Putosin ilmeisesti

kempanpimppa

kepun kuoppaan, kun ei enää minun hyväntahtoisia kirjoituksiani näy täällä, mutta puolueesta piittaamatta otan edelleen vastaan asiakkaita, nyt ei tosin ole tarjouksia, hinta on jälleen vakio.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulda._

      Laskuta kepulaisia eniten, kyllä niillä kuvotuksilla on varaa

    • kolomellahoollla

      Onko totta,että kansanedustaja Maijala on Savukosken paneelissa sanonut että edustaa ensiksi keskustapuolueen etuja ja toiseksi vasta Lapin etua???
      Jos näin,ni tervemenoa eläkkeelle sen hoon kanssa,joka ei ole itä-Lapin murretta,Pelhoon voidaan mennä kolomella hoolla naihhhmaan!

      • leksakittilästä

        Sitä en tiijä mutta eikös hänellä ole kuvioita Kittilän väen kanssa?


      • kempanpimppa

        On kait se käyny täällä mun luonakin niiden kepu ukkojen kanssa, siitä minä arvelinkin että poistivat minut että en kerro asiasta, kyllä niillä on ihan vaan rahat mielessä kun pyrkivät eduskuntaan, se tuli kyllä tosi selväksi täällä kun keskustelivat.


      • kittiläjuttu

    • porohhhtyttö

      vastako sen tajusitta?

      • Anonyymi

        Helsingin Uutiset logo
        PUHEENAIHE

        16.4.2019 11.34

        Rahalla ei ratsastettu eduskuntaan: Halla-ahon vaalibudjetti oli 305 euroa, Tiilikainen putosi 80 000 euron satsauksella – köyhyystutkijallakin 48 000 euron potti

        Halla-ahosta tuli valtakunnan ääniharava taskurahalla – 30 527 äänen kappalehinnaksi tuli vain 0,01 euroa

        Kyllä kansa tietää,ketä äänestää!
        Anonyymi
        30.4.2019 7:06

        UUSI
        Jos minä häviän vaalit sen takia, että tarjosin heille kotiani, turvaani, tälle perheelle, niin mä olen valmis heti luopumaan vallasta ja politiikasta, jos tämä menee tähän.”

        Sipilän johtama keskusta on ollut kannatuksessa syöksykierteessä gallupeissa!

        Flirttailun tulos!


    • Ottakaaopiksi
      • pitiläksiäite

        Juu Rovaniemelle halutaan turvapaikanhakijoita, ihan luulevat Putinin olevan muka asiaa ajamassa, ihme juttuja heillä,ovat Putinille vihaisia että hän muka rahoittaisi näitä jotka vastustavat maahantulijoita, jotain on heillä nyt nennyt täysin ohi mielen.


      • villepetteri
        pitiläksiäite kirjoitti:

        Juu Rovaniemelle halutaan turvapaikanhakijoita, ihan luulevat Putinin olevan muka asiaa ajamassa, ihme juttuja heillä,ovat Putinille vihaisia että hän muka rahoittaisi näitä jotka vastustavat maahantulijoita, jotain on heillä nyt nennyt täysin ohi mielen.

        Kyllä minun puolesta saavat mennä Rovaniemelle nämä, muka pakolaiset, rahan perässä.


      • luuseritollo

        Onko villepetteri tollopetteri? Ihan kuulostaa samalta ääneltä. Juu kyllä on. Tollopetteri.


      • 204876
        luuseritollo kirjoitti:

        Onko villepetteri tollopetteri? Ihan kuulostaa samalta ääneltä. Juu kyllä on. Tollopetteri.

        Kyllä, he ovat kaksoset, joilla on yhteiset aivot. Koulu jäi käymättä villepetteriltä ja tollopetteriltä. Nyt äänestävät persua.


      • matikkapää
        204876 kirjoitti:

        Kyllä, he ovat kaksoset, joilla on yhteiset aivot. Koulu jäi käymättä villepetteriltä ja tollopetteriltä. Nyt äänestävät persua.

        Eivät osaa numeroita kirjoittaa...miten äänestävät?


    • kempanpimppa

      Kyllä tuo kepu ukko oli kiero, pani ensin ja sitten sano että onkin pörsi jäänyt pois, lupas illalla eilen käydä maksaan, mutta eipäs ole rikkaiden edustajaa näkynyt, sellaisia ne on.

      • olet.luuseritollo

        Tollopetterihän se taas puhuu paskoa tutulla äänellä.


      • 59i79
        olet.luuseritollo kirjoitti:

        Tollopetterihän se taas puhuu paskoa tutulla äänellä.

        Ettei olis ollut villepetteri kuitenkin? Noh, mitä väliä, yhtä tyhmiä ovat. Jompikumpi äänestää kummankin puolesta persua jos osaa. Elikkä piirtää kirkkoveneen.


      • kempanpimppa

        Älkää äänestäkö niitä jotka meinaa lisätä energiaveroa autoiluunkin, eihän tänne mun luo enää kukaan raaski lähtee ajeleen kun on pitkät matkat ja pitäis maksaa autoilusta paljon, ei kait täällä kukaan mitään kaasu tai sähköautoo kykene hankkiin, nehän maksaa maltaita, varppina nousee taximaksutkin, ikävä asia meille kun ei asuta jossain suuressa kaupungissa, jään määkin ihan yksin.


      • kempanpimppa

        HUPS !! Mää jälleen noin kauas hupsahdin, olipas hyvä ku ette äänestäny noita kepu ukkoja, nyt on asiat mullakin paremmin, jätkät kävi heti ku saatiin äänestystulokset mun luona pitään kunnon kemut, en siinä viittiny edes maksuu periä ku oli nii hauskaa, kiitti kamut!!!!


      • Anonyymi

        Voi teitä höpönassuja, mite te ootte mun antanu pudota noin kauas, mä en siis meinannu edes löytää itteenni, ei oo kepu-ukkoja enää näkyny vaalien jälkee.


    • Anonyymi

      Kaarlo Nurmikumpu oli aikanaan ehdokas Kemijärvellä ja myös Oili Harjula oli monta kertaa ehdokkaana eduskuntaan.

      • Anonyymi

        Hei taas!!!!!! mitä jos mä alkaisin ehdokkaaks, huh`` ois hauskaa, oisin pikkupöksyissä mainoskuvissa ja hymyilisin kauniisti, kyllä varma kepun ukotki äänestäis mua.


    • Anonyymi

      Riippu_tissi
      Jortikkaa vipuvarteen.

      • Anonyymi

        Mulla ei oo riipputissit, ovat ihan ku tykit pystyssä, nännitkin jotain sentin mittaiset.


      • Anonyymi

        Jopas löysin tämän meidän työtön, tosi hyvän näköinen ja iloinen pakkaus, meni siellä vuorokausi, kohta uudestaan.


      • Anonyymi

        Moi taas, en ihan aina muista teitä täällä tervehtiä kun, minulla käy niin paljon ihania miehii kyläs, mut koetan katella aina väliin josko joku jäppinen ois mulle tänne jottain laittanu.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe