hevosten nimiä?

kaisu

moi! minkä nimisiä puliverisiä tunnette? kun keräilen selasta listaa, lempirotuni hevosten nimistä.

25

3742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertomus

      Diana DK, Tashmore Seven, Österlunds May Cheri, May De Corinna, Moy Du Royal (kaksi jälkimmäistä ovat tuon May Cherin jälkeläisiä).. Nuo tuli ensimmäisinä mieleen sieltä tallilta jossa joskus muutaman vuoden kävin tunneilla.

      • hevosmummo

        Huru AARONIN mutta se on sumen hevonen


    • heppaäpwehjvg'ph

      eri hidaste ja mastur boy

    • mirlo

      www.sukuposti.net -> tietokanta -> lämminverinen ratsuhevonen (puoliverinen)

      Tuolta löytyypi aika monta pv:tä suikujen kera. Kukaan ei kyllä varmaan tunne noita kaikkia, mutta.... :D

    • harppa

      v.k. Harmonie
      Indra
      Orlando
      Hermes

    • ilkikurinen

      Dial, Knjaz

      • may cherii

        Sinä joka sanoit näitä Tashmore Seven may de corinna ynm. niin ne ovat tallilta may cheri merin talli, käyn itse tallilla Riha on paras!!!


    • Fortuuna
      Diadema
      Ale Coq
      Perfetto II


      Pari. 8)

      • Mayde

        Kelpaakos lämminveriset ravihevoset?

        Kind Of Treasure
        Juliano Star
        Grainfield Julius


      • Tritlaan
        Mayde kirjoitti:

        Kelpaakos lämminveriset ravihevoset?

        Kind Of Treasure
        Juliano Star
        Grainfield Julius

        No tiiän pari mut en kerro ku ne on viel tääl mis mä asun ni en kerro sulle. Mut sukupostista löytää et kato sieltä


      • Sinttikäs
        Mayde kirjoitti:

        Kelpaakos lämminveriset ravihevoset?

        Kind Of Treasure
        Juliano Star
        Grainfield Julius

        Oih, mahtava löytö, nimittäin Grainfield Julius on tallilla missä käyn ♥
        Julius on niin söpöliini ♥♥♥

        Ööm tiedän muutaman pv-rotuisen hevosen, kuten..:
        - Grandiosa
        - Ajdan
        - Hjera
        Ja näitä ei ole rekisteröity sukupostiin, ovat nääs maalaistallilla jossa ei rekisteröidä hevosia.. Ellei ne oo menos myyntiin :)


    • janna^^

      Power girl,fanni , Misty ,Vekki-tyttö (minttu), Mercury comat (meku) , Pretty pride (riti)

    • Mirke

      Preta

    • Paljon nimiä!

      Puoliveristä heppaa en ehkä tunne mutta....ESIM.Charo,Kairo,Zizu,Kici,Niisku-neiti,Caramel,Pyry,Rico,Riku,Smith,Hattara,Kimi,Nana,Naca,Niisku,Muumi,(hassu nimi)Heesa,Helli,Naca,Angel,Blac and White[b.w.]Siinä jotain nimiä niin oreille,ruunille kuin tammoille ja varsoille oman persoonankin mukaan voi keksiä nimiä,esim.Jos ostat Tamman ja se on lempeä ja kiltti muumi-mamma on hauska ja söpö nimi! Toivottavasti tossa oli jotain! ;)

    • elennaa

      Itellä on nimeltää Roro ♥

      ja muita on esim. Pyry, Star, Honda, Venta, Blac, Hessu jne

    • .E.

      Olen myös ajatellut kerätä listaa hevosten nimistä, aikomus olisi teettää tulevalle kisahevoselle 3 vuoden sisällä varsa. Etsimme siis lämminveristä tammaa, joten varsakin on siis lämminverinen.
      Olisi kiva jos kertyisi paljon hienoja nimiä listaan! :)

    • Mömmeli Möö

      Tammi on hyva nimi

    • assi

      No yks puoliverinen minkä tiiän on Vahur,muita en sitte tiiäkkään=D

    • Puokki <3

      No pari mä tunnen.. No ne on :
      -Lars III
      -Oodi
      Tommoset , toivottavasti kelpaa =D

    • -Poni-34

      Suyokin nimii tiiän Leepu Fanttoni ja LUMO

    • awkwa

      köhköh viesti on 2005 kirjotettu, että tuski enää sitä kiinnostaa

    • oolee olee olee olee

      hevoset: en tiä ku nää, toivottavasti kelpaa;)



      Daina, kisu, Lås, hulina, ruu, shiki, laku, bella, toffee, wiki, romeo, fantti, fanta, sweet vanilla, minttu, hessu, myrsky, julita, noppa ja pomo. Vähä outoi mut toivon et kelpas!;)

      • E.n.n.i

        Juu nää on kyllä aivan mahtavia!! Kiitti kaikille mut ln kyllä löytyny varsalle jo nimi:)))


    • lunawsw

      Heke,Okki,Senni,Paavo,Nepo,Nelli,Kukka,Anna,Uuno,Tristan,Poju,Mammi,Goofy,Bella,Hasse,Heppu,Elli,Bueno,Kapru,Robin. Nää on mun mielestä hyviä hepan nimiä!

    • senttuuw

      Etsin hyvää tamman nimeä kun varsa tulossa niin tuossa ennen joulua jos oliai hyvä nimi saatu :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe