Olen menossa kuntosalille eka kertaa pääkaupunkiseudulla, olen muuttanut pieneltä paikkakunnalta ja kysyisin nyt seuraavaa..Jos venytelee ja tekee Spagaatteja, onko kauheasti miehiä tuijottamassa pk-seudun kuntosaleilla? Kun Olen Sivuttais-Spagaatissa olen häiriintynyt miesten tuijotuksesta haaroihini..
Spagaatissa kuntosalilla...?
notkeanaaras81
5
80
Vastaukset
- veeäm43
En tiedä pk-seudusta mutta ek-seudun salilla miehet tuijottavat ennen kaikkea ihaillen ja kadehtien tuon luokan liikkuvuutta ja notkeutta!
- Perttipe
Pervo.
- Kjnkhkkjj
Jos miesten katseet häiritsee, niin kannattaa varmaan valita sali mikä on VAIN naisille...
- wenytän
aloittajalla huono itsetuho.
Kannattaa mennä hullujenhuoneelle kuten julkkikset. - 6tyg
venyttele kotona jos katseet häiritsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996