Jospa tehtäski niin että täällä valittamisen sijaan mentäs porukalla ja äänestettäisiin tulevissa vaaleissa. Lappi tarvitsee puolustajia Arkadianmäellä. Näin ne asiat edistyy, äänestämällä.
Äänestämään
13
78
Vastaukset
- kanttiikäyttääomaääni
kantii äänestaa perus suomalaisia niitä' mä ainakin äänestän mitä te meinaatte äänestää tai jo äänestitte
- Heissuliveijo
Lalli saa minun äänen no.56.
- Pitääetsiä
Minä äänestän sellaista arvostaa suomalaisia perusarvoja ja on kateudesta vapaa.
- muistanäänestyskopissa
Meillä oli pääministerinä poliitikko ja liikemies, joka tunnetaan valehtelijana. Alas on vajottu, kun konservatiivisista arvoistaan tunnettua Keskusta puoluetta ja Suomen hallitusta on johtanut valehtelija.
- Kepu pettää aina. Patolokinen valehtelija
On tämä ihmeellistä aikaa. - saattenähdä
suoraselkäisin pääministeri aikoihin.sanoi mitä pitää tehdä että vene kääntyy ja teki kans yhtä lupausta vain jäi puuttuumaan.sekin olis onnistunu ilman demaripj.tä perustuslakivaliokunnassa.kaikki jouduimme osaltamme jostakin joustamaan mutta hyvinvoinnin vuoksi niin oli pakko tehdä.aikaansaavin hallitus pitkiin aikoihin.ISO kiitos siitä Sipilälle. ps.keskusta jää oppositioon lepäämään ja nousee taas kun demarit ja muut pösilöt taas sotkevat asiat.
- varmaakinvarmempi
Kepu on huippu.
- Autiotalo
Äänestäisin vaan kehenkä uskoo??? Lappia ajetaan joukolla alas, "meillähän on sama suunta", eli maaseutu tyhjäksi! Kaikki on kohta kiellettyä!
- vasenonoikea
Muoniolle paras on sdp:n rovaniemeläinen asukas.
Kyllä se meitä paremmin muistaa kuin jokin kepun kainuulainen. - Vastauksiaaa
Ääneni on käyttämättä . Mitä tämä entinen muoniolainen saanut aikaan?
- H9i
Ei mitää
- Onneksionmuuammatti
Ei yhtään mitään.
- poissa
Eihän tuo entinen muoniolainen ole ees paikalla koskaan, hällä oli eniten poissaoloja ja yhtään ainokaista kertaa ei ole suuta aukassu ku istunut vain, mitä tuo meitä hyövyttää
- AA-313
Eipä ole luottamusta yhteenkään ehdokkaaseen.
Harmittaa kovasti kun Aku Ankka ei ole ehdokkaana.
Akua voisin äänestää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694