Läski laihduttaa

Aurinko on näköjään saanut ätminkin hormoonit hyrräämään ja saanut aikaan sellaisen äkillisen vinksahduksen, että olen alkanut harrastamaan juoksemista. Tämän myötä vatsamakkara on alkanut sulamaan. Tästä intoutuneena olen lisännyt kasviksia ja hyviä rasvoja sekä vähentänyt kaikkea epätermeellistä. Muutokset olen kuitenkin pitänyt sillä tasolla, että pystyn pitämään niistä jatkossakin kiinni. Mielenkiintoista nähdä mihin tämä johtaa.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh mutta on kohta liuta naisia lihoissa kiinni.😳

      • Pärstäkerroin huolehtii ettei näin pääse käymään :D


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Pärstäkerroin huolehtii ettei näin pääse käymään :D

        Elä höpsi.😁
        Kuin miestenkin mieltymyksiä on erilaisia on kyllä naisissakin.


    • Juokseminen lisää ruokahalua ja altistaa näin lihomiselle. Suosittelen punttitreeniä, lihasmassa edesauttaa paremmin ihannemitoissa pysymistä.

      • Olen vetäissyt lenkin jälkeen salaatin raejuustolla ja ruokalusikallisella rypsiöljyä. Hyvin on tuntunut nälän pitävän.

        Mutta tuo punttitreeni olisi kyllä hyvä. En vain viihdy salilla. Tuppaa käymään aika pitkäksi vaikka kuinka yrittäisin vimputtaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olen vetäissyt lenkin jälkeen salaatin raejuustolla ja ruokalusikallisella rypsiöljyä. Hyvin on tuntunut nälän pitävän.

        Mutta tuo punttitreeni olisi kyllä hyvä. En vain viihdy salilla. Tuppaa käymään aika pitkäksi vaikka kuinka yrittäisin vimputtaa.

        Lenkeissä on paljon piilorasvoja ja raffinaatteja, suosittelen käyttämään mieluummin kanaa/kalaa/kokolihaa. Kohtuudella tietenkin.

        Vaihda myös tuo rypsiöljy oliiviöljyyn joka on luonnollinen rasva.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Lenkeissä on paljon piilorasvoja ja raffinaatteja, suosittelen käyttämään mieluummin kanaa/kalaa/kokolihaa. Kohtuudella tietenkin.

        Vaihda myös tuo rypsiöljy oliiviöljyyn joka on luonnollinen rasva.

        Hyvä heitto. Repesin.

        Käytän rypsiä kun siinä on enemmän omega-3:sta. Olen kala-allergikko, joten se jää helposti liian vähälle.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hyvä heitto. Repesin.

        Käytän rypsiä kun siinä on enemmän omega-3:sta. Olen kala-allergikko, joten se jää helposti liian vähälle.

        Eihän tuo rypsi nyt ihan myrkkyäkään ole jos et vain keittele sitä pannulla.


      • vihertäj.ä
        Iku-Turso kirjoitti:

        Eihän tuo rypsi nyt ihan myrkkyäkään ole jos et vain keittele sitä pannulla.

        Sähköliesi on käytössä rypsin keittelyyn.


      • vihertäj.ä kirjoitti:

        Sähköliesi on käytössä rypsin keittelyyn.

        Rypsiöljy muuttuu myrkyksi kuumennettaessa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Rypsiöljy muuttuu myrkyksi kuumennettaessa.

        Kuulostaa joltain mitä A. Heikkilä sanoisi..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuulostaa joltain mitä A. Heikkilä sanoisi..

        En ole perehtynyt tarkemmin Heikkilän juttuihin, mutta hänen ajatuksensa karppaamisesta ovat pintapuolisesti tuttuja julkisuudesta.

        Rypsiöljyn ongelmat on mulle muualta tuttuja, ja lopetin itse sen takia rypsiöljyn käytön.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En ole perehtynyt tarkemmin Heikkilän juttuihin, mutta hänen ajatuksensa karppaamisesta ovat pintapuolisesti tuttuja julkisuudesta.

        Rypsiöljyn ongelmat on mulle muualta tuttuja, ja lopetin itse sen takia rypsiöljyn käytön.

        Käytät voita?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Käytät voita?

        Kirkastettua voita.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Käytät voita?

        Ai oliiviöljyä...

        Höpöhöpö sanon siihen että oliiviöljy olisi rypsiä parempaa..


      • vihertäj.ä kirjoitti:

        Sähköliesi on käytössä rypsin keittelyyn.

        Feikki.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai oliiviöljyä...

        Höpöhöpö sanon siihen että oliiviöljy olisi rypsiä parempaa..

        En paista oliiviöljyssä mitään, mutta käytän sitä kyllä muutoin säännöllisesti.






    • Eiköhän tuo hyvään lopputulokseen johda.

      Itse en oikein asvaltilla pysty juoksenaan ja pururadoilla on vielä latupohjaa joten olen tehnyt pyörälenkkejä. Kuten tuossa ylempänä jo todettiin niin punttia siihen mukaan niin hyvää tulee.

      Kun nyt kerran sinä aloitit niin sait vedettyä minutkin mukaan ja lähden mukaan painonpudotustalkoisiin. Pikku askelin 86 kilosta vaikka 82 kiloon olisi tavoite, sanotaan nyt vaikka elokuun lopussa.

      Olisiko täältä muita lähdössä mukaan haasteeseen?

      • N161

        No voisihan sitä lähteä... 55kg➡️50kg 😊


      • wanhaämmä

        Ei mitään järkeä. Kilot ei kerro kropan koostumuksesta mitään. Kasvata ennemmin massaa puntilla. Jos läskikohta pienenee senteissä ja massa kasvaa, olet onnistunut jossain. Muu on pelleilyä.


      • Viinamies

        Kannattaa juoda viinaa ja kaljaa niin kunto kohenee ja laihtuu.


      • N161 kirjoitti:

        No voisihan sitä lähteä... 55kg➡️50kg 😊

        Noin matalasta lähtöpainosta 5kg on aika paljon.


      • järkeä.on
        wanhaämmä kirjoitti:

        Ei mitään järkeä. Kilot ei kerro kropan koostumuksesta mitään. Kasvata ennemmin massaa puntilla. Jos läskikohta pienenee senteissä ja massa kasvaa, olet onnistunut jossain. Muu on pelleilyä.

        Onhan siinä järkeä. N161 50 kiloisena olisi maukas pala sängyssä. On 55 kiloisenakin ja näyttää naiselta kun ei ole liikaa lihaksia.


      • wanhaämmä

      • 161.80kg

      • Vihertäjä kirjoitti:

        Noin matalasta lähtöpainosta 5kg on aika paljon.

        Paitsi jos pituutta on 140cm.


      • Viinamies kirjoitti:

        Kannattaa juoda viinaa ja kaljaa niin kunto kohenee ja laihtuu.

        Kalja on nestemäistä leipää. Eikös juu..


      • N161
        Vihertäjä kirjoitti:

        Noin matalasta lähtöpainosta 5kg on aika paljon.

        Ihannepainoni olisi kai 51... Palkitsevaa, kun kaikki XS-vaatekoot mahtuu ylle, no mahtuu ne nytkin...


      • N161
        järkeä.on kirjoitti:

        Onhan siinä järkeä. N161 50 kiloisena olisi maukas pala sängyssä. On 55 kiloisenakin ja näyttää naiselta kun ei ole liikaa lihaksia.

        D-kupit kutistuu C:hen... 😄


      • N161 kirjoitti:

        Ihannepainoni olisi kai 51... Palkitsevaa, kun kaikki XS-vaatekoot mahtuu ylle, no mahtuu ne nytkin...

        Lihasmassaa sun pitäisi saada enemmän..

        Vaikka mikäs mä olen sanomaan..


    • Tahvo54

      Aivan sama mitä liikuntaa harrastaa kunhan harrastaa. Liikkumattomuus on sellaista myrkkyä keholle että ei kannata ryhtyä siihen. Punttihommissa pitää huomioida että painon lasku pysähtyy jossain vaiheessa johtuen lihasmassan lisääntymisestä....lihas katsos painaa enemmän kun läski. Puntin lisäksi tarvii vielä jotain sykettä nostavaa toimintaa.....juu ei, armoton vitutus ei toimi sellaisena😂

    • lääkäriopiskelija

      Muista hankkia proteiinia eli juo paljon spermaa kuten DarkFear.

    • Balancewinks

      Läski laihduttaa molempia sukupuolia.

    • wanhaämmä

      Käykö tässä nyt niin, että kaikki kolme Pertin nikkiä onnistuu painonpudotuksessa 🤣

      Onnistumisen fiilikset triplana 😜

      • Ei Vihreä ja Pympertti ole sama hlö?

        Mun mielestä.


      • wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei Vihreä ja Pympertti ole sama hlö?

        Mun mielestä.

        Nooh, seuraillaan... ;)


      • Krooh, elä jaksa enää.


    • Läskin välttely se laihduttaa...eikä läski. Lisäksi tulee hyvä mieli, liikunnasta siis.

      Peukku sulle.

    • Totuus-

      Söin just kebabbia krapula päivään. Ajattelin että jos poljen 20 km päivässä kalaan niin kalorit palaa eikä liho niin voi syödä sitten mitä haluaa.

    • Pässiäissonnikas

      Jaa-a, montakohan kevätkrapulaa on jäljellä.

    • Juomalla alkoholia laihtuu, vai oletko nähnyt koskaan ammattijuoppa joka olisi lihava. Sama koskee salaatin syöjiä, kaikki ovat lihavia. Ja paras öljy paistamiseen on muuten oliiviöljy, tätä ei kuitenkaan ei saa päästää palamaan.

      https://is.gd/O0wUwJ

    • flowersreally

      Kandee aloittaa maltilla ettei tule ylirasitusvammoja tms.

    • Viisi kiloa poissa. Vatsasta ja rintakehästä näyttänyt suurin osa lähtevän. Vielä kahdeksan kiloa ja olen painotavoitteessani.

      Tänään lenkillä oli sellainen vanha supermummo. Vitsi että se meni kovaa. Olin ihan että perkele, minuahan et voita 😠. Juostiin pitkän matkaa rinnakkain, kunnes jatkettiin eri suuntiin tienhaarassa.

      • wanhaämmä

        Helpoin keino tiputtaa 5 kg on pitää 2 viikkoa taukoa liikunnasta ja syödä sen aikaa todellisen kulutuksen mukaan. Meillä urheilijoilla se menee noin päin.. :D


      • Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkä lajin edustajia sitä ollaan? Olen ymmärtänyt että urheilet ilmeisesti vähän enemmänkin tosissaan.


    • Nyt ovat tulleet ihan hirveät mieliteot. Tunti sitten söin ruuan. Olen siis kylläinen, mutta kaikkea mahdollista tekisi mieli. Olo vetämätön ja ärtynyt. Keho haluaisi väkisin pitää kiinni saavutetuista "eduista". Sen verran lipsuin, että söin kaksi palaa suklaata.

      Tänään nainen hymyili minulle lenkillä. Kannustaa jatkamaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe