Myös nainen miehistyy vanhetessaan

Naisasialooser11

25

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itte asiassa se o nii et miesten ja naisten väliset erot tasoittuu vanhemmiten,
      ku "lisääntymisikä" on ohi, nii ei tartte enää olla se korskea ori taikka kuuma tamma
      voi olla vaan lepposa humma ja lopulta raihnanen kaakki,

      • Naisasialooser11

        Ne tosiaan tasoittuvat koska kumpikin miehistyy eli naiset alakavat muistuttaa miehiä ja miehen lisääntymisikä kestää hautaan asti.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ne tosiaan tasoittuvat koska kumpikin miehistyy eli naiset alakavat muistuttaa miehiä ja miehen lisääntymisikä kestää hautaan asti.

        Kyllä vaan miehetkin naisistuu, tulee pyöreyttä ja naamat alkaa muistuttaa vanhan naisen naamaa. Kato vaikka Reetua. :)

        Samanlailla leukaheltta roikkuu, posket pullottaa ja piirteet naisistuu. Jopa tissit tulee monille ukoille. Huivi päähän, ei tiiä kumpi on ukko ja kumpi akka.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kyllä vaan miehetkin naisistuu, tulee pyöreyttä ja naamat alkaa muistuttaa vanhan naisen naamaa. Kato vaikka Reetua. :)

        Samanlailla leukaheltta roikkuu, posket pullottaa ja piirteet naisistuu. Jopa tissit tulee monille ukoille. Huivi päähän, ei tiiä kumpi on ukko ja kumpi akka.

        Huiv... hahah aamun naurut :’D


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ne tosiaan tasoittuvat koska kumpikin miehistyy eli naiset alakavat muistuttaa miehiä ja miehen lisääntymisikä kestää hautaan asti.

        myös miehillä on vaihdevuodet, eli andropaussi. se ei yleensä tule samanlaisella rytinällä ku menopaussi, vaan testosteronin määrä hiipuu vähitellen alkaen n. 40 ikävuoden tienoilla (eli alkaa aikaisemmin kui naisen vaihdevuodet, keskimäärin). myös sperman laatu heikkenee iän myötä, vaikka toki on mahdollista et jo "pappaikään" ehtinyt voisikin vielä olla lisääntymiskykyinen, jos häntä nyt enää seksihommat kiinnostaa saatikka et saisi itteään "pelikuntoon" ilman lääkinnällistä apua..

        vanhuus on sitä et kroppa rapistuu, voimat heikkenee, karvoitus vähenee sieltä mis sitä on aiemmin ollut mut se korvautuu sillä et niitä kasvaa sit uusiin paikkoihin..
        naiset ei "miehisty" eikä miehet "naisistu" vaan muuttuvat vain vähemmän sukupuolittuneiksi.


      • m.wurst kirjoitti:

        myös miehillä on vaihdevuodet, eli andropaussi. se ei yleensä tule samanlaisella rytinällä ku menopaussi, vaan testosteronin määrä hiipuu vähitellen alkaen n. 40 ikävuoden tienoilla (eli alkaa aikaisemmin kui naisen vaihdevuodet, keskimäärin). myös sperman laatu heikkenee iän myötä, vaikka toki on mahdollista et jo "pappaikään" ehtinyt voisikin vielä olla lisääntymiskykyinen, jos häntä nyt enää seksihommat kiinnostaa saatikka et saisi itteään "pelikuntoon" ilman lääkinnällistä apua..

        vanhuus on sitä et kroppa rapistuu, voimat heikkenee, karvoitus vähenee sieltä mis sitä on aiemmin ollut mut se korvautuu sillä et niitä kasvaa sit uusiin paikkoihin..
        naiset ei "miehisty" eikä miehet "naisistu" vaan muuttuvat vain vähemmän sukupuolittuneiksi.

        Vanhat miehet saavat enemmän vammaisia lapsia. Eli mällin laatu heikkenee iän myötä.


      • m.wurst kirjoitti:

        myös miehillä on vaihdevuodet, eli andropaussi. se ei yleensä tule samanlaisella rytinällä ku menopaussi, vaan testosteronin määrä hiipuu vähitellen alkaen n. 40 ikävuoden tienoilla (eli alkaa aikaisemmin kui naisen vaihdevuodet, keskimäärin). myös sperman laatu heikkenee iän myötä, vaikka toki on mahdollista et jo "pappaikään" ehtinyt voisikin vielä olla lisääntymiskykyinen, jos häntä nyt enää seksihommat kiinnostaa saatikka et saisi itteään "pelikuntoon" ilman lääkinnällistä apua..

        vanhuus on sitä et kroppa rapistuu, voimat heikkenee, karvoitus vähenee sieltä mis sitä on aiemmin ollut mut se korvautuu sillä et niitä kasvaa sit uusiin paikkoihin..
        naiset ei "miehisty" eikä miehet "naisistu" vaan muuttuvat vain vähemmän sukupuolittuneiksi.

        Hmm.. Käydäämpä hieman läpi tätä miesten paljon puhuttua ns. vaihdevuosia.
        Jos ajatellaan, että miehellä testosteronitaso laskee 1% vuodessa, niin mitä tämä tarkoittaa käytännössä arvoille esim. 10vuodessa.
        Terveellä miehellä pitäis olla testosteronitaso siellä 20nmolia/40v
        10vuotta = 10%
        50v miehellä arvot ovat siis laskeneet 20nmolista ---> 18nmoliin.

        Miehillä testoteronin viitteiden alaraja on nykyään 8nmolia.

        Tästä voidaan päätellä, että terveelle miehelle tuo testosteroni ei koskaan muodostu ongelmaksi saakka elämänsä aikana mikäli lähtötilanne on ollut normaali.


      • Naisasialooser11

        Totta ja testoa saa purkista lisää ihan samalla tavalla kuin d vitaamiinakin jos siitä on puutosta, mutta mikä auttaisi naiseutensa menettäneeseen miehistyvää naiseen.


      • Naisasialooser11
        m.wurst kirjoitti:

        myös miehillä on vaihdevuodet, eli andropaussi. se ei yleensä tule samanlaisella rytinällä ku menopaussi, vaan testosteronin määrä hiipuu vähitellen alkaen n. 40 ikävuoden tienoilla (eli alkaa aikaisemmin kui naisen vaihdevuodet, keskimäärin). myös sperman laatu heikkenee iän myötä, vaikka toki on mahdollista et jo "pappaikään" ehtinyt voisikin vielä olla lisääntymiskykyinen, jos häntä nyt enää seksihommat kiinnostaa saatikka et saisi itteään "pelikuntoon" ilman lääkinnällistä apua..

        vanhuus on sitä et kroppa rapistuu, voimat heikkenee, karvoitus vähenee sieltä mis sitä on aiemmin ollut mut se korvautuu sillä et niitä kasvaa sit uusiin paikkoihin..
        naiset ei "miehisty" eikä miehet "naisistu" vaan muuttuvat vain vähemmän sukupuolittuneiksi.

        Hyvä, että otit testosteronin puheeksi. Naisilla se nimittäin lisääntyy ikääntyessä ja siksi 40v matami on niin maskuliininen kuin mitä on ja tuossa iässä naisen seksihalutkin ovat kovimmillaan.

        Jos miehelle testosteronin lasku on ongelma niin sitä saa purkista kyllä lisää.


      • Naisasialooser11
        Päläpälä kirjoitti:

        Kyllä vaan miehetkin naisistuu, tulee pyöreyttä ja naamat alkaa muistuttaa vanhan naisen naamaa. Kato vaikka Reetua. :)

        Samanlailla leukaheltta roikkuu, posket pullottaa ja piirteet naisistuu. Jopa tissit tulee monille ukoille. Huivi päähän, ei tiiä kumpi on ukko ja kumpi akka.

        Ei naisistu, älä valehtele itsellesi. Mies miehistyy vanhetessaan ja se lapsen pyöreys häviää kasvoista.


      • Naisasialooser11
        m.wurst kirjoitti:

        myös miehillä on vaihdevuodet, eli andropaussi. se ei yleensä tule samanlaisella rytinällä ku menopaussi, vaan testosteronin määrä hiipuu vähitellen alkaen n. 40 ikävuoden tienoilla (eli alkaa aikaisemmin kui naisen vaihdevuodet, keskimäärin). myös sperman laatu heikkenee iän myötä, vaikka toki on mahdollista et jo "pappaikään" ehtinyt voisikin vielä olla lisääntymiskykyinen, jos häntä nyt enää seksihommat kiinnostaa saatikka et saisi itteään "pelikuntoon" ilman lääkinnällistä apua..

        vanhuus on sitä et kroppa rapistuu, voimat heikkenee, karvoitus vähenee sieltä mis sitä on aiemmin ollut mut se korvautuu sillä et niitä kasvaa sit uusiin paikkoihin..
        naiset ei "miehisty" eikä miehet "naisistu" vaan muuttuvat vain vähemmän sukupuolittuneiksi.

        40v nainen on jo rupsahtanut, samanikäinen mies on vasta saavuttamassa komesuhuippuaan.

        Mies myös miehistyy huomattavasti vanhetessaan, ei naisistu kuten tuolla joku nolosti väittää

        Tässä keski-ikäinen mies

        https://madnessmedia.net/wp-content/uploads/2017/05/YoutubeThumb-7.png

        tässä nuori mies, joka on vielä kuin nainen johtuen olemattomista testosteronitasoista

        https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1198,h_674,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-10188557.jpg

        Naisilla kehitys on päinvastainen eli nuorena kaunis ja naisellinen nainen on keski-ikäisenä jykeväleukainen karvainen matami


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        40v nainen on jo rupsahtanut, samanikäinen mies on vasta saavuttamassa komesuhuippuaan.

        Mies myös miehistyy huomattavasti vanhetessaan, ei naisistu kuten tuolla joku nolosti väittää

        Tässä keski-ikäinen mies

        https://madnessmedia.net/wp-content/uploads/2017/05/YoutubeThumb-7.png

        tässä nuori mies, joka on vielä kuin nainen johtuen olemattomista testosteronitasoista

        https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1198,h_674,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-10188557.jpg

        Naisilla kehitys on päinvastainen eli nuorena kaunis ja naisellinen nainen on keski-ikäisenä jykeväleukainen karvainen matami

        mites sen miehen miehistymisen kans iän myötä noin niinku omasta mielestäs nyt on, ku tuol aiemmin sanoit et testoo voi ottaa lisää purkista, ja ku mää oon käsittäny et se miehistyminen meinais just sitä et sitä testoo ei ainakaan tarvis Lisää..?


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei naisistu, älä valehtele itsellesi. Mies miehistyy vanhetessaan ja se lapsen pyöreys häviää kasvoista.

        En minä mitään valehtelekkaan, täähän on mielipide. 😆


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Hyvä, että otit testosteronin puheeksi. Naisilla se nimittäin lisääntyy ikääntyessä ja siksi 40v matami on niin maskuliininen kuin mitä on ja tuossa iässä naisen seksihalutkin ovat kovimmillaan.

        Jos miehelle testosteronin lasku on ongelma niin sitä saa purkista kyllä lisää.

        Nalli..Kuten tuolla alempana jo totesin niin naisenkin testosteronitaso laskee ikääntymisen myötä!
        Se on tutkittu lääketieteellinen fakta!
        Samoin kasvuhormoonin eritys heikkenee sukupuoleen katsomatta.

        Mikäli naisen testosteroni taso mystisesti kohoaisi ikääntyessään niin hänen yleiskuntonsa ja lihasvoima kohoaisi ikääntymisen myötä. Näin ei todellakaan tapahdu.
        Näiden faktojen valossa joidenkin naisten kokema seksuaalisen halukkuuden lisääntyminen keski-ikäisenä lieneekin enimmäkseen psyykkisesti selitettävä asia.. Ihminen haluaa vielä ns. Viimeisinä peli vuosinaan "elää" ja kokea asioita.


      • Naisasialooser11

        Väärin. Tutkittu lääketieteellinen fakta on nimenomaan se, että naisen testotasot nousevat ikääntyessä ja seksihalujen lisääntyminen on ihan fyysinen asia vaikka tuossa olet oikeassa, että nainen haluaa epätoivoisesti viimeisinä vuosinaan "elää". Je estrogeeni ei tee naisesta siroa ja naisellista, se vain kasvattaa tissejä ja persettä. Testo taas tekee naisesta jykevän ja miehekkään mitä keski-ikäiset naiset ovat. Ihan sama myös roinaa käyttäneillä miehillä, ilman estogeeniblokkereitä tissit kasvavat, mutta mies ei muutu siroksi ja naiselliseksi.


    • psykoloki

      Ne äijät jotka haluaa panna vanhaa ämmää, haluaa panna vanhaa miestä. Yhtä ryppyinen persreikä ja haiseekin yhtä pahalle.

      • Ja ne nuoret naiset, jotka haluaa vanhaa äijää haluaakin oikeasti vanhaa ämmää, koska yhtälaisia ämmiä ne vanhat äijätkin jo ulkoisesti on. Yks plus yks.


    • Näillä palstoilla on muuten väitetty, että vaihdevuosien jälkeen naisen testosteronitaso kohoaa ja sitä myöden seksihalut lisääntyy, mutta tosiasiassa sekä miesten, että naisten testosteronitaso laskee ikääntymisen myötä..
      Nainen miehistyy kun estrogeenitaso romahtaa..
      Vanhemmilla miehillä käytetään eturauhasen hoitoon usein alfa salpaajia, joka näkyy kyllä sitten päälleppäinkin.

      • Naisasialooser11

        Estrogeeni ei tee naisesta siroa ja naisellista, se vain kasvattaa tissejä ja persettä. Samalla tavalla jos mies käyttää testoa niin osa siitä muuttuu estrogeeniksi ilman estrogeeniblokkereita ja se kasvattaa myös miehen tissejä, mutta ei todellakaan tee miehestä siroa ja naisellista.


    • kelpais.kyllä

      minusta ihan nätti ja hyvä vartalo hänellä ja nyt nätimpi ja seksikkäämpi kuin nuorena

      • seksy.on

        katsoin uudestaan ja kyllä hän on kaunis ja seksikäs ja nätti paituli tai mekko ja joka sopii hänelle ja kyllä hänen kanssaan haluaisi sekstailla on kyllä nätti blondi eli kyllä kelpais naisekseni


      • villiksi.saa
        seksy.on kirjoitti:

        katsoin uudestaan ja kyllä hän on kaunis ja seksikäs ja nätti paituli tai mekko ja joka sopii hänelle ja kyllä hänen kanssaan haluaisi sekstailla on kyllä nätti blondi eli kyllä kelpais naisekseni

        sen verran nätti on että jos olis naiseni ja kun häntä haastateltiin niin olisi pakko keskeyttää haastattelu ja häntä olisi pakko pussata ja viedä sivummalle tai kotiin sekstailemaan niin hän saa kikkeliin eloa


    • mies40w

      ihana 15v teinipinppi. Tuohon kun pääsisi laskemaan spermat.

      Kuka tuo vanha otus on?

    • Lihavahomo

      Nal on vanha naisistunut äijänkäppänä, joka muistelee kaiholla armeija aikaista imutustaan.

    • hehhehheeee

      Ja nallilla mielipiteet heittävät häränpyllyä tiheään tahtiin! Eipä ole pitkää aikaa kulunut siitä, kun hänen mielestään mies nelikymppisenä, kaljuna läskinä oli rumempi kuin parikymppisenä rimpulana. Nyt ne taas muka komistuvat vanhetessaan. Mikähän mielipide illalla tulee olemaan??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe