista kiinnostaa? No eipä kauaa!

        Missä on miesten mielikuvitus ja iloinen mieli? Ja älkää j.malauta vastatko joka kohtaan ”ei”.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos on parisuhteessa, ei saisi laiskistua ns. mieleltään. Jos ukosta tulee flegmaattinen nahjus, miten kauan se jaksaa itsestään huolta pitävää naista kiinnostaa? No eipä kauaa!

        Missä on miesten mielikuvitus ja iloinen mieli? Ja älkää j.malauta vastatko joka kohtaan ”ei”.

        ”Mee yksinäs, tee yksinäs, mikset ite vois”...

        Mikä v.tun parisuhde semmoinen on!?

        Ei mikään suhde!


    • Miehet pihtaavat liian työn takia. Ei jaksa kun pitää ylisuorittaa, työt, harrastukset, koti, nainen, kaikki, ja sitten kohta ei saada mitäääääääääään!

      • Niin, naiset voisi alkaa tekemään kaikki työt ja miehille pitäisi maksaa reilua kansalaispalkkaa jonka vastineeksi ne sitten panisivat kunnolla naisia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, naiset voisi alkaa tekemään kaikki työt ja miehille pitäisi maksaa reilua kansalaispalkkaa jonka vastineeksi ne sitten panisivat kunnolla naisia.

        Olen sitä mieltä, että miehen kuuluu panna silloin kun käsketään.


      • Kokeiltu_on

        Tasa-arvon nimessä siis naistenkin tulee antaa kun käsketään? Sopii minulle, mutta tuo #MeToo...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että miehen kuuluu panna silloin kun käsketään.

        Tuo lienee aika yleinen malli nykyään, no paneeko ne? jutun mukaan ei. Feminismi pilasi naisen ja teki siitä määrätietoisen komentelijan, miehet ei halua enää panna. Miesten panemisessa ei ole ollut mitään ongelmaa aiemmin, joinakin ajanjaksoina naiset on joutuneet jopa hillitsemään miesten panemishaluja, Muutos on tullut 2000-luvulla, naiset on liian komentelevia ja määrätietoisia eivätkä itse panosta tarpeeksi, miehiä ei paneta, ne panee mieluummin olutta kuin naista, ja pelaa pleikkaa, ne on ihan tyytyväisiä silleen.


      • Kokeiltu_on kirjoitti:

        Tasa-arvon nimessä siis naistenkin tulee antaa kun käsketään? Sopii minulle, mutta tuo #MeToo...

        Tässä oli kylläkin puhe miesten käytöshäiriöistä ja erektiovaikeuksista yms.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo lienee aika yleinen malli nykyään, no paneeko ne? jutun mukaan ei. Feminismi pilasi naisen ja teki siitä määrätietoisen komentelijan, miehet ei halua enää panna. Miesten panemisessa ei ole ollut mitään ongelmaa aiemmin, joinakin ajanjaksoina naiset on joutuneet jopa hillitsemään miesten panemishaluja, Muutos on tullut 2000-luvulla, naiset on liian komentelevia ja määrätietoisia eivätkä itse panosta tarpeeksi, miehiä ei paneta, ne panee mieluummin olutta kuin naista, ja pelaa pleikkaa, ne on ihan tyytyväisiä silleen.

        Joku on kyllä perustavanlaatuisesta pielessä.

        Miehistä meinaa tulla vain hymiseviä muuleja.

        Moni mies on flegmaattinen taivaanrannan katsoja.

        Ei kai naisissa voi kaikki vika olla? Mies ei osaa enää rakastaa. Joku ihan muu juttu tässä sotkee biologisia toimintoja? Oletteko itse rehellisesti miettineet?

        Nainen on ollut nainen 1500-luvulla ja sitä se on nytkin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joku on kyllä perustavanlaatuisesta pielessä.

        Miehistä meinaa tulla vain hymiseviä muuleja.

        Moni mies on flegmaattinen taivaanrannan katsoja.

        Ei kai naisissa voi kaikki vika olla? Mies ei osaa enää rakastaa. Joku ihan muu juttu tässä sotkee biologisia toimintoja? Oletteko itse rehellisesti miettineet?

        Nainen on ollut nainen 1500-luvulla ja sitä se on nytkin.

        Ei valkoiset heteromiehet oikin muuta osaa eikä uskalla olla kun kaikki maaliman synnit on niinden vika jo muutenkin ja sitten tuli vielä metoo. Se on viisainta olla vaan panematta niin ei tule sitten raiskaussyytöksiä eikä mitään muutakaan kun pysyy naisista kaukana eikä ala mihinkään tekemisiin. Virallisella sävyllä vastaa jos puhutellaan mutta ei hymyile niin ei joudu edistyksellisen länsinaisen kanssa ongelmiin.

        Mies ei osaa rakastaa? no ehkä naiset ei ole enää niin rakastettavia. Ne on osoittaneet että pärjäävät mainiosti itsekin, eivät tarvitse miestä muuhun kuin palvelsuväkiluonteisiin tehtäviin. Niin se vaan menee. 1500-luvulla kun karhu syöksyi metsiköstä naisen kimppuun saattoi 15000-luvun mies sitä miehekkäästi puolustaa. nykyään jos menee mihin tahansa väliin on itse kohta käräjillä syytettynä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei valkoiset heteromiehet oikin muuta osaa eikä uskalla olla kun kaikki maaliman synnit on niinden vika jo muutenkin ja sitten tuli vielä metoo. Se on viisainta olla vaan panematta niin ei tule sitten raiskaussyytöksiä eikä mitään muutakaan kun pysyy naisista kaukana eikä ala mihinkään tekemisiin. Virallisella sävyllä vastaa jos puhutellaan mutta ei hymyile niin ei joudu edistyksellisen länsinaisen kanssa ongelmiin.

        Mies ei osaa rakastaa? no ehkä naiset ei ole enää niin rakastettavia. Ne on osoittaneet että pärjäävät mainiosti itsekin, eivät tarvitse miestä muuhun kuin palvelsuväkiluonteisiin tehtäviin. Niin se vaan menee. 1500-luvulla kun karhu syöksyi metsiköstä naisen kimppuun saattoi 15000-luvun mies sitä miehekkäästi puolustaa. nykyään jos menee mihin tahansa väliin on itse kohta käräjillä syytettynä.

        Ei ei ei.

        Yksi ohje: Ota se nainen! Kunnolla ( omassa parisuhteessa).

        Eikö olisi edes hauskaa muistella, millaista oli olla luolamies?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ei ei.

        Yksi ohje: Ota se nainen! Kunnolla ( omassa parisuhteessa).

        Eikö olisi edes hauskaa muistella, millaista oli olla luolamies?

        Joo, otetaan.
        ei kyllä oikein sovi K&K genreen luolamiesotteet :)


      • misspönttöuuni
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, otetaan.
        ei kyllä oikein sovi K&K genreen luolamiesotteet :)

        No jos on pakko tuota K&K käyttää, niin ajattele, että se on kunnolla ja kovaa niin sitten se sulautuu genreen.

        Kyllä se taas siitä...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No jos on pakko tuota K&K käyttää, niin ajattele, että se on kunnolla ja kovaa niin sitten se sulautuu genreen.

        Kyllä se taas siitä...

        Mieshahmoja on vain kannustettava.


    • panen.mutta.laatua

      Ostaisivat lehmät dildon.

      Jos ei edes omalle miehelle kelpaa niin peli on melkolailla menetetty.

      Miettikää sitä.

      • Herrasluolamies ei puhu tuohon sävyyn. Hän erotti karjan ja naisen. Noh nykymies tuntuu sotkeentuvan jo hevosiin,mitä on saatu lukea.


    • Rakkauspakkaus

      Rakkausanorektikon tallin perillä on robotti. Se jaksaa ja jaksaa.

    • panen.mutta.teiniä

      Ei se taikinakasa jolla on tavara mallia marjaämpäri vuosien jälkeen jaksa enää normaalia miestä kiinnostaa.

      Onneksi baarit ovat täynnä pikku namipilluja.

    • aisuri-avioliitto

      Naiset ne pihtareita on. Naisia kiinnostaa vaan oman puhelimen räplääminen, naista ulos ei kiinnosta lähteä lenkille

    • Hankkikoon seksirobotin ja homokavereita. Herrasluolamies on hyvä kiteytys sille, että naiset ei ole ikinä tyytyväisiä mihinkään.

      Pleikkarit on parempia kuin 50-luvulla. Kalja ja makkarakin saattaa olla. Naiset ei. Kehitys kehittyy. Naiset ja miehet ei.

    • viisas54

      teinipillu on paras

    • Komea-ytmi

      Ei kurppa myönnä olevansa ruma ja ihmettelevät miksi seksi ei kiinnosta miehiä. 35 naiset ei ole seksikkäitä eikä haluttavia joku puliukko niitä voi panna pahinpaan puutteeseen.

    • Mitä saa vastineeksi, vaikka ei sitä vastinetta peräänkuullutakaan, ja jos täytät edellä mainitut kriteerit on sinulla herätessäsi 50 000-5 000 00 € velkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe